Nog geen info bekend waar het wordt gedropt volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef n00cL30n het volgende:
Gaat die Starwars reeks van Adidas nog een beetje beschikbaar worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap niet wat je moeilijk doet, je post wel alle pickups en blije aankopen van 2009 maar een exact nummer geven van je aantal kicks is té moeilijk. Volgens mij moet je rond de 30-40 paar zitten.quote:
Omdat sneakers enzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:41 schreef Sinji het volgende:
My question is, waarom willen jullie eigenlijk weten?
Al vaak genoeg gezegd maar laat die jongen lekker kopen wat die wil. "geld moet rollen!"quote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef sjimz het volgende:
Het is dat dit jaar 53 weken heeft anders zat je op 1 per week.!
Is ook zo maar dan kan ik het nog welquote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gezegd maar laat die jongen lekker kopen wat die wil. "geld moet rollen!"
Dikke tong gaat volgens mij halverwege 2010 weer terugkomen... not 100% sure though...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij zag ik nog een post een keer op LB dat de strap weggaat maar de dikke tong terug komtHoop nog steeds dat in augustus die janoski die tiffany cw kleuren en materialen krijgt.
Ik vind het zelf ook zo maar als hij zo blij is dan laat ik het maar. Stiekem toch een beetje jaloers op zo'n inkomen als scholier.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is ook zo maar dan kan ik het nog welvinden.
Nee, toch weer gecancelled.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dikke tong gaat volgens mij halverwege 2010 weer terugkomen... not 100% sure though...
LOL.... zullen ze blij mee zijn...quote:
52_____! En dat zijn alle pickups van 2009?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef Sinji het volgende:
Wajjauw, vandaag heel veel binnen ineens. Groot pakket van DealExtreme allusz. Die afstandbediening werkt gewoon Shooto
(moest er wel een maand op wachten hehe).48, nu 52
![]()
Ik ga het hele jaar niets meer halen, ik zweer het
Fall 2010 komt een straploze Mid SB.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik hoorde daar ook iets van @ supervet in Utrecht.... Volgens mij waren de eerste mids (non-sb nog) ook zonder strap. SHOOTO, jij weet vast van meer....
Ik vind ze sexyquote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef HAL9000S het volgende:
jeuj...
[ afbeelding ]
Shape is oke imo
[ afbeelding ]
Deze nietquote:Op donderdag 31 december 2009 17:16 schreef HAL9000S het volgende:
Happy NY alvast bitches...
[ afbeelding ]
Oeh m'n iD krijgt meer props dan medicom 4!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind ze sexy
[..]
Deze niet
Jullie ook gelukkig nieuwjaar
Tussen de 10 en 100 euro.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:18 schreef ROFLOL het volgende:
Gasten, ik wil een paartje sneakers kopen via Ebay (*cali-dreamin*, wel te vertrouwen). Het totale bedrag komt dan op ¤58 nog wat. Nu is de douane natuurlijk een bitch en zullen ze mijn pakketje misschien onderscheppen, aan wat voor bedrag moet ik dan denken dat ik aan hun moet betalen?
Thanks!
Concrete bedrag wat ik laatst moest betalen was 79,-quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:18 schreef ROFLOL het volgende:
Gasten, ik wil een paartje sneakers kopen via Ebay (*cali-dreamin*, wel te vertrouwen). Het totale bedrag komt dan op ¤58 nog wat. Nu is de douane natuurlijk een bitch en zullen ze mijn pakketje misschien onderscheppen, aan wat voor bedrag moet ik dan denken dat ik aan hun moet betalen?
Thanks!
Stormtrooperquote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef n00cL30n het volgende:
Gaat die Starwars reeks van Adidas nog een beetje beschikbaar worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil hier geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:16 schreef seto het volgende:
Sinji het is de eerste week van 2010, heb je al een nieuw paartje op het oog?
Hm, de oplossing is soms een stuk simpeler dan gedacht...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:37 schreef SHOOOTO het volgende:
Schuh-you is dus geen optie? Volgens hun eigen FAQ bezorgen ze ook in NL.
Deze vind ik echt nice man, wat voor zijn het, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:16 schreef HAL9000S het volgende:
Happy NY alvast bitches...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Omdat ik alleen nog maar MI 81 Blazers draag. Beetje eentonig. 81's.
Ik weet niet waar de oplader van mn camera isquote:Op zondag 3 januari 2010 00:22 schreef Sinji het volgende:
Maargoed, waarom post niemand meer wivahs in dit topic:
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:22 schreef Sinji het volgende:
^deed me denken aan deze
[ afbeelding ]
Maargoed, waarom post niemand meer wivahs in dit topic:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet fokken met muh icecreams jeweettogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met Vio's?quote:
Nou dan....quote:
Hoezo? Wat is er mis met die broek dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef Meneer_Agent het volgende:
Jezus die broekIs dat mode tegenwoordig?
Ja lol, en dan nog een wivah posten zo van 'ja het maakt me niet uit' lolquote:Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef seto het volgende:
BBS die nu ineens doet alsof hij die broek voor de lol aantrok, priceless.
Denk wel de grote meerderheid ja.... en dat visvim verhaal van je heb ik eerder gelezen. Ik kom er wel achter...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef Meneer_Agent het volgende:
Dus jij kent iedereen in Nederland die van de Macropus gehoord heeft?
Ik schrok al van de prijs van de zwarte 18Lquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef Sinji het volgende:
Ik wil de witte Ballistic 20 liter, alleen de pricetag is so steep
U roept mij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef Sinji het volgende:
^Huur ook bbaadd in, die man is detective
jij bent toch niet stiekem warhead hé met deze geheime carhartt infoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:49 schreef Meneer_Agent het volgende:
Leuk. Ze zijn met een nieuwe samenwerking bezig.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:13 schreef HAL9000S het volgende:
Zeker wel dat wij 'm kennen, pannekoek
En wij zijn idd de elite hier, moge dat duidelijk zijn. Thanx for mentioning, LOL!
op fokquote:Oh en mensen die klappen na de film die moeten echt dood... shit slaat echt fucking nergens op
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:05 schreef Meneer_Agent het volgende:
Doe eens niet.
De cast en crew kunnen je toch niet horen.
Sukkels.
Samenvatting: Mensen die klappen tijdens/na een film hebben aids.
In de verse sneeuw een half uur rond lopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef ShinobizWinter het volgende:
Hoe kan je trouwens je sneakers het beste schoonmaken?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
heb 2010 voornemens weetje....
Aha, kwam op youtube iemand tegen die naast dat ook een "bleachpen" gebruikte om z'n AF1's te schoonmaken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef Sinji het volgende:
Cali is aardig stil
Schoonmaken met zeep, water en een zachte borstel. Als je het veilig wil spelen kun je Jason Markk googlen
Hoe verklaar je dan dat toevallig die berichten op dezelfde avond geplaatst zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
LOL, wtf.... ben die gast serieus nietTeals moet ik laten liggen.... heb 2010 voornemens weetje....
Dunno man... dunno.... mijn kloons vallen normaal gesproken gelijk opquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat toevallig die berichten op dezelfde avond geplaatst zijn
quote:
Dat was mijn vraag dan ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Force fields zijn toch fucking slecht? als je zoiets koopt kan je denk ik beter wearable shoes trees kopen...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef vault_tec het volgende:
heb je die gekocht sinji? looking nice
Deze vind ik anders aardig boeiend:quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
*wacht ongeduldig op een nieuwe 'boeiende' release van New Balance
Die zijn jammergenoeg best onvindbaar volgens mij... MT580quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze vind ik anders aardig boeiend:
[ afbeelding ]
DHL of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Noax het volgende:
Dinsdag bestelling bij Karmaloop gedaan, vandaag binnen!
Pics volgen later.
Mijn hookup heeft ze niet kunnen halen, in de US hebben een paar knuppels een hele maatserie gehaaldquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die zijn jammergenoeg best onvindbaar volgens mij... MT580
Weet jij hun prijzenlijst voor verzenden naar Nederland?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Noax het volgende:
Dinsdag bestelling bij Karmaloop gedaan, vandaag binnen!
Pics volgen later.
Yup.quote:
Krijg je de verzendskosten gelijk na je bestelling te zien(bij het afrekenen) of later dat je het extra mag betalen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef Noax het volgende:
[..]
Yup.
@blizzardo:
$25 aan verzendkosten (dat is incl. de $8 korting op verzenden)
Volgens mij verzenden ze alleen met DHL.
Is altijd een feest met die schijt douane... Had dat een jaar geleden ook toen ik mijn Beats by Dre had besteld op Ebay. Dacht ik even lekker goedkoop te zijn, plus de doos was gewoon als gift getekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef KingGone het volgende:
De TNT is weer heerlijk op dreef. Doosje op 21/12 bij de Douane. 5/1 eruit na formulier opsturen i.v.m. waarde. Vervolgens weer terugsturen naar de Douane omdat 't rembours formulier niet bij het doosje zat volgens de TNT mevrouw. Momenteel bij de Douane en nu zijn de waarde papieren ineens weg en moet 't doosje terug naar de US. Al deze moeite op een doosje met waarde van 40 euro.
TNT![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef Sinji het volgende:
Hey seto check je pm op LB want ik kan geen pm's op fok verzenden met men iphone
iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet meer, ipv daarvan doen ze boven de 100 euro gratis verzenden.
Uit ander topic, kan nog steeds nergens vinden..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Roscovitch het volgende:
Deze nog ergens te krijgen zonder rapeprijzen te betalen?
fixedquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
Mensen hier weten dat ik meneer_agent ben
Self ownage en je hebt 't zelf niet doorquote:
Ait ik weet niet wat je precies bedoelt maar als je ze op die manier voor me kunt krijgen is alles goed. Doe maar ff pm sturen dusquote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Moet ik mn boy in LA al aan het werk zetten voor je?
Waarom heb ik geslapen?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Sinji het volgende:
Letates, die era's heeft Solebox ook http://www.solebox.de/ ,
En hallo y'all![]()
[ afbeelding ]
Beaters in de gang ja. Meeste schoenen zitten in dozen en schoenen die ik wat vaker draag in de kleedkamer zonder doos.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef vault_tec het volgende:
zou toch een collectie picture willen zien sinji, laat je alles btw in die gang kamer slingeren of zijn dat beaters en zit de rest wel in dozen?
kut ik heb nu 1 order vanuit de US lopen met first class, nu maar hopen dat ie beetje goed gaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beaters in de gang in de gang ja. Meeste schoenen zitten in dozen en schoenen die ik wat vaker draag in de kleedkamer zonder doos.
@Bbaadd, niet snel en een grote drama in mijn ervaring, bijna 100 % zeker douane. En zonder tracking vanuit US is niet slim imo.
Dat bepaal ik wel lekker zelf snoesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef vault_tec het volgende:
als je zo laat nog een tvp plaatst rot dan lekker op...![]()
Ik zou die donkere veters erin doen
Ja moet ff snel van wat shit af.... ligt hier maar te liggen, ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Sinji het volgende:
wauww, wat een vriendelijke prijs voor die Miro's![]()
Als ik je size had dan had je PM
Damn nice die Dune'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond, iemand nog iets leuks te vertellen over sneakers?
Niet, ze zijn een halve size te klein... wist ik al toen ik ze kocht maar gewoon kopen en hopen dat het geen pijn doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hoe kun je klaar zijn met miros en rayguns?
Ja echt he? Zelfs voor 125 raak je ze niet snel kwijt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:26 schreef Meneer_Agent het volgende:
Rayguns blijven twee van de meest underrated Nike SB's naar mijn mening.
Vallen de Dune's true to size?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef Sinji het volgende:
Die witte Rayguns zoek ik nog, perfecte zomerschoen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef miss_bleu het volgende:
vet manHoe feller van kleur hoe beter
Jawel, erin komen is een beetje moelijk in het begin, maar een dagje inlopen en het isquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef vault_tec het volgende:
sinji komt goed de laatste paar dagen
Dan val je iig niet op als je ondersteboven in de aardbeienvla ligt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef miss_bleu het volgende:
oeps... volgens mij heb ik net op bestel geklikt
[ afbeelding ]
WOW ZO ZIJN ZE EEN STUK HARDER, VOORAL DIE TEKST LOVE SUCKS IS ERG INSPIRERENDquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker ook fan van neon veters?
[ afbeelding ]
o m g :|quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker ook fan van neon veters?
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jawel, erin komen is een beetje moelijk in het begin, maar een dagje inlopen en het is. Dus gewoon je eigen maat nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |