Ik zou voor Infinity gaan. Niet minder goed, wel minder vaak gehoord en minstens zo hard beukend en leuke vage vocal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef kollie het volgende:
(kollie) Help me jongens:21. Nasty Boyz - Angel hs masterz cut of KGB's - Infinity tby's ruff mix
Ik ga voor Infinity denk ik. Toch 1 vd eerste hardstyle-tracks waar ik voor vielquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
Kollie heeft btw geloof ik nog niet gekozen voor Angel geloof ik..
Last of the Mohicanzquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef poiuytr het volgende:
Zag 't ook al..
Terwijl ik vind dat er headhunterz echt een paar ongelofelijke klappers heeft gemaakt, maar hier wordt vaak anders gedacht over HH!
owk, my bad, dacht dat Leon voor Angel koos, ik edit mn post welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik ga voor Infinity denk ik. Toch 1 vd eerste hardstyle-tracks waar ik voor viel
wel vette trackquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef mstx het volgende:
Oh mogen we meerdere per persoon doen (jortk)? Doe Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix) er dan ook maar bij.
heb nog ff een pm'tje verstuurd naar MrDice & hardstyle_babbels ...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef NLS04 het volgende:
Volgens mij is zo iedereen dan wel zown beetje geweest ...
This is my hoodquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Zet mij is terug in die lijst joh!!!! Je gaat toch nie noisecontrollers uit de lijst halen gek?
Noisecontrollers - Aliens
[silent mode off]quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heb nog ff een pm'tje verstuurd naar MrDice & hardstyle_babbels ...
Ik mis ze![]()
tot #200?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[silent mode on]
Ik herken mezelf in dit filmpje als ik zelf aan het draaien benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef RiKe het volgende:
Zany - Thugs is er vet![]()
(dit filmpje gekozen omdat hij zelf ook zo lekker los gaat)
Je vergeet mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef Da_Ripper het volgende:M G gaat hard met 't centennial-setje
![]()
mijn inbreng: Floorcrushers - Psycho Stylez
(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11. Klone- Dragon's Lair (builder remix) -> (evt The Vision - Engage the Noise, als ie uit is)
(Mstx) 12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - Silver Bullet
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
idd een helden-tracklist; ook een aantal 'nieuwe' artists/titles gezien. Ken de nummers dan wel maar weet nu dus ook hoe & wat
inderdaad, ik heb hier een 6:20 en een 9:22 versie, interesse via de PMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef Silaz het volgende:
Na wat research, kwam ik erachter dat remcore in het bezit is van die plaat. of het een rip is weet ik niet.Waarom zeg ik dit? check. uit topique nummero 13
![]()
[..]
[..]
* ReMcOrE steekt zijn hand opquote:
die plaat is ook een regelrecht klassiekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef RiKe het volgende:
(dit filmpje gekozen omdat hij zelf ook zo lekker los gaat)
Goeie keus RiKe;quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik herken mezelf in dit filmpje als ik zelf aan het draaien ben![]()
Dat is ook eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef luckass het volgende:
Marlboro man.
Is "Upgrade the noize" ook niet een fok-klassiekertje?
wij hebben ook hele tijd voor dat blok gestaan in de midden, klein stukje van podium afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Had je btw niet gezien Remcore in NY, zag geloof ik nog wel dat meisje van dat filmpje..
Ik weet nu paar vage momenten weer van Zaterdag, tijdens setje van DHHD voor dat blok gestaan waar overigens bijna niemand stond vooraan..
Reactorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Zany - Pilzzmaar iemand had et net over hhz idd die mag eigk niet missen
edit: en davide sonar
Reactorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Reactor.
Hmm ik ben W.A.S.H - Radio alarm (Zatox remix) remix ook nog vergeten. dat vind ik een ideale opener.
Nja allebei deze plaatjes als opener zijn hendig
Die mix wordt steeds langer zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Reactor.
Hmm ik ben W.A.S.H - Radio alarm (Zatox remix) remix ook nog vergeten. dat vind ik een ideale opener.
Nja allebei deze plaatjes als opener zijn hendig
x2!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef T_Killer het volgende:
Zijn er meerdere mensen die de set van The Vision @ FearFM, 21-03-09 al hebben geluisterd?
Vinden jullie die mix van 2sidez van Twisted Vision ook zo verneukt? Op 47.10 komt die beeldschone melodie erin, werken ze toe naar een mooie climax....KAPPEN ZE M AF en komt dr zo'n wazig beuk stukje..nee nee dat had beter gekund
Reactorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef ElDani het volgende:
Ik geloof dat dit het DE set der sets gaat worden! Malboro Man & Crystal zijn heldenplaten.. moet je mijn laatste mixje downloaden, zitten een hoop plaatjes in! Maar dit gaat zeker een dikke worden!
Is het een probleem als ik Les Drums he? Of vinden jullie die plaat niet heldig genoeg? In dat geval wil ik best ruilen met een goed voorstel (Angel HM cut bijvoorbeeld haha)
Daar heb je wel weer een puntquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:39 schreef 16meter het volgende:
Fear and Dark, Voice of Vonscience etc.. is allemaal wel goed, maar wel een klasse minder dan het meerendeel van de plaatjes in de lijst tot nu toe. Mijn bescheiden mening.
Reactor, Her voice, Techno boheme, dat is echt de buitencategorie van de hardstyle, kwalitatief gezien.
My bitch (J&W remix) maakt beter gebruik van die melodie vind ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah ik vind Voice of Vonscience toch echt een meester plaat hoor beter als Reactor iig
Ik krijg het laatste jaar steeds meer het idee dat echt 80% van de DJ's hun promo's+ eigen tracks draaien en de rest van de overgebleven tijd kiezen voor plaatjes uit de eigen stal of die in de afgelopen twee maanden zijn uitgekomen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Sc0tTy het volgende:
zoveel geile plaatjes om uit te kiezen, ik snap nooit hoe dj's et doen![]()
Precies, en op die paar promo's na zijn het Tracks die jan en allemaal ook al in een setje draaien. zie lsdb/mic bijv. Maar als het een prophet is bijv. dan zal de rating op +100 staan, en bij een amateurtje op +10 ofzo. of +3 weet ik veelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik krijg het laatste jaar steeds meer het idee dat echt 80% van de DJ's hun promo's+ eigen tracks draaien en de rest van de overgebleven tijd kiezen voor plaatjes uit de eigen stal of die in de afgelopen twee maanden zijn uitgekomen..Dat kan heel leuk zijn maar soms is het allemaal wel erg voorspelbaar wat er gedraaid gaat worden en als de mixtechnieken dan ook nog bijzonder matig zijn..
![]()
Hulde daarom voor mannen(en vrouw) als Deepack, Luna, Dana, Isaac & Pavo. Die draaien de nieuwe tracks maar ook de platen die wij in een middag bij elkaar hebben verzameld. En daarbij kunnen zij tenminste ook nog wat meer met die draaitafels dan de gemiddelde DJ die tegenwoordig op de main staat..
Just my ¤0.02![]()
Oi oi oi.... Helemaal vergeten aan Nowhere To Hide te denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:39 schreef 16meter het volgende:
Alpha Twins - Smack my derbis ook een classic.
Handjes bij elkaar jwtquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef de_huig het volgende:
damn die feestset
we kunnen ook gewoon een 100 nummers mix maken (gewoon in thema)![]()
of ik maak een paar klonen aan om wat extra plaatjes er in te moffelen ^^
kan niet wachten hehehe
en verder zou ik jullie allen, als eerste, wederom een fijne woensdag willen wensen![]()
showtek![]()
ruffian
oooh i love these sounds..they're hallucinating...it's got me trippin' trippin' trippin' trippin' trippin'......I like this drug...I...like...this..this...so-so-so-called..hardstyle drug....I...I...I LIKE..DO YOU LIKE!...it has got me trippin yeah..it has got me trippin...high..high..HIGHER
![]()
![]()
![]()
Waar is mijn nummer keep it coming heen:(?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef Da_Ripper het volgende:M G gaat hard met 't centennial-setje
![]()
mijn inbreng: Floorcrushers - Psycho Stylez
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(Silaz) 11. Klone- Dragon's Lair (builder remix) -> (evt The Vision - Engage the Noise, als ie uit is)
(Mstx) 12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
idd een helden-tracklist; ook een aantal 'nieuwe' artists/titles gezien. Ken de nummers dan wel maar weet nu dus ook hoe & wat
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef Da_Ripper het volgende:
So far we have in random order:
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(16meter) 26. Southstylers - Crystal
Ben jij TBY vs Wildstylez aan het luisteren huig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef de_huig het volgende:
oooh i love these sounds..they're hallucinating...it's got me trippin' trippin' trippin' trippin' trippin'......I like this drug...I...like...this..this...so-so-so-called..hardstyle drug....I...I...I LIKE..DO YOU LIKE!...it has got me trippin yeah..it has got me trippin...high..high..HIGHER
![]()
![]()
![]()
Of een combinatie van die 2 -> Audio Damage - Garlic Breath Tosser 2008 (The Machine Remix)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef kollie het volgende:
En dan is stardust veel beter dat dat garlic breath
heppie wetnisdee efferiebôddiequote:So far we have in random order:
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
uiteraard, maar ik moest hem toch ff noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef kollie het volgende:
1 plaat pp is voldoendeEn dan is stardust veel beter dat dat garlic breath
valt me tegen dat jij niet Audio Damage - Garlic Breath Tosser (Trance Generators Remix) zegtquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Of een combinatie van die 2 -> Audio Damage - Garlic Breath Tosser 2008 (The Machine Remix)
Ik vind hem een beetje leeg klinken.. Eigenlijk hetzelfde wat ik van Chubby vond.. Ook relatief leeg en simpel.. Als iemand anders als The Prophet het zou maken, zou het maar een matige plaat zijn voor velen, maarja.. Het is natuurlijk wel The Prophet he? Dus het is automatisch goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef CrustyClown het volgende:
De outro, vanaf 3.00. Dat is het deuntje van een nummer wat nu erg veel gedraaid word. Zo een standaard TMF/MTV plaat.
*mompelt iets als; tututu tut tu, doe maar lekker lomp/los
Waar slaat dat nou weer op? Alsof ik Chubby niet gewoon een vette plaat kan vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje leeg klinken.. Eigenlijk hetzelfde wat ik van Chubby vond.. Ook relatief leeg en simpel.. Als iemand anders als The Prophet het zou maken, zou het maar een matige plaat zijn voor velen, maarja.. Het is natuurlijk wel The Prophet he? Dus het is automatisch goed.
Je mag van mij Chubby best een hele plaat vinden. Alleen heel veel mensen vinden hem ook vet omdat de naam Prophet erbij staat. Daar bedoel ik niet automatisch jou mee. En ik zeg ook alleen dat ik Recession, net als Chubby, gewoon redelijk leeg vind klinken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Alsof ik Chubby niet gewoon een vette plaat kan vinden.
en in dezelfde categorie: The Beholder - Forget The Worldquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar de slechtste van het moment is miss wel
dit had ik niet van hem verwacht
Heldenlijst, serieusquote:
Alpha Twins - Top 10 March 2009
01. Wildstylez Vs Charlotte - Push That Feeling
02. Alpha Twins - Unleashed / Fragile [A2 Rec. 008]
03. Ran-D Vs Alpha Twins - Say Yeah / Fright Night [A2 Rec. 010]
04. Ran-D - Living For The Moment / Innerchild [A2 Rec. 011]
05. Zatox meets The R3bels - Choirs
06. Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker
07. Williams Syndrome - Emotions
08. Project One - Numbers (Wildstylez Hard Rmx)
09. Beat Providers - Intensive Care / Magnetik / Abandoned [A2 Rec. 009]
10. 2-Sidez - Magic Spell / Afraid / Listen [A2 Rec. 007]
Idd, wel jammer weer van de POP-cover...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty.. ja ik herken dat begin ook ergens van
@ nr van scope -> die vind ik wel vet![]()
@ nr van the prophet -> vind ik maar een beetje saai![]()
maar de slechtste van het moment is miss wel
dit had ik niet van hem verwacht
Zou eventueel kunnen. Ligt er net aan of Boy zijn Scope DJ wil inruilen. Zo niet, dan houden we het lekker zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
@LeonH -> ruil jij mescal in voor nowhere to hide dan neemt Boy toch gewoon mescal
het gaat een Boemlauwe mix worden...succes LeonH, ik wil je geen druk opleggen maar de verwachtingen zijn hooggespannen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef LeonH het volgende:
Edit: en de nieuwe Prophet is ook weer vet! Die mid-intro![]()
wil niet zeggen dat ie niet kan draaien ehquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
En die van Isaac..zit ik gisteren een betoog te houden dattie een held is.. flikt ie dit
Ik vind dat juist de charme van Chubby (en ook Recession)quote:Eigenlijk hetzelfde wat ik van Chubby vond.. Ook relatief leeg en simpel
=quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Just_Shut_Up het volgende:
de charme van Chubby
Ik hoor echt hele gemengde reacties over A Kay A. Ik vind hem zelf niet zo heel erg veel eerlijk gezegd, van de 3 Phil Ty platen die ik ken (Miami Belch, Infinity Remix en A Kay A) vind ik alleen Miami Belch wel lekker..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef Sethje het volgende:
Wat is die nieuwe Phil TY een kutplaat zeg en ik vind Time en ROllin allebei al niet meer leuk, die frontliner platen zijn gewoon te simpel en als je ze de eerste live hoort ga je super los en als je ze dan een paar keer hebt gehoord is de magie er alweer vanaf; jammer
Miami Belchquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik hoor echt hele gemengde reacties over A Kay A. Ik vind hem zelf niet zo heel erg veel eerlijk gezegd, van de 3 Phil Ty platen die ik ken (Miami Belch, Infinity Remix en A Kay A) vind ik alleen Miami Belch wel lekker..
Infinity remix begin ik maar niet over, je eigen plaat zo verneuken..
IQ anthem vind ik één van hun slechtste platen, normaal vind ik hun nummers juist geweldig.quote:Zelfde probleem eigenlijk met NC. Ik hoor heel veel mensen zeggen dat de IQ anthem goed is, maar ook veel negatieve reacties.. Ik zelf vind hem ook niet super..
Scantraxxquote:Time & Rollin' hebben gewooon te lang geduurd naar mijn mening.
Eensch, alleen de Perfect It remix vind ik wel tof.quote:Sowieso vind ik Frontliner niet echt mijn ding, maar dat terzijde.
jij snapt het volkomen, dat had ik laatst dus ook in de autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef NLS04 het volgende:
Elke keer als ik die break van Like thizz hoor met die vocal yourr reeaaady?! en vervolgens die opzwepende melodie krijg ik spontaan zin in een feest.
#97 mag my vision wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:39 schreef ElDani het volgende:
Verzoekje voor de volgende: Scope DJ - My Vision??.
Ik kan nu geen nieuw topic maken.. eerste post editen voor new gaat lastig worden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |