En shonen heeft dan ook veruit de meeste troep er tussen zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:19 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Terwijl shonen nog wel een veel grotere doelgroep is.
quote:Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen? Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.
Heb je toevallig voor mij zo'n geweldig overzicht?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:39 schreef wdn het volgende:
dj_ dan zou ik maar snel zijn want nog 10 dagen en dan komen de nieuwe series
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef PDOA het volgende:
Zieke troep die manga zooi! Heb ooit eens zo'n mangafilm gezien; urotsudinges waarin een schoolmeisje keihard werd verkracht door een monster met een enorme pik! De minister zou dit soort zieke shit moeten verbieden.![]()
Urotsukidoji is een kleuterserie man...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef PDOA het volgende:
Zieke troep die manga zooi! Heb ooit eens zo'n mangafilm gezien; urotsudinges waarin een schoolmeisje keihard werd verkracht door een monster met een enorme pik! De minister zou dit soort zieke shit moeten verbieden.![]()
LOLquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef PDOA het volgende:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Heb je toevallig voor mij zo'n geweldig overzicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
GATVERDAMME! Is dat echt waarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef PDOA het volgende:
Heb die film ooit gehuurd toen ik nog jong was. Weinig keuze aan anime toen en had werkelijk geen idee waar de film over ging of wat de inhoud was. Zat ik die film met een maat te kijken terwijl mijn pa op de bank in de kamer zat. Dat was wel even een schaammomentje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef PDOA het volgende:
Er zijn dan ook pas 93 chapters, dus blijven hangen is het niet echt te noemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:42 schreef Aanvoerder het volgende:
FMA dus een remake. Interessant.Ben met de manga bij 92 blijven hangen geloof ik.
Ben zeer benieuwd naar de nieuwe series.
IK heb de anime al 2 keer gezien en zou 'm zo nog een keer kijken, dus mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn dan ook pas 93 chapters, dus blijven hangen is het niet echt te noemen.
Ik ben bang dat FMA vooral in het begin een heel erg deja-vu gevoel wordt. Tot en met chapter 50 komen er dingen uit de manga terug in de anime. Deze moeten in FMA 2 allemaal weer worden getoond. Dat betekend dus 3x hetzelfde als je de manga ook leest.
Die hele hype heb ik nooit meegekregen. En mij zul je nooit horen zeggen dat iets het beste is wat er ooit gemaakt is. Zie het als waspoeder; om de zoveel jaar hebben ze weer een nieuwe die nog witter wast. Blijkbaar kan het altijd nog witter (beter).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef Ascendancy het volgende:
Manga is veel beter imo.
De anime is goed, maar nogal overhyped. Alsof het het beste is wat ook gemaakt is, terwijl het dat niet is.
Oeh, interessant, eventjes kijken...quote:
Dat zijn z'n bronnen. Waar heeft die dude al z'n overzichtjes staan dan? Op dat forum?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:20 schreef wdn het volgende:
mschol: zie de link rechtsonder op het plaatje
De onderste is volgens mij hijzelf (dus animesuki forums).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat zijn z'n bronnen. Waar heeft die dude al z'n overzichtjes staan dan? Op dat forum?
Volgens mij is die gisteren online verschenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef msnk het volgende:
Zolang SS-Eclipse nog niet gedaan is met de 1024* versie blijf ik er met m'n tengels vanaf
Ze hebben er nog maar 19 gesubbed van de 22.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Volgens mij is die gisteren online verschenen.
FMA, Shangri-La en K-on staan bij mij op 't lijstjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef wdn het volgende:
Op mijn lijstje staan in elk geval:
FMA
Shangri La
K-on (hopelijk wordt het iets als BECK. Goed verhaal en goede muziek)
Guin Saga
Senjou no Valkyria (anime gemaakt nav de PS3 game. En die was goed)
Hayate *duh*
Winter sonata
Tears to Tiara
Er zijn toch wel groepen die het subben.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:31 schreef zquing het volgende:
Interssante dingen, op shangrila wacht ik al tijden. Jammer dat hij al gelicensed is
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Ascendancy het volgende:
FMA 2
K-ON
Senjou No Valkyria
Saki
Asura Cryin'
Tears to Tiara
Phantom
Natsu no Arashi
Misschien:
Tayutama
Eden of the east
07-Ghost
Hatsukoi Gentei
Lijkt mij niet heel bijzonder. En het is denk ik totaal niet mijn soort verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 07:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen shangri-la ?![]()
die lijkt mij best wel interesant
Die uniformen zijn echt onpraktisch kort. Maar in de manga zien ze er wel vet uitquote:
helemaal vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik raad 'm je aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
misschien dat ik em dan toch ooit eenbs ga kijken
Dan kan je kijken naar de oude serie maar ook naar de serie die binnenkort zal worden ge-aired.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
Doe maarquote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
Als ze het goed uitvoeren wordt de nieuwe wel beterquote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Quir het volgende:
De "oude" is in ieder geval een aanrader. Kan niet missen.
Niet helemaal een remakequote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef Jajong het volgende:
Ah tis een remake? Ik dacht een vervolg. Spijtig.
wou hem toch altijd al weer een keer opnieuw kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet helemaal een remake
De oude week later in de serie heel erg af van de manga, deze gaat de manga helemaal volgen
Dus het begin zal wel hetzelfde zijn, maar later ...
klikquote:Op maandag 23 maart 2009 02:13 schreef DJ_ het volgende:
weet iemand van welke ost deze komt ? ( ja clannad maar er zijn er meedere van )
ik weet de japanse naam niet en dan is het erg lastig .
maar dit nummer is echt goed
( lees de comments niet als je de anime nog niet hebt gezien , allemaal spoilers )
thanks ,quote:Op maandag 23 maart 2009 02:22 schreef mschol het volgende:
[..]
klik
had de titel even in google gegooid
is kennelijk algemeen thema song dus staat ie gewoon op de normale OST
en anders even googlen met "saka no shita clannad" (zonder quotes uiteraard)
Ah, een van mijn favoriete scenes.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:"WHO DID YOU SAY WAS A MICROSCOPIC SHORT BEAN THAT DOESNT SHOW UP IN YOUR EYES?!"
"we didnt say that much!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Vooruit dan maar. Loopt de manga nog trouwens?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet helemaal een remake
De oude week later in de serie heel erg af van de manga, deze gaat de manga helemaal volgen
Dus het begin zal wel hetzelfde zijn, maar later ...
Yup. Deel 93, maar volgens mij nadert het einde.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Loopt de manga nog trouwens?
Ja ok, maar je voelt het wel zo langzamerhand 'naderen'.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, het einde. Het is wel een monthly he. Ik verwacht nog zo'n 20 chapters, dus dat is meer dan anderhalf jaar.
Stream, of torrents?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef zquing het volgende:
kan iemand me linkjes naar shangri-la pmen?
Die anime begint pas op 6.4quote:
Zo'n monthly, hoeveel bladzijdes is dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, het einde. Het is wel een monthly he. Ik verwacht nog zo'n 20 chapters, dus dat is meer dan anderhalf jaar.
Rond de 40 zo'n beetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo'n monthly, hoeveel bladzijdes is dat?
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef wdn het volgende:
De film maakt een hele hoop duidelijk maar geeft een nogal hmmm vreemde wending aan het verhaal.![]()
16:9
Shangri La ken nog geen subgroep maar het wordt op Crunchyroll uitgezonden een uur na airing. Dus ik neem aan dat Horrible Subs ze wel zal verzorgen voor eenieder
Ben niet zo thuis in de romantische comedy's sorry.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Serieus niemand die een manga weet? Laat maar dan.
Stonden Tora Dora en/of Lovely Complex al in je lijst?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Ho, ik zou je best willen helpen hoor, maar ik ben daar niet toe in staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
http://www.mangaupdates.com/index.htmlquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
ik hou me ver weg van streams, dan wacht ik wel op de officieele releases.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef wdn het volgende:
De film maakt een hele hoop duidelijk maar geeft een nogal hmmm vreemde wending aan het verhaal.![]()
16:9
Shangri La ken nog geen subgroep maar het wordt op Crunchyroll uitgezonden een uur na airing. Dus ik neem aan dat Horrible Subs ze wel zal verzorgen voor eenieder
Nee, maar ik kon gewoon niet zinnig reageren op je vraag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
toradora! is inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
Horrible Subs trekt de files van Crunchyroll dus dat zit wel goed denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind die series wel tof die zich in settings als de 1e en 2e wereldoorlog afspelen, maar in alternatieve werelden. Senjou No Valkyria ga ik zeker volgen.
Dan hoeft het van mij ook niet nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef msnk het volgende:
Ik weet het zelf ook niet 'precies' hoor, maar voor zover ik weet is Yaoi homo-erotisch en is shonen-ai daar een lichtere vorm van. Dus gewoon twee jochies die verliefd zijn op elkaar.
Flink veel Nederlandse plaatsnamen op die wereldkaart van de trailer van Senjou no Valkyriaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Trailer Senjou No Valkyria
Trailer
Trailer 07-Ghost
Trailer
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Bakakame het volgende:
Flink veel Nederlandse plaatsnamen op die wereldkaart van de trailer van Senjou no Valkyria
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Flink veel Nederlandse plaatsnamen op die wereldkaart van de trailer van Senjou no Valkyria
Idd heel erg slecht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
Die trailer van Phantom was trouwens echt wel heel bagger
Ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef Sh0g het volgende:
Maar Valkyrie, echtdie plaatsnamen ja. Hahahha. Twee keer Terneuzen, helemaal links en rechts in het midden. Overijssel mist de O, Tereschelling hahaha dat kunnen ze nooit uitspreken man. Ik ga alleen die serie al volgen vanwege die plaatsnamen.
Hier moest ik ook al aan denken, haha. Ach, het is niet ongewoon dat ze een bepaalde taal pakken. Last Exile was alles in het Grieks. Cowboy Bebop zag ik vaak Russische namen. Weer een andere Duits.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:06 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik ook.
Al is het alleen om te horen hoe ze die plaatsnamen uitspreken.
Terschelling, haha, met harde g natuurlijk.
Als dit voorkomt tenminste.
ik zie alleen texelquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En Eden of the East![]()
Beter kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zie alleen texel, en dat ligt nog eens midden in het land ook .
en ja eden of the east lijkt mij ook erg leuk
Bleachquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier moest ik ook al aan denken, haha. Ach, het is niet ongewoon dat ze een bepaalde taal pakken. Last Exile was alles in het Grieks. Cowboy Bebop zag ik vaak Russische namen. Weer een andere Duits.
Ahiru no Quackquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier moest ik ook al aan denken, haha. Ach, het is niet ongewoon dat ze een bepaalde taal pakken. Last Exile was alles in het Grieks. Cowboy Bebop zag ik vaak Russische namen. Weer een andere Duits.
Ja maar dat komt omdat de bedenker hiervan Nederlands is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
Ahiru no Quack
alles in het nederlands...
ORLY?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat de bedenker hiervan Nederlands is.
Ja duh. Alfred J Kwakquote:
Gungrave verglijken met Phantom na het zien van die trailer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef Ascendancy het volgende:
Phantom= Viel erg tegen na die kleine internethype rond deze serie. Doet me een beetje denken aan gungrave, weet niet waarom.
Ik heb in een kleine 3 maand 380+ eps gekeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Omg ik ben met One Piece begonnen, het is gruwelijk vette shit.
quote:There's a lot wrong with Dragonball: Evolution, but the one huge thing that overrides nearly everything else is that the script is an absolute, unmitigated disaster. It's clear that a metric ton of material was hacked out, but this thing would need another 30 minutes rise from “unforgivably retarded” to “only mostly retarded”. If you walked into this movie cold – with only a cursory knowledge of who Goku is or what the original story is about – your jaw will be agape at what unbelievable horsecrap is unfolding before you.
In short, it's as bad as the fans said it would be.
Grade:
Overall : F
Story : F
Music : C
+ Might be fun when you're hammered and surrounded by friends. Or suicidal, and need something to push you over the edge.
− Basically everything.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef wdn het volgende:
Nog meer humor:
http://www.animenewsnetwork.com/review/dragonball-evolution
[..]
Uber fail die 4KIDS.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb in een kleine 3 maand 380+ eps gekeken.![]()
Ik wilde er eerst nooit aan beginnen, omdat ik al teveel achterliep en dacht dat ik dit nooit zou inhalen.
Afgelopen december kwam ik een batchtorrent tegen met alle OP eps die op dat moment waren uitgebracht.
88 gig die dag binnen gehaald en begonnen met kijken.![]()
Ik heb die drie maand alle andere series die ik keek niet aangeraakt.
One Piece is op dit moment toch wel mijn favoriete langlopende serie.
Je moet voor de grap eens een keer de Engelse Dub kijken.
Vooral de afleveringen die 4kids gedubbed heeft.
Zij hebben zelfs een aantal scènes aangepast zodat de jongere kijkers er ook van konden genieten.
Zelfs de sigaret van Sanji moest er aan geloven en werd vervangen door een lolly.![]()
Overmatig gebruik van bloed is er ook uitgefilterd, zodat er geen tere kinderzieltjes gekwetst werden.
Zo kan ik nog wel even doorgaan hoe 4kids deze serie heeft verkloot voor de Amerikanen.
Funimation heeft het op een gegeven moment overgenomen en heeft het beter aangepakt.
Niet dat ik veel goeds verwacht van Funimation, maar alles is beter dan 4kids.![]()
Voor degene die wil lachen een paar leuke linkjes.
Jezus wat slecht.quote:
Ik zeg tocgh, doet me denken aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Gungrave verglijken met Phantom na het zien van die trailer?
Die komt al sinds 66 ieder topic terug.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:35 schreef wdn het volgende:
En omdat ik er zin in had om weer eens naar te luisteren kan ik niet nalaten jullie weer eens te wijzen op deze te gekke OP:
Ik luister die zeker 2 keer per weekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Die komt al sinds 66 ieder topic terug.
Ik durf de laatste aflevering niet te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik luister die zeker 2 keer per week
Heb het ook op mijn Cowon S9 staan
Kan... niet... serieus... nemen,... moet... een april... grap... zijn...quote:
je MOEThem zien om te begrijpen dat een S2 nutteloos zou zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik durf de laatste aflevering niet te kijken.
Zou er niet een S2 komen?
de gozers waren tof! maar ik merk nooit echt wt vn de kwaliteit...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:15 schreef mschol het volgende:
van wie hebben jullie toradora gezien? Coalgirls/guys?
is dat een beetje redelijke sub?
anders wacht ik namelijk wel op AniYoshi
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef wdn het volgende:
Nog meer humor:
[..]
De eindconclusie vond ik wel erg grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef wdn het volgende:
Nog meer humor:
[..]
De eerste afleveringen van GG, toen die gestopt waren van QQ (zelfde leden die verder gingen), en toen daar niks meer van vernomen werd ben ik overgestapt op CoalGuys.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:15 schreef mschol het volgende:
Bij ef a tale of melodies merkte je anders zeer duidelijk het verschil tussen chihiro en coal guys. Wat een bagger maakte ze ervan. Alleen de karaoke al.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef Quir het volgende:
[..]
De eerste afleveringen van GG, toen die gestopt waren van QQ (zelfde leden die verder gingen), en toen daar niks meer van vernomen werd ben ik overgestapt op CoalGuys.
Op geen van de subgroepen iets aan te merken, af en toe 'n klein foutje, maar ze vallen je alleen op als taalpurist.
Ik heb hem net gezien. Mensen toch wat een bagger.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef msnk het volgende:
[..]
De eindconclusie vond ik wel erg grappig
Wie hebben hem gezien, en wat vonden jullie ervan? Een maat van me zegt dat hij, ondanks het verneuken van de franchise, het wel een leuke film vond om naar te kijken.
*knip*
Kwaliteit van subs... Ja vond ik CoalGuys wel okay. Ik ben inmiddels zover dat ik subgroepen wel op fouten kan betrappen maar dat had ik bij CoalGuys niet zo erg. De groep die nu Soul Eater doet - naam ff kwijt - die zijn pas erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:15 schreef mschol het volgende:
Tsubaki-Hatsuyuki?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kwaliteit van subs... Ja vond ik CoalGuys wel okay. Ik ben inmiddels zover dat ik subgroepen wel op fouten kan betrappen maar dat had ik bij CoalGuys niet zo erg. De groep die nu Soul Eater doet - naam ff kwijt - die zijn pas erg.
Aero?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kwaliteit van subs... Ja vond ik CoalGuys wel okay. Ik ben inmiddels zover dat ik subgroepen wel op fouten kan betrappen maar dat had ik bij CoalGuys niet zo erg. De groep die nu Soul Eater doet - naam ff kwijt - die zijn pas erg.
des te meer reden voor mij om em in de bios te kijken.. heb toch een unlimited cardquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:35 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als je wilt voelen hoe het is om bestolen te worden dan moet je Dragonball-Evolution in de bioscoop gaan kijken.
Je bedoeld ugs?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
je verlaat ons...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef Orealo het volgende:
[TK] Anime Collectie
Doe er je voordeel mee!.
maar jij bent hier ook vrijwel niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 07:36 schreef Orealo het volgende:
Never!, kzal altijd wel een anime geek blijven.
Ik vind het alleen zonde om al het spul te laten staan, wetende dat ik er niks meer mee ga doen.
Veel spullen in je kamer zoals deze kamers?quote:Op maandag 30 maart 2009 07:36 schreef Orealo het volgende:
Ik vind het alleen zonde om al het spul te laten staan, wetende dat ik er niks meer mee ga doen.
Jeetje! Dan heb je toch wel issues denk ik hoor!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Veel spullen in je kamer zoals deze kamers?
http://www.dannychoo.com/(...)mirai/0000/00/0.html
misschien ben ik nog wel onintressanter als userquote:Op maandag 30 maart 2009 19:20 schreef Ge4ce het volgende:
Ik ben er nog! Meest oninteressante user!
Niet persé. Ik heb mij zwaar moeten inhouden elke keer dat ik in Akiba was. Het is gewoon te aanlokkelijk als je steeds weer een mooiere figuur of iets dergelijks spot..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jeetje! Dan heb je toch wel issues denk ik hoor!
Ja zit wat in, aan de andere kant is zo'n verzameling wel heel erg leuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet persé. Ik heb mij zwaar moeten inhouden elke keer dat ik in Akiba was. Het is gewoon te aanlokkelijk als je steeds weer een mooiere figuur of iets dergelijks spot..
Maar ik bleef tegen mijzelf zeggen dat ik er thuis toch niks mee doe. Zo'n 'verslaving' kan snel gaan, weet ik uit eigen ervaring.
Maar hey, niemand?quote:Op maandag 30 maart 2009 07:36 schreef Orealo het volgende:
baggeren doe je maar in ONZquote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef Orealo het volgende:
Een echte, onvervalste, overheerlijke KWARTET!
Die ja.quote:
die ga ik ook archiveren..quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Sh0g het volgende:
Gewoon wachten op aniyoshi. Dat is nu het voordeel van Anidb... zet je gewoon een notification aan voor wanneer aniyoshi hem compleet heeft en hoef je alleen nog de batch te vinden in de tokyo bieb.
zover ik weet : gg=qq en coalguys is een andere groep, die volgens mij kwaliteit niet erg hoog in het vaandel hebben staanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef wdn het volgende:
Coalguys=gg=qq toch?
Slechter dan chihiro zal het niet zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:57 schreef Ascendancy het volgende:
Coal guys is inderdaad een andere groep. En als je het mij vraagt pure bagger
Jaaaaa endat is ook Louise Françoise le Blanc de la Vallièrequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef mschol het volgende:
gisteren wel begonnen met toradora (op m'n tv)...
eerste reactie:
taiga = nagi (van hayate)?
shana !?!?!?, Louise??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Jaaaaa endat is ook Louise Françoise le Blanc de la VallièreEn Alphonse Elric (
)
EN SHANA!
Waarschijnlijk wel, want bij de manga is het verhaal veeeel langer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef wdn het volgende:
Coalguys=gg=qq toch?
The Valkyria Chronicles PV ziet er goed uit. In de trailer duidelijk 2 amv's te zien uit de game![]()
Skip Beat is afgelopen en was uitzonderlijk leuk.Hopelijk komt er een vervolg want het einde laat veel open
Elric is van FMA dus die ken je nog nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
shana !?!?!?, Louise??
dat had ik dus helemaal niet herkend
alphonse Elric? ook van zero no tsukaima?
damn.,... die heeft wel in veel series d'r stem laten horenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Elric is van FMA dus die ken je nog niet
Nog 1: ze deed ook Mizore Shirayuki van Rosario+Vampire![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Rie_Kugimiya
En hier een afbeelding: http://www.imenterprise.jp/data.php?id=12&sid=3893d4dc7d0c1da109fcb4e2d8f221a8
Jummyquote:You should be able to expect a very high-caliber anime from this team: the director is Kenji Kamiyama, who directed Ghost in the Shell: Stand Alone Complex and Seirei no Moribito, and wrote Blood: The Last Vampire.
Expect epic music, too-- Kenji Kawai, of Sorcerer Hunters, Sky Crawlers and Irresponsible Captain Tylor fame, is composing.
Interestingly, Chika Umino, creator of Honey and Clover, is doing character design for the new series, so if it looks a bit familiar, that's why!
Sinds wanneer heeft Kagura zich omgebouwd naar een jongen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:50 schreef wdn het volgende:
Ze speelt ook geregeld "mannen". Alphonse Elric (FMA) en Kagura (Gintama).
Oops ik zat aan de verkeerde te denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Kagura zich omgebouwd naar een jongen?
Chihiro heeft inderdaad vaak bagger subs. Maar Ef- a tale of melodies valt daar niet onder.quote:
Bij lange na niet iedereen hoor. Ik bekijk ze wel 's, bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef Quir het volgende:
En ik snap écht niet waarom iedereen Coalguys zo slecht vind.
Geen mening hieroverquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef Quir het volgende:
En ik snap écht niet waarom iedereen Coalguys zo slecht vind.
Ik ben ze aan het verzamelen zodat ik ze in een rits kan doorkijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:30 schreef Sh0g het volgende:
Iemand hier die Hetalia Axis Powers volgt? Een webanime van 5 min/episode. Het gaat over Europa vlak voor WOII en elke character vertegenwoordigt het land als karikatuur met Italië en Duitsland als main characters.
Het is best leuk.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef wdn het volgende:
De nieuwe Tsubasa gaat op dezelfde voet verder als waar ze zijn gestopt. Heerlijk begin weer
Clamp![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:05 schreef Sh0g het volgende:
Ik denk dat ik Queen`s Blade: Rurou no Senshi ga volgen.
[ afbeelding ]
Fighting chicks in skimpy clothing most fit for the job.
Hoezo 3 dagen? Heb jij een ETA voor de episode is geaired?quote:
moet wel .quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef Sh0g het volgende:
ik zag ergens nog iets over Code Geass R3, maar volgens mij was het een 1 april grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Zondag op Jap tv toch? Als het zo is, dan ga ik ervan uit dat de volgende dag een ENG sub uitkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo 3 dagen? Heb jij een ETA voor de episode is geaired?
En is nu gelicenseerd. Maar kyouno dropped zoiezo niet
Veel zullen FMA door het licensen hebben gedropped, dat gebeurt altijd wel. En na een dag. Bedenk wel dat er kara en dergelijke moet worden gedaan en het een nieuwe serie is. Eerste episode is altijd het meeste werk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zondag op Jap tv toch? Als het zo is, dan ga ik ervan uit dat de volgende dag een ENG sub uitkomt.
ik gok dat kara staat voor karaoke en dus de tekst is bij de intro'squote:Op zaterdag 4 april 2009 20:38 schreef rakotto het volgende:
Kara zijn intro's neem ik aan? (Dat ik het na al die jaren niet weet.) Meh, rot intro's, kijk er nooit naar.
Oh.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat kara staat voor karaoke en dus de tekst is bij de intro's
zullen vast wel wat subbers hem oppikken , daar is de bieb altijd handig voorquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Veel zullen FMA door het licensen hebben gedropped, dat gebeurt altijd wel. En na een dag. Bedenk wel dat er kara en dergelijke moet worden gedaan en het een nieuwe serie is. Eerste episode is altijd het meeste werk.
Ik vind K-ON trouwens echt geweldig
Nee. Karaoke is leuk. Na een paar afleveringen ben ik altijd mee aan het blérenquote:
verschilt wel erg per serie of ik dat doequote:Op zondag 5 april 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Karaoke is leuk. Na een paar afleveringen ben ik altijd mee aan het bléren
Er zijn maar 2 anime series die een goede intro hebben en dat zijn Death Note en Soul Eater.quote:Op zondag 5 april 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Karaoke is leuk. Na een paar afleveringen ben ik altijd mee aan het bléren
Resonance was een slecht nummer.De laatste ED is wel echt goedquote:Op zondag 5 april 2009 11:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 anime series die een goede intro hebben en dat zijn Death Note en Soul Eater.
Oh? Elfen liedquote:Op zondag 5 april 2009 11:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 anime series die een goede intro hebben en dat zijn Death Note en Soul Eater.
Volgens mij vind jij alles geweldig aan elfen lied, wat het ook isquote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Elfen lied
Lucky Star
Bleach verschillende seizoenen zelfs
Naruto verschillende seizoenen zelfs
en niet te vergeten >< Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ><
Om er een PAAR te noemen
Elfen Lied is ook geweldig.quote:Op zondag 5 april 2009 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij alles geweldig aan elfen lied, wat het ook is
Jah, maar de ecchi scenes waren soms wel een beetje vreemd. Daarnaast was het eind erg afgerafeld, Des te meer omdat ik de manga al had gelezen.quote:
Binnen 7 uur. hopen dat het net als bij code geass wordtquote:Op zondag 5 april 2009 15:26 schreef torn_Machina het volgende:
Shinsen heeft als eerste FMA uitgebracht.
Heel veel lui hebben wat tegen Shinsen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Binnen 7 uur. hopen dat het net als bij code geass wordt![]()
Nightspeed was er binnen 6 uur. de HQ binnen 20.
Hoor niet veel goeds over shinsen, wat nu.
Even onderzoek gedaan. Heb 5 requests naar de XDCC gestuurd, zal er over 10 minuten wel 1tj tijd hebbenquote:Op zondag 5 april 2009 15:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Heel veel lui hebben wat tegen Shinsen.Ze zijn gewoon goed hoor.
Kyounosubs+tomodachi en gSS zijn de beste verwacht ik.quote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Quir het volgende:
Ik denk dat ik die van Shinsen ga volgen, maar wie subben 'm nog meer?
Hey probeer jij maar eens te beweren dat de OP van EL slecht is. Kun je niet hequote:Op zondag 5 april 2009 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij alles geweldig aan elfen lied, wat het ook is
Die ecchi in EL was functioneel. Je wordt niet met je kleren aan in een container gefrot. Het zou pas dom zijn als ze compleet met kleren en al uit die container zou ontsnappenquote:Op zondag 5 april 2009 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah, maar de ecchi scenes waren soms wel een beetje vreemd. Daarnaast was het eind erg afgerafeld, Des te meer omdat ik de manga al had gelezen.
Oh wacht, Elfen lied was ik totaal vergeten. Mooiste intro allertijden.quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Elfen lied
Lucky Star
Bleach verschillende seizoenen zelfs
Naruto verschillende seizoenen zelfs
en niet te vergeten >< Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ><
Om er een PAAR te noemen
Zoom Player.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.![]()
Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 05:58 schreef wdn het volgende:
K-ON is populair bij de subgroepen
Binnen 4 uur is deel 1 12x ge-released waarvan in het laatste kwartier 9Sick.
Media player classic Home-Cinema, met de standaard bijgeleverde/ingebouwde codecs...quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.![]()
Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Mijne heet gewoon shinsen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
Het volgt de manga wel hoor, rustig nou maar.Ik zie dat Shinsen FMA ook released onder Syndicate. Zeker voor als ze weer een C&D aan de broek krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef Sh0g het volgende:
Aan characters in de OP is weinig te doen. Misschien beetje spoiler, maar het gebeurt heel vaak. In Tales verschijnt Asch ook meteen in de OP, terwijl ze het in de serie heel mysterieus maken, dat ze eerst alleen z'n voeten filmen...
Animatie is mijn inziens niets mis mee. Ik heb onlangs FMA 1 gekeken en die zit dus nog vers in het geheugen. FMA 2 is nagenoeg hetzelfde, misschien zelfs beter.
Het verhaal, ja daar kan ik weinig over zeggen, omdat ik de manga niet lees. Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze in de manga nu helpen bij de geboorte van het kind van Huges (zoals in FMA 1) of niet? Ik vond dat wel een grappige scène. Maar nu is ze al geboren en al best oud ook, zo oud als ze was toenZe hielpen bij de geboorte van iemand in rust-valley, niet die van Hughes dochter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag ook wel dat de animatie nu beter is. We zijn 6 jaar verder.
Maar bones kan veel beter dan dit.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
FMA2 staat volledig los van FMA1.quote:Op zondag 5 april 2009 21:51 schreef Rahl het volgende:
Hoe past FMA2 nu precies op FMA1? Of vanaf wanneer is het anders dan FMA1?
dan mogen ze wel wat sterkere eps neer gaan zetten .quote:
Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Alleen de intro was vrij aardig
Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Alleen de intro was vrij aardig
Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...quote:Op maandag 6 april 2009 13:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?
Klopt, de stemmen van Vegeta vond ik echt tofquote:Op maandag 6 april 2009 13:44 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.
Het is ook een van de weinige animes waarvan ik de dubbed versie beter vond dan het Japanse origineel, over het algemeen is het vloeken in de kerk maar kan er niets aan doen in dit geval.Het origineel kwam bij mij erg gedateerd over op een of andere manier.
[..]
Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...
ahhquote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..] en omdat ze er stukken uitgehaald hebben, en ik heb ook het idee wat nieuwe dingen ingezet hebben[..]
Dat van die 3 weken vond ik inderdaad wel waardeloos. Ik kan me nog wel herinneren toen het voor het eerst op tv kwam jaren geleden, en elke dag van 4 tot 4.30 op veronica dacht ik zo. Elke aflevering schoot geen flikker opquote:Op maandag 6 april 2009 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh
het gevecht met frieza duurt nu maar 2 afleveringen maar een nieuw gevecht tussen 2 andere karakters duurt 3 weken?![]()
die is er al welquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef rakotto het volgende:
Er is nog geen ENG sub neem ik aan?Kan zelf niets vinden.
Inderdaad, ik blijf het ook ff volgen tot het gevecht vegeta / goku. In de trailer zag dat er vrij tof uit. Overigens ziet de opening van DB Kai er ook tof uit! jammer dat de daadwerkelijke episode zelf er weer minder uitziet, terwijl in de trailers die ik vooraf had gezien ( die met vegeta en freeza ) er echt tof uitzagen!quote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef MaxiTitan het volgende:
Dragon Ball Kai...
De OP en ED van de aflevering zien er zeer goed uit, scherpe lijnen enzo maar de scenes in de aflevering zelf vond ik toch tegenvallen... De ruwe penstrepen zijn nog steeds erg zichtbaar, had toch verwacht dat ze die penstrepen net zo hadden gemaakt/verbeterd als de OP en ED... Zeker in HD kan je niet meer met dergelijke lijnen aankomen want je ziet elke imperfectie, het leek wel een geüpscalede SD aflevering soms... Dat vind ik wel jammer, met de digitale technieken van tegenwoordig zou je het originele materiaal toch wel moeten kunnen herstellen. De kleuren zijn wel een stuk beter geworden over het het algemeen is het minder korrelig dan wat ik gewend was van DBZ...
De fillers zouden er uit gehaald zijn heb ik begrepen/op anidb gelezen... Dus long-ass gerekte gevechten zullen wel niet meer voorkomen hoop ik... Ik weet nog niet wat ik van deze serie moet denken, blijf het wel even volgen om te kijken hoe het verder verloopt... Maar ik mis eigenlijk ook de OST van Bruce Faulconer, zijn OST's in combinatie met Dragon Ball Z schopte echt keihard kont... Misschien moet ik ook wel wachten op de Engelse gedubte versie, zoals ik DBZ kende ~9 jaar geleden...
Ik heb die van SafetyDance gedownload...quote:
Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...quote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf het ook ff volgen tot het gevecht vegeta / goku. In de trailer zag dat er vrij tof uit. Overigens ziet de opening van DB Kai er ook tof uit! jammer dat de daadwerkelijke episode zelf er weer minder uitziet, terwijl in de trailers die ik vooraf had gezien ( die met vegeta en freeza ) er echt tof uitzagen!
wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...
Hij is niet in het engels verkrijgbaar want die special is in september vorig jaar uitgekomen, vrij recent dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.
KAn je beter de .ass van eclipse in een 1080p raw stoppen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
FMA release gekeken en hij was best vet XD
speciaal gewacht op de 1080p versie zodat ik optimaal kan genieten
(release by Taka btw)
Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:31 schreef Ascendancy het volgende:
Valkyria vond ik erg onlogisch en vervelend. Geef het nog 2 episodes. daarnaast is de brush erg raar gedaan, want hij is statisch.
Praten over brood klaarmaken terwijl er 30 soldaten je huis bestormen. En gewoon veel interactie in het algemeen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.
Betreffende de 'brush'. Ik vind het mooi. Het is dezelfde stijl als de game
1 al gereleasedquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef Quir het volgende:
Hoeh, Eclipse gaat FMA doen?
Filler seizoen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Qunix het volgende:
Zojuist toch K-ON! gezien... Wel leuk.... denk ik.... Ben benieuwd naar volgende week...
En One Piece nieuwe seizoen (met nieuwe intro) en saga!
Naja... We zien wel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Filler seizoen zul je bedoelen.Ze zijn nu bij chapter 503 van de manga. En sinds 538 de laatste is.
Gankutsuou was echt heel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 02:22 schreef Sh0g het volgende:
Ah die Valkyria Chronicles doet me door die brushes wel heel erg denken aan Gankutsuou. Ken iemand die die serie keek en heb een paar scènes gezien... heeeel weird. Daar was het namelijk nog erger gedaan, bijna alles had zo'n statische, extreme brush. Maar de serie zelf schijnt wel heel goed te zijn, gebaseerd op het verhaal Count of Monte Cristo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |