quote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef wdn het volgende:
De nieuwe Tsubasa gaat op dezelfde voet verder als waar ze zijn gestopt. Heerlijk begin weer
Clamp![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:05 schreef Sh0g het volgende:
Ik denk dat ik Queen`s Blade: Rurou no Senshi ga volgen.
[ afbeelding ]
Fighting chicks in skimpy clothing most fit for the job.
Hoezo 3 dagen? Heb jij een ETA voor de episode is geaired?quote:
moet wel .quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef Sh0g het volgende:
ik zag ergens nog iets over Code Geass R3, maar volgens mij was het een 1 april grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Zondag op Jap tv toch? Als het zo is, dan ga ik ervan uit dat de volgende dag een ENG sub uitkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo 3 dagen? Heb jij een ETA voor de episode is geaired?
En is nu gelicenseerd. Maar kyouno dropped zoiezo niet
Veel zullen FMA door het licensen hebben gedropped, dat gebeurt altijd wel. En na een dag. Bedenk wel dat er kara en dergelijke moet worden gedaan en het een nieuwe serie is. Eerste episode is altijd het meeste werk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zondag op Jap tv toch? Als het zo is, dan ga ik ervan uit dat de volgende dag een ENG sub uitkomt.
ik gok dat kara staat voor karaoke en dus de tekst is bij de intro'squote:Op zaterdag 4 april 2009 20:38 schreef rakotto het volgende:
Kara zijn intro's neem ik aan? (Dat ik het na al die jaren niet weet.) Meh, rot intro's, kijk er nooit naar.
Oh.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat kara staat voor karaoke en dus de tekst is bij de intro's
zullen vast wel wat subbers hem oppikken , daar is de bieb altijd handig voorquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Veel zullen FMA door het licensen hebben gedropped, dat gebeurt altijd wel. En na een dag. Bedenk wel dat er kara en dergelijke moet worden gedaan en het een nieuwe serie is. Eerste episode is altijd het meeste werk.
Ik vind K-ON trouwens echt geweldig
Nee. Karaoke is leuk. Na een paar afleveringen ben ik altijd mee aan het blérenquote:
verschilt wel erg per serie of ik dat doequote:Op zondag 5 april 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Karaoke is leuk. Na een paar afleveringen ben ik altijd mee aan het bléren
Er zijn maar 2 anime series die een goede intro hebben en dat zijn Death Note en Soul Eater.quote:Op zondag 5 april 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Karaoke is leuk. Na een paar afleveringen ben ik altijd mee aan het bléren
Resonance was een slecht nummer.De laatste ED is wel echt goedquote:Op zondag 5 april 2009 11:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 anime series die een goede intro hebben en dat zijn Death Note en Soul Eater.
Oh? Elfen liedquote:Op zondag 5 april 2009 11:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 anime series die een goede intro hebben en dat zijn Death Note en Soul Eater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |