quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ] Wat voor een relatie heb jij met sportsfreak?
PS: WTF is sportsfreak
ik chill altijd met hem in de champagne roomquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ] Wat voor een relatie heb jij met sportsfreak?
PS: WTF is sportsfreak
sportfreak is dé norm van het hele sneakergebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef seto het volgende:
alleen sportsfreak komt weg met dat soort laceflips
Welke colorway/welke maat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb mijn 'vandaag binnen gekregen' Nike air structures weer te koop moeten zetten omdat ze te groot zijn
iemand intresse?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:47 schreef Dirkos1987 het volgende:
Front runner; Eindhoven
Midden in de stad bij V&D
Epic in Breda verkoopt ook wat Vans (met name de authentics en era's e.d.)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef theKiD het volgende:
De "Vans", bij wat voor shops kun je die kopen? Online heb ik ze al wel gevonden, en in skate-shops zul je ze ook wel vinden. Maar welke winkels nog meer? Bij voorkeur in Brabant/ Tilburg..
Via hun officiële site kun je ze bestellen voor 150 U.S. dollars = 111.740167 Euro's, dit is inclusief verzendkosten. Maar ik denk dat je uiteindelijk toch nog uitkomt op rond 140 euro vanwege de douanekosten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef behangplakker het volgende:
Bij Sparky in Zwolle kon ik afgelopen maand deze schoenen kopen:
[ afbeelding ]
Het probleem is dat ze daar 150 kosten, weet iemand waar ik ze goedkoper kan halen?
Die retro neem ik aan? Toch wel jammer als je zo wat YouTube filmpjes bekijkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef Kuupke het volgende:
Ik ga voor de vintage. Besteld in Amerika. Ze zijn al binnen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef Technofreakzz het volgende:
iIk kan alle nike`s regelen voor 90 eu.. alleen 3 week levertijd (verschepen)
Hmm, dankje. Ik had al op Ebay gekeken maar niet in de kleur inderdaad en vind die niet mooi. Over die paarse ga ik eens nadenkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Via hun officiële site kun je ze bestellen voor 150 U.S. dollars = 111.740167 Euro's, dit is inclusief verzendkosten. Maar ik denk dat je uiteindelijk toch nog uitkomt op rond 140 euro vanwege de douanekosten.
Op Ebay staat er nu een maat 9 en een 10 te koop vanuit de US, alleen de kleur is.. ehh.. :
[ link | afbeelding ]
En via Avenue is het 135 inclusief verzendkosten. Alleen is het wel in de kleur paars, volgens een select few is dat hype.. zie maar wat je ermee doet:
[ link | afbeelding ]
De Ebayer die mij de Clae Russels heeft verkocht verkoopt die paarse Rollins ook. En voor een veel gunstiger prijs. Mocht je de link willen, moet je ff PMen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dankje. Ik had al op Ebay gekeken maar niet in de kleur inderdaad en vind die niet mooi. Over die paarse ga ik eens nadenken
Ik volg je niet helemaal. Dit zijn de originele uit 1992.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:20 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Die retro neem ik aan? Toch wel jammer als je zo wat YouTube filmpjes bekijkt.
Nee, niet perse. Maar heb de CW uit het plaatje nog aangehad als kindquote:
Ziet er niet uit in die maat. Structures zien er eigenlijk alleen leuk uit in mini maatjes, maar dat ben ik heurz.quote:
Ze staan bij meisjes onder een skinny/legging achtige broek altijd zo dopequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ziet er niet uit in die maat. Structures zien er eigenlijk alleen leuk uit in mini maatjes, maar dat ben ik heurz.
Hoe duur zijn ze in Japan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer in Japan heeft ze te pakken. Ik wist trouwens niet dat NB zo populair is in Japan, hele communities daar met NB's. Provider wordt daar gezien als een Holy Grail, teehee!
Duurquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze in Japan dan?
* kent toevallig iemand die dit jaar 2x naar Japan toe gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |