Yupquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is die hookup helemaal goed verlopen?!
Je kan niet verwachten dat "we" op elke vraag, een antwoord weten. Heb je misschien een foto oid? Heb je zelf al gezocht op eBay, pickyourshoes, google etc..?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef theKiD het volgende:
Dit lijkt me meer een "poser"-topic? Aangezien hier geen vragen beantwoord worden?
Zelfs al met nike nederland gemailt, maar nu na 2 maanden nog geen antwoord gehadquote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten dat "we" op elke vraag, een antwoord weten. Heb je misschien een foto oid? Heb je zelf al gezocht op eBay, pickyourshoes, google etc..?
Van Supra's en Jams weet ik het niet, maar Blazers vallen eigenlijk het zelfde als Dunksquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Rekkof het volgende:
Even een paar vraagjes;
ik heb van nike dunks maat 42, wat voor maat kan ik dan voor supra's, nike blazers of reebok jams nemen?
jaja, het beste is om in de winkel te passen, maar daar heb ik vandaag geen tijd voor
Nice man! Ben zeer benieuwd naar alle pickups als je weer terug bent!quote:
Supra's vallen verschillend. De Vaider valt 1 maat kleiner dan SB dunks en Skytops een halve maat groter.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Rekkof het volgende:
Even een paar vraagjes;
ik heb van nike dunks maat 42, wat voor maat kan ik dan voor supra's, nike blazers of reebok jams nemen?
jaja, het beste is om in de winkel te passen, maar daar heb ik vandaag geen tijd voor
Op jouw foto lijken ze best lompquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef snucky het volgende:
Vandaag nieuwe nikes gehaald.
Nike Dunk SB Mid, Elite (Black digi camo)
[ afbeelding ]
Deze right, alleen dan in black/black?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelfs al met nike nederland gemailt, maar nu na 2 maanden nog geen antwoord gehad
vooral zo'n stylo flexen mejongequote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef theKiD het volgende:
Dit lijkt me meer een "poser"-topic? Aangezien hier geen vragen beantwoord worden?
welke?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik geloof dat m'n schoenen al binnen zijn ^^
Zal geen groot resell succes worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:25 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Op jouw foto lijken ze best lomp. Maar in het echt zijn ze Nicceee, had ze vorige week ook gehaald. Zal later wel even wat pics maken. Volgens mij zijn ze gelimiteerd.. maybe even resellen als ik een keertje krap zit
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slam Cityquote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef gent het volgende:
hey,
volgende week paar daagjes Londen... heeft iemand paar goeie adresjes van sneakershops ?
grtz
Die Mids gaan echt niet veel meer geld dan retail waard worden!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef SinjiOnO het volgende:
Misschien, maar je weet maar nooit. Jij had bijvoorbeeld wel grote verwachtingen met je New Balance lego dingen volgens mij en ze waren best wel populair.
Ik hoop dat de mensen over een jaar schrikken uit hun slaap en willen coppen(duimen maar
). Anders rock ik ze gewoon.. zag ze staan en moest deze gelijk hebben
.
Er was wel vraag na maar ik heb ze besloten zelf te houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef SinjiOnO het volgende:
Misschien, maar je weet maar nooit. Jij had bijvoorbeeld wel grote verwachtingen met je New Balance lego dingen volgens mij en ze waren best wel populair.
Reeboks vallen over het algemeen iets groter uit, van supra's kan ik je het niet vertellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Rekkof het volgende:
Even een paar vraagjes;
Wat erg zeg.. Ik heb ¤ 79,95 voor die witte betaald. Nu zie ik ze voor ¤ 61,00 op die site van jou staan (trainerstation.com). Hoe zit het daar met de verzendkosten?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Adidah het volgende:
Dit model heb ik afgelopen weekend op de kop getikt. Het is redelijk neutraal, zodat ik het ook onder mijn spijkerbroek naar mijn werk kan dragen. Eigenlijk wilde ik ook het Mexico 66 model met gouden strepen halen, maar die worden pas in januari 2010 weer geleverd...beetje jammer dus.
[ afbeelding ]
Klopt, op plaatjes/foto's zien ze er niet echt super uit.. Maar als je ze in het echt ziet.. damn, *kwijl kwijl*quote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef SinjiOnO het volgende:
Plaatjes doen de schoenen niet echt eer aan, in het echt is hij heeel clean, hoogwaardig leer en suede gebruikt met reflecterende lijnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze waren rond de ¤ 80,-. Ik heb geen idee van verzendkosten aangezien het filiaal in Amsterdam vrijwel om de hoek is. Dat plaatje heb ik gewoon even van Google gestolenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:46 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Wat erg zeg.. Ik heb ¤ 79,95 voor die witte betaald. Nu zie ik ze voor ¤ 61,00 op die site van jou staan (trainerstation.com). Hoe zit het daar met de verzendkosten?
In het zwart zijn ze nais:quote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
adidas midiru court mid, wit en mint, ze zijn al binnen maar ben er niet dus
de c en spaties moeten weg bij imgquote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef Repeteeltje het volgende:
Mijn nieuwe Nike Terminator High Eng
mwoah vond ze juist zo leuk door de lichte kleuren :]quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
In het zwart zijn ze nais:
[ afbeelding ]
Op asos.com staan ze voor 40 euroquote:Op woensdag 29 april 2009 19:46 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Wat erg zeg.. Ik heb ¤ 79,95 voor die witte betaald. Nu zie ik ze voor ¤ 61,00 op die site van jou staan (trainerstation.com). Hoe zit het daar met de verzendkosten?
http://www.asos.com/Onitsuka-Tiger/Onitsuka-Tiger-Mexico-66-Canvas-Trainers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=530040&cid=6584&Rf-400=520&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=whitequote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik kan ze daar niet vinden hoor..
All Stars vallen wat groter, dus een 9 zal wel ongeveer goed zijn danquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die maten bij Onitsuka's? Mijn All Stars draag ik in maat 8,5 en die zijn echt precies goed. Neem ik mijn Onitsuka's dan in maat 8 of 9? (nu 9 besteld)
Als Nike de hele dag 'waar kan ik dit product halen' mailtjes moet beantwoorden moeten ze daar een nieuw iemand voor inhuren. Sowieso kan Nike je niet helpen als een schoen niet in de collectie zit (en dat is voor de MK II dus het geval) NZ's en R4's zijn er nog wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelfs al met nike nederland gemailt, maar nu na 2 maanden nog geen antwoord gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |