Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef T_Killer het volgende:
zeg niet dat ik attack again heb gemist
maak me wakker uit deze nachtmerrie![]()
jow niels alles paletti, kga btw zeker naar emporium![]()
nope, gewoon nieuwe openen, OP plakken, TT al wel bedachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:25 schreef T_Killer het volgende:
Doe je snel remco, had je m al klaarstaan?
die muur is een plaatje, moet je ff de maker vragen of je er op magquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Sta ik nu nog steeds niet terug in die lijst
hoiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Hooiiiiiii :bye:
Wij willen iedereen even een fijne avond wensen...Dat er maar veel gehakt mag worden
dat weet ik, was dan ook eeen verkapte tvp, al zal die morgenvroeg als ik terug kom toch al gesloten zijn met het gespam van de BLACK-stream....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die muur is een plaatje, moet je ff de maker vragen of je er op mag
Insgelijks rip!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Hooiiiiiii :bye:
Wij willen iedereen even een fijne avond wensen...Dat er maar veel gehakt mag worden
Hou ze maar in ere!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:33 schreef de_huig het volgende:
want ik was bij mn opa en oma..gelukkig zijn die ook tof![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:08 schreef poiuytr het volgende:
zo ben er net weer straalbezopemn vamn.. ;ater menssen
morenge kkrijg ik spijt van deze a posta
Goedemorgen! Je bent toch niet in slaap gevallen na dit getypte bericht?quote:Op zondag 22 maart 2009 05:08 schreef poiuytr het volgende:
zo ben er net weer straalbezopemn vamn.. ;ater menssen
morenge kkrijg ik spijt van deze a posta
Kippenvel nummerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef poiuytr het volgende:
Dj D - Imagine ( When i found you)
Heerlijke hardcore nummer, laten ze hier keer mee afsluiten
Fo sjoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
edit: als ik er maar wel wéér bij sta bij het jubileum topic![]()
De inhoud liet dan soms wel te wensen overquote:
ik was bij promo maar werd gesmst door maten uit de regio die dr waren over de vechtpartij idd, jammergenoeg waren ze er ook bij betrokken. Zijn ook niet de moeilijkste types moet ik zeggen... Was dr nog wat fout gegaan of bleef het bij een beetje meppen?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:55 schreef JortK het volgende:
Gister naar SWAT in het Paard van Troje geweest.
Veel nieuwe knallers gehoord, en een enorme vechtpartij waar ik natuurlijk weer middenin moest staan
Als ik die set van Brennan Heart zie en vergelijk met wat die in het Paard heb staan draaien is het bijna identiek
Wildstylez koning van de avond trouwens
Een beetje meppenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik was bij promo maar werd gesmst door maten uit de regio die dr waren over de vechtpartij idd, jammergenoeg waren ze er ook bij betrokken. Zijn ook niet de moeilijkste types moet ik zeggen... Was dr nog wat fout gegaan of bleef het bij een beetje meppen?
Jammer dat het zo'n kutset is..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:43 schreef kollie het volgende:
Leuk verslagjemixwerk van Zany is idd altijd om je vingers bij af te likken!
oneens. Leuk om NEM weer eens te horen, razr is dik, die mash-up met Volt wil ik veel vaker horen, Choirs komt langs, dan nog ff Dark symphony en afsluiten met pounding sensesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |