Lijkt mij niet heel bijzonder. En het is denk ik totaal niet mijn soort verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 07:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen shangri-la ?![]()
die lijkt mij best wel interesant
Die uniformen zijn echt onpraktisch kort. Maar in de manga zien ze er wel vet uitquote:
helemaal vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik raad 'm je aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
misschien dat ik em dan toch ooit eenbs ga kijken
Dan kan je kijken naar de oude serie maar ook naar de serie die binnenkort zal worden ge-aired.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
Doe maarquote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
Als ze het goed uitvoeren wordt de nieuwe wel beterquote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Quir het volgende:
De "oude" is in ieder geval een aanrader. Kan niet missen.
Niet helemaal een remakequote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef Jajong het volgende:
Ah tis een remake? Ik dacht een vervolg. Spijtig.
wou hem toch altijd al weer een keer opnieuw kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet helemaal een remake
De oude week later in de serie heel erg af van de manga, deze gaat de manga helemaal volgen
Dus het begin zal wel hetzelfde zijn, maar later ...
klikquote:Op maandag 23 maart 2009 02:13 schreef DJ_ het volgende:
weet iemand van welke ost deze komt ? ( ja clannad maar er zijn er meedere van )
ik weet de japanse naam niet en dan is het erg lastig .
maar dit nummer is echt goed
( lees de comments niet als je de anime nog niet hebt gezien , allemaal spoilers )
thanks ,quote:Op maandag 23 maart 2009 02:22 schreef mschol het volgende:
[..]
klik
had de titel even in google gegooid
is kennelijk algemeen thema song dus staat ie gewoon op de normale OST
en anders even googlen met "saka no shita clannad" (zonder quotes uiteraard)
Ah, een van mijn favoriete scenes.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:41 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:"WHO DID YOU SAY WAS A MICROSCOPIC SHORT BEAN THAT DOESNT SHOW UP IN YOUR EYES?!"
"we didnt say that much!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Vooruit dan maar. Loopt de manga nog trouwens?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet helemaal een remake
De oude week later in de serie heel erg af van de manga, deze gaat de manga helemaal volgen
Dus het begin zal wel hetzelfde zijn, maar later ...
Yup. Deel 93, maar volgens mij nadert het einde.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Loopt de manga nog trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |