DSquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Td pakje dat gelukkig toch niet vermist is
't Is Pasen danquote:Op donderdag 1 april 2010 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maandag naar de groothandel tog?
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is dit het pakketje waar je al een maand ofzo op gewacht hebt?? Mooie bestelling
Ook erg goed geslaagd zegquote:Op donderdag 1 april 2010 19:56 schreef deerntie het volgende:
De hele buit:
[ afbeelding ]
Nog een keer:
[ afbeelding ]
2x Fairy dust, 2x Golden enchantment en Ooh lala peach pearl
[ afbeelding ]
Simply stunning, Pink champagne, Tantalize me, Mr. & Mrs.
[ afbeelding ]
Beauty & the beach, Sexy in the city, DV8, Passion in the pacific en Tree Hugger!
[ afbeelding ]
quote:Reisduur: 1:15 u
Afstand: 128,7 km
Dat is maar eventjes!quote:
Haha ja was wel iets langer dan gepland, maar ach, ik heb ov, kan vrij reizen, dus waarom niet!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:. 5 Uur? Oke ik hou van nagels lakken maar 5 uur reizen is zelfs mij te gek
.
eerlijk gepiktquote:Op donderdag 1 april 2010 20:50 schreef Skaai het volgende:
Keiverweg man, gaat 'm niet worden.
Leuke sig.
ik ook, maar ik woon er maar 141 km vandaanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook cheap ass lakjes uit Veldhoven
De Kruidvat was al dichtquote:
Nieuwe standaard collectiequote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef E.T. het volgende:
Die nieuwe Catrice kleurtjes, is dat eigenlijk een tijdelijke collectie of gewoon nieuwe "standaard"? Worden ze weer bijgevuld na verloop van tijd of is het op=op?
Hihi, ik woon in Veldhoven.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef Reska het volgende:
Ik wil ook naar Veldhoven... maar het is voor mij 2 uur met de trein...
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Op een stuk of drie na heb ik net de gehele Catrice collectie gekocht.
Whehehe!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Wauw, hoop nieuwe lakjes gezien weer.
En die groene met dat steentje is mooi! (Nog meer moois gezien, maar te lui om terug te bladeren.)
Straks lekker nagelwieltjes lakken.(I haz failedz againz. Nu met Clay-ton, my hero; Lost in mud; Don't feed the birds; My best friend's tiara; Lucky in lilac en Bella's Choice en Sinful Seņorita thuisgekomen.
)
@SQ: Had jij mijn PM nog gehad?
Oeh erg mooi!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
china glaze emerald sparkle
Prachtigquote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Nune het volgende:
Mooie buit heeft iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Here Today... Aragon Tomorrow, gestempeld met CG Cherish.
Tof!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okido, was nieuwsgierigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja, maar even vergeten dat het pasen was
Ik ga ze dus dinsdag halen!
Das mooiquote:
Mooi geworden Mirjam,blijft een mooie konad!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur blijft zo mooi he!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja was het leuk? Super!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ben weer bij...
Wat een mooie vangsten en nagels heb ik voorbij zien komen!!![]()
Nu is het tijd om te douchen, ik stink helemaal naar chloor...Dat krijg je van werken in een zwembad.. (t was trouwens erg geslaagd, en vanaf volgende week sta ik alleen!!
)
Echt ik zie het nergens staanquote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Burdie het volgende:
Op de site staat dat ze morgen gesloten zijn.
Edit: dat dacht ik gelezen te hebben, maar kan het nu natuurlijk niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |