Dat zijn z'n bronnen. Waar heeft die dude al z'n overzichtjes staan dan? Op dat forum?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:20 schreef wdn het volgende:
mschol: zie de link rechtsonder op het plaatje
De onderste is volgens mij hijzelf (dus animesuki forums).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:18 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat zijn z'n bronnen. Waar heeft die dude al z'n overzichtjes staan dan? Op dat forum?
Volgens mij is die gisteren online verschenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef msnk het volgende:
Zolang SS-Eclipse nog niet gedaan is met de 1024* versie blijf ik er met m'n tengels vanaf
Ze hebben er nog maar 19 gesubbed van de 22.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Volgens mij is die gisteren online verschenen.
FMA, Shangri-La en K-on staan bij mij op 't lijstjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef wdn het volgende:
Op mijn lijstje staan in elk geval:
FMA
Shangri La
K-on (hopelijk wordt het iets als BECK. Goed verhaal en goede muziek)
Guin Saga
Senjou no Valkyria (anime gemaakt nav de PS3 game. En die was goed)
Hayate *duh*
Winter sonata
Tears to Tiara
Er zijn toch wel groepen die het subben.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:31 schreef zquing het volgende:
Interssante dingen, op shangrila wacht ik al tijden. Jammer dat hij al gelicensed is
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Ascendancy het volgende:
FMA 2
K-ON
Senjou No Valkyria
Saki
Asura Cryin'
Tears to Tiara
Phantom
Natsu no Arashi
Misschien:
Tayutama
Eden of the east
07-Ghost
Hatsukoi Gentei
Lijkt mij niet heel bijzonder. En het is denk ik totaal niet mijn soort verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 07:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen shangri-la ?![]()
die lijkt mij best wel interesant
Die uniformen zijn echt onpraktisch kort. Maar in de manga zien ze er wel vet uitquote:
helemaal vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|