abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67778709
tot nu toe gezien:
Natsu no Arashi: Raar maar geweldig imo(niemand deelt mijn mening) Vind de animatie stijl erg goed
K-ON: Echt heel goed.
Asura cryin': druk maar goed. Wel iets te snel allemaal
Pandora Hearts: Wil je gewoon verder kijken. Maar niet heel bijzonder.
FMA: Domper dus.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 7 april 2009 @ 01:03:22 #277
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_67781367
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Inderdaad, ik blijf het ook ff volgen tot het gevecht vegeta / goku. In de trailer zag dat er vrij tof uit. Overigens ziet de opening van DB Kai er ook tof uit! jammer dat de daadwerkelijke episode zelf er weer minder uitziet, terwijl in de trailers die ik vooraf had gezien ( die met vegeta en freeza ) er echt tof uitzagen!
Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_67781712
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:03 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ik had op zijn minst de kwaliteit artwork die ze in die special "Dragon Ball - yo! the return of son goku and friends!!" hebben toegepast verwacht. Want dat ziet er tig keer beter uit als DVD uitgave (screenshot) dan de "HD versie" van DBK...
wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:44:27 #279
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67783481
Phantom gezien vanmorgen in de trein. Goede tekenstijl. Verhaal lijkt me wel wat dus gaan we verder volgen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:51:37 #280
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_67783574
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

wow, ik dacht dat ik alles kende! Ha, dankje. Dat ga ik morgen even zien. Ik kon zo alleen niet 1,2,3 een engelse spreek versie van die Dragonball Yo! vinden :-( Vind de engelse stemmen beter dan de japanse.
Hij is niet in het engels verkrijgbaar want die special is in september vorig jaar uitgekomen, vrij recent dus.
Verder is die special wel leuk om te zien maar verwacht er niet al teveel van, het is een losstaand kort verhaaltje.
MaxiTitan City
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:08:48 #281
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67783926
Is de gehele collectie Nederlandstalige Dragonball manga's een beetje verkoopbaar? En zo ja, wat zou een redelijke prijs zijn voor 85 manga's á winkelprijs van ¤3? Ze zijn in goede staat allemaal, zou alleen niet weten waar ik ze moet verpatsen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67784824
Shangri-La gezien. Ziet er goed uit en ook het achtergrond verhaal bevalt me wel
Sengoku Basara straks kijken, ben benieuwd.

FMA ga ik kijken zodra de serie compleet is, daar heb ik wel vertrouwen in.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:45:54 #283
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_67784911
FMA release gekeken en hij was best vet XD
speciaal gewacht op de 1080p versie zodat ik optimaal kan genieten
(release by Taka btw )
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:18:31 #284
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_67787819
Voor FMA ga ik echt voor eclipse, ik had eerst die van Shinsen maar nu ik weet dat Eclipse hem ook gaat subben is het toch echt Eclipse voor mij geworden... Er zijn maar weinig subgroepen die zo trouw en snel releasen als Eclipse... Shinsen/Syndicate is ook wel goed maar ze willen een serie nog wel eens laten versloffen... Alleen jammer dat de encodes van eclipse niet DXVA compatible zijn en het dus niet gebruiken.
MaxiTitan City
pi_67791434
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
FMA release gekeken en hij was best vet XD
speciaal gewacht op de 1080p versie zodat ik optimaal kan genieten
(release by Taka btw )
KAn je beter de .ass van eclipse in een 1080p raw stoppen.
pi_67796120
Valkyria vond ik erg onlogisch en vervelend. Geef het nog 2 episodes. daarnaast is de brush erg raar gedaan, want hij is statisch.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:44:55 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67796552
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:31 schreef Ascendancy het volgende:
Valkyria vond ik erg onlogisch en vervelend. Geef het nog 2 episodes. daarnaast is de brush erg raar gedaan, want hij is statisch.
Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.

Betreffende de 'brush'. Ik vind het mooi. Het is dezelfde stijl als de game
pi_67797964
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:44 schreef wdn het volgende:

[..]

Definieer onlogisch? Een dorp is bezig met een evacuatie. En we volgen 1 en dan 2 en dan 3 personen die getuige zijn van de inval.

Betreffende de 'brush'. Ik vind het mooi. Het is dezelfde stijl als de game
Praten over brood klaarmaken terwijl er 30 soldaten je huis bestormen. En gewoon veel interactie in het algemeen.

Ik vind de brush ook mooit, maar niet hij is uitgevoerd.
De brush zou een oneffenheid moeten aangeven, maar het is gemaakt als een layer over het beeld. De oneffenheden van de brush blijven dus op eenzelfde plek, terwijl de stof beweegd. Daardoor ziet het er onnatuurlijk uit.
pi_67799617
Hoeh, Eclipse gaat FMA doen?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_67799744
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef Quir het volgende:
Hoeh, Eclipse gaat FMA doen?
1 al gereleased
Gisteren al.
pi_67802118
Ik ga ook voor Eclipse. Straks even Hayate kijken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:52:11 #292
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67803203
Asura Crying 2 thumbs up
Komt lekker snel op gang.
pi_67803264
voorlopig maar even plek maken voor de nieuwe serie's....
ga ik wel eens kijken wat ik binnen ga halen...
zowiezo: bij nieuwe serie ga ik wachten tot er een aantal eps beschikbaar zijn voordat ik begin
pi_67805974
Zojuist toch K-ON! gezien... Wel leuk.... denk ik.... Ben benieuwd naar volgende week...

En One Piece nieuwe seizoen (met nieuwe intro) en saga!
pi_67807015
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Qunix het volgende:
Zojuist toch K-ON! gezien... Wel leuk.... denk ik.... Ben benieuwd naar volgende week...

En One Piece nieuwe seizoen (met nieuwe intro) en saga!
Filler seizoen zul je bedoelen. Ze zijn nu bij chapter 503 van de manga. En sinds 538 de laatste is.
pi_67807754
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Filler seizoen zul je bedoelen. Ze zijn nu bij chapter 503 van de manga. En sinds 538 de laatste is.
Naja... We zien wel...
pi_67811469
Tears to tiara uit door kesenai. Ben benieuwd. Ziet er heel erg kouka no regios uit
  woensdag 8 april 2009 @ 01:57:21 #298
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_67816504
FMA van Eclipse is yay.
Dragonball Kai ga ik ook nog wel ff bekijken. Al vind ik de Amerikaanse stemmen ook wel beter, ik probeer liever te wennen aan de Japanse, want ik erger me echt GRUWELIJK KAPOT aan de Amerikaanse vertaling en hun interpretaties van grappen.
Valkyria wil ik ook gaan zien.
  woensdag 8 april 2009 @ 02:22:12 #299
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_67816660
Ah die Valkyria Chronicles doet me door die brushes wel heel erg denken aan Gankutsuou. Ken iemand die die serie keek en heb een paar scènes gezien... heeeel weird. Daar was het namelijk nog erger gedaan, bijna alles had zo'n statische, extreme brush. Maar de serie zelf schijnt wel heel goed te zijn, gebaseerd op het verhaal Count of Monte Cristo.
pi_67820243
quote:
Op woensdag 8 april 2009 02:22 schreef Sh0g het volgende:
Ah die Valkyria Chronicles doet me door die brushes wel heel erg denken aan Gankutsuou. Ken iemand die die serie keek en heb een paar scènes gezien... heeeel weird. Daar was het namelijk nog erger gedaan, bijna alles had zo'n statische, extreme brush. Maar de serie zelf schijnt wel heel goed te zijn, gebaseerd op het verhaal Count of Monte Cristo.
Gankutsuou was echt heel goed
Wacht nu nog op de laatste ep shikabane hime kuro van tmd, verder kijk ik Gundamseeddestiny.
Dan maar Gundam00 kijken als alle menclave subs beschikbaar zijn.

Interessante voor spring2009 vind ik:
07-Ghost
Basquash
DBZKAI
FMA
GUINSAGA
Higashi no Eden
Shangri La
Souten Kourou
Valkyria Chronicles

We fear that which we cannot see
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo