quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik schoot echt hard in de lach bij de eerste 5 min van ep 1.Ja das idd errgug grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De openings theme is trouwens ook ERG mooi
en die openings theme is idd ook errug goed..![]()
Die mis ik dus TOTAAL niet , dan zou het een 13 in een dozijn anime zijn geweest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:28 schreef outcast_within het volgende:
@ zeurberus:
Ik mis de vrolijke intro. De Energierijke schattige meisjes, De Wacky humor, en een standaard love love verhaaltje![]()
Als je ff je email adres geeft , dan kan ik hem 'bestellen' voor je. Wordt ie binnen een paar minuten bij je bezorgdquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja das idd errgug grappig
en die openings theme is idd ook errug goed..![]()
O_W en ZEUR zitten weer eens helemaal op dezelfde golflengte!quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die mis ik dus TOTAAL niet , dan zou het een 13 in een dozijn anime zijn geweest.
Eindelijk eens wat anders
Sommige mensen ontwikkelen zich nou eenmaal na een of twee zoetsappige-crappy-animated- derderangs-onmogelijk-liefdesverhaal-hebbende-animequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
O_W en ZEUR zitten weer eens helemaal op dezelfde golflengte!![]()
Yoroshiku and Anime-United. Ik wou eerst de releases van Anime-Kraze afwachten, maar zelfs bij hun h264 releases hoor ik bijna geen verschil in audio als met die van Yoroshiku and Anime-United en ik vond sommige stukjes wel heel erg donker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef SureZal het volgende:
welke fansub van Ergo Proxy? (lui... ja ik weet het)
@uppie: k zie em wel vaak
Elfen Lied is tôfquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
iemand hier elfen lied gezien?
en wat vonden jullie ervan..
Das zeker mooi van die serie van wat ik gezien hebquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef Zeurberus het volgende:
De animatie en achtergronden zijn waanzinnig mooi en lekker duister/donker.
Nou dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef Zeurberus het volgende:
Ik voorspel dat deze serie een hele bekende gaat worden na verloop van tijd en over een paar jaar word deze serie in dezelfde zin genoemd als Trigun en bv Bleach of Naruto.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooo...........................quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef ThaBrain het volgende:
mensen groot nieuws!!
BLEACH is gelicensed![]()
Dat betekent dus dat er geen LUNAR releases meer zullen komen.![]()
Het is dus hopen dat dattebayo doorgaat met subben van BLEACH![]()
Ach ja... Bleach is ook anime.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:05 schreef outcast-within het volgende:
Euh dat kon ook wel alleen in het Bleach topic...
hehequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je ff je email adres geeft , dan kan ik hem 'bestellen' voor je. Wordt ie binnen een paar minuten bij je bezorgd![]()
Ik volg deze serie, ik vind hem wel goed, de sfeer komt mij bekend voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef Zeurberus het volgende:
Ergo Proxy rox![]()
Serie heeft tot nu toe echt alles. Een lekker vaag verhaal wat waarschijnlijk pas op het einde (of helemaal niet) wordt uitgelegd, in de tussentijd kan je lekker je eigen conclusies trekken of je eigen theorieen erop los laten.
Het heeft ook het perfecte sfeertje (voor mij althans), de wereld is weer eens zover ontwikkkeld dat wij absoluut niet meer zonder robots kunnen , en tegelijkertijd word die afhankelijk weer de ondergang van de mensheid (of aan de chaos buiten te zien is dat al het geval geweest). De animatie en achtergronden zijn waanzinnig mooi en lekker duister/donker.
De muziek is ook geweldig (Radiohead)
Ik voorspel dat deze serie een hele bekende gaat worden na verloop van tijd en over een paar jaar word deze serie in dezelfde zin genoemd als Trigun en bv Bleach of Naruto.
Nou maar hopen dat ie 26 eps word en doorgaat op dit niveau![]()
![]()
Fantastische anime, omdat er niet alleen fysiek geweld in voorkomt, maar ook veel psychologisch geweldquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
iemand hier elfen lied gezien?
en wat vonden jullie ervan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
als ik Dattebayo een beetje ken zullen ze wel doorgaan met subben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef ThaBrain het volgende:
mensen groot nieuws!!
BLEACH is gelicensed![]()
Dat betekent dus dat er geen LUNAR releases meer zullen komen.![]()
Het is dus hopen dat dattebayo doorgaat met subben van BLEACH![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Fantastische anime, omdat er niet alleen fysiek geweld in voorkomt, maar ook veel psychologisch geweldyup dat gevoel had ik idd wel zo op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ook net eff een minuutje te kort imho, idie laatste aflevering![]()
Er zit/zat zeker wel meer in die serie dan alleen gore , zoals iemand anders al aangaf werd het psychologische aspect ook goed uitgewerkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:49 schreef torn_Machina het volgende:
Wat heeft toch iedereen met Elfen Lied? Ik vond het nou niet echt een super serie.![]()
Leuk voor tussendoor een keertje zo'n gore fest, maar meer ook niet. Als je al die scenes eruit zou halen blijft er namelijk niks van over. Elfen Lied staat dus zeker niet in mijn top 10.
De OP "Lilium" was eigenlijk het beste aan de hele serie.OP
Gore is dat een ander woord voor lief vrolijk standaard romantisch verhaaltje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Er zit/zat zeker wel meer in die serie dan alleen gore , zoals iemand anders al aangaf werd het psychologische aspect ook goed uitgewerkt.
De gore was alleen een welkome bonus![]()
Geweldig Overdreven Romantische Episodenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:46 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Gore is dat een ander woord voor lief vrolijk standaard romantisch verhaaltje?![]()
[/edit]quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef kLowJow het volgende:
outcast_within, weer dezelfde foto's, 48 uur weg.
We hebben echt een Naruto topic hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef torn_Machina het volgende:
Ik hoop dat het een grapje is van DB in de opening van de laatste naruto ep. 26 weken fillers erbij.![]()
Anders pak je deze bootleg, maar ja, da mag nie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef mschol het volgende:
zou em best op dvd wille hebben heb alleen er geen geld voor,
tis 4x ~ $20,
of 3x $20 + 1x $25 (duurder want het is deel 1 met artbox, ziet er wel vet uit)
ik doe niet aan bootlegs en ik weet dat het een dure hiobby is...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Anders pak je deze bootleg, maar ja, da mag nie.
leuke uitleg waardoor je er een idee van kan krijgen:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef outcast-within het volgende:
Bootleg?
niet naief, das gewoon de waarheid imhoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef outcast-within het volgende:
an unauthorised duplicate of material already commercially available, sold illegally for significantly less than the standard retail price
Ja maar verkoopt die winkel dan illegale spullen???
of ben ik nu heel naief?(en dat voor iemand die uit het ghetto komt waar ze kerstbomen heel erg lang laten staan)
Volgens mij verkoopt die winkel uit de link van die kerel met dat duiveltje in zijn plaatje gewoon de budget editie zonder extra's
Ja en nee. Nee, want China heeft daar geen wetten voor. Ja, want die wetten zijn er hier wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef outcast-within het volgende:
Ja maar verkoopt die winkel dan illegale spullen???
Waarom denk je dat China uprising isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ja en nee. Nee, want China heeft daar geen wetten voor. Ja, want die wetten zijn er hier wel.
maar doie mij toch maar de originele boxen:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat China uprising is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef VeX- het volgende:
Godver, bleach gelicensed. En dat terwijl ik nog zoveel afleveringen moest kijken.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef outcast-within het volgende:
Nu ik toch bezig ben. De Cactus attack uit ep 4 ^_^
rollingthundermiracleattack
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef outcast-within het volgende:
Nu ik toch bezig ben. De Cactus attack uit ep 4 ^_^
rollingthundermiracleattack
De 2e doet t niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef outcast-within het volgende:
En natuurlijk het schattige waarzeg spelletjes met de cactus
deel 1
Deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |