Zoom Player.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.![]()
Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 05:58 schreef wdn het volgende:
K-ON is populair bij de subgroepen
Binnen 4 uur is deel 1 12x ge-released waarvan in het laatste kwartier 9Sick.
Media player classic Home-Cinema, met de standaard bijgeleverde/ingebouwde codecs...quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.![]()
Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Mijne heet gewoon shinsen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
Het volgt de manga wel hoor, rustig nou maar.Ik zie dat Shinsen FMA ook released onder Syndicate. Zeker voor als ze weer een C&D aan de broek krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef Sh0g het volgende:
Aan characters in de OP is weinig te doen. Misschien beetje spoiler, maar het gebeurt heel vaak. In Tales verschijnt Asch ook meteen in de OP, terwijl ze het in de serie heel mysterieus maken, dat ze eerst alleen z'n voeten filmen...
Animatie is mijn inziens niets mis mee. Ik heb onlangs FMA 1 gekeken en die zit dus nog vers in het geheugen. FMA 2 is nagenoeg hetzelfde, misschien zelfs beter.
Het verhaal, ja daar kan ik weinig over zeggen, omdat ik de manga niet lees. Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze in de manga nu helpen bij de geboorte van het kind van Huges (zoals in FMA 1) of niet? Ik vond dat wel een grappige scène. Maar nu is ze al geboren en al best oud ook, zo oud als ze was toenZe hielpen bij de geboorte van iemand in rust-valley, niet die van Hughes dochter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag ook wel dat de animatie nu beter is. We zijn 6 jaar verder.
Maar bones kan veel beter dan dit.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
FMA2 staat volledig los van FMA1.quote:Op zondag 5 april 2009 21:51 schreef Rahl het volgende:
Hoe past FMA2 nu precies op FMA1? Of vanaf wanneer is het anders dan FMA1?
dan mogen ze wel wat sterkere eps neer gaan zetten .quote:
Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Alleen de intro was vrij aardig
Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Alleen de intro was vrij aardig
Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...quote:Op maandag 6 april 2009 13:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?
Klopt, de stemmen van Vegeta vond ik echt tofquote:Op maandag 6 april 2009 13:44 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.
Het is ook een van de weinige animes waarvan ik de dubbed versie beter vond dan het Japanse origineel, over het algemeen is het vloeken in de kerk maar kan er niets aan doen in dit geval.Het origineel kwam bij mij erg gedateerd over op een of andere manier.
[..]
Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...
ahhquote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..] en omdat ze er stukken uitgehaald hebben, en ik heb ook het idee wat nieuwe dingen ingezet hebben[..]
Dat van die 3 weken vond ik inderdaad wel waardeloos. Ik kan me nog wel herinneren toen het voor het eerst op tv kwam jaren geleden, en elke dag van 4 tot 4.30 op veronica dacht ik zo. Elke aflevering schoot geen flikker opquote:Op maandag 6 april 2009 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh
het gevecht met frieza duurt nu maar 2 afleveringen maar een nieuw gevecht tussen 2 andere karakters duurt 3 weken?![]()
die is er al welquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef rakotto het volgende:
Er is nog geen ENG sub neem ik aan?Kan zelf niets vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |