Verkoop je ze??????quote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef thaWarhead het volgende:
Bedankt daarvoor, meteen deze besteld:
[ afbeelding ]
Vreselijk. Daar hoeft m'n man niet mee thuis te komen. Dan schop ik 'm meteen het huis uit. Dan kan ie naar z'n moeder.quote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef thaWarhead het volgende:
Bedankt daarvoor, meteen deze besteld:
[ afbeelding ]
nice! (hypebeast)quote:
bedoel je deze? 165e is idd een beetje prijzig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef navigator het volgende:
Air Trainers III in het grijs besteld inmiddels.
Prijs ietwat aan de hoge kant, 165, ze zullen wel flink goedkoper te krijgen zijn de komende tijd maar goed, ik wilde ze graag hebben.
yep, maar he, ik kan het missenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! (hypebeast)
[..]
bedoel je deze? 165e is idd een beetje prijzig.
[ afbeelding ]
Toevallig maatje 45?:)quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef Rekkof het volgende:
Denk dat dit mijn volgende pickupje wordt.
[ afbeelding ]
70 shipped lijkt me wel een oke prijs
60eur bij M@W vandaag nog opgehaald in het wit in Den Boschquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef Rekkof het volgende:
Denk dat dit mijn volgende pickupje wordt.
[ afbeelding ]
70 shipped lijkt me wel een oke prijs
ook bij croatianstyle besteld? Rape pricesquote:
doel je nu op die $299?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:55 schreef unioz het volgende:
[..]
ook bij croatianstyle besteld? Rape prices
Fist of the North Starquote:
Is die hookup helemaal goed verlopen?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef toetercavia. het volgende:
[..]
Nice... kan die van mij ieder moment binnen krijgen.....
Yupquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is die hookup helemaal goed verlopen?!
Je kan niet verwachten dat "we" op elke vraag, een antwoord weten. Heb je misschien een foto oid? Heb je zelf al gezocht op eBay, pickyourshoes, google etc..?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef theKiD het volgende:
Dit lijkt me meer een "poser"-topic? Aangezien hier geen vragen beantwoord worden?
Zelfs al met nike nederland gemailt, maar nu na 2 maanden nog geen antwoord gehadquote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten dat "we" op elke vraag, een antwoord weten. Heb je misschien een foto oid? Heb je zelf al gezocht op eBay, pickyourshoes, google etc..?
Van Supra's en Jams weet ik het niet, maar Blazers vallen eigenlijk het zelfde als Dunksquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Rekkof het volgende:
Even een paar vraagjes;
ik heb van nike dunks maat 42, wat voor maat kan ik dan voor supra's, nike blazers of reebok jams nemen?
jaja, het beste is om in de winkel te passen, maar daar heb ik vandaag geen tijd voor
Nice man! Ben zeer benieuwd naar alle pickups als je weer terug bent!quote:
Supra's vallen verschillend. De Vaider valt 1 maat kleiner dan SB dunks en Skytops een halve maat groter.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Rekkof het volgende:
Even een paar vraagjes;
ik heb van nike dunks maat 42, wat voor maat kan ik dan voor supra's, nike blazers of reebok jams nemen?
jaja, het beste is om in de winkel te passen, maar daar heb ik vandaag geen tijd voor
Op jouw foto lijken ze best lompquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef snucky het volgende:
Vandaag nieuwe nikes gehaald.
Nike Dunk SB Mid, Elite (Black digi camo)
[ afbeelding ]
Deze right, alleen dan in black/black?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelfs al met nike nederland gemailt, maar nu na 2 maanden nog geen antwoord gehad
vooral zo'n stylo flexen mejongequote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef theKiD het volgende:
Dit lijkt me meer een "poser"-topic? Aangezien hier geen vragen beantwoord worden?
welke?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik geloof dat m'n schoenen al binnen zijn ^^
Zal geen groot resell succes worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:25 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Op jouw foto lijken ze best lomp. Maar in het echt zijn ze Nicceee, had ze vorige week ook gehaald. Zal later wel even wat pics maken. Volgens mij zijn ze gelimiteerd.. maybe even resellen als ik een keertje krap zit
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slam Cityquote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef gent het volgende:
hey,
volgende week paar daagjes Londen... heeft iemand paar goeie adresjes van sneakershops ?
grtz
Die Mids gaan echt niet veel meer geld dan retail waard worden!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef SinjiOnO het volgende:
Misschien, maar je weet maar nooit. Jij had bijvoorbeeld wel grote verwachtingen met je New Balance lego dingen volgens mij en ze waren best wel populair.
Ik hoop dat de mensen over een jaar schrikken uit hun slaap en willen coppen(duimen maar
). Anders rock ik ze gewoon.. zag ze staan en moest deze gelijk hebben
.
Er was wel vraag na maar ik heb ze besloten zelf te houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef SinjiOnO het volgende:
Misschien, maar je weet maar nooit. Jij had bijvoorbeeld wel grote verwachtingen met je New Balance lego dingen volgens mij en ze waren best wel populair.
Reeboks vallen over het algemeen iets groter uit, van supra's kan ik je het niet vertellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Rekkof het volgende:
Even een paar vraagjes;
Wat erg zeg.. Ik heb ¤ 79,95 voor die witte betaald. Nu zie ik ze voor ¤ 61,00 op die site van jou staan (trainerstation.com). Hoe zit het daar met de verzendkosten?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Adidah het volgende:
Dit model heb ik afgelopen weekend op de kop getikt. Het is redelijk neutraal, zodat ik het ook onder mijn spijkerbroek naar mijn werk kan dragen. Eigenlijk wilde ik ook het Mexico 66 model met gouden strepen halen, maar die worden pas in januari 2010 weer geleverd...beetje jammer dus.
[ afbeelding ]
Klopt, op plaatjes/foto's zien ze er niet echt super uit.. Maar als je ze in het echt ziet.. damn, *kwijl kwijl*quote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef SinjiOnO het volgende:
Plaatjes doen de schoenen niet echt eer aan, in het echt is hij heeel clean, hoogwaardig leer en suede gebruikt met reflecterende lijnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze waren rond de ¤ 80,-. Ik heb geen idee van verzendkosten aangezien het filiaal in Amsterdam vrijwel om de hoek is. Dat plaatje heb ik gewoon even van Google gestolenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:46 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Wat erg zeg.. Ik heb ¤ 79,95 voor die witte betaald. Nu zie ik ze voor ¤ 61,00 op die site van jou staan (trainerstation.com). Hoe zit het daar met de verzendkosten?
In het zwart zijn ze nais:quote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
adidas midiru court mid, wit en mint, ze zijn al binnen maar ben er niet dus
de c en spaties moeten weg bij imgquote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef Repeteeltje het volgende:
Mijn nieuwe Nike Terminator High Eng
mwoah vond ze juist zo leuk door de lichte kleuren :]quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
In het zwart zijn ze nais:
[ afbeelding ]
Op asos.com staan ze voor 40 euroquote:Op woensdag 29 april 2009 19:46 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Wat erg zeg.. Ik heb ¤ 79,95 voor die witte betaald. Nu zie ik ze voor ¤ 61,00 op die site van jou staan (trainerstation.com). Hoe zit het daar met de verzendkosten?
http://www.asos.com/Onitsuka-Tiger/Onitsuka-Tiger-Mexico-66-Canvas-Trainers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=530040&cid=6584&Rf-400=520&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=whitequote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik kan ze daar niet vinden hoor..
All Stars vallen wat groter, dus een 9 zal wel ongeveer goed zijn danquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die maten bij Onitsuka's? Mijn All Stars draag ik in maat 8,5 en die zijn echt precies goed. Neem ik mijn Onitsuka's dan in maat 8 of 9? (nu 9 besteld)
Als Nike de hele dag 'waar kan ik dit product halen' mailtjes moet beantwoorden moeten ze daar een nieuw iemand voor inhuren. Sowieso kan Nike je niet helpen als een schoen niet in de collectie zit (en dat is voor de MK II dus het geval) NZ's en R4's zijn er nog wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelfs al met nike nederland gemailt, maar nu na 2 maanden nog geen antwoord gehad
Zwaar verouderde lijst trouwens, de helft is dicht...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Slam City
Niketown
Busy Workshop
DPMHI
Upper Playground
Addict
New Era
Stussy
Hideout
JD Sports
Size?
Commes Des Garcons
Carhartt
Imperious Rex
The Three Threads
Supra
Goodhood
Maharishi
Dover Street Market
Oki-Ni
Microzine
Demo
Offspring
Niet allemaal sneakershops.
copyright by Warhead
Die bedoel ik idd, alleen dat is de nieuwste serie. En black/ black op die site is OF uitverkocht OF woman.. En de nieuwere serie word steeds smaller. En laat ik nu net geen smalle voetjes hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Deze right, alleen dan in black/black?
[ afbeelding ]
Staat ie niet hier ergens tussen? link
moooooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
In het zwart zijn ze nais:
[ afbeelding ]
Gisteren binnengehad en ze zijn geilquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! (hypebeast)
[..]
bedoel je deze? 165e is idd een beetje prijzig.
[ afbeelding ]
Lijkt op een 6.0 Oncore, het heeft wel een 6.0-achtige look.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dit model staan ergens en had hem nog nooit eerder gezien. Verkoper zei dat het een sample was zonder doos en wist niet te vertellen welk model het is. Iemand een idee? Warhead, Shooto?
En kudos aan de genen die weten waar deze in Nederland gedropt worden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
WTF, en ze namen bij Britain niet de moeite om even te kijken of een ander filiaal ze wel had staan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef twinus het volgende:
ben op zoek naar limited edition van k-swiss, was vandaag in eindhoven in de britain, daar heb ik ze gezien alleen nog in maat 44 of 38... heb ze verder in eindhoven niet gevonden, ook niet op internet(staan ook niet op k-swisss.com .en kan ook geen plaatje vinden van dit model, wit/zwarte strepen met op de zool
k-swiss-k-swiss-k-swiss
iemand?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef seto het volgende:
dat is alleen als je buiten europa bestelt, en dan nog gebeurt het niet altijd
Ja, vooral na het nieuwsbericht eind vorig jaar dat de douane te laks was ofzoquote:
waar gekocht?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Door de douane heen, heb dit keer gevraagd te versturen als gift, 50 dollar waarde. Zónder originele doos en tags. Verstuurd via DHL *Worldwide Priority Express, dit is de 2e keer dat mijn schoenen zonder problemen doorgekomen zijn met DHL.
*Vette eigenschap van WPE : Electronic pre-alert system makes arrangements with customs officials in destination countries, allowing most shipments to clear customs before the plane lands.
Ebayer genaamd ShaolinKicks, alleen die chukka's zijn er niet meer.quote:
Thanks mang, jouw Chukka's(?) zijn ook fresh. Die heb ik nooit eerder gezienquote:
Nice man!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Door de douane heen, heb dit keer gevraagd te versturen als gift, 50 dollar waarde. Zónder originele doos en tags. Verstuurd via DHL *Worldwide Priority Express, dit is de 2e keer dat mijn schoenen zonder problemen doorgekomen zijn met DHL.
*Vette eigenschap van WPE : Electronic pre-alert system makes arrangements with customs officials in destination countries, allowing most shipments to clear customs before the plane lands.
Als dat het is stellen ze me goed teleurquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Veel haat rond de Skytop haha, maar ik vind ze![]()
! Alleen Clae is weer van een ander caliber..
Overigens is de hype rond de nieuwe Supra's![]()
, en dan bedoel ik de Supra Terry Kennedy's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast wordt ook de Skytop 2.0 gelanceerd:
[ afbeelding ]
WTF?!, scheenbeschermers?
Enige koopwaardige Supra's in de toekomst vind ik deze:
[ afbeelding ]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douanequote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als dat het is stellen ze me goed teleurMaar jij had toch ook witte Clae's van Caliroots? Mag ik daar een voetpic van?
schandalig. Wat houdt dat EMS shipping in?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douane. Schandalig man... dat was met EMS shipping.
Ik heb ze toch maar besloten zelf te houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:09 schreef toetercavia. het volgende:
Sjimz mag ik vragen waarom je die miro's weer zo snel weggedaan hebt? Vielen ze tegen?
EMS is meestal 3-4 dagen wereldwijde shippingquote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef stijn_ het volgende:
[..]
schandalig. Wat houdt dat EMS shipping in?
Douane op een caliroots bestelling?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douane. Schandalig man... dat was met EMS shipping.
Leuke schoenenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef SLP_ het volgende:
Gister nieuwe schoentjes gehaald![]()
Gewone good old black all stars
en deze
[ [url=[ link | afbeelding ]
]afbeelding[/url] ]
Ehh.. waar heb je het vandaan dat ik het van Caliroots hebquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als dat het is stellen ze me goed teleurMaar jij had toch ook witte Clae's van Caliroots? Mag ik daar een voetpic van?
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Slash approvedquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Veel haat rond de Skytop haha, maar ik vind ze![]()
! Alleen Clae is weer van een ander caliber..
Overigens is de hype rond de nieuwe Supra's![]()
, en dan bedoel ik de Supra Terry Kennedy's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast wordt ook de Skytop 2.0 gelanceerd:
[ afbeelding ]
WTF?!, scheenbeschermers?
Enige koopwaardige Supra's in de toekomst vind ik deze:
[ afbeelding ]
Lelijke kutshape.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef SinjiOnO het volgende:
"Almond" New Balance 1500
[ afbeelding ]
![]()
Gelimiteerde release in Japan, wel 200+ euro..... *slik*. Shipping mogelijk via rakuten.co.jp. Waarschijnlijk met EMS shipping
.
Lekkere BTTYS Michigan's. De vintageversie vind ik dan wel jammer maar hij blijft wel nice.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef behangplakker het volgende:
Sinds anderhalf week ofzo deze schoenenwilde ze al heel lang
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan camera () geen foto aan de voet
Heb je het tegen mij? kthxbaiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Catch22- het volgende:
ik vind ze niet slecht in mijn mening
vinjeleuk? afkortingen te pas en te onpas gebruiken omdat je dan een interwebsheld lijkt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
Recente pickups imhoomfg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker @ Warhead.
Had je kortsluiting toen je die kocht?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:21 schreef kortsluiting87 het volgende:
Zo dat laatste paar haha.
Heb deze besteld
[ afbeelding ]
ik haal ze bij fully lacedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef Qlubtempo het volgende:
Waar kan ik online het soort veters kopen dat altijd standaard in Nike's zit? Dus zelfde formaat e.d. ?
107 euro is een nette prijs, retailprijs lag ongeveer rond de 100 euro.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben echt keihard op zoek naar Nike dunk premium high boba fett, maar kan ze nergens vinden, weet iemand of ze ergens in NL te krijgen zijn? als ik ze uit amerika haal ben ik 107 euro kwijt inc shipping.. net iets te veel van het goeie, liever vanuit nederland ivm verzenden wat lang duurt.
Hater!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Had je kortsluiting toen je die kocht?
sorry, inkoppertje
Ok, wtf, ze staan nu, anderhalve week later voor fokking 73 pond op de nike site. Dat kan toch niet?! Heb ik recht op een refund, ik heb goddomme 165 euro betaald. Dit is te ergquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:26 schreef navigator het volgende:
[..]
Gisteren binnengehad en ze zijn geil
Ja dat kan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Ok, wtf, ze staan nu, anderhalve week later voor fokking 73 pond op de nike site. Dat kan toch niet?! Heb ik recht op een refund, ik heb goddomme 165 euro betaald. Dit is te erg
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef navigator het volgende:ik ben gestraft voor mijn gierigheid om ze gelijk te bestellen. Het is de schuld van die klootzak op lacebag die die link plaatste!!!!!
![]()
Toch klopt het niet, in een en dezelfde webshop zijn ze naar Nederland te halen voor 165 euro of voor 73 pond.
Ik ga ze iig een mail sturen, de fokkers. Niet geschoten altijd mis.
En als het nou in de sale was ofzo, die schoenen zijn net uit godverdomme
Ik ben er een paar jaar uit geweest met sneakers kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je had ze wel kunnen bedenken dat 165 euro voor een AT3 teveel was.
Fris manquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ] Wat voor een relatie heb jij met sportsfreak?
PS: WTF is sportsfreak
ik chill altijd met hem in de champagne roomquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ] Wat voor een relatie heb jij met sportsfreak?
PS: WTF is sportsfreak
sportfreak is dé norm van het hele sneakergebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef seto het volgende:
alleen sportsfreak komt weg met dat soort laceflips
Welke colorway/welke maat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb mijn 'vandaag binnen gekregen' Nike air structures weer te koop moeten zetten omdat ze te groot zijn
iemand intresse?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:47 schreef Dirkos1987 het volgende:
Front runner; Eindhoven
Midden in de stad bij V&D
Epic in Breda verkoopt ook wat Vans (met name de authentics en era's e.d.)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef theKiD het volgende:
De "Vans", bij wat voor shops kun je die kopen? Online heb ik ze al wel gevonden, en in skate-shops zul je ze ook wel vinden. Maar welke winkels nog meer? Bij voorkeur in Brabant/ Tilburg..
Via hun officiële site kun je ze bestellen voor 150 U.S. dollars = 111.740167 Euro's, dit is inclusief verzendkosten. Maar ik denk dat je uiteindelijk toch nog uitkomt op rond 140 euro vanwege de douanekosten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef behangplakker het volgende:
Bij Sparky in Zwolle kon ik afgelopen maand deze schoenen kopen:
[ afbeelding ]
Het probleem is dat ze daar 150 kosten, weet iemand waar ik ze goedkoper kan halen?
Die retro neem ik aan? Toch wel jammer als je zo wat YouTube filmpjes bekijkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef Kuupke het volgende:
Ik ga voor de vintage. Besteld in Amerika. Ze zijn al binnen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef Technofreakzz het volgende:
iIk kan alle nike`s regelen voor 90 eu.. alleen 3 week levertijd (verschepen)
Hmm, dankje. Ik had al op Ebay gekeken maar niet in de kleur inderdaad en vind die niet mooi. Over die paarse ga ik eens nadenkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Via hun officiële site kun je ze bestellen voor 150 U.S. dollars = 111.740167 Euro's, dit is inclusief verzendkosten. Maar ik denk dat je uiteindelijk toch nog uitkomt op rond 140 euro vanwege de douanekosten.
Op Ebay staat er nu een maat 9 en een 10 te koop vanuit de US, alleen de kleur is.. ehh.. :
[ link | afbeelding ]
En via Avenue is het 135 inclusief verzendkosten. Alleen is het wel in de kleur paars, volgens een select few is dat hype.. zie maar wat je ermee doet:
[ link | afbeelding ]
De Ebayer die mij de Clae Russels heeft verkocht verkoopt die paarse Rollins ook. En voor een veel gunstiger prijs. Mocht je de link willen, moet je ff PMen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dankje. Ik had al op Ebay gekeken maar niet in de kleur inderdaad en vind die niet mooi. Over die paarse ga ik eens nadenken
Ik volg je niet helemaal. Dit zijn de originele uit 1992.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:20 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Die retro neem ik aan? Toch wel jammer als je zo wat YouTube filmpjes bekijkt.
Nee, niet perse. Maar heb de CW uit het plaatje nog aangehad als kindquote:
Ziet er niet uit in die maat. Structures zien er eigenlijk alleen leuk uit in mini maatjes, maar dat ben ik heurz.quote:
Ze staan bij meisjes onder een skinny/legging achtige broek altijd zo dopequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ziet er niet uit in die maat. Structures zien er eigenlijk alleen leuk uit in mini maatjes, maar dat ben ik heurz.
Hoe duur zijn ze in Japan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer in Japan heeft ze te pakken. Ik wist trouwens niet dat NB zo populair is in Japan, hele communities daar met NB's. Provider wordt daar gezien als een Holy Grail, teehee!
Duurquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze in Japan dan?
* kent toevallig iemand die dit jaar 2x naar Japan toe gaat
Alle of alleen die? Aangezien ze daar populair zijn denk ik dat je een gemiddelde NB wel voor een zacht prijsje kunt halen daar tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Duur![]()
, 27,300 yen, oftewel rond 200 euro. Echt jammer, wou ook een paar.
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
En echt hoe vaker ik ze zie hoe lelijker ze zijn.
En die shape is echt om te janken
De azie shape is zo veel lelijker dan de UK shapequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik word vrolijk van deze haha.
haha die zijn echt belachelijk lelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer in Japan heeft ze te pakken. Ik wist trouwens niet dat NB zo populair is in Japan, hele communities daar met NB's. Provider wordt daar gezien als een Holy Grail, teehee!
Die onderste heb ik al een tijdje in huis besteld via ebay.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef SHOOOTO het volgende:
nu bij frisco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komt het door mijn ongetrainde oog in detail voor NB's, maar ik zie miniem verschil tussen de 2 (behalve dat de lip bij de Provider omhoog staatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
De azie shape is zo veel lelijker dan de UK shape
Weet je de prijzen ook?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef SHOOOTO het volgende:
nu bij frisco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, je kan ze altijd even bellen voor meer info.quote:
Frisquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nope, je kan ze altijd even bellen voor meer info.
EDIT: wivah
[ afbeelding ]
Kwam ik toevallig tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze staan bij meisjes onder een skinny/legging achtige broek altijd zo dope![]()
Maar m'n broer heeft ze ook in een grote maat en ik vind ze wel netjes.
Oe. Thnx.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef seto het volgende:
dan moet dit toch wel een goede reden zijn om er 1 te halen
loop je al die heat mis
[ afbeelding ]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusivesquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Lauriette91 het volgende:
Weet iemand waar je in Amersfoort toffe sneakers kan kopen?![]()
Het liefst niet die standaard zooi.
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusives
En anders is er nog altijd Sneakers http://www.sneakers.nl/v4/stores.php
Gast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusives
En anders is er nog altijd Sneakers http://www.sneakers.nl/v4/stores.php
Die zitten niet in Amersfoort arschlog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef feelsgoodman het volgende:
Patta/Ben-G/Concrete/290sqm/Freshcotton. De laatste is een vraagteken, geen idee hoe dat is kwa sneakers.
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoeramaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!
en de coach en de sneakers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoerama
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoeramaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die zitten niet in Amersfoort arschlog.
Beide niet verkrijgbaar bij Coach en/of Sneakersquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoerama![]()
Overigens denk ik dat de 2 onderstaande sneakers Lautje heel goed zoude staan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef DubzOne het volgende:
'Nieuwe' Teals om te beaten:
[ afbeelding ]
Nice nice!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Ordinair, voor je fit:
[ afbeelding ]
Alleen voor de eckten.
makkelijk voor in het donkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maandag binnen gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |