Die zijn jammergenoeg best onvindbaar volgens mij... MT580quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze vind ik anders aardig boeiend:
[ afbeelding ]
DHL of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Noax het volgende:
Dinsdag bestelling bij Karmaloop gedaan, vandaag binnen!
Pics volgen later.
Mijn hookup heeft ze niet kunnen halen, in de US hebben een paar knuppels een hele maatserie gehaaldquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die zijn jammergenoeg best onvindbaar volgens mij... MT580
Weet jij hun prijzenlijst voor verzenden naar Nederland?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Noax het volgende:
Dinsdag bestelling bij Karmaloop gedaan, vandaag binnen!
Pics volgen later.
Yup.quote:
Krijg je de verzendskosten gelijk na je bestelling te zien(bij het afrekenen) of later dat je het extra mag betalen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef Noax het volgende:
[..]
Yup.
@blizzardo:
$25 aan verzendkosten (dat is incl. de $8 korting op verzenden)
Volgens mij verzenden ze alleen met DHL.
Is altijd een feest met die schijt douane... Had dat een jaar geleden ook toen ik mijn Beats by Dre had besteld op Ebay. Dacht ik even lekker goedkoop te zijn, plus de doos was gewoon als gift getekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef KingGone het volgende:
De TNT is weer heerlijk op dreef. Doosje op 21/12 bij de Douane. 5/1 eruit na formulier opsturen i.v.m. waarde. Vervolgens weer terugsturen naar de Douane omdat 't rembours formulier niet bij het doosje zat volgens de TNT mevrouw. Momenteel bij de Douane en nu zijn de waarde papieren ineens weg en moet 't doosje terug naar de US. Al deze moeite op een doosje met waarde van 40 euro.
TNT![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef Sinji het volgende:
Hey seto check je pm op LB want ik kan geen pm's op fok verzenden met men iphone
iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet meer, ipv daarvan doen ze boven de 100 euro gratis verzenden.
Uit ander topic, kan nog steeds nergens vinden..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Roscovitch het volgende:
Deze nog ergens te krijgen zonder rapeprijzen te betalen?
fixedquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
Mensen hier weten dat ik meneer_agent ben
Self ownage en je hebt 't zelf niet doorquote:
Ait ik weet niet wat je precies bedoelt maar als je ze op die manier voor me kunt krijgen is alles goed. Doe maar ff pm sturen dusquote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Moet ik mn boy in LA al aan het werk zetten voor je?
Waarom heb ik geslapen?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Sinji het volgende:
Letates, die era's heeft Solebox ook http://www.solebox.de/ ,
En hallo y'all![]()
[ afbeelding ]
Beaters in de gang ja. Meeste schoenen zitten in dozen en schoenen die ik wat vaker draag in de kleedkamer zonder doos.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef vault_tec het volgende:
zou toch een collectie picture willen zien sinji, laat je alles btw in die gang kamer slingeren of zijn dat beaters en zit de rest wel in dozen?
kut ik heb nu 1 order vanuit de US lopen met first class, nu maar hopen dat ie beetje goed gaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beaters in de gang in de gang ja. Meeste schoenen zitten in dozen en schoenen die ik wat vaker draag in de kleedkamer zonder doos.
@Bbaadd, niet snel en een grote drama in mijn ervaring, bijna 100 % zeker douane. En zonder tracking vanuit US is niet slim imo.
Dat bepaal ik wel lekker zelf snoesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef vault_tec het volgende:
als je zo laat nog een tvp plaatst rot dan lekker op...![]()
Ik zou die donkere veters erin doen
Ja moet ff snel van wat shit af.... ligt hier maar te liggen, ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Sinji het volgende:
wauww, wat een vriendelijke prijs voor die Miro's![]()
Als ik je size had dan had je PM
Damn nice die Dune'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond, iemand nog iets leuks te vertellen over sneakers?
Niet, ze zijn een halve size te klein... wist ik al toen ik ze kocht maar gewoon kopen en hopen dat het geen pijn doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hoe kun je klaar zijn met miros en rayguns?
Ja echt he? Zelfs voor 125 raak je ze niet snel kwijt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:26 schreef Meneer_Agent het volgende:
Rayguns blijven twee van de meest underrated Nike SB's naar mijn mening.
Vallen de Dune's true to size?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef Sinji het volgende:
Die witte Rayguns zoek ik nog, perfecte zomerschoen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef miss_bleu het volgende:
vet manHoe feller van kleur hoe beter
Jawel, erin komen is een beetje moelijk in het begin, maar een dagje inlopen en het isquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef vault_tec het volgende:
sinji komt goed de laatste paar dagen
Dan val je iig niet op als je ondersteboven in de aardbeienvla ligt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef miss_bleu het volgende:
oeps... volgens mij heb ik net op bestel geklikt
[ afbeelding ]
WOW ZO ZIJN ZE EEN STUK HARDER, VOORAL DIE TEKST LOVE SUCKS IS ERG INSPIRERENDquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker ook fan van neon veters?
[ afbeelding ]
o m g :|quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker ook fan van neon veters?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |