abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 12:16:18 #1
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37207591

(vorige meet)

ja doe dan linkjes eikel.
Ja sorry hoor.
Abunaicon.nl (officiele conventie site)
Stichting Abunai (sponser)
Leuk om even rond te kijken.

[ Bericht 25% gewijzigd door Orealo op 23-04-2006 12:58:17 ]
pi_37207799
Ik kom, ik kom!

En ik reis met JOU mee! Muhaha.
Deze keer mag je wel een luchtbed e.d. van mij lenen om verder slaaptekort te voorkomen.

Deze keer ook vragen aan buren of ze snurken. Dan gaan we wel ergens anders staan.
  zondag 23 april 2006 @ 12:25:34 #3
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37207846
!

Ik zal voor slowchat purposes ook nog mijn 'reisverslag' van vorig jaar posten, zodra wat meer mensen dit topic gevonden hebben.
pi_37208162
Voor zover ik vooruit kan zien kan ik dat weekend dus bij deze meld ik me alvast aan.
pi_37208201
Uhm... 27,28,29... dat klinkt als net na 24... wat betekend dat het vrij in het begin is van de stufi maand
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  zondag 23 april 2006 @ 12:46:48 #6
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37208468
OP even aangepast, zo kan ik 'm makkelijk blijven updaten dmv het plaatje te vervangen
pi_37208711
Ik heb geen idee of ik kan, maar dat zie ik dan wel.

Zal ik mijn paarse trui weer aandoen?
  zondag 23 april 2006 @ 15:51:42 #8
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_37215386
Ik ben op Abunai
ja ja IN cosplay xD
ben er heel het weekend en ben ook te zien bij de DDR-expert en cosplay compos
  zondag 23 april 2006 @ 16:24:30 #9
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_37216466
oeh abunai

ik zal er ook weer zijn!
En net als vorig jaar ga ik weer lekker kamperen
pi_37229323
Abunai klinkt vet.

Geen idee hoe en wat. Maar ik probeer er te zijn. Geen idee hoe lang en wat

Lootmail binnen?
  zondag 23 april 2006 @ 23:11:32 #11
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37229373
tof, tof en tof

Ik update 'm morgen ofzo weer even

Nog maar 6 maanden en een paar dagen

outcast chek je mail
pi_37229530
Geen mail binnen?
  zondag 23 april 2006 @ 23:16:30 #13
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37229612
sales@dingejte ?
pi_37229723
pff ja. Maar is redelijk nieuw. taipau666 @ standaardheetmail is ook tof. Aniway. Ik ga naar bed.
  zondag 23 april 2006 @ 23:23:08 #15
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37229889
k truste.
pi_37230658
Hmm... ik weet niet wat de mogelijkheden gaan zijn voor mij... op 28 Oktober is mijn broertje jarig.
  maandag 24 april 2006 @ 14:49:08 #17
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37244945
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:45 schreef uppie83 het volgende:
Hmm... ik weet niet wat de mogelijkheden gaan zijn voor mij... op 28 Oktober is mijn broertje jarig.
Istie beetje anime fan?
pi_37250186
Dat vraag ik me dus ook af Hij kijkt het af en toe, maar niet echt genoeg om te zeggen dat ie een fan is
pi_37250267
tvp...:)
  woensdag 26 april 2006 @ 20:14:58 #20
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37322147
OP aangepast.
  woensdag 26 april 2006 @ 20:16:59 #21
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37322222
verslag vorig jaar
enjoy.

Abunai-Con 2005!
Been there, done that!

Zo, dat was me het weekend wel
Ik zal het vanaf het begin voorzetten..
We gingen in 2 groepen erheen, omdat sommige mensen nog wel naar school moesten om een toets te maken, wij (met z'n 2'en) hadden een minder prettige reis, vanwege het feit dat we opeens moesten stoppen omdat er een vriendelijke persoon voor te trein vóór ons was gesprongen, ik vraag zonder na te denken aan de machinist “Had hij niet een trein later kunnen nemen?”
Maar even later bedacht ik mij dat dat onze trein zou zijn, en sinds we best voorin er minder 'vrolijk' vanaf zouden zijn gekomen, niet dat we nu een feestje aan het bouwen waren, maar toch.

De NS zet bussen in hoorden we, het begrip was wel erg letterlijk genomen, want er werden echt bussen ingezet, wel 2. de rest moest maar met een stadsbus..

Allebei een plaatsje zoeken dus, ik zat naast een mevrouw die een erotisch verhaal aan het lezen was, en sinds ik van dat alles best moe werd, ben ik maar even gaan slapen aldaar, iets wat best wel een slim idee geweest is, maar daar komen we later op terug

Maar goed, toen de bus ons eenmaal vanaf Deventer naar Almelo had gebracht, zodat we de reis konden vervolgen met de volgende trein, die stampvol zat, besloten we een smoesje te bedenken, en 1ste klas te gaan zitten.. “Ja, nou, de conducteur van de andere trein zei dat we hier eerste klas mochten gaan zitten omdat we in de bus hierheen moesten blijven staan” maar onze kaartjes werden niet gecontroleerd.

Eenmaal aangekomen in Enschede (of wat er van over is), moesten we proberen naar het Vrijhof te komen, geen idee van waar het was, liepen we naar de NS Reisinformatie, eerst kwamen we nog 2 andere mensen tegen die blijkbaar ook naar Abunai gingen.
De NS klantenservice mevrouw wist het in het begin ook niet, maar na uitvoerig overleg werd ons verteld “Jullie moetn de bus nart u-tee pakkn, en dn uitstappnn bij 't vrijhof” , we kwamen erachter dat ze vast bedoelde dat we de bus naar het UT moesten pakken (Universiteit van Twente oid)

Dat was dus bus 1, nou yay, wij instappen, en jawel, we wisten gelijk dat we goed zaten, want op de eerste rij zat een Naruto Cosplayer, dus fout konden we niet meer gaan, uitstappen waar de cosplayer uitstapte en achter hem aan rennen was het gevolg, als ervaren shinobi sluipten we achter hem aan, zonder dat hij iets merkte, toen we bij de ingang aangekomen waren konden we het zelf wel af, achteraan aansluiten in de rij, die best meeviel.

Na een minuut of 10, waren we aan de beurt, nummertje geven, ID laten zien, en jawel, we kregen een erg cool polsbandje! Onze eerste loot

We besloten een beetje te verkennen, maar nog niets groots of bijzonders te doen omdat we daar toch nog zat tijd voor hadden,. En op de andere groep wilden wachten.
We gingen alvast de tent opzetten, leuk spul dat grondfolie, had alleen best wat zachter mogen zijn
Na uren lol met het folie (vliegeren enzo) gingen we verder, stokken erin, haringen erin, buitentent erop, en et voila! Hij stond, als een rots in de branding! Naast ons stond een klein grijs tentje, een klein grijs tentje met een staartje, maar daarover later meer

Toen alles stond was de 2de groep gearriveerd! Sommige van hun sliepen in een hotel, anderen hadden ook nog een tent op te zetten.
Toen dat allemaal gelukt was gingen we exploren! De gamesroom was nog niet open, en het was best lastig alles te vinden, vooral omdat we er pas erg laat achter kwamen dat er 2 gebouwen waren.

De voorraad van onze magen was ondertussen leeggelopen, dus besloten we naar de supermarkt te gaan om het een en ander aan voedsel in te slaan, waaronder een kokosnoot, een zak chips, 4 appels, Cola, en dubbelfris, en best pakket voor 2 mensen.

Onder het motto “ook een mens moet avondeten!” gingen we avondeten hunten, maar zonder succes, alle 24h spawn plekken waarin ingenomen, dus gingen we naar een klein barretje om te kijken of we daar wat snacks kunde nuttigen, ook zonder succes, maar de barman had wel een bestellijst voor ons uitgeprint van Jeruzalem, een pizzeria/e.d. Uit het centrum van Enschede, wat pizza's besteld, opgegeten, nog wat anime kijken, dealer room uitproberen, maar de rij stond aan buiten, later toch nog naar binnen gekomen, maar ze hadden geen naruto nummertje 7! de homo's, een vriendelijke Bleach Shinigami (Shinigami is een 'death god' of 'soul reaper' , was een cosplayer dus.) wist mij te vertellen dat ze er de volgende dag wel zouden zijn, ondertussen was ik mijn groepje kwijt geraakt, en ben naar buiten gelopen toen ik gebeld werd van “Hoi , waar ben jij?” hun waren nog binnen, dus ik buiten maar even wachten omdat ik het toch wel gezien had daarbinnen, de volgende dag zou ik mijn grote slag slaan, beetje de deur openhouden voor wat Dealers die spullen naar binnen moesten brengen, best lang staan praten met een gozer van de 'aniway', een van de weinige (misschien zelfs wel de enige!) anime-bladen in nederland! Voor nog geen 20 euro per JAAR krijg je elke 3 maanden een nieuw magazine en 1 keer per jaar een special! Als ik financieel zekerheid heb ga ik deze zeker aanvragen! Een must voor elke anime fan!

Daarna kwam mijn groep ook naar buiten, Isa had een vet stoere poster voor mij gekocht van Getbackers!
Met z'n allen ook nog even staan praten met de aniway dude, wat drinken erbij gehaald (cola of course;)) en toen was het alweer tijd om te gaan slapen zo'n beetje.
Mensen naar het hotel, ieder naar zijn eigen tent, en proberen te slapen, we lagen nog wat na te praten, toen uit de inmiddels nationaal gehate tent naast ons de vriendelijke woorden “Kunnen jullie even stil zijn?” wij “Oh ja, sorry!” dus wij zijn stil, nog geen 5 minuten later worden we opgeschud door een overweldigend geluid, alsof er een kudde olifanten over ons heen stormde en helikopters naast ons probeerden op te stijgen, maar we kwamen erachter dat het de buurman was die snurkte, en niet zo'n klein beetje ook, we speculeerden over hoe groot z'n neus wel niet zou moeten zijn!

Maar goed, slapen dus. Slapen? Ja slapen.. Maar het was mijn eerste keer kamperen, en ik had zoiets van “Ah man, dat gras is vast lekker zacht!” dus ik had geen luchtbed/matras/oid bij me, ik ging liggen en dacht “Omg, weet je hoe hard!” het voelde aan alsof je op een stuk gewapend beton probeerde te pitten.
Een simpel sommetje was snel gemaakt :
snurkende buurman + irritante ganzen + geen luchtbed + veel pratende mensen + bob als lichte slaper = nog geen 5 minuten slaap in 1 nacht!

De volgende dag zag ik eruit als een zombie, maar dat was nog niks vergeleken met de dag erna, maar dat later..
beetje versuft doen we de 'wakker worden' routine, wat we als eerst gingen doen is mij een beetje ontschoten, vanwege het feit dat ik erg kut en vooral erg weinig geslapen had, waarschijnlijk de game-room bezetten, Naruto Da Fighting Game gespeeld! ERG cool spel !:) en met verbazing gekeken naar wat DDR (Dance Dance Revolutions, dat spring spring dans spel dus.) springers.
(pagina 3.. )
Ontbijten was er niet echt bij, ik had wel een ontbijt-voucher, maar het is ook weer zoiets om die in je eentje te gaan gebruiken, en ik had er ook niet echt bij nagedacht, wat minuten en flink wat cola verder, denk ik dat we wat anime gekeken hebben, waaronder AIR! En Ik als Air-Fan vond dat helemaal geweldig, maar er kwamen comments van mijn groepgenoten dat er teveel meisjes in zaten.. ik let meer op het verhaal dan op de meisjes (echt waar ;p)

Daarna waren we even in de Doujinshi (zelfgetekende-fan-manga-tekenaars) lounge, waar ze een vet stoere en vooral zachte bank hadden die ik tot mij, en mijn lichaam claimde om wat nachtrust in te halen, dit is redelijk gelukt, lekker geslapen, beetje kort, maar toch zeker 5x zoveel als in de tent

Daarna even naar de dealer room om naruto 7 te zoeken, ik kon hem in de eerst instantie niet vinden, maar toen ik achter de stand keek stond daar een stapeltje naruto 7's, ze waarin niet in de schappen gezet, maar dat hield mij niet tegen, ik pakte er heel sneaky 1, en samen met Full-Metal-Alchemist kocht ik hem, helemaal happy, mijn weekend was in ieder geval al top! Daarna ook nog een naruto speeltje gekocht (sleutelhanger) en een coole mini-mecha ding, en een cheescake boekje, Cheescake is een Nederlandse doujinshi groep die erg coole fan-manga maakt, ik had op Animecon hun eerste boekje gekocht, dus nu de 2de!

Iets wat ik vergeten ben over vrijdag, was de cosplay-fashion-show, iets wat toch wel gemeld moet worden! Hier lieten de cosplayers hun coole outfits zien van de rest van het publiek, en sommige mochten er echt wezen! Zelf deden 2 mensen van ons groepje aan cosplay (Isa en Leon als Temari en Sasuke) maar niet aan de fashion show. De presentator praatte Engels, of een verbastering van dat. Z'n woordkeus was wel ok, maar de uitspraak op z'n minst bagger., maar toch, als twentse boer is dat toch wel lastiger.

Terug naar Zaterdag! Toen was het tijd voor de Cosplay-Act-Compition , waarin cosplayers dus een stukje opvoeren van de anime waarvan ze cosplayen er zaten ERG coole tussen, we hadden dezelfde presentator, we hoorde dat de rest van het gebouw leeggelopen was, om allemaal hier te verschijnen, en dat was het wel waard ook, alleen zijn we niet tot het einde gebleven onder het motto “Ook een cosplay-fan moet avondeten” , dit konden we niet later doen omdat Leon meedeet aan de AMV (Anime-Music-Video) compitite, en die zou na de photoshoot zijn die na de cosplay-act-compo zou komen, en we moesten nog eten bestellen e.d., omdat het even duurde voordat het er was besloten we de mensen bij de garderobe te vragen of we ons eten daar konden stashen tot na de AMV-compo, we kregen een fles wijn omdat we boven de 27 euro aan voedsel besteld hadden, dus die hebben we aan de Gophers (medewerkers) gegeven als dank

We waren nog niet uit de garderobe of we kregen te horen dat de AMV-Compo een uur werd uitgesteld, dus ja, eten maar weer ophalen, fles wijn mochten ze houden.
Blijkbaar hadden we een goede keus gemaakt want het eten daar was niet naar binnen te werken (zo hoorden wij) veel mensen die onze pizza's over wilden kopen, maar dat ging niet door, wel hebben we zo'n 3 groepen op de hoogte gebracht van Jeruzalem, dus die heeft goeie zaken gedaan dankzij ons

Toen we 2 stukjes pizza overhadden hebben we die weggegeven aan wat hongerige cosplayers, ook als soort van dank, want cosplayers maken nu eenmaal een anime-con compleet

Maar goed, de AMV-Compo dus, er zaten erg goeie Video's bij, Leon is 3de geworden, van de 8, toch netjes voor een first try! De comments van de presentator waren erg kritisch, maar zo werd uitgelegd dat het standaard HEEL hoog was dus de comments reflecteerde de andere inzendingen, om zo de beste te bepalen
(pagina 4,wheheh. Hulde aan de mensen die nog doorlezen!)

Daarna nog even de gameroom ingedoken, tot ik zo rond een uur of 11 het niet meer volhield en alvast ben gaan maffen, ik denk dat ik net een kwartiertje ingedommeld was toen ik wakker werd van “NZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZT” jawel, de deur van de tent!
Ach, sleep is for teh weak, dacht ik maar.
En het leukste was dat het geluid deze nacht erger was dan de vorige nacht! Dus jawel, ik heb weer weinig geslapen! Naast de ganzen, de fontein, de dronken jongeren, de snurkende buurman, was er deze nacht ook regen, en nog een snurker bij onze tent in de buurt, heel erg in de buurt denk ik zo, het leek wel een orkest.

Met telefoon in de mond, en je tanden die op een knop drukken op het licht aan te houden lag ik mijn naruto en full-metal-alchemist boekjes te lezen, toen mijn telefoon leeg was, en uit viel was ik best bored, besloot een appel te eten, en na een tijdje werd het weer licht, dus verder lezen.
Daarna had ik het wel gezien daar binnen, hop hop hop kleren aan, en beetje rondlopen, liep net rond of ik zag een andere tent open gaan, “Yo!” was mijn begroeting aan onze Chinese medemens die met een slaperige kop uit z'n vergrote sok-tent gekropen kwam.

Het was Zondag, de laatste dag, het was duidelijk aan iedereen te merken dat ze moe waren (behalve aan Isa, die vertelde mij hoe lekker ze geslapen had op d'r luchtbed.) dus besloten we iets relaxed te gaan doen, dus hebben van 10 uur tot ongeveer 3 uur in de video room anime zitten te kijken, Ichigo 100% viel erg in de smaak bij mijn puberale groepgenoten, ondanks het feit dat er hier veel meer meisjes waren dan bij Air, maar vanwege de puberale manier dat het gebracht werd vonden ze het toch wel weer, ik kan niet zeggen dat ik niet genoten heb van deze anime, wel een topper

Daarna kwam Bleach, of nou.. dat probeerde ze, een bleach aflevering duurt zo'n 24 minuten, hier duurde hij zo'n.. 10 minuten! Skip skip skip, haper haper haper, terugspoelen, te ver, verder spoelen, haper haper, eind liedje” dat was ongeveer een aflevering.
Na de 2de aflevering werd er omgeroepen dat er door technische mankementen bleach niet verder uitgezonden word, wat erna kwam was een anime uit het jaar nul. Een door een opera orkest gezongen intro liedje, het ging over aliens die de aarde kwamen overnemen oid. Jawel, zeer spannend, de hele zaal (er was best veel animo voor bleach) stroomde leeg, op ons na, maar ook dat duurde niet lang, we vroegen aan de Gopher of er iets anders gedraaid kon worden, omdat hier toch niemand naar keek, er werd gebeld, maar orders van bovenaf waren dat ze dit gewoon uit moesten blijven zenden.

Dus wij maar weggaan, gameroom induiken, daarna even kijken hoelaat de bus/trein ging enzo, we wisten al dat sinds we op de Campus van de UT zaten, er op zaterdag en zondag weinig treinen zouden rijden, omdat er op die dagen geen Universiteit is, de we moesten een stukje lopen.

Bij de bushalte aangekomen maakte we kennis met 'Roxanne”, een meisje wat ook bij abunai geweest was, en onze kant op moest.

Beetje gepraat, toen kwam de bus, wij alles instampen, en op naar het station, daar aangekomen hoefden we niet lang te wachten op de trein, maar die zat wel stampvol, ik had eigenlijk een plekje naast het raam gewild, maar ja, ik zat naast Roxanne, probeerde een beetje uit te rusten op mijn hand, want ik was echt kapot, gelukkig zei ze “wil jij bij het raam zitten? Dan ga ik wel daar zitten, kan je wat beter rusten.” wat ik heel tof vond!

Van de rest van de treinreis weinig meegekregen, behalve dat ik wakker gemaakt werd door Leon, en op een manier die god zou moeten verbieden.. als je ooit “Jochem meier” met “WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN” gezien hebt, snap je wat ik bedoel, er werd ook hevig aan mij geschud, mijn eerste woorden die de levende wereld bereikten waren “Doe eens normaal achterlijke idioot” oid

Maar goed, ze waren dus blijkbaar al een kwartier bezig mij wakker te maken, so can't blame them.
Ik heb volgens mij nog nooit zo vast geslapen, al was het maar een uurtje.
We stonden dus al op het station, of soort van, uitstappen met z'n allen, sommigen moesten nog verder naar Driebergen-Zeist (wij stonden op Amersfoort) Ik had denk ik net door dat ik wakker was toen we gingen zoeken welke bus we moesten hebben, maar dat kwam goed, bus genomen, eenmaal veilig in soesteberg aangekomen en na wat na-praten enzo pakte ik m'n fiets en begon aan de moeilijkste fietstocht ooit, op een fiets zonder remmen, met 2 tassen en met 1 hand fietsen, door een bos (zonder licht!) , kwam een motorrijder tegen waar ik op het laatste moment nog voor kon uitwijken, maar goed.

Veilig Thuis aangekomen, nog ff hallo zeggen enzo, msn en toen van 11 tot half 2 (de volgende dag) geslapen, nu voel ik me weer helemaal top en kan het zo nog een keer doen!

Een zeer geslaagd weekend!
pi_37373711
Waarom staat Outcast weer eens 2 keer met zijn naam op de lijst ??? 1 keer boven mij en 1 keer tussen de zaterdag en heel weekend lijst in.

Heeft ie aandacht nodig ofzo
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:01:32 #23
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37373796
Oh shit da's mijn fout
Ik ga dat thuis ff herstellen
pi_37374016
is het al gefixed?

LOL ik zie het nu ook.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:15:38 #25
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37374254
Komt omdat ik eerst de mensen die het nog niet zeker wisten tussen de 2 lijsten in wou zetten, maar later leek het me een beter idee om er een apart lijstje voor te maken, zodoende ben ik vergeten outcast te verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')