abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:52:56 #1
78498 classpc
I don't like change
pi_27819093
De vorige delen hadden niet een erg duidelijke openingspost, dus ik vraag me af wat hier nu eigenlijk zou moeten staan.
Steamboy ziet er naar mijn mening wel goed uit:

Vorige delen:

Deel 1: Het grote Anime/Manga Topic ...
Deel 2: Het grote anime/manga topic deel 2
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:32:14 #2
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27822162
tvp
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:18:32 #3
51748 H4ze
wait...what?
pi_27823597
Zojuist de eerste episode van Karas gekeken. Mooi geanimeerd, coole actie! Van het verhaal snap ik nog niet echt veel, maar dat komt nog wel natuurlijk
*BURP*
pi_27824606
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:52 schreef classpc het volgende:
De vorige delen hadden niet een erg duidelijke openingspost, dus ik vraag me af wat hier nu eigenlijk zou moeten staan.
Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radio

Hier wordt dus gewoon gediscussiëerd over animé en manga

Kom het dus gewoon vertellen als je iets nieuws hebt gezien, of gewoon wat te vertellen hebt over een bepaalde film of serie. Verlekker de users met 'n klein setje screenshotjes...

lijstjes zijn weinig interessant, trouwens... 't wordt dan al snel een collectie-pats-topic

of zoiets.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27825088
tvp

Kheb Porco Rosso helemaal uitgekeken
Leuke film

Ik neem ook aan dat de meesten onder ons Ninja scroll kennen?
Ik zie die af en toe in de frs liggen in een mooiedoos
Ben aan het denken of ik em moet halen of niet
pi_27825283
Ik vind 't helemaal niks, maar de meningen zijn er sterk over verdeeld.

Ninja Scroll is na(ast) Akira en GITS wel zo'n film die iedereen gezien heeft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27830939
Mooie OP!

TVP dus...
pi_27831050
NS was voor mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende film om naar de kijken. Ik weet echter niet hoe de serie verloopt.

Heb zojuist Steamboy gekocht bij de FRS. Zitten echt mooie kaarten bij! Hoezee! Ik vind deze uitgeverij het trouwens vele malen beter doen dan die vervloekte Kaze. Heb 1 keer een GTO dvd gekocht, maar werd gewoonweg gek van de ondertiteling, en om metteen over te stappen naar de prijzige amerikaanse variant vind ik ook niet echt zo geweldig. Nee, dan hou ik gewoon mijn bootleg

tegen het avonduur een grote bak chinnes pakken, volume op maximaal, Steamboy in mijn DVD speler. Helemaal weggaan van het spectakel en om daarna de stad in te gaan om te genieten van de nodige hoeveelheden alcohol

Jongens! Fijn weekeinde toegewenst!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:40:49 #9
78498 classpc
I don't like change
pi_27840661
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radio

Hier wordt dus gewoon gediscussiëerd over animé en manga

Kom het dus gewoon vertellen als je iets nieuws hebt gezien, of gewoon wat te vertellen hebt over een bepaalde film of serie. Verlekker de users met 'n klein setje screenshotjes...

lijstjes zijn weinig interessant, trouwens... 't wordt dan al snel een collectie-pats-topic

of zoiets.
ok thx
De lijstjes zijn altijd wel handig als je info uit een vorig topic moet hebben.

Kan een mod de OP dan ff veranderen?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_27854059
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef blessed19 het volgende:
NS was voor mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende film om naar de kijken. Ik weet echter niet hoe de serie verloopt.

Heb zojuist Steamboy gekocht bij de FRS.
Had je 'm toch nog later Ik heb vrijdag de special edition (2 discs en dts) gekocht. Die engelse accenten zijn wel grappig trouwens. Hele mooie film. Aanrader
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27856129
teeveepee
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 12 juni 2005 @ 14:28:10 #12
51748 H4ze
wait...what?
pi_27856350
De eerste 7 eps van Basilisk zijn binnen Ben benieuwd.
*BURP*
pi_27858431
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Had je 'm toch nog later Ik heb vrijdag de special edition (2 discs en dts) gekocht. Die engelse accenten zijn wel grappig trouwens. Hele mooie film. Aanrader
grmbl...

Die accenten zijn inderdaad erg prachtig! Ik heb alleen maar naar de engelse versie zitten te kijken... Bij de japanse kreeg ik een veel mindere feeling bij de film.

Ik heb gister ook nog sprited away gekocht! De vlaamse vertaling is echt om te huilen. Misschien wel leuk voor de kids, want ik vond het echt te slap...

Nu nog tokyo godfathers en dan ben ik ook weer een tijdje geramd
pi_27861985
Ben nu ook aan bleach begonnen ....eerste aflevering was iig vet, en het loopt allemaal een stuk sneller als naruto, dat ik wel een pluspunt vindt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_27865161
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:59 schreef Agiath het volgende:
Ben nu ook aan bleach begonnen ....eerste aflevering was iig vet, en het loopt allemaal een stuk sneller als naruto, dat ik wel een pluspunt vindt.
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.

Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
pi_27873203
Heeft iemand trouwens eens Beck langs zien komen? Ik ben er echt zo benieuwd naar!!!!
pi_27875204
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.

Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
ja? is bleach tot ep. 52?

nu zijn ze bij 35 he?
Tri State. Tri State. !
  maandag 13 juni 2005 @ 01:54:45 #18
51748 H4ze
wait...what?
pi_27875600
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zien

[ Bericht 4% gewijzigd door H4ze op 13-06-2005 02:02:48 ]
*BURP*
pi_27876727
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:54 schreef H4ze het volgende:

[..]

Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zien
D'r zou ook nog 'n Film komen...
pi_27879422
Even terugkomend op Steamboy:

Ik vond het maar een matige film eigenlijk. Echt zo'n 'style over substance' film. Voor een film die er 10 jaar over heeft gedaan om gemaakt te worden hadden ze wel eens wat meer aandacht aan het script mogen besteden. Het eerste uur kon me ook echt totaal niet boeien. Uitermate slechte karakterontwikkelingen en we gingen met een stoomtreinvaart door het superdunne verhaal heen. Maar qua visuals is het een van de mooiste animes ooit.
  maandag 13 juni 2005 @ 13:11:38 #21
78498 classpc
I don't like change
pi_27884343
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef PDOA het volgende:
Even terugkomend op Steamboy:

Ik vond het maar een matige film eigenlijk. Echt zo'n 'style over substance' film. Voor een film die er 10 jaar over heeft gedaan om gemaakt te worden hadden ze wel eens wat meer aandacht aan het script mogen besteden. Het eerste uur kon me ook echt totaal niet boeien. Uitermate slechte karakterontwikkelingen en we gingen met een stoomtreinvaart door het superdunne verhaal heen. Maar qua visuals is het een van de mooiste animes ooit.
thx voor de info. Ik zal hem nog wel eens bekijken wanneer ik hem binnen heb.
pi_27897496
Vanmiddag die nieuwe Appelseed film gekocht, de Limited Special Edition in een mooie metalen doos en kreeg nog 10 euro korting ook omdat m'n spaarkaart vol was!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:40:38 #23
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_27936720
heb net ff Gundam Seed Destiney episode 34 gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:43:31 #24
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27936815
Heb vandaag de Japanse dvd van The Grave Of The Fireflies ontvangen .
Ben erg benieuwd. deze eens een keertje kijken
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:48:32 #25
100259 Motoko
Do you like Japanese movies?
pi_27936966
net Karas ep 1 gekeken, zeer de moeite waard
DEJIMA Japanese Film Festival
May 2006
Bioscoop Het Ketelhuis, Amsterdam
[dvdcollection]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties