Ja ok, maar je voelt het wel zo langzamerhand 'naderen'.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, het einde. Het is wel een monthly he. Ik verwacht nog zo'n 20 chapters, dus dat is meer dan anderhalf jaar.
Stream, of torrents?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef zquing het volgende:
kan iemand me linkjes naar shangri-la pmen?
Die anime begint pas op 6.4quote:
Zo'n monthly, hoeveel bladzijdes is dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, het einde. Het is wel een monthly he. Ik verwacht nog zo'n 20 chapters, dus dat is meer dan anderhalf jaar.
Rond de 40 zo'n beetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo'n monthly, hoeveel bladzijdes is dat?
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef wdn het volgende:
De film maakt een hele hoop duidelijk maar geeft een nogal hmmm vreemde wending aan het verhaal.![]()
16:9
Shangri La ken nog geen subgroep maar het wordt op Crunchyroll uitgezonden een uur na airing. Dus ik neem aan dat Horrible Subs ze wel zal verzorgen voor eenieder
Ben niet zo thuis in de romantische comedy's sorry.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Serieus niemand die een manga weet? Laat maar dan.
Stonden Tora Dora en/of Lovely Complex al in je lijst?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Ho, ik zou je best willen helpen hoor, maar ik ben daar niet toe in staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
http://www.mangaupdates.com/index.htmlquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
ik hou me ver weg van streams, dan wacht ik wel op de officieele releases.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef wdn het volgende:
De film maakt een hele hoop duidelijk maar geeft een nogal hmmm vreemde wending aan het verhaal.![]()
16:9
Shangri La ken nog geen subgroep maar het wordt op Crunchyroll uitgezonden een uur na airing. Dus ik neem aan dat Horrible Subs ze wel zal verzorgen voor eenieder
Nee, maar ik kon gewoon niet zinnig reageren op je vraag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
toradora! is inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
Horrible Subs trekt de files van Crunchyroll dus dat zit wel goed denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind die series wel tof die zich in settings als de 1e en 2e wereldoorlog afspelen, maar in alternatieve werelden. Senjou No Valkyria ga ik zeker volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |