kut ik heb nu 1 order vanuit de US lopen met first class, nu maar hopen dat ie beetje goed gaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beaters in de gang in de gang ja. Meeste schoenen zitten in dozen en schoenen die ik wat vaker draag in de kleedkamer zonder doos.
@Bbaadd, niet snel en een grote drama in mijn ervaring, bijna 100 % zeker douane. En zonder tracking vanuit US is niet slim imo.

Dat bepaal ik wel lekker zelf snoesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef vault_tec het volgende:
als je zo laat nog een tvp plaatst rot dan lekker op...
Ik zou die donkere veters erin doen

Ja moet ff snel van wat shit af.... ligt hier maar te liggen, ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Sinji het volgende:
wauww, wat een vriendelijke prijs voor die Miro's
Als ik je size had dan had je PM

Damn nice die Dune'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond, iemand nog iets leuks te vertellen over sneakers?

Niet, ze zijn een halve size te klein... wist ik al toen ik ze kocht maar gewoon kopen en hopen dat het geen pijn doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hoe kun je klaar zijn met miros en rayguns?
 Miro's zijn wel aardig alleen er zijn veeeeel betere 1500's, ik draag ze gewoon te weinig.
 Miro's zijn wel aardig alleen er zijn veeeeel betere 1500's, ik draag ze gewoon te weinig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |