Die zijn jammergenoeg best onvindbaar volgens mij... MT580quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze vind ik anders aardig boeiend:
[ afbeelding ]
DHL of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Noax het volgende:
Dinsdag bestelling bij Karmaloop gedaan, vandaag binnen!
Pics volgen later.
Mijn hookup heeft ze niet kunnen halen, in de US hebben een paar knuppels een hele maatserie gehaaldquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die zijn jammergenoeg best onvindbaar volgens mij... MT580
Weet jij hun prijzenlijst voor verzenden naar Nederland?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Noax het volgende:
Dinsdag bestelling bij Karmaloop gedaan, vandaag binnen!
Pics volgen later.
Yup.quote:
Krijg je de verzendskosten gelijk na je bestelling te zien(bij het afrekenen) of later dat je het extra mag betalen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef Noax het volgende:
[..]
Yup.
@blizzardo:
$25 aan verzendkosten (dat is incl. de $8 korting op verzenden)
Volgens mij verzenden ze alleen met DHL.
Is altijd een feest met die schijt douane... Had dat een jaar geleden ook toen ik mijn Beats by Dre had besteld op Ebay. Dacht ik even lekker goedkoop te zijn, plus de doos was gewoon als gift getekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef KingGone het volgende:
De TNT is weer heerlijk op dreef. Doosje op 21/12 bij de Douane. 5/1 eruit na formulier opsturen i.v.m. waarde. Vervolgens weer terugsturen naar de Douane omdat 't rembours formulier niet bij het doosje zat volgens de TNT mevrouw. Momenteel bij de Douane en nu zijn de waarde papieren ineens weg en moet 't doosje terug naar de US. Al deze moeite op een doosje met waarde van 40 euro.
TNT![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef Sinji het volgende:
Hey seto check je pm op LB want ik kan geen pm's op fok verzenden met men iphone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |