Lijkt mij niet heel bijzonder. En het is denk ik totaal niet mijn soort verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 07:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen shangri-la ?![]()
die lijkt mij best wel interesant
Die uniformen zijn echt onpraktisch kort. Maar in de manga zien ze er wel vet uitquote:
helemaal vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik raad 'm je aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
misschien dat ik em dan toch ooit eenbs ga kijken
Dan kan je kijken naar de oude serie maar ook naar de serie die binnenkort zal worden ge-aired.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
Doe maarquote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
Als ze het goed uitvoeren wordt de nieuwe wel beterquote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Quir het volgende:
De "oude" is in ieder geval een aanrader. Kan niet missen.
Niet helemaal een remakequote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef Jajong het volgende:
Ah tis een remake? Ik dacht een vervolg. Spijtig.
wou hem toch altijd al weer een keer opnieuw kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet helemaal een remake
De oude week later in de serie heel erg af van de manga, deze gaat de manga helemaal volgen
Dus het begin zal wel hetzelfde zijn, maar later ...
klikquote:Op maandag 23 maart 2009 02:13 schreef DJ_ het volgende:
weet iemand van welke ost deze komt ? ( ja clannad maar er zijn er meedere van )
ik weet de japanse naam niet en dan is het erg lastig .
maar dit nummer is echt goed
( lees de comments niet als je de anime nog niet hebt gezien , allemaal spoilers )
thanks ,quote:Op maandag 23 maart 2009 02:22 schreef mschol het volgende:
[..]
klik
had de titel even in google gegooid
is kennelijk algemeen thema song dus staat ie gewoon op de normale OST
en anders even googlen met "saka no shita clannad" (zonder quotes uiteraard)
Ah, een van mijn favoriete scenes.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:"WHO DID YOU SAY WAS A MICROSCOPIC SHORT BEAN THAT DOESNT SHOW UP IN YOUR EYES?!"
"we didnt say that much!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Vooruit dan maar. Loopt de manga nog trouwens?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet helemaal een remake
De oude week later in de serie heel erg af van de manga, deze gaat de manga helemaal volgen
Dus het begin zal wel hetzelfde zijn, maar later ...
Yup. Deel 93, maar volgens mij nadert het einde.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Loopt de manga nog trouwens?
Ja ok, maar je voelt het wel zo langzamerhand 'naderen'.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, het einde. Het is wel een monthly he. Ik verwacht nog zo'n 20 chapters, dus dat is meer dan anderhalf jaar.
Stream, of torrents?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef zquing het volgende:
kan iemand me linkjes naar shangri-la pmen?
Die anime begint pas op 6.4quote:
Zo'n monthly, hoeveel bladzijdes is dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, het einde. Het is wel een monthly he. Ik verwacht nog zo'n 20 chapters, dus dat is meer dan anderhalf jaar.
Rond de 40 zo'n beetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo'n monthly, hoeveel bladzijdes is dat?
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef wdn het volgende:
De film maakt een hele hoop duidelijk maar geeft een nogal hmmm vreemde wending aan het verhaal.![]()
16:9
Shangri La ken nog geen subgroep maar het wordt op Crunchyroll uitgezonden een uur na airing. Dus ik neem aan dat Horrible Subs ze wel zal verzorgen voor eenieder
Ben niet zo thuis in de romantische comedy's sorry.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Serieus niemand die een manga weet? Laat maar dan.
Stonden Tora Dora en/of Lovely Complex al in je lijst?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Ho, ik zou je best willen helpen hoor, maar ik ben daar niet toe in staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
http://www.mangaupdates.com/index.htmlquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
ik hou me ver weg van streams, dan wacht ik wel op de officieele releases.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef wdn het volgende:
De film maakt een hele hoop duidelijk maar geeft een nogal hmmm vreemde wending aan het verhaal.![]()
16:9
Shangri La ken nog geen subgroep maar het wordt op Crunchyroll uitgezonden een uur na airing. Dus ik neem aan dat Horrible Subs ze wel zal verzorgen voor eenieder
Nee, maar ik kon gewoon niet zinnig reageren op je vraag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
toradora! is inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
Horrible Subs trekt de files van Crunchyroll dus dat zit wel goed denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind die series wel tof die zich in settings als de 1e en 2e wereldoorlog afspelen, maar in alternatieve werelden. Senjou No Valkyria ga ik zeker volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |