Zelfde als hierbovenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:03 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Have fun![]()
Heb je trouwens de engelse dub of de japanse dub?
Het mag sowieso niet... Net als bij het opnemen van tv-series geldt er ook bij animé dat er gewoon copyright op rust. Strikt gesproken is het dus altijd illegaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:00 schreef Qunix het volgende:
blessed19 en ik zijn in gesprek op msn.
Blood+ is gelicenceert door Sony. Bleach is niet gelicenceert. Ik meen ergens gelezen te hebben dat niet gelicenceerde anime siries mogen gepubliceert worden in het buitenland (buiten Japan dus).
Ik mag Bleach downloaden en Blood+ niet. Teminste, dat denk ik.
Nu beweerd blessed19 dat ik ook gewoon Blood+ mag uitzenden ookal is het gelicenceert. Hij zei: "zolang je hem in nederland niet via bijv. de FRS kan kopen, is het legaal om hem te downen enzo".
Nu de vraag, is dat waar?
Weet iemand dat?
Ik heb zoiets van: als een serie gelicenceert is mag ik hem niet downloaden.
Aha! Nou dan is dat ook duidelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het mag sowieso niet... Net als bij het opnemen van tv-series geldt er ook bij animé dat er gewoon copyright op rust. Strikt gesproken is het dus altijd illegaal.
[verhaal]
uitzenden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef blessed19 het volgende:
*stilte*
ik heb dat gedoogbeleid nooit echt helemaal begrepen. maar je mag dus wel afleveringen uitzenden, mits ze niet gelicenseerd zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie is geen toppertje maar toch vermakelijk op een kansloze zaterdagavond zoals deze.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
wat Yakitate betreftquote:Op zondag 5 maart 2006 11:23 schreef Jor-an het volgende:
tis origineel, maar nu gaan ze in herhaling vallen door steeds weer een nieuw toernooi te introduceren met in principe dezelfde opzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nu te wachten totdat Naruto weer met het echte verhaal begint en dat School Rumble 2nd term uitkomt.
SR2 zal ergens begin april van start gaan.![]()
Verder moeten ze School Rumble maar snel gaan verkopen in de US want ik wil die orgineel hebben.
Wanneer Mai Otome afgesloten is kan ik weer wat ruimte vrijmaken door hem op DVD te branden, altijd wel fijn wanneer je een hele serie van 24 eps op een DVD kwijt kan. Mijn harde schijf staat af en toe helemaal vol met fansubs die verzameld worden en nog niet compleet zijn om op een DVD te gooien.
Als je een beetje ziek bent is dat wel fijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef Jordy-B het volgende:
d'r is niets zo fijn als lekker met 'n kop citroenthee in bed liggen en animé kijken, als je ziekjes bent...
Maar wanneer ik echt ziek ben moet ik echt niets van anime hebben, veel te vermoeiend imo.
Zeker als je een serie voor je hebt dat nogal diepgaat op zaken.
[ Bericht 17% gewijzigd door MaxiTitan op 05-03-2006 21:14:09 ]Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Laatste keer dat ik ziek was, heb ik volgens mij de serie Mezzo DSA gekeken... Goed bevallen...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef MaxiTitan het volgende:
Als je een beetje ziek bent is dat wel fijn.
Maar wanneer ik echt ziek ben moet ik echt niets van anime hebben, veel te vermoeiend imo.
Zeker als je een serie voor je hebt dat nogal diepgaat op zaken.
zo typisch hequote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Jordy-B het volgende:
ik zag van de week trouwens een kleine manga pocket bij de bruna liggen... 'k weet niet meer wat de titel was...
Vertaald naar het Engels, maar wel van rechts naar links gebundeld... (de mensen van de bruna hadden hem dan ook met de achterzijde boven in het strips-rek gezet)
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef SureZal het volgende:
Het is idd rustig geweest, tjah moest werken en natuurlijk zaterdag avond ff het café in.
Ik heb gewoon nog geen tijd gehad voor anime _| |O. wél voor manga.
*SureZal heeft Midori Days 4 in zijn bezit
Ik bladerde net toevallig in days 4 iets met slaap pillen :S?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef SureZal het volgende:
ik vind het wel leuk om te lezen
vooral als er op werk niets te doen is, pak ik een manga en ga ik lezen..
verhalen worden soms ook duidelijker/uitgebreider uitgelegd.
Midori bijvoorbeeld.. Ik heb een paar stukken gelezen waarvan ik dacht 'hmm, nooit gezien in de anime'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef SureZal het volgende:
hahah jaa (zoiets),jouw gedoe zorgt ervoor dat ik ook die manga's wil kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kosten die acht bij elkaar? (volgens mij zijn ze nog niet uit, maar komt er straks ook een box set? ik zeg maar wat. Met films is dat wel altijd zo)
Ik koop ze altijd voor ¤10 (soms ¤11 p/s zoals Tsubasa) per stuk. De box zal wel ¤65 wprden.. Ze zijn idd nog niet allemaal uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jouw gedoe zorgt ervoor dat ik ook die manga's wil kopen.![]()
Wat kosten die acht bij elkaar? (volgens mij zijn ze nog niet uit, maar komt er straks ook een box set? ik zeg maar wat. Met films is dat wel altijd zo)
Nou, ik heb de LA aan mijn ouders laten zien... ik heb ze nog nooit ze depressief gezien...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:13 schreef Zeurberus het volgende:
Net de Live Action gekeken van Grave Of The Fireflies (god nu ga ik dit topic ook vervuilen met L.A.) en ik moet zeggen dat ik hem niet zo schokkend vind als de anime
Ten eerste duurt dat kreng TWEE EN HALF UUR !
Nu ben ik niet vies van lange films maar dit duurde en duurde maar en ik had een paar keer zoiets van ja sluit het maar af.
Ten tweede is het einde is helaas ook veelste zoetsappig gemaakt in vergelijking met de anime.
Het acteer werk is wel verdomd goed en ik ben blij dat ik hem gezien heb. Doch komt deze niet in mijn dvd collectie en de anime absoluut wel![]()
Dat zou echt verkeerd zijn. Mensen moeten anime leren kennenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef Agiath het volgende:
Oke weer terug van Winterberg
Gelukkig is dit topic niet onderaan gezet
Sth to look forward to! (kijkt naar zijn horloge...)quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ik las net in de PCGameplay dat James Cameron (Titanic, Solaris) bezig was met de productie van de film Battle Angel, een verfilming van een manga.
Even zoeken op imdb leverde op dat het gaat om de verfilming van Yukito Kishiro's manga Gunnm... De titel van de animé klinkt wellicht bekender in de oren... Het gaat, zoals je wellicht verwacht had, om Battle Angel Alita. De film is in pre-productie en zal volgens de planning in 2009 uitkomen.
BAA!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef Jordy-B het volgende:
Da's dan ook niet gelijk het meest kenmerkende plaatje...
Dit is de manga
[afbeelding]
Het verhaal gaat in het kort over een cyborgmaker in de achterstandswijken van een rijke stad in de verre toekomst. Hij vindt een kapotte cyborg die door het rijke deel aan de straat is gezet. Als hij haar repareert blijkt ze echter iets betere eigenschappen te hebben dan de gemiddelde cyborg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |