Zwaar verouderde lijst trouwens, de helft is dicht...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Slam City
Niketown
Busy Workshop
DPMHI
Upper Playground
Addict
New Era
Stussy
Hideout
JD Sports
Size?
Commes Des Garcons
Carhartt
Imperious Rex
The Three Threads
Supra
Goodhood
Maharishi
Dover Street Market
Oki-Ni
Microzine
Demo
Offspring
Niet allemaal sneakershops.
copyright by Warhead
Die bedoel ik idd, alleen dat is de nieuwste serie. En black/ black op die site is OF uitverkocht OF woman.. En de nieuwere serie word steeds smaller. En laat ik nu net geen smalle voetjes hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Deze right, alleen dan in black/black?
[ afbeelding ]
Staat ie niet hier ergens tussen? link
moooooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
In het zwart zijn ze nais:
[ afbeelding ]
Gisteren binnengehad en ze zijn geilquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! (hypebeast)
[..]
bedoel je deze? 165e is idd een beetje prijzig.
[ afbeelding ]
Lijkt op een 6.0 Oncore, het heeft wel een 6.0-achtige look.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dit model staan ergens en had hem nog nooit eerder gezien. Verkoper zei dat het een sample was zonder doos en wist niet te vertellen welk model het is. Iemand een idee? Warhead, Shooto?
En kudos aan de genen die weten waar deze in Nederland gedropt worden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
WTF, en ze namen bij Britain niet de moeite om even te kijken of een ander filiaal ze wel had staan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef twinus het volgende:
ben op zoek naar limited edition van k-swiss, was vandaag in eindhoven in de britain, daar heb ik ze gezien alleen nog in maat 44 of 38... heb ze verder in eindhoven niet gevonden, ook niet op internet(staan ook niet op k-swisss.com .en kan ook geen plaatje vinden van dit model, wit/zwarte strepen met op de zool
k-swiss-k-swiss-k-swiss
iemand?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef seto het volgende:
dat is alleen als je buiten europa bestelt, en dan nog gebeurt het niet altijd
Ja, vooral na het nieuwsbericht eind vorig jaar dat de douane te laks was ofzoquote:
waar gekocht?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Door de douane heen, heb dit keer gevraagd te versturen als gift, 50 dollar waarde. Zónder originele doos en tags. Verstuurd via DHL *Worldwide Priority Express, dit is de 2e keer dat mijn schoenen zonder problemen doorgekomen zijn met DHL.
*Vette eigenschap van WPE : Electronic pre-alert system makes arrangements with customs officials in destination countries, allowing most shipments to clear customs before the plane lands.
Ebayer genaamd ShaolinKicks, alleen die chukka's zijn er niet meer.quote:
Thanks mang, jouw Chukka's(?) zijn ook fresh. Die heb ik nooit eerder gezienquote:
Nice man!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Door de douane heen, heb dit keer gevraagd te versturen als gift, 50 dollar waarde. Zónder originele doos en tags. Verstuurd via DHL *Worldwide Priority Express, dit is de 2e keer dat mijn schoenen zonder problemen doorgekomen zijn met DHL.
*Vette eigenschap van WPE : Electronic pre-alert system makes arrangements with customs officials in destination countries, allowing most shipments to clear customs before the plane lands.
Als dat het is stellen ze me goed teleurquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Veel haat rond de Skytop haha, maar ik vind ze![]()
! Alleen Clae is weer van een ander caliber..
Overigens is de hype rond de nieuwe Supra's![]()
, en dan bedoel ik de Supra Terry Kennedy's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast wordt ook de Skytop 2.0 gelanceerd:
[ afbeelding ]
WTF?!, scheenbeschermers?
Enige koopwaardige Supra's in de toekomst vind ik deze:
[ afbeelding ]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douanequote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als dat het is stellen ze me goed teleurMaar jij had toch ook witte Clae's van Caliroots? Mag ik daar een voetpic van?
schandalig. Wat houdt dat EMS shipping in?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douane. Schandalig man... dat was met EMS shipping.
Ik heb ze toch maar besloten zelf te houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:09 schreef toetercavia. het volgende:
Sjimz mag ik vragen waarom je die miro's weer zo snel weggedaan hebt? Vielen ze tegen?
EMS is meestal 3-4 dagen wereldwijde shippingquote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef stijn_ het volgende:
[..]
schandalig. Wat houdt dat EMS shipping in?
Douane op een caliroots bestelling?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douane. Schandalig man... dat was met EMS shipping.
Leuke schoenenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef SLP_ het volgende:
Gister nieuwe schoentjes gehaald![]()
Gewone good old black all stars
en deze
[ [url=[ link | afbeelding ]
]afbeelding[/url] ]
Ehh.. waar heb je het vandaan dat ik het van Caliroots hebquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als dat het is stellen ze me goed teleurMaar jij had toch ook witte Clae's van Caliroots? Mag ik daar een voetpic van?
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Slash approvedquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Veel haat rond de Skytop haha, maar ik vind ze![]()
! Alleen Clae is weer van een ander caliber..
Overigens is de hype rond de nieuwe Supra's![]()
, en dan bedoel ik de Supra Terry Kennedy's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast wordt ook de Skytop 2.0 gelanceerd:
[ afbeelding ]
WTF?!, scheenbeschermers?
Enige koopwaardige Supra's in de toekomst vind ik deze:
[ afbeelding ]
Lelijke kutshape.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef SinjiOnO het volgende:
"Almond" New Balance 1500
[ afbeelding ]
![]()
Gelimiteerde release in Japan, wel 200+ euro..... *slik*. Shipping mogelijk via rakuten.co.jp. Waarschijnlijk met EMS shipping
.
Lekkere BTTYS Michigan's. De vintageversie vind ik dan wel jammer maar hij blijft wel nice.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef behangplakker het volgende:
Sinds anderhalf week ofzo deze schoenenwilde ze al heel lang
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan camera () geen foto aan de voet
Heb je het tegen mij? kthxbaiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Catch22- het volgende:
ik vind ze niet slecht in mijn mening
vinjeleuk? afkortingen te pas en te onpas gebruiken omdat je dan een interwebsheld lijkt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
Recente pickups imhoomfg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker @ Warhead.
Had je kortsluiting toen je die kocht?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:21 schreef kortsluiting87 het volgende:
Zo dat laatste paar haha.
Heb deze besteld
[ afbeelding ]
ik haal ze bij fully lacedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef Qlubtempo het volgende:
Waar kan ik online het soort veters kopen dat altijd standaard in Nike's zit? Dus zelfde formaat e.d. ?
107 euro is een nette prijs, retailprijs lag ongeveer rond de 100 euro.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben echt keihard op zoek naar Nike dunk premium high boba fett, maar kan ze nergens vinden, weet iemand of ze ergens in NL te krijgen zijn? als ik ze uit amerika haal ben ik 107 euro kwijt inc shipping.. net iets te veel van het goeie, liever vanuit nederland ivm verzenden wat lang duurt.
Hater!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Had je kortsluiting toen je die kocht?
sorry, inkoppertje
Ok, wtf, ze staan nu, anderhalve week later voor fokking 73 pond op de nike site. Dat kan toch niet?! Heb ik recht op een refund, ik heb goddomme 165 euro betaald. Dit is te ergquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:26 schreef navigator het volgende:
[..]
Gisteren binnengehad en ze zijn geil
Ja dat kan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Ok, wtf, ze staan nu, anderhalve week later voor fokking 73 pond op de nike site. Dat kan toch niet?! Heb ik recht op een refund, ik heb goddomme 165 euro betaald. Dit is te erg
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef navigator het volgende:ik ben gestraft voor mijn gierigheid om ze gelijk te bestellen. Het is de schuld van die klootzak op lacebag die die link plaatste!!!!!
![]()
Toch klopt het niet, in een en dezelfde webshop zijn ze naar Nederland te halen voor 165 euro of voor 73 pond.
Ik ga ze iig een mail sturen, de fokkers. Niet geschoten altijd mis.
En als het nou in de sale was ofzo, die schoenen zijn net uit godverdomme
Ik ben er een paar jaar uit geweest met sneakers kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je had ze wel kunnen bedenken dat 165 euro voor een AT3 teveel was.
Fris manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |