quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Hopey het volgende:
Ooh, wat een gruwelijke aflevering.. serieus.. what is wrong?
Ja nou, dat weet ik niet, het kan zijn dat dit een filler gebeuren wordt, wat dus inhoudt dat ze vinden dat de anime te ver op de manga inloopt, om te verkomen dat het een de ander inhaalt, verzinnen ze ter plekke een verhaal, wat niet in de manga zit, om de manga een beetje uit te laten lopen..quote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef Miesjel het volgende:
[..]
De volgende keer zullen ze toch wel verder gaan, daar waar het interessant is??
dat zal een beetje lastig gaan, de manga zit maar net voor de anime op het momentquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef Intrepidity het volgende:
En die naruto fillers mogen inderdaad ook wel eens ophouden
Zow, dat was een bagger aflevering. (Plus ik ontving een frans ondertitelde versie, wat superbagger wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:45 schreef Hopey het volgende:
tvp: Bezig met Bleach 50 downen. Hoop leuke stoere aflevering
Ah my Goddess is leuk !quote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zow, dat was een bagger aflevering. (Plus ik ontving een frans ondertitelde versie, wat superbagger was)
Chobits van 't weekend afgekeken; beejte afgeraffeld einde, wel een erg toevallige samenloop van omstandigheden op de laatste afleveringen.
Van de week Ah My Goddess maar ns bekijken.
Ach joh, dan mis je maar zo'n 120 afleveringenquote:Op maandag 26 september 2005 15:05 schreef classpc het volgende:
Maar dat is denk ik voor korte duur want ik heb maar tot 34
die ben ik nu ook aan het kijkenquote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van de week Ah My Goddess maar ns bekijken.
Ach de laatste 20 afleveringen waren toch ontzettend kont. Ik ga vanaf nu Bleach volgen en geen Naruto meer. Maar aangezien ik in 2 weken tijd volledig door de anime van Bleach heen ben (nee ik ga niet de manga lezenquote:Op maandag 26 september 2005 15:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ach joh, dan mis je maar zo'n 120 afleveringen![]()
Ik vond Midori ook wel cool.quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef SureZal het volgende:
Wie heeft trouwens Midori No Hibi gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Tot chapter 236 is volledig zonder spoiler maar in 237 een heel klein beetje. Veel plezier ermeequote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef SureZal het volgende:
ik wil de manga wel lezen maar dan wil ik wel weten waar ik moet stoppen, want ik wil de manga lezen tot waar de afleveringen nu zijn
dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn om het te zeggen
Ik moet nog 1 aflevering van Tsukihime, en ik moet zeggen dat ik het zeker een goede serie vind.quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef SureZal het volgende:ik ben vorige week donderdag met Bleach begonnen en ik ben nu bij afl 40
Naruto word idd een beetje saai met die fillers, ik hoop iig dat ze snel weer doorgaan met de zoek tocht naar Sasuke.
Wie heeft trouwens Midori No Hibi of Shingetsutan Tsukihime gezien? De laatste moet ik nog gaan kijke en die leek me wel vetMidori was ook cool
Eh.. wacht even.. Er is dus een manga versie van Bleach en een anime versie? Worden die dan tegelijk uitgezonden? Of hoe moet ik dat inlopen zien?quote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja nou, dat weet ik niet, het kan zijn dat dit een filler gebeuren wordt, wat dus inhoudt dat ze vinden dat de anime te ver op de manga inloopt, om te verkomen dat het een de ander inhaalt, verzinnen ze ter plekke een verhaal, wat niet in de manga zit, om de manga een beetje uit te laten lopen..
just in case you didn't know
Maar laten we het hopen idd![]()
Zie de reactie van NG hierboven, en bovendien loopt meestal de manga voor op de anime, maar bij sommige is dit iets anders, en dat ik opzich ook wel te zien, bijvoorbeeld bij Dragonball Z, het verthaal wordt er wat minder op in mijn opiniequote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Eh.. wacht even.. Er is dus een manga versie van Bleach en een anime versie? Worden die dan tegelijk uitgezonden? Of hoe moet ik dat inlopen zien?
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:43 schreef NG het volgende:
manga = stripverhaal.. je weet wel.. van papier
anime = de serie die op tv wordt uitgezonden
Aha, okay. Heel duidelijk ineens. We moeten dus iemand hebben die de strips leest (en snapt) om ons voortijdig te kunnen waarschuwen voor opvulafleveringen (leuk woord).quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zie de reactie van NG hierboven, en bovendien loopt meestal de manga voor op de anime, maar bij sommige is dit iets anders, en dat ik opzich ook wel te zien, bijvoorbeeld bij Dragonball Z, het verthaal wordt er wat minder op in mijn opinie
Nou, een filler is een verhaal dat ter plekke verzonnen wordt, en niet in de manga staat, en ook niet met de algehe verhaal lijn van de manga te maken heeft, het is ervoor om te zorgen dat de anime niet op de manga inlooptquote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Miesjel het volgende:
[..]
[..]
Aha, okay. Heel duidelijk ineens. We moeten dus iemand hebben die de strips leest (en snapt) om ons voortijdig te kunnen waarschuwen voor opvulafleveringen (leuk woord).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |