IK heb de anime al 2 keer gezien en zou 'm zo nog een keer kijken, dus mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn dan ook pas 93 chapters, dus blijven hangen is het niet echt te noemen.
Ik ben bang dat FMA vooral in het begin een heel erg deja-vu gevoel wordt. Tot en met chapter 50 komen er dingen uit de manga terug in de anime. Deze moeten in FMA 2 allemaal weer worden getoond. Dat betekend dus 3x hetzelfde als je de manga ook leest.
Die hele hype heb ik nooit meegekregen. En mij zul je nooit horen zeggen dat iets het beste is wat er ooit gemaakt is. Zie het als waspoeder; om de zoveel jaar hebben ze weer een nieuwe die nog witter wast. Blijkbaar kan het altijd nog witter (beter).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef Ascendancy het volgende:
Manga is veel beter imo.
De anime is goed, maar nogal overhyped. Alsof het het beste is wat ook gemaakt is, terwijl het dat niet is.
Oeh, interessant, eventjes kijken...quote:
Dat zijn z'n bronnen. Waar heeft die dude al z'n overzichtjes staan dan? Op dat forum?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:20 schreef wdn het volgende:
mschol: zie de link rechtsonder op het plaatje
De onderste is volgens mij hijzelf (dus animesuki forums).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat zijn z'n bronnen. Waar heeft die dude al z'n overzichtjes staan dan? Op dat forum?
Volgens mij is die gisteren online verschenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef msnk het volgende:
Zolang SS-Eclipse nog niet gedaan is met de 1024* versie blijf ik er met m'n tengels vanaf
Ze hebben er nog maar 19 gesubbed van de 22.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Volgens mij is die gisteren online verschenen.
FMA, Shangri-La en K-on staan bij mij op 't lijstjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef wdn het volgende:
Op mijn lijstje staan in elk geval:
FMA
Shangri La
K-on (hopelijk wordt het iets als BECK. Goed verhaal en goede muziek)
Guin Saga
Senjou no Valkyria (anime gemaakt nav de PS3 game. En die was goed)
Hayate *duh*
Winter sonata
Tears to Tiara
Er zijn toch wel groepen die het subben.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:31 schreef zquing het volgende:
Interssante dingen, op shangrila wacht ik al tijden. Jammer dat hij al gelicensed is
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Ascendancy het volgende:
FMA 2
K-ON
Senjou No Valkyria
Saki
Asura Cryin'
Tears to Tiara
Phantom
Natsu no Arashi
Misschien:
Tayutama
Eden of the east