Volgens mij vind jij alles geweldig aan elfen lied, wat het ook isquote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Elfen lied
Lucky Star
Bleach verschillende seizoenen zelfs
Naruto verschillende seizoenen zelfs
en niet te vergeten >< Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ><
Om er een PAAR te noemen
Elfen Lied is ook geweldig.quote:Op zondag 5 april 2009 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij alles geweldig aan elfen lied, wat het ook is
Jah, maar de ecchi scenes waren soms wel een beetje vreemd. Daarnaast was het eind erg afgerafeld, Des te meer omdat ik de manga al had gelezen.quote:
Binnen 7 uur. hopen dat het net als bij code geass wordtquote:Op zondag 5 april 2009 15:26 schreef torn_Machina het volgende:
Shinsen heeft als eerste FMA uitgebracht.
Heel veel lui hebben wat tegen Shinsen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Binnen 7 uur. hopen dat het net als bij code geass wordt![]()
Nightspeed was er binnen 6 uur. de HQ binnen 20.
Hoor niet veel goeds over shinsen, wat nu.
Even onderzoek gedaan. Heb 5 requests naar de XDCC gestuurd, zal er over 10 minuten wel 1tj tijd hebbenquote:Op zondag 5 april 2009 15:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Heel veel lui hebben wat tegen Shinsen.Ze zijn gewoon goed hoor.
Kyounosubs+tomodachi en gSS zijn de beste verwacht ik.quote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Quir het volgende:
Ik denk dat ik die van Shinsen ga volgen, maar wie subben 'm nog meer?
Hey probeer jij maar eens te beweren dat de OP van EL slecht is. Kun je niet hequote:Op zondag 5 april 2009 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij alles geweldig aan elfen lied, wat het ook is
Die ecchi in EL was functioneel. Je wordt niet met je kleren aan in een container gefrot. Het zou pas dom zijn als ze compleet met kleren en al uit die container zou ontsnappenquote:Op zondag 5 april 2009 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah, maar de ecchi scenes waren soms wel een beetje vreemd. Daarnaast was het eind erg afgerafeld, Des te meer omdat ik de manga al had gelezen.
Oh wacht, Elfen lied was ik totaal vergeten. Mooiste intro allertijden.quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Elfen lied
Lucky Star
Bleach verschillende seizoenen zelfs
Naruto verschillende seizoenen zelfs
en niet te vergeten >< Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ><
Om er een PAAR te noemen
Zoom Player.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.![]()
Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 05:58 schreef wdn het volgende:
K-ON is populair bij de subgroepen
Binnen 4 uur is deel 1 12x ge-released waarvan in het laatste kwartier 9Sick.
Media player classic Home-Cinema, met de standaard bijgeleverde/ingebouwde codecs...quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
FMA was tof.![]()
Trouwens, welke player gebruiken jullie om .h264 file te bekijken?
Mijne heet gewoon shinsen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
Het volgt de manga wel hoor, rustig nou maar.Ik zie dat Shinsen FMA ook released onder Syndicate. Zeker voor als ze weer een C&D aan de broek krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |