Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...quote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf het ook ff volgen tot het gevecht vegeta / goku. In de trailer zag dat er vrij tof uit. Overigens ziet de opening van DB Kai er ook tof uit! jammer dat de daadwerkelijke episode zelf er weer minder uitziet, terwijl in de trailers die ik vooraf had gezien ( die met vegeta en freeza ) er echt tof uitzagen!
wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...
Hij is niet in het engels verkrijgbaar want die special is in september vorig jaar uitgekomen, vrij recent dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.
KAn je beter de .ass van eclipse in een 1080p raw stoppen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
FMA release gekeken en hij was best vet XD
speciaal gewacht op de 1080p versie zodat ik optimaal kan genieten
(release by Taka btw)
Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:31 schreef Ascendancy het volgende:
Valkyria vond ik erg onlogisch en vervelend. Geef het nog 2 episodes. daarnaast is de brush erg raar gedaan, want hij is statisch.
Praten over brood klaarmaken terwijl er 30 soldaten je huis bestormen. En gewoon veel interactie in het algemeen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.
Betreffende de 'brush'. Ik vind het mooi. Het is dezelfde stijl als de game
1 al gereleasedquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef Quir het volgende:
Hoeh, Eclipse gaat FMA doen?
Filler seizoen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Qunix het volgende:
Zojuist toch K-ON! gezien... Wel leuk.... denk ik.... Ben benieuwd naar volgende week...
En One Piece nieuwe seizoen (met nieuwe intro) en saga!
Naja... We zien wel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Filler seizoen zul je bedoelen.Ze zijn nu bij chapter 503 van de manga. En sinds 538 de laatste is.
Gankutsuou was echt heel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 02:22 schreef Sh0g het volgende:
Ah die Valkyria Chronicles doet me door die brushes wel heel erg denken aan Gankutsuou. Ken iemand die die serie keek en heb een paar scènes gezien... heeeel weird. Daar was het namelijk nog erger gedaan, bijna alles had zo'n statische, extreme brush. Maar de serie zelf schijnt wel heel goed te zijn, gebaseerd op het verhaal Count of Monte Cristo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |