Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef T_Killer het volgende:
zeg niet dat ik attack again heb gemist
maak me wakker uit deze nachtmerrie![]()
jow niels alles paletti, kga btw zeker naar emporium![]()
nope, gewoon nieuwe openen, OP plakken, TT al wel bedachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:25 schreef T_Killer het volgende:
Doe je snel remco, had je m al klaarstaan?
die muur is een plaatje, moet je ff de maker vragen of je er op magquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Sta ik nu nog steeds niet terug in die lijst
hoiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Hooiiiiiii :bye:
Wij willen iedereen even een fijne avond wensen...Dat er maar veel gehakt mag worden
dat weet ik, was dan ook eeen verkapte tvp, al zal die morgenvroeg als ik terug kom toch al gesloten zijn met het gespam van de BLACK-stream....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die muur is een plaatje, moet je ff de maker vragen of je er op mag
Insgelijks rip!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Hooiiiiiii :bye:
Wij willen iedereen even een fijne avond wensen...Dat er maar veel gehakt mag worden
Hou ze maar in ere!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:33 schreef de_huig het volgende:
want ik was bij mn opa en oma..gelukkig zijn die ook tof![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:08 schreef poiuytr het volgende:
zo ben er net weer straalbezopemn vamn.. ;ater menssen
morenge kkrijg ik spijt van deze a posta
Goedemorgen! Je bent toch niet in slaap gevallen na dit getypte bericht?quote:Op zondag 22 maart 2009 05:08 schreef poiuytr het volgende:
zo ben er net weer straalbezopemn vamn.. ;ater menssen
morenge kkrijg ik spijt van deze a posta
Kippenvel nummerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef poiuytr het volgende:
Dj D - Imagine ( When i found you)
Heerlijke hardcore nummer, laten ze hier keer mee afsluiten
Fo sjoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
edit: als ik er maar wel wéér bij sta bij het jubileum topic![]()
De inhoud liet dan soms wel te wensen overquote:
ik was bij promo maar werd gesmst door maten uit de regio die dr waren over de vechtpartij idd, jammergenoeg waren ze er ook bij betrokken. Zijn ook niet de moeilijkste types moet ik zeggen... Was dr nog wat fout gegaan of bleef het bij een beetje meppen?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:55 schreef JortK het volgende:
Gister naar SWAT in het Paard van Troje geweest.
Veel nieuwe knallers gehoord, en een enorme vechtpartij waar ik natuurlijk weer middenin moest staan
Als ik die set van Brennan Heart zie en vergelijk met wat die in het Paard heb staan draaien is het bijna identiek
Wildstylez koning van de avond trouwens
Een beetje meppenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik was bij promo maar werd gesmst door maten uit de regio die dr waren over de vechtpartij idd, jammergenoeg waren ze er ook bij betrokken. Zijn ook niet de moeilijkste types moet ik zeggen... Was dr nog wat fout gegaan of bleef het bij een beetje meppen?
Jammer dat het zo'n kutset is..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:43 schreef kollie het volgende:
Leuk verslagjemixwerk van Zany is idd altijd om je vingers bij af te likken!
oneens. Leuk om NEM weer eens te horen, razr is dik, die mash-up met Volt wil ik veel vaker horen, Choirs komt langs, dan nog ff Dark symphony en afsluiten met pounding sensesquote:
Hij had alleen niet hoeven te openen met NEM, hoopte echt dat ie die lijn niet ging voortzetten. Gelukkig bleef het bij NEM en Bleeding.....quote:Op zondag 22 maart 2009 18:54 schreef kollie het volgende:
[..]
oneens. Leuk om NEM weer eens te horen, razr is dik, die mash-up met Volt wil ik veel vaker horen, Choirs komt langs, dan nog ff Dark symphony en afsluiten met pounding senses
Alleen draait ie animated audio niet![]()
edit. vergeet ik nog te zeggen dat ik vision erg gaaf vind![]()
En dat was lompigheid ten top van 'm jaquote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef kollie het volgende:
Ruffian op Black: give it up for dj zany en dj DV8Hij herstelt zich daarna snel, maar toch. Vervolgens schijnt ie endymion ophidian genoemd te hebben...
Hij draait ook nooit Endless.. Terwijl ik dat zo'n dikke track vind. Ik geloof dat ik deze nooit meer in een setje ga horenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:54 schreef kollie het volgende:
[..]
oneens. Leuk om NEM weer eens te horen, razr is dik, die mash-up met Volt wil ik veel vaker horen, Choirs komt langs, dan nog ff Dark symphony en afsluiten met pounding senses
Alleen draait ie animated audio niet![]()
edit. vergeet ik nog te zeggen dat ik vision erg gaaf vind![]()
A-Lusion was zo slecht toch niet? Ik vond hem wel redelijk, ik vond alleen de nieuwe A-Lusion tracks niet A-Lusion achtig.. te melodisch.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:03 schreef 16meter het volgende:
ratings op LSDB zeggen niet zoveel.. vaak zijn de hoogstgerate setjes saaie hitparades waar je beter weg van kunt blijven, bijv. die van A-Lusion en Brennan Heart.
het was gezellig daar in #94quote:
dus weinig kans dat je nog weet of je mij ergens hebt herkendquote:Op zondag 22 maart 2009 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Gisteren New York geweest geluid was heerlijk alleen super rustig meer kan ik er niet van zeggen alleen dat ik super dronken was en er niks meer van weet..
nieuw geluid bij Time Out jah?!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef Sethje het volgende:
Gisteren time-out met nieuw geluid , tering het gaat ineens hard daar....
Nasty Boys live was echt te vet wat een held
Square Beats word Squaretraxx..quote:Scantraxx Records is proud to announce the launch of a new sublabel called squaretraxx. This sub-label will be a cooperation with Ruud van IJperen and Maarten Vorwerk better known as Ruthless & Vorwerk and Noise Providers. The first release on this label will be a three track EP production by DJ Ruthless. This sound will be one of its kind, something unique and extraordinary. The sound combination of Hardstyle, Techno and Jump.
Waarom?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef ElDani het volgende:
Sublabel Scantraxx..
[..]
Square Beats word Squaretraxx..
Op de volume veranderingen na leuk gedaan, maar vind het meer hardtrance achtig. alhoewel, ligt er maar net aan wat je eronder gooit quua kicks enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef _Fonz het volgende:
Even in 2,5 uur samen met mn vriendin in elkaar geflanst. Zij deed het piano gedeelte.
manon versie4.mp3
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Damnnquote:The Vision @ Music In Control Presents
Tracklist
01. The Pitcher - Serenity
02. The Vision - The Switch
03. Psyko Punkz - Overclipping
04. The Vision - Victim
05. 2-Sidez - Freakin
06. The Vision - Engage The Noise
07. Bass Modulators - Retouched
08. The Vision - Final Battle
09. Hyperdrive - Heavy Metal King
10. Zentiments ft. MC DL - Twisted Vision (original mix)
11. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
12. Zentiments ft. MC DL - Twisted Vision (2-sidez remix)
13. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Dit is wat veel andere mensen ook opvalt, maar ik heb niet met het volume lopen prutsen. Voor de rest .. work in progressquote:Op maandag 23 maart 2009 17:07 schreef Silaz het volgende:
[..]
Op de volume veranderingen na leuk gedaan, maar vind het meer hardtrance achtig. alhoewel, ligt er maar net aan wat je eronder gooit quua kicks enzo
zoals je naamgenoot zou doen:quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef _Fonz het volgende:
Even in 2,5 uur samen met mn vriendin in elkaar geflanst. Zij deed het piano gedeelte.
manon versie4.mp3
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
*Neerlaadtquote:The Vision @ Music In Control Presents
Fausto, Brennan heart eventueel (zitten paar lekkere tracks tussenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zoals je naamgenoot zou doen:![]()
[..]
*Neerlaadt
Nog aanraders wat betreft Sydney / Black?
Krijg die tyfuszooi van megaupload weer eens niet gedownload. Eerst een megawazig leesbare beveiliging, en klik ik op de link krijg ik gewoon weer dezelfde pagina.... Iemand een mirror?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:07 schreef Silaz het volgende:
DamnnIk zit nu op de helft, Engage the Noise vind ik
![]()
Vooral Pavoquote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zoals je naamgenoot zou doen:![]()
[..]
*Neerlaadt
Juist. Ondergewaardeerd in vergelijking met de andere Sydney/BLACK sets. Vond die van Pavo toch het beste.quote:
speeltquote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
*Neerlaadt
wiequote:Op maandag 23 maart 2009 17:50 schreef Silaz het volgende:
Zou J0nes geen speciaal Fok! setje voor ons kunnen maken voor ons 100e topic jubileum![]()
Jonesquote:Op maandag 23 maart 2009 18:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wie![]()
enne Leon, ben je nog niet vergeten hoor ... wil er een mooi jpeg van soepen ofzo; iemand een voorbeeldje?
edit: gmt-of LeonH14.gif
oh, was van GMTA (great minds think alike) maar Bartman & ik dachten tegelijk aan jouquote:Op maandag 23 maart 2009 18:03 schreef LeonH het volgende:
Huh? Van wat? gmt?
YES I AM!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Endymion - Payback (Tommyknocker Remix)?
nop, je zit er precies op ... beetje pitch d'ropquote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
dezelfde vocal als in revenge zit ook in Endymion - Payback dacht ik
en bedoel je Ard und Jorn - 16 (nagoom mix)?
of zit ik way off
Ja klopt hetquote:Op maandag 23 maart 2009 19:14 schreef Sethje het volgende:
haha das goed partystarterttt
hoop dat het wat nieuw leven in a-lusion zijn carriere blaast
is al genoemd, maar: Pavoquote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
en hoe betrouwbaar is die bron dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een A-Lusion album gaat aankomen.
en kan je die bron openbaar maken?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Behoorlijk maar ik kan het mis hebben.
ik ken A-lusion wel jah, maar sinds Scantraxx party in oktober heb ik hem 1 keer gezien bij New York... niet gesproken toen en verder ook niet, dus ben niet up-to-datequote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Een gast die ik ken van Partyflock, weet het niet zeker.
Maar jij kent A-Lusion volgens mij ook?
Klopt het niet?
denk dat die z wel bij het juiste eind heeft/kanhebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Een gast die ik ken van Partyflock, weet het niet zeker.
Maar jij kent A-Lusion volgens mij ook?
Klopt het niet?
Die heb ik nog gehoord met carnavalquote:
dan doe ik er ook alvast ff 1 bij:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:40 schreef NLS04 het volgende:
Ow en bij deze wil ik alvast een plaatje doneren mocht er ooit een jubileum mix komen.
Josh & Wesz - Like This.
true, We Are One doet me niet heel veel...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:47 schreef kollie het volgende:
Een A-lusion album lijkt me niet verkeerd! Al vind ik de nieuwe tracks uit z'n set niet heel denderend....
damn remco!! ik wilde er ook 1 van de machine doenquote:The machine - stardust
je had ook een nummer van IG Bounce & Darqtai kunnen doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
damn remco!! ik wilde er ook 1 van de machine doenmaar dan Green forest
dan kies ik wel een andere
Wanneer komt die van J&W dan uit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
We are one doet me nog het meest van die 3 nieuwe die hij heeft
ik vind die andere 2 ok, maar niet super...
[..]
damn remco!! ik wilde er ook 1 van de machine doenmaar dan Green forest
dan kies ik wel een andere
en dat gaat een oudje worden namelijk -> The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
tracklist so far:
1. J&W - Like Thiz
2. The Machine - Stardust
3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
tuurlijk skatjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ow Huig je weet wel precies hoe je me in the mood moet krijgen he, met je perfecte platenkeuze
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
denk dat die z wel bij het juiste eind heeft/kanhebben
1tje maar hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:37 schreef Koepert het volgende:
5. Technoboy - Ti Sento/The Pitcher - Serenity
Ik weet. Meer zo van, k vind beide super, welke maar t makkelijkst hierin te mixen is mag t worden van mij..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
1tje maar he![]()
dus dan stem ik voor serenitymaar het is jouw keuze
Remake The Worldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik reken erop dat iemand anders een nrtje van the overminds meepakt![]()
1st,2nd of 3d mission ofzo ?
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Remake The Worldof 1 van de platen van de Jenny & Chantal E.P.
welke van de 2 niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar vanmiddag maar eens even opzoeken dan, zal vanmiddag ook nog even mijn nummertje bijdragen die ik graag wil horen.
ik denk dat er flink wat mensen zijn die je wel aan de nummers kunnen helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef ElDani het volgende:
Moet ik wel wat nummertjes kopen waarschijnlijk, maar dat is dan maar zo.
je hebt ze wel hoor kijk maar in je 2008 mapquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar vanmiddag maar eens even opzoeken dan, zal vanmiddag ook nog even mijn nummertje bijdragen die ik graag wil horen.
"Shed.... Shaker"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef Dalton_ het volgende:
In dat geval ga ik voor een plaat die ik tegen kwam in de collectie, en al heeel lang niet heb gehoord!
Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
Mijn keuze; eentje uit de oude doosquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef ElDani het volgende:
1. J&W - Like Thiz
4. Donkey Rollers - Immeasureably
5. The Pitcher - Serenity
6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
Hij's fijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mijn keuze; eentje uit de oude doos![]()
8. Zany vs Tatanka - Front 2 Back
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef ElDani het volgende:
Ik wil hem overigens wel maken hoor, als dat voor jullie goed uitkomt!
Lijkt me eerder een mooie prijs voor leonHquote:Op maandag 23 maart 2009 17:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
of leonH als winnaar van de 2008 award?:P en dan mag iedereen 1 track opgeven dan kom je wle aan 20 tracks toch ?
looks like itquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:57 schreef de_huig het volgende:
kut zit ik nou alweer mn studie te ontwijken..?
jah maar het is ook zo kut als je een lekkere set zit te luisteren achter je laptop op school en je moet dan iets bij de printer gaan halen...quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef Sethje het volgende:
Max Enforcer - Catching Up
Dat dus!quote:
De originele of Wise Massacre?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tatanka - Floor Massacre
Mijn bijdrage.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
ondergewaardeerde plaat datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
Zie jullie allemaal tracklisten, welke set is da ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
1. J&W - Like Thiz
4. Donkey Rollers - Immeasureably
5. The Pitcher - Serenity
6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
9. Max Enforcer - Catching Up
10. Tatanka - Floor Massacre
11. Klone- Dragon's Lair (builder remix) -> (evt The Vision - Engage the Noise, alstie uit is)
12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
ik zeg dit kan wel eens een puik setje worden
Ik zat ook nog te twijfelen tussen Marlboro man.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ondergewaardeerde plaat datHoop trouwens dat er ook nog mensen voor een Noisecontrollersplaatje kiezen
wij doen gewoon net of jij dit niet hebt door gegevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef T_Killer het volgende:
PS ik kwam NLS04 op school tegen, hij vroeg me of ik aan jullie door wilde geven dat hij zijn keuze van Like thizz wilde veranderen in Showtek - FTS.... dus bij deze
Dat wordt als het goed is het Jubileum setjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:49 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zie jullie allemaal tracklisten, welke set is da ?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef T_Killer het volgende:
Aargh zoveel vette platen om uit te kiezenWel super dat enkele van die al gekozen zijn (Stardust, Miss kidman on a cruise, les drums)
Ik kies toch maar voor: Alphaverb - Still here (met Syro-Shocked Phuture als close nr 2)
PS ik kwam NLS04 op school tegen, hij vroeg me of ik aan jullie door wilde geven dat hij zijn keuze van Like thizz wilde veranderen in Showtek - FTS.... dus bij deze
Puta Madre danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
FTS ?!
Ik bedoelde eigenlijk showtek - apologize
Jah een opkomende trend geloof ik.. Ook als ik zo naar lsdb kijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:03 schreef ElDani het volgende:
Over setjes gesproken.. Ligt het nou aan mij of komen er steeds meer DJ's die Hardstyle draaien bij? Ik bedoel hiermee in het amateurcircuit.. En dan draaien de meesten nog met promo's ook..
Ik neem aan dat The Vision zijn promo's op een legale manier krijgt, hij is immers al een stuk verder dan vele DJ's. Ik vind mezelf ook nog gewoon een amateurtje overigensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jah een opkomende trend geloof ik.. Ook als ik zo naar lsdb kijkNJa zo heel veel promo's heb ik nog niet gezien. Vision draait in zn setje wel wat promo's. maar dat noem ik geen amateur meer
![]()
Anders zijn het vaak zulke HQ ripjes met een zelfgeplakte intro/outro eran
Revolution Is Here is dan ook gelekt he. en op zowat elk download forum te krijgen. Menig van die amateurs betalen dan ook niet voor hun plaatjes. Wat jij dus wel doet, toch.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat The Vision zijn promo's op een legale manier krijgt, hij is immers al een stuk verder dan vele DJ's. Ik vind mezelf ook nog gewoon een amateurtje overigens. Maar ik bedoel meer en meer mensen DJ-en, allemaal met Noisecontrollers - Revolution Is Here en allemaal dat soort ongein
.
Ik kom ze werkelijk overal tegen..
Ja ik vind het wel een beetje jammer dat iedereen der maar op los download, maar goed. Ik koop inderdaad wel mijn plaatjes, op die van Scantraxx na, want die kunnen mijn rug op, ook vanwege het niet hebben van WEB-jes. Ik denk wel dat ik zal gaan kopen op de Scantraxx shop, maar dat gaat ook zeker van de prijs afhangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
Revolution Is Here is dan ook gelekt he. en op zowat elk download forum te krijgen. Menig van die amateurs betalen dan ook niet voor hun plaatjes. Wat jij dus wel doet, toch.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat wordt als het goed is het Jubileum setje
Dat weiger ik!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
FTS ?!
Ik bedoelde eigenlijk showtek - apologize
Het verschil is dat Dance-Tunes/Q-Dance musicstore maar eens in de week of eens in de 2 weken udate, heel erg irritant. Juno update 3x per dag, en zo wel meer..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat weiger ik!!!
Als er platen bij zijn die ik echt graag wil hebben en waar ik van weet dat ik die ook vaak zal draaien koop ik het ook gewoon. Bij de mindere wacht ik gewoon rustig af totdat er een WEB release ergens op duikt.
Verder vind ik de snelheid van het uitbrengen op Dance Tunes nog steeds bedroevend langzaam tegenover het releasen op vinyl... Het is vaker pas een week later ofzo dat die dingen eens in de webshop komen... Hopelijk gaat dat met hardstyle.com toch wat vlugger....
Goeie poeier!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het verschil is dat Dance-Tunes/Q-Dance musicstore maar eens in de week of eens in de 2 weken udate, heel erg irritant. Juno update 3x per dag, en zo wel meer..
die The Prophet ook gewoon ff op Q-Base 2008 draaidequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik zat ook nog te twijfelen tussen Marlboro man.Toch maar Dragon's.. gedaan
![]()
noem dan Immeasurably kerelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef Sc0tTy het volgende:
gaan we ook gouwe ouwe doen ? zoja : (FUSION 019-5) DJ_Zany-Pillzz![]()
anders: (FUSION 028-5) Donkey_Rollers-Followers
![]()
Ze zijn wel wat duurder inderdaad, maar als je hem echt wilt hebben is het wel beter. Ik doe alles overigens gewoon met Paypal, ik weet neit of je dat heel veel scheelt, ik heb die aan mijn girorekening gekoppeld, werkt perfecto!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Goeie poeier!![]()
Wist niet eens dat hun ook hardstyle aanboden
There goes the creditcard!
Zijn wel erg duur zie ik net...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pagina 5+6 van [Hardstyle #12]
Scooter - Lass uns tanzen (Zany Mmix)
A-lusion & Jones - Music In You
Tatact - Suck My Style / Back To The 90's
da_revolutionists_-_postal_ep-vinyl-2007
Dark Oscilliators - Superstar DJ
Southstylerz - Pounding Remix
Apex_Mind_-_Demons_From_Hell-Vinyl-2007-QMI
Cherry Moon Traxx - Acid Dream (Isaac Remix)
Technoboy - Guns 'N Noses (Atomic Hard of Supa Bass Mix)
G-Town Madness - Silence
Cue-X - Kick This Newstyle (2nd Mix)
d`Styler Meets Zentiments - High Expression (Testmix)
The Vision aka Zentiments - Intro Shed Shaker
The Pitcher - Control (Vinyl)
The Pitcher - Sleeping (Vinyl)
Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - Shake That Shed (Shed Shaker Anthem 2007)
Abject - Pump That Beat
Zemytek - TBA (d'Styler Remix)
The Vision - Hardstyle NRG (Testmix)
Universe Twisters - White Stars
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal, interesse in een RAR-bestand???(behalve spul dat ik echt niet mag doorsturen
)
growl toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef DutchChef het volgende:
Heb je nog een plekje vrij? Dan heb ik graag Tuneboy - I will grow erin. Wat een lekker nummer blijft dat toch
Ik denk dat dit de enelaatste moet zijn en dat rip de eer krijgt voor de allerlaatste plaat als mod zijndequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef DutchChef het volgende:
Heb je nog een plekje vrij? Dan heb ik graag Tuneboy - I will grow erin. Wat een lekker nummer blijft dat toch
Infinityquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef 16meter het volgende:
Zal 's wat willekeurige balletjes opgooien
The Pitcher - New World (weinig gedraaid) of Sleeping
Zatox & Activator - Can't Stop
Abject - In our Memories
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black
KGB's - Infinity (TBY Ruff Mix)
Zatox - Tanz Elektric
Noisecontrollers - Marlboro Man sowieso in, die plaat heeft een beetje een cultstatus hier evenals Southstylers - Crystal.
Kiezen kan ik niet.![]()
Als ik ook nog een bijdrage mag leverenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11. Klone- Dragon's Lair (builder remix) -> (evt The Vision - Engage the Noise, als ie uit is)
(Mstx) 12. Dark Oscillators - Nero
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(TrxQ) 17. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
Goede keus, die was ik ook nog vergeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef trxq het volgende:
[..]
Als ik ook nog een bijdrage mag leveren
Zeker doen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat gaat 'm ook worden. Die plaat blijft me maar achtervolgen op 1 of andere manier.quote:
Welke zou je kiezen uit mijn lijstje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat gaat 'm ook worden. Die plaat blijft me maar achtervolgen op 1 of andere manier.
De tracklist is eigenlijk veel te geil om te kunnen mixenWordt stuiteren door m'n bedroom tijdens het mixen
Like thizz past prima als openerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Shreek / Aliens / Venom
Killer Clown - Silentium
er moet sowieso een NC plaat in anders ontken ik het bestaan van deze fok mix
Btw de volgorde wordt wel gewijzigd toch? dit is niet echt ideaal op deze manier lijkt me haha
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Shreek / Aliens / Venom
Killer Clown - Silentium
Ik denk dat ik voor Crystal zou gaan, maar het is sowieso moeilijk uit dat lijstje te kiezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Welke zou je kiezen uit mijn lijstje?
Als ik zulke nummers hoor op een feesten kijkt iedereen me altijd raar aan ..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dan wil ik jou even persoonlijk bedanken! Can't Stop
!
Valt me op dat er geen Prophet, Luna, Pavo, Dana in voorkomt. Dus echt meer de Early platen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef kollie het volgende:
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(Silaz) 11. Klone- Dragon's Lair (builder remix) -> (evt The Vision - Engage the Noise, als ie uit is)
(luckass) 18. Dark Oscillators - Superstar DJ
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Shreek/Aliens/Venom, Killerclown - Silentium
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) Help me jongens:21. Nasty Boyz - Angel hs masterz cut of KGB's - Infinity tby's ruff mix
Om het classics gehalte een beetje op te schroevenquote:(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(luckass) 18. Dark Oscillators - Superstar DJ
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Shreek/Aliens/Venom, Killerclown - Silentium
(kollie) 21. Nasty Boyz - Angel hs masterz cut of KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
Mooie keuze.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Crystal zou gaan, maar het is sowieso moeilijk uit dat lijstje te kiezen
haha doe dan maar Pilzz, vrogah helemaal grijs gedraait en er staat al genoeg DR in de lijstquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Immeasurably is al genoemd en staat er al inen voor het oudere genot is Leon's eigen keuze denk ik prima -> Speedwave - Mescal
Miss moeten we de lijst even voorzien van namen zodat er geen stiekemerds zijn die 2 plaatjes aanvragen
Scotty even kiezen hoor knulwe blijven niet bezig
Ik zou voor Infinity gaan. Niet minder goed, wel minder vaak gehoord en minstens zo hard beukend en leuke vage vocal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef kollie het volgende:
(kollie) Help me jongens:21. Nasty Boyz - Angel hs masterz cut of KGB's - Infinity tby's ruff mix
Ik ga voor Infinity denk ik. Toch 1 vd eerste hardstyle-tracks waar ik voor vielquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
Kollie heeft btw geloof ik nog niet gekozen voor Angel geloof ik..
Last of the Mohicanzquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef poiuytr het volgende:
Zag 't ook al..
Terwijl ik vind dat er headhunterz echt een paar ongelofelijke klappers heeft gemaakt, maar hier wordt vaak anders gedacht over HH!
owk, my bad, dacht dat Leon voor Angel koos, ik edit mn post welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik ga voor Infinity denk ik. Toch 1 vd eerste hardstyle-tracks waar ik voor viel
wel vette trackquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef mstx het volgende:
Oh mogen we meerdere per persoon doen (jortk)? Doe Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix) er dan ook maar bij.
heb nog ff een pm'tje verstuurd naar MrDice & hardstyle_babbels ...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef NLS04 het volgende:
Volgens mij is zo iedereen dan wel zown beetje geweest ...
This is my hoodquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Zet mij is terug in die lijst joh!!!! Je gaat toch nie noisecontrollers uit de lijst halen gek?
Noisecontrollers - Aliens
[silent mode off]quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heb nog ff een pm'tje verstuurd naar MrDice & hardstyle_babbels ...
Ik mis ze![]()
tot #200?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[silent mode on]
Ik herken mezelf in dit filmpje als ik zelf aan het draaien benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef RiKe het volgende:
Zany - Thugs is er vet![]()
(dit filmpje gekozen omdat hij zelf ook zo lekker los gaat)
Je vergeet mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef Da_Ripper het volgende:M G gaat hard met 't centennial-setje
![]()
mijn inbreng: Floorcrushers - Psycho Stylez
(Mstx) 12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - Silver Bullet
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
idd een helden-tracklist; ook een aantal 'nieuwe' artists/titles gezien. Ken de nummers dan wel maar weet nu dus ook hoe & wat
inderdaad, ik heb hier een 6:20 en een 9:22 versie, interesse via de PMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef Silaz het volgende:
Na wat research, kwam ik erachter dat remcore in het bezit is van die plaat. of het een rip is weet ik niet.Waarom zeg ik dit? check. uit topique nummero 13
![]()
[..]
[..]
* ReMcOrE steekt zijn hand opquote:
die plaat is ook een regelrecht klassiekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef RiKe het volgende:
(dit filmpje gekozen omdat hij zelf ook zo lekker los gaat)
Goeie keus RiKe;quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik herken mezelf in dit filmpje als ik zelf aan het draaien ben![]()
Dat is ook eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef luckass het volgende:
Marlboro man.
Is "Upgrade the noize" ook niet een fok-klassiekertje?
wij hebben ook hele tijd voor dat blok gestaan in de midden, klein stukje van podium afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Had je btw niet gezien Remcore in NY, zag geloof ik nog wel dat meisje van dat filmpje..
Ik weet nu paar vage momenten weer van Zaterdag, tijdens setje van DHHD voor dat blok gestaan waar overigens bijna niemand stond vooraan..
Reactorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Zany - Pilzzmaar iemand had et net over hhz idd die mag eigk niet missen
edit: en davide sonar
Reactorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Reactor.
Hmm ik ben W.A.S.H - Radio alarm (Zatox remix) remix ook nog vergeten. dat vind ik een ideale opener.
Nja allebei deze plaatjes als opener zijn hendig
Die mix wordt steeds langer zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Reactor.
Hmm ik ben W.A.S.H - Radio alarm (Zatox remix) remix ook nog vergeten. dat vind ik een ideale opener.
Nja allebei deze plaatjes als opener zijn hendig
x2!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef T_Killer het volgende:
Zijn er meerdere mensen die de set van The Vision @ FearFM, 21-03-09 al hebben geluisterd?
Vinden jullie die mix van 2sidez van Twisted Vision ook zo verneukt? Op 47.10 komt die beeldschone melodie erin, werken ze toe naar een mooie climax....KAPPEN ZE M AF en komt dr zo'n wazig beuk stukje..nee nee dat had beter gekund
Reactorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef ElDani het volgende:
Ik geloof dat dit het DE set der sets gaat worden! Malboro Man & Crystal zijn heldenplaten.. moet je mijn laatste mixje downloaden, zitten een hoop plaatjes in! Maar dit gaat zeker een dikke worden!
Is het een probleem als ik Les Drums he? Of vinden jullie die plaat niet heldig genoeg? In dat geval wil ik best ruilen met een goed voorstel (Angel HM cut bijvoorbeeld haha)
Daar heb je wel weer een puntquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:39 schreef 16meter het volgende:
Fear and Dark, Voice of Vonscience etc.. is allemaal wel goed, maar wel een klasse minder dan het meerendeel van de plaatjes in de lijst tot nu toe. Mijn bescheiden mening.
Reactor, Her voice, Techno boheme, dat is echt de buitencategorie van de hardstyle, kwalitatief gezien.
My bitch (J&W remix) maakt beter gebruik van die melodie vind ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah ik vind Voice of Vonscience toch echt een meester plaat hoor beter als Reactor iig
Ik krijg het laatste jaar steeds meer het idee dat echt 80% van de DJ's hun promo's+ eigen tracks draaien en de rest van de overgebleven tijd kiezen voor plaatjes uit de eigen stal of die in de afgelopen twee maanden zijn uitgekomen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Sc0tTy het volgende:
zoveel geile plaatjes om uit te kiezen, ik snap nooit hoe dj's et doen![]()
Precies, en op die paar promo's na zijn het Tracks die jan en allemaal ook al in een setje draaien. zie lsdb/mic bijv. Maar als het een prophet is bijv. dan zal de rating op +100 staan, en bij een amateurtje op +10 ofzo. of +3 weet ik veelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik krijg het laatste jaar steeds meer het idee dat echt 80% van de DJ's hun promo's+ eigen tracks draaien en de rest van de overgebleven tijd kiezen voor plaatjes uit de eigen stal of die in de afgelopen twee maanden zijn uitgekomen..Dat kan heel leuk zijn maar soms is het allemaal wel erg voorspelbaar wat er gedraaid gaat worden en als de mixtechnieken dan ook nog bijzonder matig zijn..
![]()
Hulde daarom voor mannen(en vrouw) als Deepack, Luna, Dana, Isaac & Pavo. Die draaien de nieuwe tracks maar ook de platen die wij in een middag bij elkaar hebben verzameld. En daarbij kunnen zij tenminste ook nog wat meer met die draaitafels dan de gemiddelde DJ die tegenwoordig op de main staat..
Just my ¤0.02![]()
Oi oi oi.... Helemaal vergeten aan Nowhere To Hide te denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:39 schreef 16meter het volgende:
Alpha Twins - Smack my derbis ook een classic.
Handjes bij elkaar jwtquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef de_huig het volgende:
damn die feestset
we kunnen ook gewoon een 100 nummers mix maken (gewoon in thema)![]()
of ik maak een paar klonen aan om wat extra plaatjes er in te moffelen ^^
kan niet wachten hehehe
en verder zou ik jullie allen, als eerste, wederom een fijne woensdag willen wensen![]()
showtek![]()
ruffian
oooh i love these sounds..they're hallucinating...it's got me trippin' trippin' trippin' trippin' trippin'......I like this drug...I...like...this..this...so-so-so-called..hardstyle drug....I...I...I LIKE..DO YOU LIKE!...it has got me trippin yeah..it has got me trippin...high..high..HIGHER
![]()
![]()
![]()
Waar is mijn nummer keep it coming heen:(?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef Da_Ripper het volgende:M G gaat hard met 't centennial-setje
![]()
mijn inbreng: Floorcrushers - Psycho Stylez
(Mstx) 12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
idd een helden-tracklist; ook een aantal 'nieuwe' artists/titles gezien. Ken de nummers dan wel maar weet nu dus ook hoe & wat
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef Da_Ripper het volgende:
So far we have in random order:
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(16meter) 26. Southstylers - Crystal
Ben jij TBY vs Wildstylez aan het luisteren huig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef de_huig het volgende:
oooh i love these sounds..they're hallucinating...it's got me trippin' trippin' trippin' trippin' trippin'......I like this drug...I...like...this..this...so-so-so-called..hardstyle drug....I...I...I LIKE..DO YOU LIKE!...it has got me trippin yeah..it has got me trippin...high..high..HIGHER
![]()
![]()
![]()
Of een combinatie van die 2 -> Audio Damage - Garlic Breath Tosser 2008 (The Machine Remix)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef kollie het volgende:
En dan is stardust veel beter dat dat garlic breath
heppie wetnisdee efferiebôddiequote:So far we have in random order:
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
uiteraard, maar ik moest hem toch ff noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef kollie het volgende:
1 plaat pp is voldoendeEn dan is stardust veel beter dat dat garlic breath
valt me tegen dat jij niet Audio Damage - Garlic Breath Tosser (Trance Generators Remix) zegtquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Of een combinatie van die 2 -> Audio Damage - Garlic Breath Tosser 2008 (The Machine Remix)
Ik vind hem een beetje leeg klinken.. Eigenlijk hetzelfde wat ik van Chubby vond.. Ook relatief leeg en simpel.. Als iemand anders als The Prophet het zou maken, zou het maar een matige plaat zijn voor velen, maarja.. Het is natuurlijk wel The Prophet he? Dus het is automatisch goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef CrustyClown het volgende:
De outro, vanaf 3.00. Dat is het deuntje van een nummer wat nu erg veel gedraaid word. Zo een standaard TMF/MTV plaat.
*mompelt iets als; tututu tut tu, doe maar lekker lomp/los
Waar slaat dat nou weer op? Alsof ik Chubby niet gewoon een vette plaat kan vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje leeg klinken.. Eigenlijk hetzelfde wat ik van Chubby vond.. Ook relatief leeg en simpel.. Als iemand anders als The Prophet het zou maken, zou het maar een matige plaat zijn voor velen, maarja.. Het is natuurlijk wel The Prophet he? Dus het is automatisch goed.
Je mag van mij Chubby best een hele plaat vinden. Alleen heel veel mensen vinden hem ook vet omdat de naam Prophet erbij staat. Daar bedoel ik niet automatisch jou mee. En ik zeg ook alleen dat ik Recession, net als Chubby, gewoon redelijk leeg vind klinken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Alsof ik Chubby niet gewoon een vette plaat kan vinden.
en in dezelfde categorie: The Beholder - Forget The Worldquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar de slechtste van het moment is miss wel
dit had ik niet van hem verwacht
Heldenlijst, serieusquote:
Alpha Twins - Top 10 March 2009
01. Wildstylez Vs Charlotte - Push That Feeling
02. Alpha Twins - Unleashed / Fragile [A2 Rec. 008]
03. Ran-D Vs Alpha Twins - Say Yeah / Fright Night [A2 Rec. 010]
04. Ran-D - Living For The Moment / Innerchild [A2 Rec. 011]
05. Zatox meets The R3bels - Choirs
06. Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker
07. Williams Syndrome - Emotions
08. Project One - Numbers (Wildstylez Hard Rmx)
09. Beat Providers - Intensive Care / Magnetik / Abandoned [A2 Rec. 009]
10. 2-Sidez - Magic Spell / Afraid / Listen [A2 Rec. 007]
Idd, wel jammer weer van de POP-cover...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty.. ja ik herken dat begin ook ergens van
@ nr van scope -> die vind ik wel vet![]()
@ nr van the prophet -> vind ik maar een beetje saai![]()
maar de slechtste van het moment is miss wel
dit had ik niet van hem verwacht
Zou eventueel kunnen. Ligt er net aan of Boy zijn Scope DJ wil inruilen. Zo niet, dan houden we het lekker zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
@LeonH -> ruil jij mescal in voor nowhere to hide dan neemt Boy toch gewoon mescal
het gaat een Boemlauwe mix worden...succes LeonH, ik wil je geen druk opleggen maar de verwachtingen zijn hooggespannen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef LeonH het volgende:
Edit: en de nieuwe Prophet is ook weer vet! Die mid-intro![]()
wil niet zeggen dat ie niet kan draaien ehquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
En die van Isaac..zit ik gisteren een betoog te houden dattie een held is.. flikt ie dit
Ik vind dat juist de charme van Chubby (en ook Recession)quote:Eigenlijk hetzelfde wat ik van Chubby vond.. Ook relatief leeg en simpel
=quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Just_Shut_Up het volgende:
de charme van Chubby
Ik hoor echt hele gemengde reacties over A Kay A. Ik vind hem zelf niet zo heel erg veel eerlijk gezegd, van de 3 Phil Ty platen die ik ken (Miami Belch, Infinity Remix en A Kay A) vind ik alleen Miami Belch wel lekker..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef Sethje het volgende:
Wat is die nieuwe Phil TY een kutplaat zeg en ik vind Time en ROllin allebei al niet meer leuk, die frontliner platen zijn gewoon te simpel en als je ze de eerste live hoort ga je super los en als je ze dan een paar keer hebt gehoord is de magie er alweer vanaf; jammer
Miami Belchquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik hoor echt hele gemengde reacties over A Kay A. Ik vind hem zelf niet zo heel erg veel eerlijk gezegd, van de 3 Phil Ty platen die ik ken (Miami Belch, Infinity Remix en A Kay A) vind ik alleen Miami Belch wel lekker..
Infinity remix begin ik maar niet over, je eigen plaat zo verneuken..
IQ anthem vind ik één van hun slechtste platen, normaal vind ik hun nummers juist geweldig.quote:Zelfde probleem eigenlijk met NC. Ik hoor heel veel mensen zeggen dat de IQ anthem goed is, maar ook veel negatieve reacties.. Ik zelf vind hem ook niet super..
Scantraxxquote:Time & Rollin' hebben gewooon te lang geduurd naar mijn mening.
Eensch, alleen de Perfect It remix vind ik wel tof.quote:Sowieso vind ik Frontliner niet echt mijn ding, maar dat terzijde.
jij snapt het volkomen, dat had ik laatst dus ook in de autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef NLS04 het volgende:
Elke keer als ik die break van Like thizz hoor met die vocal yourr reeaaady?! en vervolgens die opzwepende melodie krijg ik spontaan zin in een feest.
#97 mag my vision wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:39 schreef ElDani het volgende:
Verzoekje voor de volgende: Scope DJ - My Vision??.
Ik kan nu geen nieuw topic maken.. eerste post editen voor new gaat lastig worden hier.
Want deze is volquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |