Your welcome!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje!!Volgensmij is hij zo perfect.
Ben trouwens Bleach aan het downloaden, maar hij gaat zo traag..![]()
Bizarro-Nanashi 37-50 ^^quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Intronic het volgende:
Zo even de nieuwe bleach en naruto checken, maar damn.. ik moet eureka seven 38 zien
Nanashi is traag ><
toen waren er nog niet eens fillers en heb je de beste verhaallijn tot nu toe gemist (zabuza)quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef Suus-chan het volgende:
Ik ben bij ep 10 gestopt met het volgen van Naruto vanwege de fillers. Ik had zo'n groot trauma aan DBZ en het kwam allemaal weer boven toen in Naruto keek
je mist veel, ook al werd er veel herhaald je kunt simpel wat doorspoelen (lol) op youtube oaquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Suus-chan het volgende:
Ok op die manier. Naja, dan ben ik bij ep 10 gestopt vanwege de hoeveelheid herhaling die erin zat
Goeie serie!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
Wist je dat !
De naruto fillers 25 mei 2005 begonnen?
We hebben dus al bijna 1 jaar fillers!
Nu dat je geen internet hebt kan je goed alle series kijken die je nog moet kijkebn (die je dus al binnen hebtquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef SureZal het volgende:
jeeezus dit topic gaat echt te snel. kijk ff 2 dagen niet en er is weer een nieuw topic
heb nog geen Inet dus bijhouden zit er ff niet in
nu trouwens bezig met Chobits.. én Tsubasa Chronicle S2 is begonnen
Oja goed dat je het zegt, tijd om wat One Piece te kijken. Zit nu bij Ep 5, lange weg te gaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Qunix het volgende:
One Piece heeft zeker minder fillers dan Naruto. En One Piece is bij ep 263 en nog bezig! Dat verdient een eigen topic!
Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slechtquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Qunix het volgende:
TVP
Ik heb net de engelse dub gedownload van One Piece en wat is dat slecht
.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Adobe Imageready
Ik wil 't ook wel ff voor je doen hoor, vanavond.
Hee dat plaatje heb ik in het vorige topic laten zienquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Suus-chan het volgende:
Ze moeten 60 bij 60 zijn.
Heb ook een nieuwe ava, maar hij is wat onduidelijk omdattie zo klein moet![]()
quote:Anime (de Japanse naam voor tekenfilms) is veel meer dan futuristische robots die hun fallusvormige tentakels in naakte vrouwenlichamen penetreren.
Anime is vaak superstrak getekend - snel, vernieuwend, superspannend en vol intelligente verhaallijnen en superhelden met grote ogen en gespierde torso’s. Anime is vet! Kijk naar het prachtige sprookje Spirited Away, de grappige meisjesmanga Card Captor Sakura, de futuristische actiespektakels van Gundam Seed, de legende van Battousai de Slachter in Hinura Kenshin of het spetterende staaltje vakmanschap van klassieker Akira... Romantiek, sciencefiction, parodie of horror: anime omvat alles! Laat je verrassen door het uitgebreide anime aanbod in onze Filmshop!
Weer dat gesprek opnieuw?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:13 schreef Droid het volgende:
[..]
Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slecht![]()
Lol ik heb em gekregen van iemand van werk vandaag. Hij was er zo enthousiast over dat hij em voor mij "gekocht" hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?
[afbeelding]
![]()
DVD valley is echt RANZIG duur als je het vergelijkt met FRS of Fame, voor normale films betaal je soms meer dan het dubbele (en dan heb ik het over dezelfde release, dus 1 disc zonder extra's). Dit weerhoudt mij ervan om bij hun wat te bestellen, tuurlijk hebben ze een wat exclusiever assortiment en betaal je daar ook voor, maar dit assortiment kan je ook online vinden (en nee, ik bedoel je niet met downloaden).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
heuj, vandaag ff Utreg in geweest. o.a. weer bij Boudisque gekeken. Ze hebben echt een zooi anime, mooie verzamelboxen enzo en allemaal import. Daar ga ik vast nog wel eens een mooie box kopen van een goede serie met weinig episodes (13 ofzo).
en... ik heb nog een winkel gevonden die anime verkoopt. En dit maal gewoon in een bak onder de kop ANIME, niks niet manga zoals bij de free record shop.
Ik zag Witch Hunter Robin, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, FLCL (wat hierboven ergens werd genoemd) en nog wat titels.
De winkel heet DVD-Valley en zit aan de Oudegracht in Utrecht en er zitten ook zaken in Amsterdam en Haarlem. Dit is hun site: http://devshop.dvdvalley.nl
Met name de introductietekst bij anime is een goeie:
[..]
Ook dit is een goede zaak voor het promoten van anime in Nederland. Al hun titels hebben Nederlandse ondertiteling. Bij sommige kan je kiezen voor Engelse ondertiteling. Ik weet niet in hoeverre mensen enthousiast zijn over Nederlandse ondertiteling (ik weet hoe slecht ze vaak Engelse films ondertitelen en bijvoorbeeld woordgrapjes compleet anders vertalen) maar voor de promotie is het wel goed lijkt mij.
De Media Markt verkoopt ook reteveel DVD's en zelfs een paar anime titels, maar vooral veel Asian movies. Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:20 schreef stroopje het volgende:
[..]
![]()
deze afbeelding kan ik helaas niet verkleinen [[url=
jaa ik weet het het is Naruto harem jutsu of zoiets dergelijks
3 seizoenen ccs? ik fddacht altijd dat het er 2 waren (+2films)quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Timmah het volgende:
En ik dacht dat ik vlot was met 3 Seizoenen Card Captor Sakura in een week of 2,3...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |