quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ] Wat voor een relatie heb jij met sportsfreak?
PS: WTF is sportsfreak
ik chill altijd met hem in de champagne roomquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ] Wat voor een relatie heb jij met sportsfreak?
PS: WTF is sportsfreak
sportfreak is dé norm van het hele sneakergebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef seto het volgende:
alleen sportsfreak komt weg met dat soort laceflips
Welke colorway/welke maat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb mijn 'vandaag binnen gekregen' Nike air structures weer te koop moeten zetten omdat ze te groot zijn
iemand intresse?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:47 schreef Dirkos1987 het volgende:
Front runner; Eindhoven
Midden in de stad bij V&D
Epic in Breda verkoopt ook wat Vans (met name de authentics en era's e.d.)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef theKiD het volgende:
De "Vans", bij wat voor shops kun je die kopen? Online heb ik ze al wel gevonden, en in skate-shops zul je ze ook wel vinden. Maar welke winkels nog meer? Bij voorkeur in Brabant/ Tilburg..
Via hun officiële site kun je ze bestellen voor 150 U.S. dollars = 111.740167 Euro's, dit is inclusief verzendkosten. Maar ik denk dat je uiteindelijk toch nog uitkomt op rond 140 euro vanwege de douanekosten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef behangplakker het volgende:
Bij Sparky in Zwolle kon ik afgelopen maand deze schoenen kopen:
[ afbeelding ]
Het probleem is dat ze daar 150 kosten, weet iemand waar ik ze goedkoper kan halen?
Die retro neem ik aan? Toch wel jammer als je zo wat YouTube filmpjes bekijkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef Kuupke het volgende:
Ik ga voor de vintage. Besteld in Amerika. Ze zijn al binnen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef Technofreakzz het volgende:
iIk kan alle nike`s regelen voor 90 eu.. alleen 3 week levertijd (verschepen)
Hmm, dankje. Ik had al op Ebay gekeken maar niet in de kleur inderdaad en vind die niet mooi. Over die paarse ga ik eens nadenkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Via hun officiële site kun je ze bestellen voor 150 U.S. dollars = 111.740167 Euro's, dit is inclusief verzendkosten. Maar ik denk dat je uiteindelijk toch nog uitkomt op rond 140 euro vanwege de douanekosten.
Op Ebay staat er nu een maat 9 en een 10 te koop vanuit de US, alleen de kleur is.. ehh.. :
[ link | afbeelding ]
En via Avenue is het 135 inclusief verzendkosten. Alleen is het wel in de kleur paars, volgens een select few is dat hype.. zie maar wat je ermee doet:
[ link | afbeelding ]
De Ebayer die mij de Clae Russels heeft verkocht verkoopt die paarse Rollins ook. En voor een veel gunstiger prijs. Mocht je de link willen, moet je ff PMen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dankje. Ik had al op Ebay gekeken maar niet in de kleur inderdaad en vind die niet mooi. Over die paarse ga ik eens nadenken
Ik volg je niet helemaal. Dit zijn de originele uit 1992.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:20 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Die retro neem ik aan? Toch wel jammer als je zo wat YouTube filmpjes bekijkt.
Nee, niet perse. Maar heb de CW uit het plaatje nog aangehad als kindquote:
Ziet er niet uit in die maat. Structures zien er eigenlijk alleen leuk uit in mini maatjes, maar dat ben ik heurz.quote:
Ze staan bij meisjes onder een skinny/legging achtige broek altijd zo dopequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ziet er niet uit in die maat. Structures zien er eigenlijk alleen leuk uit in mini maatjes, maar dat ben ik heurz.
Hoe duur zijn ze in Japan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer in Japan heeft ze te pakken. Ik wist trouwens niet dat NB zo populair is in Japan, hele communities daar met NB's. Provider wordt daar gezien als een Holy Grail, teehee!
Duurquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze in Japan dan?
* kent toevallig iemand die dit jaar 2x naar Japan toe gaat
Alle of alleen die? Aangezien ze daar populair zijn denk ik dat je een gemiddelde NB wel voor een zacht prijsje kunt halen daar tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Duur![]()
, 27,300 yen, oftewel rond 200 euro. Echt jammer, wou ook een paar.
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
En echt hoe vaker ik ze zie hoe lelijker ze zijn.
En die shape is echt om te janken
De azie shape is zo veel lelijker dan de UK shapequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik word vrolijk van deze haha.
haha die zijn echt belachelijk lelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer in Japan heeft ze te pakken. Ik wist trouwens niet dat NB zo populair is in Japan, hele communities daar met NB's. Provider wordt daar gezien als een Holy Grail, teehee!
Die onderste heb ik al een tijdje in huis besteld via ebay.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef SHOOOTO het volgende:
nu bij frisco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komt het door mijn ongetrainde oog in detail voor NB's, maar ik zie miniem verschil tussen de 2 (behalve dat de lip bij de Provider omhoog staatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
De azie shape is zo veel lelijker dan de UK shape
Weet je de prijzen ook?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef SHOOOTO het volgende:
nu bij frisco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, je kan ze altijd even bellen voor meer info.quote:
Frisquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nope, je kan ze altijd even bellen voor meer info.
EDIT: wivah
[ afbeelding ]
Kwam ik toevallig tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze staan bij meisjes onder een skinny/legging achtige broek altijd zo dope![]()
Maar m'n broer heeft ze ook in een grote maat en ik vind ze wel netjes.
Oe. Thnx.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef seto het volgende:
dan moet dit toch wel een goede reden zijn om er 1 te halen
loop je al die heat mis
[ afbeelding ]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusivesquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Lauriette91 het volgende:
Weet iemand waar je in Amersfoort toffe sneakers kan kopen?![]()
Het liefst niet die standaard zooi.
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusives
En anders is er nog altijd Sneakers http://www.sneakers.nl/v4/stores.php
Gast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusives
En anders is er nog altijd Sneakers http://www.sneakers.nl/v4/stores.php
Die zitten niet in Amersfoort arschlog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef feelsgoodman het volgende:
Patta/Ben-G/Concrete/290sqm/Freshcotton. De laatste is een vraagteken, geen idee hoe dat is kwa sneakers.
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoeramaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!
en de coach en de sneakers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoerama
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoeramaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die zitten niet in Amersfoort arschlog.
Beide niet verkrijgbaar bij Coach en/of Sneakersquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoerama![]()
Overigens denk ik dat de 2 onderstaande sneakers Lautje heel goed zoude staan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef DubzOne het volgende:
'Nieuwe' Teals om te beaten:
[ afbeelding ]
Nice nice!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Ordinair, voor je fit:
[ afbeelding ]
Alleen voor de eckten.
makkelijk voor in het donkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maandag binnen gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |