Lui! Zoveel tijd kost dat toch niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Orealo het volgende:
vind ik wel iets voor -strawberry- eigenlijk !of O_W natuurlijk
Als ze wilt, natuurlijk
Hmm ik ga je even in de OP zettenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lui! Zoveel tijd kost dat toch niet.![]()
Edit: Je wist eerst niet hoe het moest.. vandaar.
kan je hem niet in het engels zetten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Qunix het volgende:
TVP
Ik heb net de engelse dub gedownload van One Piece en wat is dat slecht
2 stemmen (Die van Nami en Sanji) lijken erg veel opelkaar.... En het is ook niet goed gespeeld.
Het was een episode van One Piece dat op Cartoon Network komt (niet hier -_-') en het is een engelse dub.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
kan je hem niet in het engels zetten?
Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebbenquote:
dacht ik al...heb je de Engelse CN dan? denk het welquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het was een episode van One Piece dat op Cartoon Network komt (niet hier -_-') en het is een engelse dub.
Ik volg One Piece, de Japanse versie en ben bij 220. Japanse versie PWND gewoon![]()
![]()
[..]
Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebbenOok geen Naruto....
![]()
Aantal tekenfilms zijn Nederlandse dubquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:42 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
dacht ik al...heb je de Engelse CN dan? denk het wel
misschien is er dan toch nog een nederlandse CN....al zei jij van dat ie er niet meer was...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Aantal tekenfilms zijn Nederlandse dub
Misschien de belgiesche?
btw.. De TT klopt niet.... Het moet zijn: Bob desu! (de "u" spreken ze niet uit maar gebruiken ze wel)
Sinds dat A2000 UPC wert ging Cartoon Network uit het "gewoone" paket, ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:45 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
misschien is er dan toch nog een nederlandse CN....al zei jij van dat ie er niet meer was...
Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Qunix het volgende:
Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebbenOok geen Naruto....
![]()
Mij maakt t niet uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk?
Trouwens ik wil een nieuw plaatje, dus sorry voor de slowchat maar.. alleen kom ik er niet uit.![]()
Weet niet of ze allemaal passen maar.. kies er toch maar een.
Of zal ik gewoon deze houden?
Kies een plaatje uit die je voor een lange tijd niet zal vervelen. Of kies een plaatje uit die je voornamelijk gebruikt en wissel die af met thema's e.d.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trouwens ik wil een nieuw plaatje, dus sorry voor de slowchat maar.. alleen kom ik er niet uit.![]()
1 [afbeelding]2 [afbeelding]
3 [afbeelding]4 [afbeelding]5 [afbeelding]6 [afbeelding]
Ik ben een tijdje opzoek geweest naar een Shikamaru avatar, maar kon geen goede vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 [afbeelding]2 [afbeelding]
3 [afbeelding]4 [afbeelding]5 [afbeelding]6 [afbeelding]
had eigenlijk gehoopt dat het een opvlieging was die Avatar verandering van jou en dat je na een tijdje wel weer terug zou gaan op je orginelequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje opzoek geweest naar een Shikamaru avatar, maar kon geen goede vinden.
2 vind ik wel cool eigenlijk![]()
en als je 'm aangepast hebt, pas ik thuis straks de OP en Wiki aan, moet mijn eigen plaatje daar ook nog ff veranderen
http://www.cartoonnetwork.com/tv_shows/naruto/index.htmlquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:00 schreef Orealo het volgende:
Naruto wordt uitgezonden op de Canadese Cartoon Network, dacht ik.
Wij hebben hier een ander programma.
Cartoon Network heeft licenties gekocht voor bepaalde landen, grote kans dus dat nederland daar niet bij zit
Japanners zeggen trouwens Bobbequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef Qunix het volgende:
btw.. De TT klopt niet.... Het moet zijn: Bob desu! (de "u" spreken ze niet uit maar gebruiken ze wel)
Ook dat jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:02 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Japanners zeggen trouwens Bobbe
- ben nog steeds bezig met Tenjou Tenge. De begin episodes waren goed, maar die flashback duurt me te lang, vooral ook omdat ze in de movie -the past chapter- precies hetzelfde laten zien.
Als ik klaar ben met deze serie ga ik maar Midori kijken. En daarna Air ofzo, of Onegai Twins of I, My, Me - Strawberry eggs. Wat kortere series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |