Yesss!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Meteen maar beginnen met leuk nieuws.
3rd Ghost In The Shell TV Series Forthcoming?
The prize ceremony for the 9th Kobe animation awards was hosted several months back and there Director Kenji Kamiyama took the stage to recieve the Individual Award for his work Production I.G.'s Ghost In The Shell: Stand Alone Complex TV series. Longtime cermonial emcee Kazuo Iwasaki of AM KOBE conducted the interview portion of the show and started off by mentioning the work had now been circulated around the world. He asked the director if he had something secret he wanted to share, at this point Mr. Kamiyama was slightly hesitant saying "well... I'll tell you what..". After a couple of glances in the direction Mr. Ishikawa of Production I.G. Kamiyama said "Think of... a sequel to 2ndGIG. " The audience which filled the hall erupted into "oooooo". Kamiyama followed up by saying he didnt know what shape it would yet take.
http://www.animenewsservice.com/
Oke dan! Dat is goed nieuws...quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Omdat ik die andere vol had gespamd
Meteen maar beginnen met leuk nieuws.
3rd Ghost In The Shell TV Series Forthcoming?
[**knip**]
http://www.animenewsservice.com/
Mijn japans is een beetje roestig. Zit daar een ondertiteling bij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef DJ_WB het volgende:
heb hier nog een ongekeken GITS II liggen
jappans want ik dacht dat ie al in het engels uit was en had de jappanse al een keer
dat wel en tis een regio 1quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:51 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Mijn japans is een beetje roestig. Zit daar een ondertiteling bij?
Nee hoor, die is ook heel goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Is het een erge schande als ik beken Ghost in a Shell alleen in manga form te hebben gelezen?
valt tegen dus..quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:45 schreef Hopey het volgende:
tvp: Bezig met Bleach 50 downen. Hoop leuke stoere aflevering
jaquote:
Ja, alleen leek dat een opbouw naar een super groot en spannend iets, maar deze afleveringquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Hopey het volgende:
Bleh really? Zo gaat het al de heletijd bij die laatste afleveringen
Geen ichigoquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef Hopey het volgende:
Oh ok, hij is nog bezig, er is iets mis met die seeds.. Zit Ichigo er wel in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |