Zwaar verouderde lijst trouwens, de helft is dicht...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Slam City
Niketown
Busy Workshop
DPMHI
Upper Playground
Addict
New Era
Stussy
Hideout
JD Sports
Size?
Commes Des Garcons
Carhartt
Imperious Rex
The Three Threads
Supra
Goodhood
Maharishi
Dover Street Market
Oki-Ni
Microzine
Demo
Offspring
Niet allemaal sneakershops.
copyright by Warhead
Die bedoel ik idd, alleen dat is de nieuwste serie. En black/ black op die site is OF uitverkocht OF woman.. En de nieuwere serie word steeds smaller. En laat ik nu net geen smalle voetjes hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Deze right, alleen dan in black/black?
[ afbeelding ]
Staat ie niet hier ergens tussen? link
moooooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
In het zwart zijn ze nais:
[ afbeelding ]
Gisteren binnengehad en ze zijn geilquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! (hypebeast)
[..]
bedoel je deze? 165e is idd een beetje prijzig.
[ afbeelding ]
Lijkt op een 6.0 Oncore, het heeft wel een 6.0-achtige look.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dit model staan ergens en had hem nog nooit eerder gezien. Verkoper zei dat het een sample was zonder doos en wist niet te vertellen welk model het is. Iemand een idee? Warhead, Shooto?
En kudos aan de genen die weten waar deze in Nederland gedropt worden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
WTF, en ze namen bij Britain niet de moeite om even te kijken of een ander filiaal ze wel had staan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef twinus het volgende:
ben op zoek naar limited edition van k-swiss, was vandaag in eindhoven in de britain, daar heb ik ze gezien alleen nog in maat 44 of 38... heb ze verder in eindhoven niet gevonden, ook niet op internet(staan ook niet op k-swisss.com .en kan ook geen plaatje vinden van dit model, wit/zwarte strepen met op de zool
k-swiss-k-swiss-k-swiss
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |