abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37746258
:'0 sta nu zelfs met plaatje in op
maar wel goed opgeruiomt
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:52:15 #62
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37746545
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dankje!! Volgensmij is hij zo perfect.
Ben trouwens Bleach aan het downloaden, maar hij gaat zo traag..
Your welcome!
OP aangepast, en Wiki ook.

Heeft iemand hier trouwens uta~kata gezien?
Gaat over een meisje dat een ander meisje ontmoet, ze komt uit een oude spiegel in een schoolgebouw.

Ik heb de serie wel gezien, maar ben vergeten of het waard is om te onthouden, dus om nog een keer te kijken
pi_37746728
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Intronic het volgende:
Zo even de nieuwe bleach en naruto checken, maar damn.. ik moet eureka seven 38 zien

Nanashi is traag ><
Bizarro-Nanashi 37-50 ^^

gelekte subs zonder quality check

E7 rockt idd, uber einde ook.
.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:07:00 #64
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37746932
Wist je dat !

De naruto fillers 25 mei 2005 begonnen?
We hebben dus al bijna 1 jaar fillers!
pi_37747049
Ik ben bij ep 10 gestopt met het volgen van Naruto vanwege de fillers. Ik had zo'n groot trauma aan DBZ en het kwam allemaal weer boven toen in Naruto keek
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:15:40 #66
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37747225
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef Suus-chan het volgende:
Ik ben bij ep 10 gestopt met het volgen van Naruto vanwege de fillers. Ik had zo'n groot trauma aan DBZ en het kwam allemaal weer boven toen in Naruto keek
toen waren er nog niet eens fillers en heb je de beste verhaallijn tot nu toe gemist (zabuza)
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_37747385
Als ze in een nieuwe ep 15 minuten van het gevecht van de vorige ep gaan herhalen noem ik dat fillers....
pi_37747478
Fillers zijjn afleveringen die niks te maken hebben met het originele plot Suus. Deze zijn er simpelweg om tijd in te vullen voor als men bijvoorbeeld op nieuw materiaal wacht. Wat Naruto wel had waren idd belachelijk veel flashbacks, en een veeeeel te traag tempo. Ik ben na 30 afleveringen definitief afgehaakt.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_37747534
Ok op die manier. Naja, dan ben ik bij ep 10 gestopt vanwege de hoeveelheid herhaling die erin zat
pi_37747704
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Suus-chan het volgende:
Ok op die manier. Naja, dan ben ik bij ep 10 gestopt vanwege de hoeveelheid herhaling die erin zat
je mist veel, ook al werd er veel herhaald je kunt simpel wat doorspoelen (lol) op youtube oa
en lang niet alle afleveringen herhalen alles
pi_37747743
Nee ok, maar dat wist ik toen nog niet en ik zag het al weer helemaal voor me dat 't nog heel lang zo zou doorgaan.
pi_37747762
vrijveel episodes (184 oa.) je doet er een week over als je consistent kijkt
pi_37748067
En ik dacht dat ik vlot was met 3 Seizoenen Card Captor Sakura in een week of 2,3...
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_37748097
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
Wist je dat !

De naruto fillers 25 mei 2005 begonnen?
We hebben dus al bijna 1 jaar fillers!
Goeie serie!

'k vraag me af waar 'ie dat eigen topic aan verdiend heeft...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_37748371
One Piece heeft zeker minder fillers dan Naruto. En One Piece is bij ep 263 en nog bezig! Dat verdient een eigen topic!
pi_37748382
jeeezus dit topic gaat echt te snel. kijk ff 2 dagen niet en er is weer een nieuw topic
heb nog geen Inet dus bijhouden zit er ff niet in

nu trouwens bezig met Chobits.. én Tsubasa Chronicle S2 is begonnen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_37748484
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef SureZal het volgende:
jeeezus dit topic gaat echt te snel. kijk ff 2 dagen niet en er is weer een nieuw topic
heb nog geen Inet dus bijhouden zit er ff niet in

nu trouwens bezig met Chobits.. én Tsubasa Chronicle S2 is begonnen
Nu dat je geen internet hebt kan je goed alle series kijken die je nog moet kijkebn (die je dus al binnen hebt )
pi_37748615
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Qunix het volgende:
One Piece heeft zeker minder fillers dan Naruto. En One Piece is bij ep 263 en nog bezig! Dat verdient een eigen topic!
Oja goed dat je het zegt, tijd om wat One Piece te kijken. Zit nu bij Ep 5, lange weg te gaan
pi_37749569
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Qunix het volgende:
TVP

Ik heb net de engelse dub gedownload van One Piece en wat is dat slecht

.
Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slecht
You don't know me and i don't know you
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:20:41 #80
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_37749689
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Orealo het volgende:

[..]

Adobe Imageready
Ik wil 't ook wel ff voor je doen hoor, vanavond.
deze afbeelding kan ik helaas niet verkleinen [img][/img]
jaa ik weet het het is Naruto harem jutsu of zoiets dergelijks
pi_37749798
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Suus-chan het volgende:
Ze moeten 60 bij 60 zijn.
Heb ook een nieuwe ava, maar hij is wat onduidelijk omdattie zo klein moet
Hee dat plaatje heb ik in het vorige topic laten zien
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:01:35 #82
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_37750015
heuj, vandaag ff Utreg in geweest. o.a. weer bij Boudisque gekeken. Ze hebben echt een zooi anime, mooie verzamelboxen enzo en allemaal import. Daar ga ik vast nog wel eens een mooie box kopen van een goede serie met weinig episodes (13 ofzo).

en... ik heb nog een winkel gevonden die anime verkoopt. En dit maal gewoon in een bak onder de kop ANIME, niks niet manga zoals bij de free record shop.
Ik zag Witch Hunter Robin, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, FLCL (wat hierboven ergens werd genoemd) en nog wat titels.
De winkel heet DVD-Valley en zit aan de Oudegracht in Utrecht en er zitten ook zaken in Amsterdam en Haarlem. Dit is hun site: http://devshop.dvdvalley.nl
Met name de introductietekst bij anime is een goeie:
quote:
Anime (de Japanse naam voor tekenfilms) is veel meer dan futuristische robots die hun fallusvormige tentakels in naakte vrouwenlichamen penetreren.
Anime is vaak superstrak getekend - snel, vernieuwend, superspannend en vol intelligente verhaallijnen en superhelden met grote ogen en gespierde torso’s. Anime is vet! Kijk naar het prachtige sprookje Spirited Away, de grappige meisjesmanga Card Captor Sakura, de futuristische actiespektakels van Gundam Seed, de legende van Battousai de Slachter in Hinura Kenshin of het spetterende staaltje vakmanschap van klassieker Akira... Romantiek, sciencefiction, parodie of horror: anime omvat alles! Laat je verrassen door het uitgebreide anime aanbod in onze Filmshop!
Ook dit is een goede zaak voor het promoten van anime in Nederland. Al hun titels hebben Nederlandse ondertiteling. Bij sommige kan je kiezen voor Engelse ondertiteling. Ik weet niet in hoeverre mensen enthousiast zijn over Nederlandse ondertiteling (ik weet hoe slecht ze vaak Engelse films ondertitelen en bijvoorbeeld woordgrapjes compleet anders vertalen) maar voor de promotie is het wel goed lijkt mij.

De Media Markt verkoopt ook reteveel DVD's en zelfs een paar anime titels, maar vooral veel Asian movies. Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?

pi_37750126
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:13 schreef Droid het volgende:

[..]

Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slecht
Weer dat gesprek opnieuw?

Sommige series zijn wél goed gedaan.. Zou zeggen, lees de vorige delen eens door
pi_37750132
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?

[afbeelding]
Lol ik heb em gekregen van iemand van werk vandaag. Hij was er zo enthousiast over dat hij em voor mij "gekocht" had
pi_37750443
Azumi is wel een toffe film. Vrij veel geweld, maar dat kan je verwachten bij zo'n film...

Ik was behoorlijk verrast door het acteerwerk van Aya Ueto, die ik eigenlijk alleen kende van lieve reclame's, lieve DVD's, lieve fotoboeken en een beetje lief kunnen zingen... Veel beter dan ik verwacht had (misschien dat dat lief zijn dan tòch moeilijker is dan het lijkt...)

Maar voor dat soort vragen kan je beter terecht in het asiamania-topic, wat MTV's asian mania volgt... MTV zendt dergelijke films uit op de late vrijdagavond...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:48:35 #86
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_37750510
Nou ik ben benieuwd wat je ervan vindt outcast.

oh damn, dit forum is zo traag. Ik zag Jordy's post niet. Maar ik ben nu al wel bijna overtuigd dat ik die film ga kopen. Ik kijk ook inderdaad wel eens naar asian screen op MTV.
pi_37751390
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
heuj, vandaag ff Utreg in geweest. o.a. weer bij Boudisque gekeken. Ze hebben echt een zooi anime, mooie verzamelboxen enzo en allemaal import. Daar ga ik vast nog wel eens een mooie box kopen van een goede serie met weinig episodes (13 ofzo).

en... ik heb nog een winkel gevonden die anime verkoopt. En dit maal gewoon in een bak onder de kop ANIME, niks niet manga zoals bij de free record shop.
Ik zag Witch Hunter Robin, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, FLCL (wat hierboven ergens werd genoemd) en nog wat titels.
De winkel heet DVD-Valley en zit aan de Oudegracht in Utrecht en er zitten ook zaken in Amsterdam en Haarlem. Dit is hun site: http://devshop.dvdvalley.nl
Met name de introductietekst bij anime is een goeie:
[..]

Ook dit is een goede zaak voor het promoten van anime in Nederland. Al hun titels hebben Nederlandse ondertiteling. Bij sommige kan je kiezen voor Engelse ondertiteling. Ik weet niet in hoeverre mensen enthousiast zijn over Nederlandse ondertiteling (ik weet hoe slecht ze vaak Engelse films ondertitelen en bijvoorbeeld woordgrapjes compleet anders vertalen) maar voor de promotie is het wel goed lijkt mij.

De Media Markt verkoopt ook reteveel DVD's en zelfs een paar anime titels, maar vooral veel Asian movies. Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?

[afbeelding]
DVD valley is echt RANZIG duur als je het vergelijkt met FRS of Fame, voor normale films betaal je soms meer dan het dubbele (en dan heb ik het over dezelfde release, dus 1 disc zonder extra's). Dit weerhoudt mij ervan om bij hun wat te bestellen, tuurlijk hebben ze een wat exclusiever assortiment en betaal je daar ook voor, maar dit assortiment kan je ook online vinden (en nee, ik bedoel je niet met downloaden).

Persoonlijk heb ik liever Engelse subs dan Nederlandse subs met een serie mede omdat ik gewend ben aan bepaalde vertalingen. Daarbij komt nog dat sommige serie's de sub niet goed laten lopen. Ik doel hiermee o.a. op mijn Ninja Scroll dvd's die ik heb. De audio is oorspronkelijk japans, die gedubt is naar engels (opzich niet vreemd) ware het niet dat de (nl) ondertitels vertaald zijn vanuit het engels. De engelse dub is dus vertaald, wat af en toe HEEL erg frusterend kan zijn. Het is namelijk niet fijn om na 30 sec japans geblaat eens een keer de ondertiteling te hebben, of nog erger, VOOR 30 sec japans gelul al ondertiteling te hebben.

Dus voor mij japanse dub met engelse sub, gezien ik dat gewend ben

Kawaii = Cute, niet schattig

(in theorie wel, maar jullie snappen wat ik bedoel )
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  vrijdag 12 mei 2006 @ 05:12:07 #88
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_37751534
Yeah ik snap 'em dat van die prijzen wist ik zo niet, maar daar ging het ook niet echt om. De meesten die bekend zijn met anime die downloaden hun series en die weten ook vaak wel waar ze de originele dvd's kunnen bestellen. Maar mensen die er totaal niet bekend mee zijn, zullen er wellicht sneller mee in aanraking komen als het meer in de winkels ligt en meer wordt uitgezonden op TV natuurlijk. Meestal komt het dan vanzelf wel in de winkels te liggen. Maar goed, in die zin kan deze winkel wel helpen om anime bekender te maken. En Nederlandse subs zijn natuurlijk aantrekkelijker dan direct te beginnen met Engelse subs. Anders blijft anime alleen toegankelijk voor een 'elite' groep van mensen die goed zijn onderwezen in het Engels.

Hmm. Nu ik er zo over nadenk vraag ik me af of het wel nodig is om anime zo populair te maken, dat het in alle winkels te koop is, met fan-artikelen en al. Dat het compleet gehyped wordt en op alle TV netten wordt uitgezonden. Het zou leuk zijn, maar natuurlijk worden alle series NL ondertiteld en sommige wellicht gedubbed. Dan zou de ware liefhebber wellicht toch niet eens kijken, omdat die het gevoel heeft dat er veel originaliteit verloren gaat. De echte fan blijft dan toch gewoon downloaden en bestellen, al kan hij dan wel gewoon zijn Midori telefoon clip bij de Bart Smit halen . Dat is dan het enige voordeel. (Bestaat er geen Midori poppenkast pop? Moet haast wel, voor cosplay ofzo )
  vrijdag 12 mei 2006 @ 06:35:18 #89
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37751692
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:20 schreef stroopje het volgende:

[..]

deze afbeelding kan ik helaas niet verkleinen [[url=
jaa ik weet het het is Naruto harem jutsu of zoiets dergelijks
je mag 'm ook vanaf daar linken
60*60!

goeiemorgen
pi_37751868
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Timmah het volgende:
En ik dacht dat ik vlot was met 3 Seizoenen Card Captor Sakura in een week of 2,3...
3 seizoenen ccs? ik fddacht altijd dat het er 2 waren (+2films)
totaal 70 eps..
heb ik hele tijd geleden gedownload, 11GB met slechts 50KB/sec op emule
iets van 3 weken over gedaan...

bij solty rei ben ik nu beland bij ep 15
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')