abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:13:09 #1
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37735853
Met onder andere:
  • Een 2de meet in de planning zie dit topic dat op slot zit 2de FOK! anime meet! Abunai !
  • Wiki chaos en derhalve een bijgewerkte OP
  • Info mbt licencing
  • Geen woord lijstje meer maar een apart topic
  • Nieuwe Otaku's

Wat is anime?
    Anime is kortweg een verzamelwoord voor Japanse animatie. Het gaat hier dus om geanimeerde (over het algemeen getekende) films en series, in het Japans gesproken. Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).

Wat is manga?
    Manga is de verzamelnaam voor Japanse strips. Manga is vergelijkbaar met onze eigen westerse strips, alleen zijn ze dan in het Japans en is de tekenstijl net zo als bij anime. Ook zijn de boekjes doorgaans in zwart-wit getekend. In Japan is manga veel populairder dan anime, terwijl dit in westerse landen juist omgekeerd is.

Veel anime is afgeleid van manga. Veel series en films zijn eerst bekend geworden door manga, en daarna geanimeerd. Zo is er ook een groep anime die afgeleid is van videogames. Dit is echter lang niet bij alle anime het geval, een groot deel is niet van manga of videogames afgeleid. Het is dus niet terecht anime als 'manga-films' te bestempelen.

]

Ik kan geen Japans. Wat nu?
    Als je geen Japans kunt, is dat zeker geen reden om geen anime te kijken. Om anime toegankelijk te maken voor het westerse publiek, zijn zogenaamde fansub-groups actief. Deze groepen nemen zogenaamde raw-versies, opgenomen van de Japanse televisie, en voorzien deze van ondertitels en het nodige commentaar, alvorens ze te distribueren via internet en p2p-programma's. Deze ondertitelde films en series worden fansubs of gewoon subs genoemd.
    Omdat anime ook in westerse landen op televisie verschijnt, en dan vooral gericht op het jongere publiek
    (denk in Nederland aan Dragonball Z en Pokémon), worden er ook dubbed versies of dubs gemaakt. Dit zijn ingesproken versies, zodat ook kleine kijkertjes die nog niet zo snel de ondertitels kunnen lezen, het fatsoenlijk kunnen volgen. Veel anime fans hebben hier echter problemen mee, omdat het het authentieke van anime wegneemt, namelijk de Japanse taal. Ook gaan er door deze vertalingen bijvoorbeeld veel woordspelingen en grapjes uit het Japanse origineel verloren.

Wat is 'gelicenceerde animé'?
    Als je op zoek gaat naar fansubs van series, gebeurt het nog wel eens dat een fansubgroep ergens in het midden van de serie ineens stopt met fansubben. Dit heeft ermee te maken dat de serie 'gelicenceerd' (licenced) is. Met deze term wordt bedoeld dat de serie is aangekocht door een Amerikaanse uitgever.
    Fansubs zijn in principe illegaal, omdat de copyrights van de Japanse eigenaar geschonden worden. Het schaadt de Japanse eigenaar echter niet als zo'n serie door fansubbers toegankelijk wordt gemaakt voor het westen (er is immers geen westerling die het in zijn hoofd haalt om een serie zonder Engelse ondertiteling uit Japan te importeren). Het idee achter fansubs is om de serie onder de aandacht te krijgen van Amerikaanse uitgevers, zodat je zo'n serie gewoon in Amerika kan gaan kopen. Het is dus zelfs reclame voor de Japanse copyright-houder! Er zijn dan ook zelden problemen tussen fansubgroepen en de Japanse uitgevers.
    Op het moment dat een serie gelicenceerd is (en dus binnenkort in Amerika te zien of te verkrijgen zal zijn), heeft de fansub zijn werk gedaan en houden de fansubbers op met fansubben. Het is dan de bedoeling dat je de serie die je tof vond gaat aanschaffen... Je ziet bij fansubs dan ook vaak de zin "please buy the DVD when it becomes available in your area" of "please buy the DVD to support the series" staan.
    Sites die helpen bij het zoeken naar fansubs hebben vaak als ijzeren regel dat series die in Amerika (verreweg de grootste markt voor animé met Engelstalige ondertiteling) gelicenceerd zijn, van de site worden verwijderd. Hierdoor vallen fansubs duidelijk aan de juiste kant van het grijze gebied tussen legaal en illegaal. Daarom worden fansubs toegestaan, hoewel ze strikt gesproken illegaal zijn.

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
    Je hebt in anime allerlei soorten en maten. Alle genres die je tegenkomt bij Hollywood-films, heb je ook in anime. Je hebt humorseries (zoals bijv. Chobits) en films, maar ook andere genres zoals actie (bijv. Cowboy Bebop, Bleach), drama (bijv. Grave of the Fireflies), zoetsappige (bijv Kimi Ga Nozomu Eien) , noem maar op. Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing).
    Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.
    Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Naruto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
    Een andere populaire is Bleach deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.

Enkele anime series die in vorige topic werd besproken zijn: Hellsing, Chobits, 2x2 = Shinobuden, Ah My Goddess, Beck, Mai HiME, Getbackers Mai Otome, Midori no Hibi, grave of fireflies, Ergo Proxy , en Gundam Seed.

Ik vond iets leuk wat zou ik nog meer leuk vinden tip > http://anime-planet.com/animerec/
    Ook kun je kijken wat je medefokkers de leukste anime vonden in:
    Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!

Het grote Anime/manga Offspring gedeelte (Allemaal anime familie op fok):
    De populariteit van dit topic heeft voor vele kindjes gezorgt. De verkiezings topic hierboven is daar een mooi voorbeeld van. Maar er is meer:
    [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2!) (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
    [ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy! (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
    Densha Otoko (Train man) Kitaaa! Een erg leuke tip van Hopey
    Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam De 1ste meet is al geweest (inc loot)
    Japanse cultuur enzo Topic Toon hier je bewondering voor dit vreemde land

Densha Otoko is trouwens live-action (met acteurs. Voor meer info Click

Fanstuff
    Cosplay is jezelf verkleden in een character uit een anime serie. Hieronder zie je een persoon verkleed als een personage uit naruto.

Deze mensen kun je vaak vinden op een soort van Anime beurzen. In nederland vinden deze ook plaats Zie:
    Animecon 2006 : 30th, 1st and 2nd of July
    Abunai 2006 : 27th, 28th and 29th of October (goedkoper )

Leuke intros
    Shinobuden (Erg vrolijk, energievol en met dikke knipoog)
    Bleach

Japanse taal
    Als je teveel anime kijkt vallen sommige woorden op.
    Hier een topic waar je je woordjes die je uit anime leert kwijt kunt
    Leuke Japanse woorden. Leer hier gebrekkig Japans Topic

Gevleugelde uitspraken.
    Anime zit er vol mee. Een gevonden? Deelze! .

• Springtime of youth (Lee uit naruto als ie weer eens enthousiast is)
  • Your still xxx years too early to oppose me (Standaard reactie als iemand het tegen je opneemt die er niet klaar voor is. Bijv in: Naruto: Sasuke en Itachi, Midori: seiji en zus)
  • A cowardly love is all about looking for mistakes (Intro Midori No Hibi)

Nog meer bijzaken
    Tof japans muziek programma: hey hey hey
    Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)

Enkele site's over anime; hier vind je veel info over diverse anime.
    http://www.animenewsnetwork.com/
    http://www.animenfo.com/
    http://www.anipike.com/
    http://www.animenia.be/ (Qunix)

Hall of Fame

Almost Otaku/Otome!

Notice van Moderator : Geen links naar download sites!
    Maar PM'en kan altijd ^-^

Over dat download gebeuren.
    Gewoon downloaden die hap, tenzij je portomonee het aankan, of je moet em perse in dolby sexuele 3.92 om je heen geil 3/10 beeld formaat wil hebben met cardboard limited edition box eromheen.
    De feiten over wanneer het welof niet mag vind je hier en wat het betekent wanneer iets gelicenced is hier

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15

Deze OP en (OP plaatje) staat altijd open voor veranderingen/verbeteringen.
    OP Opa Oma: Hopey >>> OP Papa Outcast_Within >> OP wikki chaos Mschol>> topic start hoer orealo
    >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

[ Bericht 1% gewijzigd door Orealo op 11-05-2006 20:48:15 ]
  •   donderdag 11 mei 2006 @ 14:14:08 #2
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37735876
    Mooie frisse OP en goeie TT
    pi_37735917
    Wicked!
    en mocht iemand zich afvragen waarom deze TT?

Ons nieuwe taal topic
    Leuke Japanse woorden. Leer hier gebrekkig Japans
    pi_37736077
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Orealo het volgende:

vind ik wel iets voor -strawberry- eigenlijk ! of O_W natuurlijk
    Als ze wilt, natuurlijk
    Lui! Zoveel tijd kost dat toch niet.

Edit: Je wist eerst niet hoe het moest.. vandaar.
      donderdag 11 mei 2006 @ 14:22:37 #5
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37736130
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lui! Zoveel tijd kost dat toch niet.

Edit: Je wist eerst niet hoe het moest.. vandaar.
    Hmm ik ga je even in de OP zetten

Ook ff kijken hoe ik de wiki aan kan passen dan.
    pi_37736157
    Leuk!

Maar wilde eigenlijk net mijn Usericon veranderen..

[ Bericht 12% gewijzigd door -Strawberry- op 11-05-2006 14:31:43 ]
    pi_37736167
    TVP

Ik heb net de engelse dub gedownload van One Piece en wat is dat slecht

2 stemmen (Die van Nami en Sanji) lijken erg veel opelkaar.... En het is ook niet goed gespeeld.
      donderdag 11 mei 2006 @ 14:27:05 #8
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37736260
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Qunix het volgende:
    TVP

2 stemmen (Die van Nami en Sanji) lijken erg veel opelkaar.... En het is ook niet goed gespeeld.
    kan je hem niet in het engels zetten?
    pi_37736300
    Ik heb ooit 5 gig aan chobits gewist. zonder dat ik keek of er eigenlijk een 2de audio track en subs bijzaten
      donderdag 11 mei 2006 @ 14:38:16 #10
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_37736586
    tvp
    pi_37736627
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef Orealo het volgende:

[..]

kan je hem niet in het engels zetten?
    Het was een episode van One Piece dat op Cartoon Network komt (niet hier -_-') en het is een engelse dub.
    Ik volg One Piece, de Japanse versie en ben bij 220. Japanse versie PWND gewoon
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:38 schreef ThaBrain het volgende:
    tvp
    Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebben Ook geen Naruto....
      donderdag 11 mei 2006 @ 14:42:19 #12
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_37736685
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het was een episode van One Piece dat op Cartoon Network komt (niet hier -_-') en het is een engelse dub.
    Ik volg One Piece, de Japanse versie en ben bij 220. Japanse versie PWND gewoon
    [..]

Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebben Ook geen Naruto....
    dacht ik al...heb je de Engelse CN dan? denk het wel
    pi_37736719
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:42 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

dacht ik al...heb je de Engelse CN dan? denk het wel
    Aantal tekenfilms zijn Nederlandse dub
    Misschien de belgiesche?

btw.. De TT klopt niet.... Het moet zijn: Bob desu! (de "u" spreken ze niet uit maar gebruiken ze wel)
      donderdag 11 mei 2006 @ 14:45:13 #14
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_37736750
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

Aantal tekenfilms zijn Nederlandse dub
    Misschien de belgiesche?

btw.. De TT klopt niet.... Het moet zijn: Bob desu! (de "u" spreken ze niet uit maar gebruiken ze wel)
    misschien is er dan toch nog een nederlandse CN....al zei jij van dat ie er niet meer was...
    pi_37736780
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:45 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

misschien is er dan toch nog een nederlandse CN....al zei jij van dat ie er niet meer was...
    Sinds dat A2000 UPC wert ging Cartoon Network uit het "gewoone" paket, ja.

Misschien laatst opnieuw begonnen?... Nou ja... Het is echt enorm bagger.
    pi_37736848
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Qunix het volgende:

Hoe weet je dat eigenlijk?

Trouwens ik wil een nieuw plaatje, dus sorry voor de slowchat maar.. alleen kom ik er niet uit.
    Weet niet of ze allemaal passen maar.. kies er toch maar een.

1 2
    3 4 5 6

Of zal ik gewoon deze houden?
    pi_37736890
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Trouwens ik wil een nieuw plaatje, dus sorry voor de slowchat maar.. alleen kom ik er niet uit.

Mij maakt t niet uit

Hoe ik dat weet?
    http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/?interval=0&tab=3
    En klik boven op de volgende dagen... Er verandert niets met de dag verder..
    pi_37736969
    quote:

[..]

1 [afbeelding]2 [afbeelding]
    3 [afbeelding]4 [afbeelding]5 [afbeelding]6 [afbeelding]

Kies een plaatje uit die je voor een lange tijd niet zal vervelen. Of kies een plaatje uit die je voornamelijk gebruikt en wissel die af met thema's e.d.
    Ook leuk voor de herkenbaarheid e.d.
    Er is een speciaal pimp je avatar topic ergens op fok. Daar zullen ze graag "iets speciaals" aan je avatar geven
    pi_37737041
    Maar Naruto werd toch allang uitgezonden op Cartoon Network.. dan kun je toch niet zomaar stoppen?

[Twijfel nog tussen nummer 2 & 4]
      donderdag 11 mei 2006 @ 14:58:52 #20
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37737079
    quote:

[..]

1 [afbeelding]2 [afbeelding]
    3 [afbeelding]4 [afbeelding]5 [afbeelding]6 [afbeelding]

Ik ben een tijdje opzoek geweest naar een Shikamaru avatar, maar kon geen goede vinden.
    2 vind ik wel cool eigenlijk

en als je 'm aangepast hebt, pas ik thuis straks de OP en Wiki aan, moet mijn eigen plaatje daar ook nog ff veranderen
      donderdag 11 mei 2006 @ 15:00:18 #21
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37737123
    Naruto wordt uitgezonden op de Canadese Cartoon Network, dacht ik.
    Wij hebben hier een ander programma.

Cartoon Network heeft licenties gekocht voor bepaalde landen, grote kans dus dat nederland daar niet bij zit
    pi_37737156
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:58 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik ben een tijdje opzoek geweest naar een Shikamaru avatar, maar kon geen goede vinden.
    2 vind ik wel cool eigenlijk

en als je 'm aangepast hebt, pas ik thuis straks de OP en Wiki aan, moet mijn eigen plaatje daar ook nog ff veranderen
    had eigenlijk gehoopt dat het een opvlieging was die Avatar verandering van jou en dat je na een tijdje wel weer terug zou gaan op je orginele

jeugd van tegenwoordig, constant avatars lopen veranderen
    pi_37737167
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:00 schreef Orealo het volgende:
    Naruto wordt uitgezonden op de Canadese Cartoon Network, dacht ik.
    Wij hebben hier een ander programma.

Cartoon Network heeft licenties gekocht voor bepaalde landen, grote kans dus dat nederland daar niet bij zit
    http://www.cartoonnetwork.com/tv_shows/naruto/index.html

Schedule..
    Wordt toch echt nog uitgezonden staat er.
      donderdag 11 mei 2006 @ 15:02:53 #24
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_37737191
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef Qunix het volgende:
    Japanners zeggen trouwens Bobbe

- ben nog steeds bezig met Tenjou Tenge. De begin episodes waren goed, maar die flashback duurt me te lang, vooral ook omdat ze in de movie -the past chapter- precies hetzelfde laten zien.
    Als ik klaar ben met deze serie ga ik maar Midori kijken. En daarna Air ofzo, of Onegai Twins of I, My, Me - Strawberry eggs. Wat kortere series.
    pi_37737330
    Wij hebben "een" Cartoon Network.... De .com variant is niet hier. Er is geen .nl of .be over tv dus ik zou het niet weten.

En ja, Naruto wordt uitgezonden door Cartoon Network alleen niet hier.
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:02 schreef Sh0g het volgende:

[..]

- ben nog steeds bezig met Tenjou Tenge. De begin episodes waren goed, maar die flashback duurt me te lang, vooral ook omdat ze in de movie -the past chapter- precies hetzelfde laten zien.
    Als ik klaar ben met deze serie ga ik maar Midori kijken. En daarna Air ofzo, of Onegai Twins of I, My, Me - Strawberry eggs. Wat kortere series.
    Ook dat ja

Tenjou Tenge is een toffe serie alleen het einde (die er niet is eigenlijk ) is nogal snel en stom.
    Midori... Welke? Midori no Hibi is zeker tof!
    Onegai Twins ken ik niet en rest ook niet.
    pi_37737451
    Wist niet dat er meerdere waren..
    pi_37737522
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:02 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Nee, Bobbu moet 't toch zijn?
    Moshi moshi? Bobbu des~! ^^
    Officieel wel een -u bij desu, maar als je een beetje plat Japans praten dan schrijven ze dat niet meer hoor

Oeh Air Dat is samen met Shuffle! echt zo heerlijke zomerserie ^^
      donderdag 11 mei 2006 @ 15:20:25 #28
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37737666
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:15 schreef Suus-chan het volgende:

[..]

Nee, Bobbu moet 't toch zijn?
    Moshi moshi? Bobbu des~! ^^
    Officieel wel een -u bij desu, maar als je een beetje plat Japans praten dan schrijven ze dat niet meer hoor

Oeh Air Dat is samen met Shuffle! echt zo heerlijke zomerserie ^^
    AIR owned ja
    en denk dat het bobbu is, zo noemt een japanse vriend mij wel eens.
    ik zal zo ff topic report plaatsen of 't aangepast kan worden
      donderdag 11 mei 2006 @ 15:21:24 #29
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_37737705
    Kimi Ga Nozumo Eien is mooi

tvp
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_37737747
    Kimi ga nozumo eien moet ik nog altijd een keertje zien, maar ik denk niet dat het er ooit nog van komt
    pi_37737817
    Ze zijn te groot.. Kan ze denk ik ook niet verkleinen..
    Hij kan ze wel plaatsen, maar dan zien ze er niet scherp uit..

[Is daar een programma voor? Gifjes verkleinen? Sorry voor de off-topic.. ]

Ik ga nu Dankje Orealo als je dat wil doen
      donderdag 11 mei 2006 @ 15:25:20 #32
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37737822
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Suus-chan het volgende:
    Kimi ga nozumo eien moet ik nog altijd een keertje zien, maar ik denk niet dat het er ooit nog van komt
    zonde zonde zonde!
      donderdag 11 mei 2006 @ 15:25:51 #33
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37737848
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
    Ze zijn te groot.. Kan ze denk ik ook niet verkleinen..
    Hmm als ik vanavond thuis ben, kan ik ze wel verkleinen
    pi_37738183
    Wel een mooie serie KGNE, maar als je snel emotioneel wordt... NIET DOEN :p
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
      donderdag 11 mei 2006 @ 15:57:29 #35
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_37738768
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef Qunix het volgende:
    Midori... Welke? Midori no Hibi is zeker tof!
    Onegai Twins ken ik niet en rest ook niet.
    Midori no Hibi ja. Ik keek een stukje van de eerste episode en ik was meteen verkocht. kan niet wachten

KGNE is een aanrader, die zou ik wel een hogere prioriteit geven.
    pi_37738999
    Ik vind KGNE een tikkeltje overrated. Net of ik een soap zat te kijken. Zeker niet slecht hoor, maar niet die megageweldige Anime waar iedereen altijd lyrisch over is.
    Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
    pi_37739108
    mmh ga maar ff uur of 2 leren voor examens en dan verder mahou sensei negima kijken
    vond eerste 8 eps geweldig maar 9 a 12 (voor zover kgezien heb) waren wat minder
    pi_37739299
    Je moet ook gewoon de Manga lezen. De anime houdt niks heel van het geweldige plot dat de manga heeft, en sluit af op een best leuk, maar helemaal niet kloppende manier...
      donderdag 11 mei 2006 @ 16:17:32 #39
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_37739328
    Mooie OP tvp
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
    [Twijfel nog tussen nummer 2 & 4]
    ik vind die van Gaara wel mooi nummer 4 dus
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:25 schreef Orealo het volgende:

Hmm als ik vanavond thuis ben, kan ik ze wel verkleinen
    Ik ben wel benieuwd welke programma je ervoor gebruikt want ik wil ook mijn usericon veranderen maar helaas ben ik er niet goed in
      donderdag 11 mei 2006 @ 16:19:29 #40
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_37739366
    Mwehehe ik heb iets leuks gedaan.

Ik ben een vriend aan animé aan het helpen door aangepaste recommendaties te doen wat hij leuk vindt en zo. Hij heeft een aantal actieseries gekeken (Tide Line BLUE, FMA, FMP) en hij wilde er nog één kijken. Toen heb ik hem FLCL aangeraden

Je had 'm moeten horen! "WTF ER GROEIEN HORENS UIT Z'N HOOFD! HIJ WORDT AANGEREDEN! WAT DOET DIE VADER?! EN DIE OPA?!?!! STRIJKIJZER? ROBOT? INNER CORE? WTF WTF WTF? WAT GEBEURT HIER?"

Hij heeft het er na 3 dagen nog steeds over "ROBOTS, HORENS, STOOM"

Dus nu ga ik 'm Paranoia Agent laten kijken om hem helemaal te desillusioneren.
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
    pi_37739600
    FLCL
      donderdag 11 mei 2006 @ 16:34:06 #42
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37739801
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef stroopje het volgende:

Ik ben wel benieuwd welke programma je ervoor gebruikt want ik wil ook mijn usericon veranderen maar helaas ben ik er niet goed in
    Adobe Imageready
    Ik wil 't ook wel ff voor je doen hoor, vanavond.
      † In Memoriam † donderdag 11 mei 2006 @ 16:36:15 #43
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_37739871
    hallo
    :')
      donderdag 11 mei 2006 @ 16:40:22 #44
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37740005
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
    hallo
      † In Memoriam † donderdag 11 mei 2006 @ 16:49:03 #45
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_37740219
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 16:40 schreef Orealo het volgende:

[..]

sorry, ik weet over veel dingen niet over welke animés jullie het hebben, ik heb zelf alleen heel hunter x hunter, gedeeltelijk naruto, een beginnetje van get backers en een paar films gezien.

EDIT: trouwens, het vorige deel van het anime/manga topic staat nog in je sig
    :')
    pi_37740225
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 16:27 schreef Suus-chan het volgende:
    FLCL
    Die Vespa was tof...

Sowieso wel een toffe serie, dat...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_37740975
    Aangepaste OP

en nu heb ik niets meer te melden
    oeh wacht toch wel!

hoorns, stoom enz.

Dat klinkt wel een beetje als mijn soort serie, ik ga em opzoeken
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
    pi_37741982
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef Sh0g het volgende:
    [..]
    Midori no Hibi ja. Ik keek een stukje van de eerste episode en ik was meteen verkocht. kan niet wachten
    Ik ook

Zelfde met de nieuwe serie TOKKO en Elfen Lied.

Meestal wacht ik tot een serie meer dan 10 eps heeft uitgebracht, dan begin ik met het volgen ervan. Bij TOKKO was ik meteen verkocht Goeie serie!
      donderdag 11 mei 2006 @ 18:18:17 #49
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_37742662
    Zo, dat gaat hard met die topics...
    Ik ga Cowboy Bebop maar eens kijken, ik hoor er iedere keer zoveel over...
    Kijken of het bij mij aanslaat...

En ik heb nog zoveel te kijken buiten mijn wekelijkse aantal episodes die uitkomen bij de bekende bronnen.
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
      donderdag 11 mei 2006 @ 18:19:57 #50
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37742696
    -Strawberry- , ik wist niet precies hoe groot ie moest zijn, ergens stond 75*75 me bij, dus die heb ik maar genomen, als 't anders is, moet je 't ff zeggen

Je kan ze ook gewoon van die link, linken
    pi_37743286
    Ze moeten 60 bij 60 zijn.
    Heb ook een nieuwe ava, maar hij is wat onduidelijk omdattie zo klein moet
    pi_37743380
    Ik heb ook een nieuwe avatar sinds kort...

En Naruto fillers gaan door hoor.................... --_--'
    pi_37743663
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 16:16 schreef Timmah het volgende:
    Je moet ook gewoon de Manga lezen. De anime houdt niks heel van het geweldige plot dat de manga heeft, en sluit af op een best leuk, maar helemaal niet kloppende manier...
    van mahou sensei negima?
    pi_37743770
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 19:00 schreef koffiegast het volgende:

[..]

van mahou sensei negima?
    Hell Yeah. De fanservice wordt ook behoorlijk verkloot in de anime, waardoor er een preuts magisch verhaaltje overblijft. . De manga is super. Geweldige art, leuk verhaal, en leuk wat fanservice enzo... ( Erg melig).
      donderdag 11 mei 2006 @ 19:19:31 #55
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37744077
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Suus-chan het volgende:
    thnx for the tip.
    Fixed
      donderdag 11 mei 2006 @ 19:21:59 #56
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37744132
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 15:01 schreef outcast_within het volgende:

[..]

had eigenlijk gehoopt dat het een opvlieging was die Avatar verandering van jou en dat je na een tijdje wel weer terug zou gaan op je orginele

jeugd van tegenwoordig, constant avatars lopen veranderen
    nou constant, ik heb er 3 gehad in de afgelopen 2 jaar!
    pomme en kelly
    pi_37744172
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 19:05 schreef Timmah het volgende:

[..]

Hell Yeah. De fanservice wordt ook behoorlijk verkloot in de anime, waardoor er een preuts magisch verhaaltje overblijft. . De manga is super. Geweldige art, leuk verhaal, en leuk wat fanservice enzo... ( Erg melig).
    En Negima-fanservice is kakoi ne!!!! (niet van negi zelf natuurlijk, maar van zijn tegenspeelsters)
    pi_37744522
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef Suus-chan het volgende:

[..]

En Negima-fanservice is kakoi ne!!!! (niet van negi zelf natuurlijk, maar van zijn tegenspeelsters)
    Hai-hai! ^_____^
    pi_37745284
    Zo even de nieuwe bleach en naruto checken, maar damn.. ik moet eureka seven 38 zien

Nanashi is traag ><
    pi_37746019
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 18:19 schreef Orealo het volgende:
    -Strawberry- , ik wist niet precies hoe groot ie moest zijn, ergens stond 75*75 me bij, dus die heb ik maar genomen, als 't anders is, moet je 't ff zeggen
    Dankje!! Volgensmij is hij zo perfect.
    Ben trouwens Bleach aan het downloaden, maar hij gaat zo traag..
    pi_37746258
    :'0 sta nu zelfs met plaatje in op
    maar wel goed opgeruiomt
      donderdag 11 mei 2006 @ 20:52:15 #62
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37746545
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dankje!! Volgensmij is hij zo perfect.
    Ben trouwens Bleach aan het downloaden, maar hij gaat zo traag..
    Your welcome!
    OP aangepast, en Wiki ook.

Heeft iemand hier trouwens uta~kata gezien?
    Gaat over een meisje dat een ander meisje ontmoet, ze komt uit een oude spiegel in een schoolgebouw.

Ik heb de serie wel gezien, maar ben vergeten of het waard is om te onthouden, dus om nog een keer te kijken
    pi_37746728
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Intronic het volgende:
    Zo even de nieuwe bleach en naruto checken, maar damn.. ik moet eureka seven 38 zien

Nanashi is traag ><
    Bizarro-Nanashi 37-50 ^^

gelekte subs zonder quality check

E7 rockt idd, uber einde ook.
    .
      donderdag 11 mei 2006 @ 21:07:00 #64
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37746932
    Wist je dat !

De naruto fillers 25 mei 2005 begonnen?
    We hebben dus al bijna 1 jaar fillers!
    pi_37747049
    Ik ben bij ep 10 gestopt met het volgen van Naruto vanwege de fillers. Ik had zo'n groot trauma aan DBZ en het kwam allemaal weer boven toen in Naruto keek
      donderdag 11 mei 2006 @ 21:15:40 #66
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_37747225
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef Suus-chan het volgende:
    Ik ben bij ep 10 gestopt met het volgen van Naruto vanwege de fillers. Ik had zo'n groot trauma aan DBZ en het kwam allemaal weer boven toen in Naruto keek
    toen waren er nog niet eens fillers en heb je de beste verhaallijn tot nu toe gemist (zabuza)
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_37747385
    Als ze in een nieuwe ep 15 minuten van het gevecht van de vorige ep gaan herhalen noem ik dat fillers....
    pi_37747478
    Fillers zijjn afleveringen die niks te maken hebben met het originele plot Suus. Deze zijn er simpelweg om tijd in te vullen voor als men bijvoorbeeld op nieuw materiaal wacht. Wat Naruto wel had waren idd belachelijk veel flashbacks, en een veeeeel te traag tempo. Ik ben na 30 afleveringen definitief afgehaakt.
    pi_37747534
    Ok op die manier. Naja, dan ben ik bij ep 10 gestopt vanwege de hoeveelheid herhaling die erin zat
    pi_37747704
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Suus-chan het volgende:
    Ok op die manier. Naja, dan ben ik bij ep 10 gestopt vanwege de hoeveelheid herhaling die erin zat
    je mist veel, ook al werd er veel herhaald je kunt simpel wat doorspoelen (lol) op youtube oa
    en lang niet alle afleveringen herhalen alles
    pi_37747743
    Nee ok, maar dat wist ik toen nog niet en ik zag het al weer helemaal voor me dat 't nog heel lang zo zou doorgaan.
    pi_37747762
    vrijveel episodes (184 oa.) je doet er een week over als je consistent kijkt
    pi_37748067
    En ik dacht dat ik vlot was met 3 Seizoenen Card Captor Sakura in een week of 2,3...
    pi_37748097
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
    Wist je dat !

De naruto fillers 25 mei 2005 begonnen?
    We hebben dus al bijna 1 jaar fillers!
    Goeie serie!

'k vraag me af waar 'ie dat eigen topic aan verdiend heeft...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_37748371
    One Piece heeft zeker minder fillers dan Naruto. En One Piece is bij ep 263 en nog bezig! Dat verdient een eigen topic!
    pi_37748382
    jeeezus dit topic gaat echt te snel. kijk ff 2 dagen niet en er is weer een nieuw topic
    heb nog geen Inet dus bijhouden zit er ff niet in

nu trouwens bezig met Chobits.. én Tsubasa Chronicle S2 is begonnen
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_37748484
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef SureZal het volgende:
    jeeezus dit topic gaat echt te snel. kijk ff 2 dagen niet en er is weer een nieuw topic
    heb nog geen Inet dus bijhouden zit er ff niet in

nu trouwens bezig met Chobits.. én Tsubasa Chronicle S2 is begonnen
    Nu dat je geen internet hebt kan je goed alle series kijken die je nog moet kijkebn (die je dus al binnen hebt )
    pi_37748615
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Qunix het volgende:
    One Piece heeft zeker minder fillers dan Naruto. En One Piece is bij ep 263 en nog bezig! Dat verdient een eigen topic!
    Oja goed dat je het zegt, tijd om wat One Piece te kijken. Zit nu bij Ep 5, lange weg te gaan
    pi_37749569
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Qunix het volgende:
    TVP

.
    Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slecht
    You don't know me and i don't know you
      donderdag 11 mei 2006 @ 23:20:41 #80
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_37749689
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Orealo het volgende:

[..]

Adobe Imageready
    Ik wil 't ook wel ff voor je doen hoor, vanavond.
    deze afbeelding kan ik helaas niet verkleinen [img][/img]
    jaa ik weet het het is Naruto harem jutsu of zoiets dergelijks
    pi_37749798
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Suus-chan het volgende:
    Hee dat plaatje heb ik in het vorige topic laten zien
      vrijdag 12 mei 2006 @ 00:01:35 #82
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_37750015
    heuj, vandaag ff Utreg in geweest. o.a. weer bij Boudisque gekeken. Ze hebben echt een zooi anime, mooie verzamelboxen enzo en allemaal import. Daar ga ik vast nog wel eens een mooie box kopen van een goede serie met weinig episodes (13 ofzo).

en... ik heb nog een winkel gevonden die anime verkoopt. En dit maal gewoon in een bak onder de kop ANIME, niks niet manga zoals bij de free record shop.
    Ik zag Witch Hunter Robin, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, FLCL (wat hierboven ergens werd genoemd) en nog wat titels.
    De winkel heet DVD-Valley en zit aan de Oudegracht in Utrecht en er zitten ook zaken in Amsterdam en Haarlem. Dit is hun site: http://devshop.dvdvalley.nl
    Met name de introductietekst bij anime is een goeie:
    quote:
    Anime (de Japanse naam voor tekenfilms) is veel meer dan futuristische robots die hun fallusvormige tentakels in naakte vrouwenlichamen penetreren.
    Anime is vaak superstrak getekend - snel, vernieuwend, superspannend en vol intelligente verhaallijnen en superhelden met grote ogen en gespierde torso’s. Anime is vet! Kijk naar het prachtige sprookje Spirited Away, de grappige meisjesmanga Card Captor Sakura, de futuristische actiespektakels van Gundam Seed, de legende van Battousai de Slachter in Hinura Kenshin of het spetterende staaltje vakmanschap van klassieker Akira... Romantiek, sciencefiction, parodie of horror: anime omvat alles! Laat je verrassen door het uitgebreide anime aanbod in onze Filmshop!
    Ook dit is een goede zaak voor het promoten van anime in Nederland. Al hun titels hebben Nederlandse ondertiteling. Bij sommige kan je kiezen voor Engelse ondertiteling. Ik weet niet in hoeverre mensen enthousiast zijn over Nederlandse ondertiteling (ik weet hoe slecht ze vaak Engelse films ondertitelen en bijvoorbeeld woordgrapjes compleet anders vertalen) maar voor de promotie is het wel goed lijkt mij.

De Media Markt verkoopt ook reteveel DVD's en zelfs een paar anime titels, maar vooral veel Asian movies. Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?

pi_37750126
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 23:13 schreef Droid het volgende:

[..]

Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slecht
    Weer dat gesprek opnieuw?

Sommige series zijn wél goed gedaan.. Zou zeggen, lees de vorige delen eens door
    pi_37750132
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
    Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?

[afbeelding]
    Lol ik heb em gekregen van iemand van werk vandaag. Hij was er zo enthousiast over dat hij em voor mij "gekocht" had
    pi_37750443
    Azumi is wel een toffe film. Vrij veel geweld, maar dat kan je verwachten bij zo'n film...

Ik was behoorlijk verrast door het acteerwerk van Aya Ueto, die ik eigenlijk alleen kende van lieve reclame's, lieve DVD's, lieve fotoboeken en een beetje lief kunnen zingen... Veel beter dan ik verwacht had (misschien dat dat lief zijn dan tòch moeilijker is dan het lijkt...)

Maar voor dat soort vragen kan je beter terecht in het asiamania-topic, wat MTV's asian mania volgt... MTV zendt dergelijke films uit op de late vrijdagavond...
      vrijdag 12 mei 2006 @ 00:48:35 #86
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_37750510
    Nou ik ben benieuwd wat je ervan vindt outcast.

oh damn, dit forum is zo traag. Ik zag Jordy's post niet. Maar ik ben nu al wel bijna overtuigd dat ik die film ga kopen. Ik kijk ook inderdaad wel eens naar asian screen op MTV.
    pi_37751390
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
    heuj, vandaag ff Utreg in geweest. o.a. weer bij Boudisque gekeken. Ze hebben echt een zooi anime, mooie verzamelboxen enzo en allemaal import. Daar ga ik vast nog wel eens een mooie box kopen van een goede serie met weinig episodes (13 ofzo).

en... ik heb nog een winkel gevonden die anime verkoopt. En dit maal gewoon in een bak onder de kop ANIME, niks niet manga zoals bij de free record shop.
    Ik zag Witch Hunter Robin, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, FLCL (wat hierboven ergens werd genoemd) en nog wat titels.
    De winkel heet DVD-Valley en zit aan de Oudegracht in Utrecht en er zitten ook zaken in Amsterdam en Haarlem. Dit is hun site: http://devshop.dvdvalley.nl
    Met name de introductietekst bij anime is een goeie:
    [..]

Ook dit is een goede zaak voor het promoten van anime in Nederland. Al hun titels hebben Nederlandse ondertiteling. Bij sommige kan je kiezen voor Engelse ondertiteling. Ik weet niet in hoeverre mensen enthousiast zijn over Nederlandse ondertiteling (ik weet hoe slecht ze vaak Engelse films ondertitelen en bijvoorbeeld woordgrapjes compleet anders vertalen) maar voor de promotie is het wel goed lijkt mij.

De Media Markt verkoopt ook reteveel DVD's en zelfs een paar anime titels, maar vooral veel Asian movies. Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?

[afbeelding]
    DVD valley is echt RANZIG duur als je het vergelijkt met FRS of Fame, voor normale films betaal je soms meer dan het dubbele (en dan heb ik het over dezelfde release, dus 1 disc zonder extra's). Dit weerhoudt mij ervan om bij hun wat te bestellen, tuurlijk hebben ze een wat exclusiever assortiment en betaal je daar ook voor, maar dit assortiment kan je ook online vinden (en nee, ik bedoel je niet met downloaden).

Persoonlijk heb ik liever Engelse subs dan Nederlandse subs met een serie mede omdat ik gewend ben aan bepaalde vertalingen. Daarbij komt nog dat sommige serie's de sub niet goed laten lopen. Ik doel hiermee o.a. op mijn Ninja Scroll dvd's die ik heb. De audio is oorspronkelijk japans, die gedubt is naar engels (opzich niet vreemd) ware het niet dat de (nl) ondertitels vertaald zijn vanuit het engels. De engelse dub is dus vertaald, wat af en toe HEEL erg frusterend kan zijn. Het is namelijk niet fijn om na 30 sec japans geblaat eens een keer de ondertiteling te hebben, of nog erger, VOOR 30 sec japans gelul al ondertiteling te hebben.

Dus voor mij japanse dub met engelse sub, gezien ik dat gewend ben

Kawaii = Cute, niet schattig

(in theorie wel, maar jullie snappen wat ik bedoel )
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
      vrijdag 12 mei 2006 @ 05:12:07 #88
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_37751534
    Yeah ik snap 'em dat van die prijzen wist ik zo niet, maar daar ging het ook niet echt om. De meesten die bekend zijn met anime die downloaden hun series en die weten ook vaak wel waar ze de originele dvd's kunnen bestellen. Maar mensen die er totaal niet bekend mee zijn, zullen er wellicht sneller mee in aanraking komen als het meer in de winkels ligt en meer wordt uitgezonden op TV natuurlijk. Meestal komt het dan vanzelf wel in de winkels te liggen. Maar goed, in die zin kan deze winkel wel helpen om anime bekender te maken. En Nederlandse subs zijn natuurlijk aantrekkelijker dan direct te beginnen met Engelse subs. Anders blijft anime alleen toegankelijk voor een 'elite' groep van mensen die goed zijn onderwezen in het Engels.

Hmm. Nu ik er zo over nadenk vraag ik me af of het wel nodig is om anime zo populair te maken, dat het in alle winkels te koop is, met fan-artikelen en al. Dat het compleet gehyped wordt en op alle TV netten wordt uitgezonden. Het zou leuk zijn, maar natuurlijk worden alle series NL ondertiteld en sommige wellicht gedubbed. Dan zou de ware liefhebber wellicht toch niet eens kijken, omdat die het gevoel heeft dat er veel originaliteit verloren gaat. De echte fan blijft dan toch gewoon downloaden en bestellen, al kan hij dan wel gewoon zijn Midori telefoon clip bij de Bart Smit halen . Dat is dan het enige voordeel. (Bestaat er geen Midori poppenkast pop? Moet haast wel, voor cosplay ofzo )
      vrijdag 12 mei 2006 @ 06:35:18 #89
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37751692
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 23:20 schreef stroopje het volgende:

[..]

deze afbeelding kan ik helaas niet verkleinen [[url=
    jaa ik weet het het is Naruto harem jutsu of zoiets dergelijks
    je mag 'm ook vanaf daar linken
    60*60!

goeiemorgen
    pi_37751868
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Timmah het volgende:
    En ik dacht dat ik vlot was met 3 Seizoenen Card Captor Sakura in een week of 2,3...
    3 seizoenen ccs? ik fddacht altijd dat het er 2 waren (+2films)
    totaal 70 eps..
    heb ik hele tijd geleden gedownload, 11GB met slechts 50KB/sec op emule
    iets van 3 weken over gedaan...

bij solty rei ben ik nu beland bij ep 15
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_37753685
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 07:24 schreef mschol het volgende:

[..]

3 seizoenen ccs? ik fddacht altijd dat het er 2 waren (+2films)
    totaal 70 eps..
    heb ik hele tijd geleden gedownload, 11GB met slechts 50KB/sec op emule
    iets van 3 weken over gedaan...

bij solty rei ben ik nu beland bij ep 15
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Volgens mij zijn het er 3. 1 hele lange, en 2 kleinere... Ze hebben ook allemaal een ander beginliedje.
      vrijdag 12 mei 2006 @ 10:49:47 #92
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37755097
    Mijn vorige avatar had iemand al, nu ff tijdelijk deze genomen, vanavond ff nieuwe zoeken.

Wie gaan er trouwens naar animecon eind deze maand?
    pi_37755269
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef Orealo het volgende:
    Mijn vorige avatar had iemand al, nu ff tijdelijk deze genomen, vanavond ff nieuwe zoeken.

Wie gaan er trouwens naar animecon eind deze maand?
    *slaps orealo in the face with a trout. neem dan je oude
      vrijdag 12 mei 2006 @ 10:57:29 #94
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37755311
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:

[..]

*slaps orealo in the face with a trout. neem dan je oude
    Google video jij eens op 'repeat' en kijk dan die van dat oog, 2de rijtje, 2de van links dacht ik.
    pi_37755934
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef Orealo het volgende:

[..]

Google video jij eens op 'repeat' en kijk dan die van dat oog, 2de rijtje, 2de van links dacht ik.
    Hmm een ava is toch anders. Herkenbaarheid enzo. Heeft net zo veel nut als idd het veranderen van je ochtend cereal. Dan kun je net zo goed de cereal kiezen waar je al veel leuke dingen mee hebt beleeft etc. Maar goed goed filmpje
      vrijdag 12 mei 2006 @ 11:26:01 #96
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37756094
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 11:20 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Hmm een ava is toch anders. Herkenbaarheid enzo. Heeft net zo veel nut als idd het veranderen van je ochtend cereal. Dan kun je net zo goed de cereal kiezen waar je al veel leuke dingen mee hebt beleeft etc. Maar goed goed filmpje
    Ja opzich, maar op een gegeven moment heb ik genoeg van een avatar
    Liefst wil ik een goeie shikamaru avatar, maar die zijn lastig te vinden.
    pi_37756249
    dan maken we er toch een?
    [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) (gaat wel een week of 2 duren met onze skills maar toch ganbatte)
      vrijdag 12 mei 2006 @ 11:38:17 #98
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_37756397
    Tof idee!

Zo moeilijk is het niet, je hebt wel 3 programma's nodig.
    Ik kan wel een tutorialtje schrijven, maar vinden ze niet top denk ik aangezien je warezzz nodig hebt,
      vrijdag 12 mei 2006 @ 15:49:34 #99
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_37763360
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 06:35 schreef Orealo het volgende:

[afbeelding] je mag 'm ook vanaf daar linken
    60*60!

goeiemorgen
    dank jewel
      vrijdag 12 mei 2006 @ 15:55:20 #100
    93304 Orealo