SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef Sh0g het volgende:
Aan characters in de OP is weinig te doen. Misschien beetje spoiler, maar het gebeurt heel vaak. In Tales verschijnt Asch ook meteen in de OP, terwijl ze het in de serie heel mysterieus maken, dat ze eerst alleen z'n voeten filmen...
Animatie is mijn inziens niets mis mee. Ik heb onlangs FMA 1 gekeken en die zit dus nog vers in het geheugen. FMA 2 is nagenoeg hetzelfde, misschien zelfs beter.
Het verhaal, ja daar kan ik weinig over zeggen, omdat ik de manga niet lees. Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze in de manga nu helpen bij de geboorte van het kind van Huges (zoals in FMA 1) of niet? Ik vond dat wel een grappige scène. Maar nu is ze al geboren en al best oud ook, zo oud als ze was toenZe hielpen bij de geboorte van iemand in rust-valley, niet die van Hughes dochter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag ook wel dat de animatie nu beter is. We zijn 6 jaar verder.
Maar bones kan veel beter dan dit.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
FMA2 staat volledig los van FMA1.quote:Op zondag 5 april 2009 21:51 schreef Rahl het volgende:
Hoe past FMA2 nu precies op FMA1? Of vanaf wanneer is het anders dan FMA1?
dan mogen ze wel wat sterkere eps neer gaan zetten .quote:
Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Alleen de intro was vrij aardig
Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Alleen de intro was vrij aardig
Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...quote:Op maandag 6 april 2009 13:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?
Klopt, de stemmen van Vegeta vond ik echt tofquote:Op maandag 6 april 2009 13:44 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.
Het is ook een van de weinige animes waarvan ik de dubbed versie beter vond dan het Japanse origineel, over het algemeen is het vloeken in de kerk maar kan er niets aan doen in dit geval.Het origineel kwam bij mij erg gedateerd over op een of andere manier.
[..]
Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...
ahhquote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..] en omdat ze er stukken uitgehaald hebben, en ik heb ook het idee wat nieuwe dingen ingezet hebben[..]
Dat van die 3 weken vond ik inderdaad wel waardeloos. Ik kan me nog wel herinneren toen het voor het eerst op tv kwam jaren geleden, en elke dag van 4 tot 4.30 op veronica dacht ik zo. Elke aflevering schoot geen flikker opquote:Op maandag 6 april 2009 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh
het gevecht met frieza duurt nu maar 2 afleveringen maar een nieuw gevecht tussen 2 andere karakters duurt 3 weken?![]()
die is er al welquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef rakotto het volgende:
Er is nog geen ENG sub neem ik aan?Kan zelf niets vinden.
Inderdaad, ik blijf het ook ff volgen tot het gevecht vegeta / goku. In de trailer zag dat er vrij tof uit. Overigens ziet de opening van DB Kai er ook tof uit! jammer dat de daadwerkelijke episode zelf er weer minder uitziet, terwijl in de trailers die ik vooraf had gezien ( die met vegeta en freeza ) er echt tof uitzagen!quote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef MaxiTitan het volgende:
Dragon Ball Kai...
De OP en ED van de aflevering zien er zeer goed uit, scherpe lijnen enzo maar de scenes in de aflevering zelf vond ik toch tegenvallen... De ruwe penstrepen zijn nog steeds erg zichtbaar, had toch verwacht dat ze die penstrepen net zo hadden gemaakt/verbeterd als de OP en ED... Zeker in HD kan je niet meer met dergelijke lijnen aankomen want je ziet elke imperfectie, het leek wel een geüpscalede SD aflevering soms... Dat vind ik wel jammer, met de digitale technieken van tegenwoordig zou je het originele materiaal toch wel moeten kunnen herstellen. De kleuren zijn wel een stuk beter geworden over het het algemeen is het minder korrelig dan wat ik gewend was van DBZ...
De fillers zouden er uit gehaald zijn heb ik begrepen/op anidb gelezen... Dus long-ass gerekte gevechten zullen wel niet meer voorkomen hoop ik... Ik weet nog niet wat ik van deze serie moet denken, blijf het wel even volgen om te kijken hoe het verder verloopt... Maar ik mis eigenlijk ook de OST van Bruce Faulconer, zijn OST's in combinatie met Dragon Ball Z schopte echt keihard kont... Misschien moet ik ook wel wachten op de Engelse gedubte versie, zoals ik DBZ kende ~9 jaar geleden...
Ik heb die van SafetyDance gedownload...quote:
Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...quote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf het ook ff volgen tot het gevecht vegeta / goku. In de trailer zag dat er vrij tof uit. Overigens ziet de opening van DB Kai er ook tof uit! jammer dat de daadwerkelijke episode zelf er weer minder uitziet, terwijl in de trailers die ik vooraf had gezien ( die met vegeta en freeza ) er echt tof uitzagen!
wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...
Hij is niet in het engels verkrijgbaar want die special is in september vorig jaar uitgekomen, vrij recent dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.
KAn je beter de .ass van eclipse in een 1080p raw stoppen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
FMA release gekeken en hij was best vet XD
speciaal gewacht op de 1080p versie zodat ik optimaal kan genieten
(release by Taka btw)
Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:31 schreef Ascendancy het volgende:
Valkyria vond ik erg onlogisch en vervelend. Geef het nog 2 episodes. daarnaast is de brush erg raar gedaan, want hij is statisch.
Praten over brood klaarmaken terwijl er 30 soldaten je huis bestormen. En gewoon veel interactie in het algemeen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.
Betreffende de 'brush'. Ik vind het mooi. Het is dezelfde stijl als de game
1 al gereleasedquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef Quir het volgende:
Hoeh, Eclipse gaat FMA doen?
Filler seizoen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Qunix het volgende:
Zojuist toch K-ON! gezien... Wel leuk.... denk ik.... Ben benieuwd naar volgende week...
En One Piece nieuwe seizoen (met nieuwe intro) en saga!
Naja... We zien wel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Filler seizoen zul je bedoelen.Ze zijn nu bij chapter 503 van de manga. En sinds 538 de laatste is.
Gankutsuou was echt heel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 02:22 schreef Sh0g het volgende:
Ah die Valkyria Chronicles doet me door die brushes wel heel erg denken aan Gankutsuou. Ken iemand die die serie keek en heb een paar scènes gezien... heeeel weird. Daar was het namelijk nog erger gedaan, bijna alles had zo'n statische, extreme brush. Maar de serie zelf schijnt wel heel goed te zijn, gebaseerd op het verhaal Count of Monte Cristo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |