quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
heb 2010 voornemens weetje....
Aha, kwam op youtube iemand tegen die naast dat ook een "bleachpen" gebruikte om z'n AF1's te schoonmaken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef Sinji het volgende:
Cali is aardig stil
Schoonmaken met zeep, water en een zachte borstel. Als je het veilig wil spelen kun je Jason Markk googlen
Hoe verklaar je dan dat toevallig die berichten op dezelfde avond geplaatst zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
LOL, wtf.... ben die gast serieus nietTeals moet ik laten liggen.... heb 2010 voornemens weetje....
Dunno man... dunno.... mijn kloons vallen normaal gesproken gelijk opquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat toevallig die berichten op dezelfde avond geplaatst zijn
quote:
Dat was mijn vraag dan ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Force fields zijn toch fucking slecht? als je zoiets koopt kan je denk ik beter wearable shoes trees kopen...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef vault_tec het volgende:
heb je die gekocht sinji? looking nice
Deze vind ik anders aardig boeiend:quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
*wacht ongeduldig op een nieuwe 'boeiende' release van New Balance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |