quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef seto het volgende:
dat is alleen als je buiten europa bestelt, en dan nog gebeurt het niet altijd
Ja, vooral na het nieuwsbericht eind vorig jaar dat de douane te laks was ofzoquote:
waar gekocht?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Door de douane heen, heb dit keer gevraagd te versturen als gift, 50 dollar waarde. Zónder originele doos en tags. Verstuurd via DHL *Worldwide Priority Express, dit is de 2e keer dat mijn schoenen zonder problemen doorgekomen zijn met DHL.
*Vette eigenschap van WPE : Electronic pre-alert system makes arrangements with customs officials in destination countries, allowing most shipments to clear customs before the plane lands.
Ebayer genaamd ShaolinKicks, alleen die chukka's zijn er niet meer.quote:
Thanks mang, jouw Chukka's(?) zijn ook fresh. Die heb ik nooit eerder gezienquote:
Nice man!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Door de douane heen, heb dit keer gevraagd te versturen als gift, 50 dollar waarde. Zónder originele doos en tags. Verstuurd via DHL *Worldwide Priority Express, dit is de 2e keer dat mijn schoenen zonder problemen doorgekomen zijn met DHL.
*Vette eigenschap van WPE : Electronic pre-alert system makes arrangements with customs officials in destination countries, allowing most shipments to clear customs before the plane lands.
Als dat het is stellen ze me goed teleurquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Veel haat rond de Skytop haha, maar ik vind ze![]()
! Alleen Clae is weer van een ander caliber..
Overigens is de hype rond de nieuwe Supra's![]()
, en dan bedoel ik de Supra Terry Kennedy's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast wordt ook de Skytop 2.0 gelanceerd:
[ afbeelding ]
WTF?!, scheenbeschermers?
Enige koopwaardige Supra's in de toekomst vind ik deze:
[ afbeelding ]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douanequote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als dat het is stellen ze me goed teleurMaar jij had toch ook witte Clae's van Caliroots? Mag ik daar een voetpic van?
schandalig. Wat houdt dat EMS shipping in?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja, die zitten al een halve maand bij de douane. Schandalig man... dat was met EMS shipping.
Ik heb ze toch maar besloten zelf te houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:09 schreef toetercavia. het volgende:
Sjimz mag ik vragen waarom je die miro's weer zo snel weggedaan hebt? Vielen ze tegen?
EMS is meestal 3-4 dagen wereldwijde shippingquote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef stijn_ het volgende:
[..]
schandalig. Wat houdt dat EMS shipping in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |