Denk wel de grote meerderheid ja.... en dat visvim verhaal van je heb ik eerder gelezen. Ik kom er wel achter...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef Meneer_Agent het volgende:
Dus jij kent iedereen in Nederland die van de Macropus gehoord heeft?
Ik schrok al van de prijs van de zwarte 18Lquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef Sinji het volgende:
Ik wil de witte Ballistic 20 liter, alleen de pricetag is so steep
U roept mij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef Sinji het volgende:
^Huur ook bbaadd in, die man is detective
jij bent toch niet stiekem warhead hé met deze geheime carhartt infoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:49 schreef Meneer_Agent het volgende:
Leuk. Ze zijn met een nieuwe samenwerking bezig.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:13 schreef HAL9000S het volgende:
Zeker wel dat wij 'm kennen, pannekoek
En wij zijn idd de elite hier, moge dat duidelijk zijn. Thanx for mentioning, LOL!
op fokquote:Oh en mensen die klappen na de film die moeten echt dood... shit slaat echt fucking nergens op
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:05 schreef Meneer_Agent het volgende:
Doe eens niet.
De cast en crew kunnen je toch niet horen.
Sukkels.
Samenvatting: Mensen die klappen tijdens/na een film hebben aids.
In de verse sneeuw een half uur rond lopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef ShinobizWinter het volgende:
Hoe kan je trouwens je sneakers het beste schoonmaken?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
heb 2010 voornemens weetje....
Aha, kwam op youtube iemand tegen die naast dat ook een "bleachpen" gebruikte om z'n AF1's te schoonmaken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef Sinji het volgende:
Cali is aardig stil
Schoonmaken met zeep, water en een zachte borstel. Als je het veilig wil spelen kun je Jason Markk googlen
Hoe verklaar je dan dat toevallig die berichten op dezelfde avond geplaatst zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
LOL, wtf.... ben die gast serieus nietTeals moet ik laten liggen.... heb 2010 voornemens weetje....
Dunno man... dunno.... mijn kloons vallen normaal gesproken gelijk opquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat toevallig die berichten op dezelfde avond geplaatst zijn
quote:
Dat was mijn vraag dan ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Force fields zijn toch fucking slecht? als je zoiets koopt kan je denk ik beter wearable shoes trees kopen...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef vault_tec het volgende:
heb je die gekocht sinji? looking nice
Deze vind ik anders aardig boeiend:quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
*wacht ongeduldig op een nieuwe 'boeiende' release van New Balance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |