kort verslag BLACK.
Binnen komen: was goed aangekleed, en wat opviel was dat 't geluid redelijk zacht stond.
Tijdens Coone vs. Deepack wat rondgekeken, bonnen halen, de rest van de groep opwachten. Set was niet slecht.
Brennan Heart: Songfestival met wat bass erbij. Meer breaks dan wat anders gehoord
Headhunterz: niet mijn ding zullen we maar zeggen. Zie BH.
Black Identity: de eerste helft van de set

Tweede helft was ook dik in orde,. Geinige feature met het live editten van platen, en het drumstel erbij. Goede show ook erbij vuurwerk, lasers en de rest van de mik. Wat mij betreft toch de betere van de avond.
DB-STF: hitjes parade.
Zany vs. DV8: Eindelijk eens wat plaatjes van het album live gehoord + Octavius Augustus weer eens live gehoord. Strak mixwerk. Verwachte gewoon niet minder van Zany

Toch wel de beste set van de avond voor mij

Op Bleeding for blablabal na, het moment om rap ff te gaan pissen.
Black In Time: Was goed om al die oude hardcore plaatjes terug te horen. Bountyhunter en YDR z'n gedeelte met Bonzai Records plaatjes

Tommyknocker: kreeg alweer een bericht van een kameraad die me nog steeds niet kon vinden, dus maar ff naar de inkomsthal gelopen om 'm tegenmoet te gaan. Daar 'n uur staan lullen met 'm. Set gemist dus.
Endymion en Nosferatu: buh, nog steeds aan lullen, en uiteindelijk maar vertrokken om iets na zes.
Maar de hardcore van tegenwoordig is dan niet echt mij ding, dus vond het niet zo erg om te missen.
Al met al, muziek gewijs had ik het wat beter mogen zijn. Maar heb me toch weer eens goed vermaakt gehad
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]