Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusives
En anders is er nog altijd Sneakers http://www.sneakers.nl/v4/stores.php
Gast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Coach zit toch ook in Amersfoort dacht ik? Daar hebben ze ook exclusives
En anders is er nog altijd Sneakers http://www.sneakers.nl/v4/stores.php
Die zitten niet in Amersfoort arschlog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef feelsgoodman het volgende:
Patta/Ben-G/Concrete/290sqm/Freshcotton. De laatste is een vraagteken, geen idee hoe dat is kwa sneakers.
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoeramaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!
en de coach en de sneakers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoerama
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoeramaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om niet de standaard zooi!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die zitten niet in Amersfoort arschlog.
Beide niet verkrijgbaar bij Coach en/of Sneakersquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik versta onder standaard zooi schoenen van Inter/Aktiesport/Sport2000 of de Shoerama![]()
Overigens denk ik dat de 2 onderstaande sneakers Lautje heel goed zoude staan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef DubzOne het volgende:
'Nieuwe' Teals om te beaten:
[ afbeelding ]
Nice nice!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Ordinair, voor je fit:
[ afbeelding ]
Alleen voor de eckten.
makkelijk voor in het donkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maandag binnen gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |