Alle of alleen die? Aangezien ze daar populair zijn denk ik dat je een gemiddelde NB wel voor een zacht prijsje kunt halen daar tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Duur![]()
, 27,300 yen, oftewel rond 200 euro. Echt jammer, wou ook een paar.
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
En echt hoe vaker ik ze zie hoe lelijker ze zijn.
En die shape is echt om te janken
De azie shape is zo veel lelijker dan de UK shapequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik word vrolijk van deze haha.
haha die zijn echt belachelijk lelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer in Japan heeft ze te pakken. Ik wist trouwens niet dat NB zo populair is in Japan, hele communities daar met NB's. Provider wordt daar gezien als een Holy Grail, teehee!
Die onderste heb ik al een tijdje in huis besteld via ebay.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef SHOOOTO het volgende:
nu bij frisco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komt het door mijn ongetrainde oog in detail voor NB's, maar ik zie miniem verschil tussen de 2 (behalve dat de lip bij de Provider omhoog staatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
De azie shape is zo veel lelijker dan de UK shape
Weet je de prijzen ook?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef SHOOOTO het volgende:
nu bij frisco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, je kan ze altijd even bellen voor meer info.quote:
Frisquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nope, je kan ze altijd even bellen voor meer info.
EDIT: wivah
[ afbeelding ]
Kwam ik toevallig tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze staan bij meisjes onder een skinny/legging achtige broek altijd zo dope![]()
Maar m'n broer heeft ze ook in een grote maat en ik vind ze wel netjes.
Oe. Thnx.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef seto het volgende:
dan moet dit toch wel een goede reden zijn om er 1 te halen
loop je al die heat mis
[ afbeelding ]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusivesquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Lauriette91 het volgende:
Weet iemand waar je in Amersfoort toffe sneakers kan kopen?![]()
Het liefst niet die standaard zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |