Ja moet ff snel van wat shit af.... ligt hier maar te liggen, ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Sinji het volgende:
wauww, wat een vriendelijke prijs voor die Miro's
Als ik je size had dan had je PM

Damn nice die Dune'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond, iemand nog iets leuks te vertellen over sneakers?

Niet, ze zijn een halve size te klein... wist ik al toen ik ze kocht maar gewoon kopen en hopen dat het geen pijn doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hoe kun je klaar zijn met miros en rayguns?
 Miro's zijn wel aardig alleen er zijn veeeeel betere 1500's, ik draag ze gewoon te weinig.
 Miro's zijn wel aardig alleen er zijn veeeeel betere 1500's, ik draag ze gewoon te weinig.

Ja echt he? Zelfs voor 125 raak je ze niet snel kwijt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:26 schreef Meneer_Agent het volgende:
Rayguns blijven twee van de meest underrated Nike SB's naar mijn mening.

Vallen de Dune's true to size?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef Sinji het volgende:
Die witte Rayguns zoek ik nog, perfecte zomerschoen

quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef miss_bleu het volgende:
vet manHoe feller van kleur hoe beter

Jawel, erin komen is een beetje moelijk in het begin, maar een dagje inlopen en het isquote:
 . Dus gewoon je eigen maat nemen.
. Dus gewoon je eigen maat nemen. 

quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef vault_tec het volgende:
sinji komt goed de laatste paar dagen

Dan val je iig niet op als je ondersteboven in de aardbeienvla ligt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef miss_bleu het volgende:
oeps... volgens mij heb ik net op bestel geklikt
[ afbeelding ]
 .
.

WOW ZO ZIJN ZE EEN STUK HARDER, VOORAL DIE TEKST LOVE SUCKS IS ERG INSPIRERENDquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker ook fan van neon veters?
[ afbeelding ]

o m g :|quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker ook fan van neon veters?
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |