abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67735662
FMA is 'n tegenvaller. Het probeert krampachtig te snel alles uit te leggen. De eerste aflevering wordt te snel afgeraffeld zonder dat de scène's echt aansluiten.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_67735678
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.

Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Zoom Player.
pi_67735743
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 05:58 schreef wdn het volgende:
K-ON is populair bij de subgroepen
Binnen 4 uur is deel 1 12x ge-released waarvan in het laatste kwartier 9 Sick.
Inderdaad

FMA van Sinsen subs ben ik nu downloaden

FMA 1 was al briljant!

Verder volg ik ook Hajime No Ippo

Ook ga ik Eden of the East (Higashi no Eden) volgen
pi_67735803
Kan iemand mij vertellen waar de remake van FMA te vinden is met goede subs?
pi_67735908
shinsen-subs IRC channel op rizon.

Ik vond FMA 2 een domper.
De animatie is niet zo goed als SE en xam'd.
De animatie is niet in de stijl van de manga en eerste anime. Boxjes naast iemand hoofd met wat hij/zij denkt doet de manga niet. Hoeveel keer moet de "small" grap trouwens gedaan worden per minuut .
Daarnaast zitten in de OP al characters die pas in chapter 50 en verder van de manga verschijnen. Dus waarom ze nou overnieuw zijn begonnen is mij een raadsel. De manga volgen lijkt het iig niet.

OP nummer is trouwens wel goed. YUI
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_67736008
Mijn bash is trouwens niet echt een bash. Ik vind het nog steeds heerlijk. Heb een zwak voor FMA Maar waarom doen ze een remake als ze weer een eigen verhaal bedenken. Iets waar bones niet goed in is.
  zondag 5 april 2009 @ 18:52:21 #247
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_67736033
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.

Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Media player classic Home-Cinema, met de standaard bijgeleverde/ingebouwde codecs...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 5 april 2009 @ 18:58:44 #248
137556 L.no
Midlife crisis
pi_67736228
Thanks.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_67737254
Het volgt de manga wel hoor, rustig nou maar. Ik zie dat Shinsen FMA ook released onder Syndicate. Zeker voor als ze weer een C&D aan de broek krijgen.
pi_67738631
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
Het volgt de manga wel hoor, rustig nou maar. Ik zie dat Shinsen FMA ook released onder Syndicate. Zeker voor als ze weer een C&D aan de broek krijgen.
Mijne heet gewoon shinsen.
Maar over de manga:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 april 2009 @ 20:58:36 #251
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_67739851
Aan characters in de OP is weinig te doen. Misschien beetje spoiler, maar het gebeurt heel vaak. In Tales verschijnt Asch ook meteen in de OP, terwijl ze het in de serie heel mysterieus maken, dat ze eerst alleen z'n voeten filmen...

Animatie is mijn inziens niets mis mee. Ik heb onlangs FMA 1 gekeken en die zit dus nog vers in het geheugen. FMA 2 is nagenoeg hetzelfde, misschien zelfs beter.

Het verhaal, ja daar kan ik weinig over zeggen, omdat ik de manga niet lees. Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze in de manga nu helpen bij de geboorte van het kind van Huges (zoals in FMA 1) of niet? Ik vond dat wel een grappige scène. Maar nu is ze al geboren en al best oud ook, zo oud als ze was toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67740262
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef Sh0g het volgende:
Aan characters in de OP is weinig te doen. Misschien beetje spoiler, maar het gebeurt heel vaak. In Tales verschijnt Asch ook meteen in de OP, terwijl ze het in de serie heel mysterieus maken, dat ze eerst alleen z'n voeten filmen...

Animatie is mijn inziens niets mis mee. Ik heb onlangs FMA 1 gekeken en die zit dus nog vers in het geheugen. FMA 2 is nagenoeg hetzelfde, misschien zelfs beter.

Het verhaal, ja daar kan ik weinig over zeggen, omdat ik de manga niet lees. Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze in de manga nu helpen bij de geboorte van het kind van Huges (zoals in FMA 1) of niet? Ik vond dat wel een grappige scène. Maar nu is ze al geboren en al best oud ook, zo oud als ze was toen
SPOILER
Ze hielpen bij de geboorte van iemand in rust-valley, niet die van Hughes dochter.

Het mag ook wel dat de animatie nu beter is. We zijn 6 jaar verder.
Maar bones kan veel beter dan dit.
  zondag 5 april 2009 @ 21:51:06 #253
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67741602
Hoe past FMA2 nu precies op FMA1? Of vanaf wanneer is het anders dan FMA1?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67742719
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:51 schreef Rahl het volgende:
Hoe past FMA2 nu precies op FMA1? Of vanaf wanneer is het anders dan FMA1?
FMA2 staat volledig los van FMA1.
  zondag 5 april 2009 @ 22:32:04 #255
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_67743049
Oooooooooooooohjaa bedankt. Het was niet Maes Hughes' vrouw die ze hielpen bevallen. Toch was het wel grappig.

Ik zie het niet persé als slecht dat de animatie niet met de tijd mee gaat.
Hajime no Ippo 2 komt ook 6 jaar na de eerste en tekenstijl en animatie zijn daarbij ook nagenoeg hetzelfde gebleven. Het had misschien veel beter gekund, maar het verliest nu in ieder geval niet de oude feeling die het toen had.
  zondag 5 april 2009 @ 23:00:46 #256
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_67744133
Het was leuk. Volgens mij was deze ep niet in de vorige anime, toch?

Outro is leuk getekend btw
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  maandag 6 april 2009 @ 00:20:13 #257
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_67746561
Geen enkele episode zal compleet opnieuw worden uitgezonden. Misschien kleine stukjes.
pi_67747422
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef Quir het volgende:

[..]

FMA2 staat volledig los van FMA1.
dan mogen ze wel wat sterkere eps neer gaan zetten .
eps 1 was echt om te huilen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_67747742
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Alleen de intro was vrij aardig
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 6 april 2009 @ 11:50:37 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67754592
FMA, eerste episode: valt me best tegen. De stijl zoals het is uitgevoerd vind ik matig.
Queen`s Blade: Rurou no Senshi is te triest voor woorden. Die kijk ik verder niet meer denk ik.
Tsubasa en K-ON zijn super.

Nog niet gezien maar ben ik in de gaten aan het houden:
One Outs krijgt goede reviews (van de makers van Akagi en Kaji). Soort van baseball anime.
Zo ook Shangri-La en Cross Game.

De overige anime ben ik nog niet tegengekomen helaas
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_67754698
Ik ga vandaag even Valkyria.Chronicles en Shangri-la kijken. Mocht het wat zijn dan maar eens op zoek naar een goede subber.

Vond de tekenstijl van FMA ook niet echt prettig maar wellicht dat dat de komende tijd zal verbeteren.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_67755675
Net natsu no arashi begonnen. Ongelofelijk raar, maar heel vermakelijk.
Nog 5 die al uit zijn te gaan
Waarom is het nou weer TW
pi_67757404
quote:
Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand Dragonball Kai de 1e aflevering al gezien? Hij is een 20 uur geleden uitgezonden in japan.
Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?
  maandag 6 april 2009 @ 13:44:07 #264
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_67757976
quote:
Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.

Het is ook een van de weinige animes waarvan ik de dubbed versie beter vond dan het Japanse origineel, over het algemeen is het vloeken in de kerk maar kan er niets aan doen in dit geval. Het origineel kwam bij mij erg gedateerd over op een of andere manier.
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:26 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Heeft dit ook maar iets te maken met Dragonball Z?
Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...
MaxiTitan City
pi_67759518
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:44 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ben de episode aan het binnenslepen, ben benieuwd... Als er ooit weer een dub van gemaakt wordt dan moeten daar ook weer dezelfde stemmen voor geronseld worden imo. Want de rouwe stem van Vegeta in de dub past echt bij het karakter.

Het is ook een van de weinige animes waarvan ik de dubbed versie beter vond dan het Japanse origineel, over het algemeen is het vloeken in de kerk maar kan er niets aan doen in dit geval. Het origineel kwam bij mij erg gedateerd over op een of andere manier.
[..]

Het is een soort van remake, wat ik ervan begrijp...
Klopt, de stemmen van Vegeta vond ik echt tof . Ik ga het wel even volgen iig, het ziet er een stuk scherper uit, en omdat ze er stukken uitgehaald hebben, en ik heb ook het idee wat nieuwe dingen ingezet hebben blijf ik het even volgen!

Overigens vind ik de intro van Dragonball Kai erg tof.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_67760259
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..] en omdat ze er stukken uitgehaald hebben, en ik heb ook het idee wat nieuwe dingen ingezet hebben[..]
ahh
het gevecht met frieza duurt nu maar 2 afleveringen maar een nieuw gevecht tussen 2 andere karakters duurt 3 weken?
pi_67760731
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:52 schreef mschol het volgende:

[..]

ahh
het gevecht met frieza duurt nu maar 2 afleveringen maar een nieuw gevecht tussen 2 andere karakters duurt 3 weken?
Dat van die 3 weken vond ik inderdaad wel waardeloos. Ik kan me nog wel herinneren toen het voor het eerst op tv kwam jaren geleden, en elke dag van 4 tot 4.30 op veronica dacht ik zo. Elke aflevering schoot geen flikker op

Overigens vind ik het er persoonlijk echt stukken beter uitzien grafisch. Het is wat 'rauwer'.
  maandag 6 april 2009 @ 15:33:48 #268
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_67761665
Er is nog geen ENG sub neem ik aan? Kan zelf niets vinden.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_67761946
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef rakotto het volgende:
Er is nog geen ENG sub neem ik aan? Kan zelf niets vinden.
die is er al wel
  maandag 6 april 2009 @ 15:47:59 #270
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_67762139
Dragon Ball Kai...
De OP en ED van de aflevering zien er zeer goed uit, scherpe lijnen enzo maar de scenes in de aflevering zelf vond ik toch tegenvallen... De ruwe penstrepen zijn nog steeds erg zichtbaar, had toch verwacht dat ze die penstrepen net zo hadden gemaakt/verbeterd als de OP en ED... Zeker in HD kan je niet meer met dergelijke lijnen aankomen want je ziet elke imperfectie, het leek wel een geüpscalede SD aflevering soms... Dat vind ik wel jammer, met de digitale technieken van tegenwoordig zou je het originele materiaal toch wel moeten kunnen herstellen. De kleuren zijn wel een stuk beter geworden over het het algemeen is het minder korrelig dan wat ik gewend was van DBZ...

De fillers zouden er uit gehaald zijn heb ik begrepen/op anidb gelezen... Dus long-ass gerekte gevechten zullen wel niet meer voorkomen hoop ik... Ik weet nog niet wat ik van deze serie moet denken, blijf het wel even volgen om te kijken hoe het verder verloopt... Maar ik mis eigenlijk ook de OST van Bruce Faulconer, zijn OST's in combinatie met Dragon Ball Z schopte echt keihard kont... Misschien moet ik ook wel wachten op de Engelse gedubte versie, zoals ik DBZ kende ~9 jaar geleden...
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')