Vind het een beetje dubieus dat ik van de 15~ winkels die ik een week geleden heb ge-emaild er maar 5 hebben terug ge-emaild. Nergens weten ze van die vans x suicidal tendencies af (als jullie ze ergens zien lemme know). ben wanhopig
Ja ik hoorde daar ook iets van @ supervet in Utrecht.... Volgens mij waren de eerste mids (non-sb nog) ook zonder strap. SHOOTO, jij weet vast van meer....
Cop killer Kill all the cops tonight Kill them, cop killer Kill all the cops in sight
Volgens mij zag ik nog een post een keer op LB dat de strap weggaat maar de dikke tong terug komt Hoop nog steeds dat in augustus die janoski die tiffany cw kleuren en materialen krijgt.
Lijkt me persoonlijk niks zonder strap dan ben ik genoodzaakt die lelleke 6.0's te dragen . Janosky's zijn sowieso doop in elke CW (behalve paardenhaar die rock je maar als brokeback mountain kijkt )
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Wajjauw, vandaag heel veel binnen ineens . Groot pakket van DealExtreme allusz. Die afstandbediening werkt gewoon Shooto (moest er wel een maand op wachten hehe). Maar goed, on to the kicks:
(50 dollar ex shipping whoopwhoop ) (ik had de rode besteld, nou heb ik ze dubbel )
48, nu 52
Ik ga het hele jaar niets meer halen, ik zweer het