Het is de TV-serie na de succesvolle, korte speelfilm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef Agiath het volgende:
Oja ik hoor veel goeie dingen over blood+
Wat is dat voor serie? en wat is de beste subber?
Hmm vond kimi ga nozomu eien ook wel leuk 2punten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef GinzaGirl het volgende:
Jaaa
I'm loving it
lekker girlie,
toch ook wel interessant omdat het over chinese horoscopen gaat enzo,
en er zitten natuurlijk vette hunks in :phaha grapje.
Dus het is een Japanse serie over Chinese horoscopen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja, het gaat helemaal over die astrologie enzo,
want de kat en de rat die hadden ruzie zegmaar omdat de kat (of juist de rat) tegen de ander had gezegd dat er geen feest was ofzo.
en 1 van die jongens die dus kat is, die heeft steeds ruzie met de jongen die rat is
Komt er een anime van Golden Sun?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand trouwens of die Golden Sun anime nog komt ?
Of is die al lang uit ?
chinese horoscopen zijn koning daar kunnen die jappen wat van lerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Dus het is een Japanse serie over Chinese horoscopen...Wat is daar logisch aan
![]()
nu in Rotterdam en volgt op het moment Chobitsquote:
De serie gaat over een meisje die samen met haar moeder woonde, maar deze verloren is aan een ongeluk... Haar vader was al overleden. Door in een tentje in het bos te wonen probeert ze zichzelf te onderhouden . Ze raakt echter in de problemen door een modderstroom en mag bij enkele medestudenten, de familie Souma, in huis wonen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie af en toe de naam fruits baskets verschijnen.
Iemand hier iets van gezien?
Die OVA's van Green Green zijn nog erger.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
chinese horoscopen zijn koning daar kunnen die jappen wat van leren
Wat heeft green green trouwens een slechte intro. En al die wiebeltieten gaan ook nergens over![]()
Maar goed eenmaal begonnen wil ik wel weten of ze ooit nou bijelkaar komen of niet
Aaw ik vind zo liev van je opmerkzaam bent bij mijquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:33 schreef uppie83 het volgende:
Heej heej... Hopey heeft weer gepostHeb je het lijstje van tijdschriften nog gemaakt???
*geduldig wachtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:03 schreef Hopey het volgende:
[..]
Aaw ik vind zo liev van je opmerkzaam bent bij mij![]()
Anyway, nee.. Ik ben mijn notitieboek bij een vriendin vergeten
Maar ik zie d'r morgen, dus dan typ ik alles even netjes in. Als ik een journaliste was, dan had ik mijn deadline allang overschreden..
![]()
Ik ben ook geen mecha fan maar deze serie vond ik toevallig best wel aardigquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Hopey het volgende:
Overigens ben ik bezig met Gun-X Sword.. Vind het tot nu toe een leuke serie. Geen mecha fan ik.. maar in deze serie speelt het nog een ondergeschikte rol. Een aanrader voor tussen de regulier anime series door
heb green green een jaartje geleden helemaal gezien met een paar maten (marathon). man, zat best goede humor in, maar een paar fillers waren echt te saai voor woordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
Barbaar. tis anime/manga/japan gerelateerd alleen dan verplaatst in de huidige context(kijk naar de filenaam van het plaatje anders
Trouwens ook te zien in episode 3 van green green.
Incusief erg leuk cactus toekomst verspelling methode en beginsel van het standaard 1kerel gewild door 2 vrouwen verhaal.
Besef me net dat niemand die episode gaat kijken
dus hier maar een cap
[afbeelding]
Bedoel je niet verschil in regio code? Anyway inhoudelijk zou ik niet weten wat het verschil is. Maar meestal zijn de NL uitgaves altijd zo kaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
vraagje:
ik zie dat er 2 verschillende versies van My neighbor totoro verkrijgbaar zijn/worden
de R1 release en de nog uit te komen (op 27 maart) R2 release
kan iemand mij vertellen of ik zou moeten wachten op die R2 release (wat dus de verschillen zijn?)
niet de NL releases (die zijn hier in huis ongveer gebanned i.v.m. het afwezig zijn van engelse audio track & subs)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
Bedoel je niet verschil in regio code? Anyway inhoudelijk zou ik niet weten wat het verschil is. Maar meestal zijn de NL uitgaves altijd zo kaal![]()
Dus als je regiovrije dvd player heb zou ik eerste kopen. Meestal hebben amerikanen net wat meer extra's erop staan. Gewoon kijken wat de extra's zijn zou ik zeggen.![]()
Filmquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:15 schreef stroopje het volgende:
Hopey, uit welke film of serie komt die usericon (avatar) van je![]()
Haha zeurberus. Goede actiequote:
Ja ik vind em bij vlagen erg leuk. alleen die intro is te echi.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
heb green green een jaartje geleden helemaal gezien met een paar maten (marathon). man, zat best goede humor in, maar een paar fillers waren echt te saai voor woorden
Kortom van de makers van 2 GEWELDIGE serie'squote:It looks sweet to me. Granted I didnt like WHR too much, but Samurai Champloo, and GITS SAC are great animes.
Ik schoot echt hard in de lach bij de eerste 5 min van ep 1.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
iemand hier elfen lied gezien?
en wat vonden jullie ervan..
ikzelf was in het begin een beetje zo van: das best grof.. (komt doordat ik de wat 'lievere' animes meer kijk , zoals love hina, kiki's delivery service, cardcaptor sakura) , maar naarmate ik meer eps had gezien begon ik et steeds beter te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De openings theme is trouwens ook ERG mooiOp maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |