van mahou sensei negima?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:16 schreef Timmah het volgende:
Je moet ook gewoon de Manga lezen. De anime houdt niks heel van het geweldige plot dat de manga heeft, en sluit af op een best leuk, maar helemaal niet kloppende manier...
Hell Yeah. De fanservice wordt ook behoorlijk verkloot in de anime, waardoor er een preuts magisch verhaaltje overblijft.quote:
thnx for the tip.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Suus-chan het volgende:
Ze moeten 60 bij 60 zijn.
Heb ook een nieuwe ava, maar hij is wat onduidelijk omdattie zo klein moet![]()
nou constant, ik heb er 3 gehad in de afgelopen 2 jaar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
had eigenlijk gehoopt dat het een opvlieging was die Avatar verandering van jou en dat je na een tijdje wel weer terug zou gaan op je orginele
jeugd van tegenwoordig, constant avatars lopen veranderen![]()
En Negima-fanservice is kakoi ne!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hell Yeah. De fanservice wordt ook behoorlijk verkloot in de anime, waardoor er een preuts magisch verhaaltje overblijft.. De manga is super. Geweldige art, leuk verhaal, en leuk wat fanservice enzo... ( Erg melig).
Hai-hai! ^_____^quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
En Negima-fanservice is kakoi ne!!!!(niet van negi zelf natuurlijk, maar van zijn tegenspeelsters)
Dankje!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:19 schreef Orealo het volgende:
-Strawberry- , ik wist niet precies hoe groot ie moest zijn, ergens stond 75*75 me bij, dus die heb ik maar genomen, als 't anders is, moet je 't ff zeggen![]()
Your welcome!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje!!Volgensmij is hij zo perfect.
Ben trouwens Bleach aan het downloaden, maar hij gaat zo traag..![]()
Bizarro-Nanashi 37-50 ^^quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Intronic het volgende:
Zo even de nieuwe bleach en naruto checken, maar damn.. ik moet eureka seven 38 zien
Nanashi is traag ><
toen waren er nog niet eens fillers en heb je de beste verhaallijn tot nu toe gemist (zabuza)quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef Suus-chan het volgende:
Ik ben bij ep 10 gestopt met het volgen van Naruto vanwege de fillers. Ik had zo'n groot trauma aan DBZ en het kwam allemaal weer boven toen in Naruto keek
je mist veel, ook al werd er veel herhaald je kunt simpel wat doorspoelen (lol) op youtube oaquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Suus-chan het volgende:
Ok op die manier. Naja, dan ben ik bij ep 10 gestopt vanwege de hoeveelheid herhaling die erin zat
Goeie serie!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
Wist je dat !
De naruto fillers 25 mei 2005 begonnen?
We hebben dus al bijna 1 jaar fillers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |