Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radioquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:52 schreef classpc het volgende:
De vorige delen hadden niet een erg duidelijke openingspost, dus ik vraag me af wat hier nu eigenlijk zou moeten staan.
ok thxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radio
Hier wordt dus gewoon gediscussiëerd over animé en manga
Kom het dus gewoon vertellen als je iets nieuws hebt gezien, of gewoon wat te vertellen hebt over een bepaalde film of serie. Verlekker de users met 'n klein setje screenshotjes...
lijstjes zijn weinig interessant, trouwens... 't wordt dan al snel een collectie-pats-topic
of zoiets.
Had je 'm toch nog laterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef blessed19 het volgende:
NS was voor mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende film om naar de kijken. Ik weet echter niet hoe de serie verloopt.
Heb zojuist Steamboy gekocht bij de FRS.
grmbl...quote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Had je 'm toch nog laterIk heb vrijdag de special edition (2 discs en dts) gekocht. Die engelse accenten zijn wel grappig trouwens. Hele mooie film. Aanrader
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:59 schreef Agiath het volgende:
Ben nu ook aan bleach begonnen....eerste aflevering was iig vet, en het loopt allemaal een stuk sneller als naruto, dat ik wel een pluspunt vindt.
![]()
ja? is bleach tot ep. 52?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.
Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zienquote:Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.
Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
D'r zou ook nog 'n Film komen...quote:Op maandag 13 juni 2005 01:54 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zien![]()
thx voor de info. Ik zal hem nog wel eens bekijken wanneer ik hem binnen heb.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef PDOA het volgende:
Even terugkomend op Steamboy:
Ik vond het maar een matige film eigenlijk. Echt zo'n 'style over substance' film. Voor een film die er 10 jaar over heeft gedaan om gemaakt te worden hadden ze wel eens wat meer aandacht aan het script mogen besteden. Het eerste uur kon me ook echt totaal niet boeien. Uitermate slechte karakterontwikkelingen en we gingen met een stoomtreinvaart door het superdunne verhaal heen. Maar qua visuals is het een van de mooiste animes ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |