Yesss!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Meteen maar beginnen met leuk nieuws.
3rd Ghost In The Shell TV Series Forthcoming?
The prize ceremony for the 9th Kobe animation awards was hosted several months back and there Director Kenji Kamiyama took the stage to recieve the Individual Award for his work Production I.G.'s Ghost In The Shell: Stand Alone Complex TV series. Longtime cermonial emcee Kazuo Iwasaki of AM KOBE conducted the interview portion of the show and started off by mentioning the work had now been circulated around the world. He asked the director if he had something secret he wanted to share, at this point Mr. Kamiyama was slightly hesitant saying "well... I'll tell you what..". After a couple of glances in the direction Mr. Ishikawa of Production I.G. Kamiyama said "Think of... a sequel to 2ndGIG. " The audience which filled the hall erupted into "oooooo". Kamiyama followed up by saying he didnt know what shape it would yet take.
http://www.animenewsservice.com/
Oke dan! Dat is goed nieuws...quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Omdat ik die andere vol had gespamd
Meteen maar beginnen met leuk nieuws.
3rd Ghost In The Shell TV Series Forthcoming?
[**knip**]
http://www.animenewsservice.com/
Mijn japans is een beetje roestig. Zit daar een ondertiteling bij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef DJ_WB het volgende:
heb hier nog een ongekeken GITS II liggen
jappans want ik dacht dat ie al in het engels uit was en had de jappanse al een keer
dat wel en tis een regio 1quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:51 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Mijn japans is een beetje roestig. Zit daar een ondertiteling bij?
Nee hoor, die is ook heel goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Is het een erge schande als ik beken Ghost in a Shell alleen in manga form te hebben gelezen?
valt tegen dus..quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:45 schreef Hopey het volgende:
tvp: Bezig met Bleach 50 downen. Hoop leuke stoere aflevering
jaquote:
Ja, alleen leek dat een opbouw naar een super groot en spannend iets, maar deze afleveringquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Hopey het volgende:
Bleh really? Zo gaat het al de heletijd bij die laatste afleveringen
Geen ichigoquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef Hopey het volgende:
Oh ok, hij is nog bezig, er is iets mis met die seeds.. Zit Ichigo er wel in?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Hopey het volgende:
Ooh, wat een gruwelijke aflevering.. serieus.. what is wrong?
Ja nou, dat weet ik niet, het kan zijn dat dit een filler gebeuren wordt, wat dus inhoudt dat ze vinden dat de anime te ver op de manga inloopt, om te verkomen dat het een de ander inhaalt, verzinnen ze ter plekke een verhaal, wat niet in de manga zit, om de manga een beetje uit te laten lopen..quote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef Miesjel het volgende:
[..]
De volgende keer zullen ze toch wel verder gaan, daar waar het interessant is??
dat zal een beetje lastig gaan, de manga zit maar net voor de anime op het momentquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef Intrepidity het volgende:
En die naruto fillers mogen inderdaad ook wel eens ophouden
Zow, dat was een bagger aflevering. (Plus ik ontving een frans ondertitelde versie, wat superbagger wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:45 schreef Hopey het volgende:
tvp: Bezig met Bleach 50 downen. Hoop leuke stoere aflevering
Ah my Goddess is leuk !quote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zow, dat was een bagger aflevering. (Plus ik ontving een frans ondertitelde versie, wat superbagger was)
Chobits van 't weekend afgekeken; beejte afgeraffeld einde, wel een erg toevallige samenloop van omstandigheden op de laatste afleveringen.
Van de week Ah My Goddess maar ns bekijken.
Ach joh, dan mis je maar zo'n 120 afleveringenquote:Op maandag 26 september 2005 15:05 schreef classpc het volgende:
Maar dat is denk ik voor korte duur want ik heb maar tot 34
die ben ik nu ook aan het kijkenquote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van de week Ah My Goddess maar ns bekijken.
Ach de laatste 20 afleveringen waren toch ontzettend kont. Ik ga vanaf nu Bleach volgen en geen Naruto meer. Maar aangezien ik in 2 weken tijd volledig door de anime van Bleach heen ben (nee ik ga niet de manga lezenquote:Op maandag 26 september 2005 15:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ach joh, dan mis je maar zo'n 120 afleveringen![]()
Ik vond Midori ook wel cool.quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef SureZal het volgende:
Wie heeft trouwens Midori No Hibi gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Tot chapter 236 is volledig zonder spoiler maar in 237 een heel klein beetje. Veel plezier ermeequote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef SureZal het volgende:
ik wil de manga wel lezen maar dan wil ik wel weten waar ik moet stoppen, want ik wil de manga lezen tot waar de afleveringen nu zijn
dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn om het te zeggen
Ik moet nog 1 aflevering van Tsukihime, en ik moet zeggen dat ik het zeker een goede serie vind.quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef SureZal het volgende:ik ben vorige week donderdag met Bleach begonnen en ik ben nu bij afl 40
Naruto word idd een beetje saai met die fillers, ik hoop iig dat ze snel weer doorgaan met de zoek tocht naar Sasuke.
Wie heeft trouwens Midori No Hibi of Shingetsutan Tsukihime gezien? De laatste moet ik nog gaan kijke en die leek me wel vetMidori was ook cool
Eh.. wacht even.. Er is dus een manga versie van Bleach en een anime versie? Worden die dan tegelijk uitgezonden? Of hoe moet ik dat inlopen zien?quote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja nou, dat weet ik niet, het kan zijn dat dit een filler gebeuren wordt, wat dus inhoudt dat ze vinden dat de anime te ver op de manga inloopt, om te verkomen dat het een de ander inhaalt, verzinnen ze ter plekke een verhaal, wat niet in de manga zit, om de manga een beetje uit te laten lopen..
just in case you didn't know
Maar laten we het hopen idd![]()
Zie de reactie van NG hierboven, en bovendien loopt meestal de manga voor op de anime, maar bij sommige is dit iets anders, en dat ik opzich ook wel te zien, bijvoorbeeld bij Dragonball Z, het verthaal wordt er wat minder op in mijn opiniequote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Eh.. wacht even.. Er is dus een manga versie van Bleach en een anime versie? Worden die dan tegelijk uitgezonden? Of hoe moet ik dat inlopen zien?
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:43 schreef NG het volgende:
manga = stripverhaal.. je weet wel.. van papier
anime = de serie die op tv wordt uitgezonden
Aha, okay. Heel duidelijk ineens. We moeten dus iemand hebben die de strips leest (en snapt) om ons voortijdig te kunnen waarschuwen voor opvulafleveringen (leuk woord).quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zie de reactie van NG hierboven, en bovendien loopt meestal de manga voor op de anime, maar bij sommige is dit iets anders, en dat ik opzich ook wel te zien, bijvoorbeeld bij Dragonball Z, het verthaal wordt er wat minder op in mijn opinie
Nou, een filler is een verhaal dat ter plekke verzonnen wordt, en niet in de manga staat, en ook niet met de algehe verhaal lijn van de manga te maken heeft, het is ervoor om te zorgen dat de anime niet op de manga inlooptquote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Miesjel het volgende:
[..]
[..]
Aha, okay. Heel duidelijk ineens. We moeten dus iemand hebben die de strips leest (en snapt) om ons voortijdig te kunnen waarschuwen voor opvulafleveringen (leuk woord).
Ga ik straks kijken als ik thuis ben.. weer filler met don kanonji enzo, of weer Ichigo actie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:30 schreef Miesjel het volgende:
Bleach 51 is veel beter dan 50 gelukkig... Veel kijkplezier.
ik had de RAW versie gedownload (zonder ondertiteling enz.) en daar zag ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ga ik straks kijken als ik thuis ben.. weer filler met don kanonji enzo, of weer Ichigo actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik moet nu nog ff de gewone versie downloaden
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Woooooow stoer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:39 schreef Sandraugiga het volgende:
Hoe zou de wereld eruit zien als het manga was?
Dan zouden we rondlopen met eigenlijk best wel enge ogen...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef SureZal het volgende:
[..]
ik had de RAW versie gedownload (zonder ondertiteling enz.) en daar zag ikWaarom las ik nou die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik moet nu nog ff de gewone versie downloaden
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Ja ik weet het... is een gewoonte.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:55 schreef SureZal het volgende:
[..]
hahaha, daarom zette ik het ook in een spoiler![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik wacht nu al weer op afl. 52すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:35 schreef SureZal het volgende:
neeeeeej, ik heb net aflevering 51 gezienJawel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik wacht nu al weer op afl. 52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:58 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Jawel toch?hmm, ja dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch zou ik wat meer actie willen zien
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Ik ook! wanneer wordt ie nou bankai, aargghhhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:55 schreef SureZal het volgende:
[..]
hmm, ja dat kloptmaar toch zou ik wat meer actie willen zien
Ik denk volgende aflevering..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:24 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik ook! wanneer wordt ie nou bankai, aargghhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het eind zag ik iets van een special, word de volgende aflevering nou langer, of komt ie alleen op een ander tijdstip?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik denk volgende aflevering..Dunno, stond alleen een andere tijdstip. Misschien extra aflevering ofzo? Maar als een fightingspecial is tussen de hoofden .. dan denk ik niet dat hij dan bankai bereikt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het eind zag ik iets van een special, word de volgende aflevering nou langer, of komt ie alleen op een ander tijdstip?
Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef Frunnikje het volgende:
Volgende week is er een aflevering van 1 uur lang, misschien noemen ze het een extra lange 52 of net als met Naruto gewoon 52-53. Can't wait iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
Geen 1 subber heeft 't nog uitgebrachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef classpc het volgende:
Het is vrijdag en nog steeds geen Bleach 51 van Lunar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Miesjel het volgende:
Animesource
Daar is deel 52 al te zien. Al is die niet echt vertaald. De subber heeft blijkbaar de strip er naast gehouden en dat over genomen. Nog een keertje kijken als ie echt uit is.
PS Spoiler is echt een spoiler dit keer.Lekkere vertaling dan, bedankt voor 't linkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wacht tot vanavond op lunar, bleach-nog iets of Dattebayo.. anders ga ik deze maar kijken, dit is wel gewoon die 1 hour special?
Tot dusverre alleen de helft van de one hour special (=ep 52) beschikbaarquote:This is a one hour special, odds are that it will take even longer then last week for this episode to come out. Take also in considerations the groups needs to come up with a new karaoke.
So it could be out like saturday and it wouldn't be "late"
Het zal me werkelijk m'n rijkelijk bespikkelde reet roesten. De info dat er 52 eps gepland stonden, kwam van de fansubbers (Lunar) zelf... ik dacht dat ik dat nou zo langzamerhand wel duidelijk had gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:48 schreef H4ze het volgende:
@ Jordy-B
Het ziet er naar uit dat Bleach toch wel meer dan 52 episodes gaat krijgen he...Deze week is die one-hour special (eps 52+53).
Haha, zo'n reactie had ik van je verwachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk m'n rijkelijk bespikkelde reet roesten. De info dat er 52 eps gepland stonden, kwam van de fansubbers (Lunar) zelf... ik dacht dat ik dat nou zo langzamerhand wel duidelijk had gemaakt.
Eventuele klachten over verkeerde info mag je dus daar plaatsen
Mensen willen vantevoren graag weten waar ze aan toe zijn... Ik zal nooit beginnen aan 'ns serie als ik weet dat dat geintje maarliefst 52 (of 53... gewoon VEEL!) episodes zal krijgen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef H4ze het volgende:
[..]
Haha, zo'n reactie had ik van je verwachtJe gaat er heerlijk op in
Verder boeit 't ook geen fuck. Snap alleen nog steeds niet waarom je doodnormale Fansub groepen uberhaupt zou moeten geloven...ze hebben geen ruk te maken met de animeserie zelf toch?
Over Lunar gesproken....die zijn de laatste tijd wel langzaam![]()
Mja, vind ik niet echt een rede hoor. Als ik met nog een paar anime-freaks japans zou kunnen en een serie ga subben, dan lijkt me de kans erg klein dat we info krijgen van de makers over het aantal episodes van de serie in kwestie (wat toch bestwel pure inside info is). En al die subgroups doen 't voor de fun verder, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef Jordy-B het volgende:
En waarom je fansubbers zou moeten geloven? Omdat zij jou van subs voorzien en dus wel zullen weten waar ze over lullen, misschien...
Goedzoquote:Ik hap overigens altijd.
Scroll ff een beetje omhoog naar een bovenstaande post van mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef SureZal het volgende:
is er al een goed gesubte versie van Bleach 52/53 uit?
ik kijk altijd op http://yhbt.mine.nu/t/ [ Dattebayo]
of a.scarywater.net/lunar [Lunar]
maar hier staat nog niets op
Bleach 52 (de bagger sub versie van silhouette) al gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:08 schreef H4ze het volgende:
[..]
Scroll ff een beetje omhoog naar een bovenstaande post van mij![]()
Als je dus goed had gelezen, had je gezien dat die dus gewoon nog niet gereleased is. En dat 't sowieso al langer duurt omdat er een nieuwe intro is nu (die hele karaoke song moet ook weer mooi worden gedaan..kleurtjes enzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:31 schreef SureZal het volgende:
[..]
Bleach 52 (de bagger sub versie van silhouette) al gezien
ik wou alleen nog ff weten waar 5 2en 53 (goed gesubt) te downloaden zijn.
het was trouwens echt een heeeeeeeeeeeeele scheit versie (kwa subs) van silhouette, niet echt goed voor de naam van silhouette (of hoe je het ook mag schrijven),
Daarover is een hele mooie parodie gemaakt in de Gundam serie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:42 schreef H4ze het volgende:
[..]
Als je dus goed had gelezen, had je gezien dat die dus gewoon nog niet gereleased is. En dat 't sowieso al langer duurt omdat er een nieuwe intro is nu (die hele karaoke song moet ook weer mooi worden gedaan..kleurtjes enzo)
You're the manquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef Orealo het volgende:
Bleachsociety heeft 'm uitgebracht!
http://bleachportal.org:6969/
Ik wist dat het langer zou gaan duren maar zo langquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:42 schreef H4ze het volgende:
[..]
Als je dus goed had gelezen, had je gezien dat die dus gewoon nog niet gereleased is. En dat 't sowieso al langer duurt omdat er een nieuwe intro is nu (die hele karaoke song moet ook weer mooi worden gedaan..kleurtjes enzo)
Dude... torrentsites/trackers vallen op Fok! onder het kopje 'warez' en kunnen je een ban opleveren (ongeacht of de inhoud legaal of illegaal is)quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef Orealo het volgende:
Bleachsociety heeft 'm uitgebracht!
-knip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dude... torrentsites/trackers vallen op Fok! onder het kopje 'warez' en kunnen je een ban opleveren (ongeacht of de inhoud legaal of illegaal is)Daar ga ik graag over in discussie met een MOD
Bedankt voor de waarschuwing though![]()
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:55 schreef Orealo het volgende:
Daar ga ik graag over in discussie met een MOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |