je doet offtopicquote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
Zou er in dit topic voor de verandering eens wat minder onzinnig gepostopkrikspamd kunnen worden? Het vorige topic ging nog geen twee weken mee, wat behoorlijk schandalig is...
En wat meer relevante posts zorgen ervoor dat het ook wat prettiger is voor de mensen die willen bijlezen.
al mijn posts zijn allemaal over anime en/of manga gegaan! dat het nou niet een topic is met alleen maar feitjes en vermelden welke serie iemand volgt, lig ik echt niet wakker van!quote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
Zou er in dit topic voor de verandering eens wat minder onzinnig gepostopkrikspamd kunnen worden? Het vorige topic ging nog geen twee weken mee, wat behoorlijk schandalig is...
En wat meer relevante posts zorgen ervoor dat het ook wat prettiger is voor de mensen die willen bijlezen.
Slowchatten kan ook elders... Ik erger me echt kapot aan geëikel als postkwartetten...quote:Op maandag 10 april 2006 19:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
je doet offtopic
Misschien moeten we 't topic hernoemen naar Anime/Manga Slowchat deel 13!
Ja... slowchat, heet dat...quote:Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
al mijn posts zijn allemaal over anime en/of manga gegaan! dat het nou niet een topic is met alleen maar feitjes en vermelden welke serie iemand volgt, lig ik echt niet wakker van!
Ik vind dat het nu wel een gezellig groepje (aan het worden) is. Dat die topics nu eenmaal zo snel gaan, zegt ook een beetje over de sfeer in deze thread.
Ja true, ik geef je gelijk als je zeurt over dat postkwartetten, misschien is dat wel een beetje irritant.quote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Slowchatten kan ook elders... Ik erger me echt kapot aan geëikel als postkwartetten...
Je kunt er een superinteressante topicreeks van maken, maar daar moet je als users wel 'n beetje je best voor doen.
Lijstjes met animé die je gezien hebt, zijn niet interessant als je ze niet van motivatie voorziet. Er zijn weinig mensen die het wat boeit welke dingen je al gezien hebt, dus vertel wat je er van vindt en waarom je ze goed of slecht vindt. Dat geeft vervolgens stof voor een discussie (voornamelijk als je een afwijkende mening hebt over een serie) en da's tof.
Het is niet echt interessant om te melden welke afleveringen je gezien hebt en/of aan het downloaden bent als je daar geen mening/verwachting over geeft (en we hebben niet voor niets spoilertags, dus je kan er inhoudelijk over praten als je maar even aangeeft over welke serie en aflevering je het hebt).
Kale mededelingen zijn voor mij net zo interessant als vertellen dat je vanmorgen een boterham met pindakaas als ontbijt hebt gehad, ofzo.
Als je 'n nieuwe animé/manga gezien hebt, vertel dan ook gelijk wat je er van vindt en waarom... Geef een kleine inleiding tot het verhaal, vertel wat je opviel, wat je goed of slecht vond. Op die manier weten de andere users of die serie een aan- of afrader is.
Is wat meer werk, maar ik weet zeker dat je daar een toffer topic van krijgt.
juist! en je kan altijd vragen hoe de ander het vond, en wat voor een verwachtingen hij/zij heeft voor de rest van de serie.quote:Op maandag 10 april 2006 20:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja true, ik geef je gelijk als je zeurt over dat postkwartetten, misschien is dat wel een beetje irritant.
Maar vergeet niet dat dit vooral een gezellig topic moet zijn waar mensen praten over anime/manga, ik vind 't leuk om te zien wat mensen zoals kijken, daardoor kan ik posts als "ik het net de eerste afleveringen van xxx gezien!" wel waarderen, als ik dan meer informatie wil, vraag ik daar wel om.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Omdat dit het grote anime/mangatopic is... Ik kan wel vrolijk een soortgelijk topic openen, maar jij weet net zo goed als ik dat de moderator me dan vrolijk naar dit topic doorverwijst. De enige manier om 't meer naar mijn smaak te krijgen, is dan dus door aan te geven hoe ik graag een topic zie (en te hopen dat mensen daar 'n pietsie bij stil staan)... Ik schrijf dan wel in de gebiedende wijs, maar het is vanzelfsprekend dat het om mijn mening gaat.quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef blessed19 het volgende:
als je deze reeks kut vindt, waarom blijf je dan?
idd... En een beetje slowchat is prima, maar slowchat loopt nogal makkelijk de spuigaten uit.quote:dit is de algemene thread van anime en manga. dat betekend dus ook dat slowchat over anime/manga is toegestaan. (ok, kwartetposts zijn inderdaad niet echt je van het)
Discussieëren is een kunst... dat niet iedereen die kunst even goed onder de knie heeft, is natuurlijk geen reden om discussies tegen te werken... Over het algemeen zijn discussies ontzettend leuk om te lezen en om zelf aan deel te nemen. En mensen die komen met een welles/nietes-opmerking, zijn per definitie uitgediscussieerd.quote:Het motiveren van series is op dit moment wel op een aardig pitje, en mensen die vragen naar diverse anime worden ook altijd ''geholpen''. Ik ben juist bang dat je met discussies toch alleen maar uitkomt op welles en nietes verhalen.... iets waar ik echt toaal niet achter sta.
Ik zit al op het leukste forum ter wereld... Al járen... Is het dan zo vreemd dat ik hier dan ook een van m'n grootste hobby's wil bespreken? Het hoeft niet superinhoudelijk te zijn, en het hoeft niet zeer formeel te zijn... (Dat laatste is sowieso onzin, maar oké)... Maar de posts mogen wel wat meer inhoud krijgen.quote:Als je echt een superinhoudelijke en zeer formeel fora zoekt (echt iets voor jou), stuur ik je liever door naar aniway, dmx of nog beter, naar het SDV forum.
moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit gehoord heb, ik denk dat ik ut wel verkeerd zal verstaan maar ik versta altijd:quote:Suki desu = I love you
ik weet niet hoe ze ut schrijven maar zo klinkt het in iedergeval..quote:Ski
Hmm ja, in densha otoko zeggen ze iets van 'daiski'quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit gehoord heb, ik denk dat ik ut wel verkeerd zal verstaan maar ik versta altijd:
[..]
ik weet niet hoe ze ut schrijven maar zo klinkt het in iedergeval..
ligt het aan mij of wat?
Ik denk, ik zoek 't gelijk ff opquote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit gehoord heb, ik denk dat ik ut wel verkeerd zal verstaan maar ik versta altijd:
[..]
ik weet niet hoe ze ut schrijven maar zo klinkt het in iedergeval..
ligt het aan mij of wat?
nya eigelijk wordt het geschreven als Daisuki(=I Love you)quote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm ja, in densha otoko zeggen ze iets van 'daiski'
Wasda?quote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
On a Side note: het animepack voor Stepmania Heerst![]()
^_^;;
Stepmania is zeg maar Dance Dance Revolution voor op de PCquote:
Coolquote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Stepmania is zeg maar Dance Dance Revolution voor op de PC
en met de animecons wordt meestal een Songpack gereleased met alle leuke anime ops endings en insertsongs die gestept en gesyncd zijn voor Dance Dance Revolution.
credits gaan hieruit naar de mensen van DDRNL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |