ja idd die mquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je het over "La Verite"?
Da's geen 2e seizoen, maar eerder 'n soort van remake... Niet zo leuk als 't origineel, vond ik...
Heb hetzelfde gevoel bij Bleach, na vijf eps..quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:15 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een paar eps van honey & clover gezien en ben er nu niet echt kapot van...
[..]
Hanaukyo maid is leuk :3quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef mschol het volgende:
vanavond begin ik aan Hanaukyo Maid-Tai
lijkt me wel grappig![]()
en voor de volledig heid kan ik daarna ook nog seizoen 2 kijke
Thank you stranger!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Cristan het volgende:
@Orealo: Arigato staat 2 keer in de openingspost, ik keer als "Dankjewel" en een andere keer als "thank you". Hiervoor in de plaats zou je ksa (weet ik veel hoe je het schrijft) = verdomme of de vertaling van "let's go" toe kunnen voegen.
Mooiste en vetste stuk van Naruto wat tot nu toe is uitgekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Orealo het volgende:
Ja, naruto
op 't moment dat Sasuke tegen Naruto gaat vechten in "lvl2" vs "Kyuubi" wil Sasuke dit nog wel eens kwijt
Mee eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mooiste en vetste stuk van Naruto wat tot nu toe is uitgekomen.
Geloof dat wij een andere definitie van review hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Als je het zou lezen, luie donder, zou je weten dat het geen review is, maar slechts een eerste indruk. Ik heb 't lef niet om zo'n post als "review" door het leven te laten gaan.
Voor een review moet je trouwens de hele serie gezien hebben. Niet vijf episodes, ofzo... Ik weet van Capeta toevallig dat er vanaf aflevering 14 een kleine omslag is in de serie... Je hebt dus 'n behoorlijk beperkte review als je dat al na vijf afleveringen doet.
Kijk de eerste ep maar en je weet waaromquote:Op woensdag 12 april 2006 18:54 schreef Jordy-B het volgende:
'k geef geen mening over het verhaal... hoogstens het verhaal van de aflevering(en) die ik gezien hebt.
Beeld & geluid zijn redelijk constant tijdens de serie, dus daar kan je best wat over zeggen als je de eerste aflevering hebt gezien. Dus ik geeft een inleidend verhaaltje, zeg wat over beeld & geluid, wat me allemaal opviel en of ik zo'n serie zou aanraden of niet...
Er zijn deze week meer dan tien nieuwe series uitgekomen... dus zo gek is zo'n preview-achtige post niet.
En waarom is Ergo Proxy een uitzondering?
Ik doelde meer dat ik niet voorbarig spreek over een serie totdat ik 4-5 eps heb gezien. Als je mijn geschiedenis doorleest in deze reeks zal je zien dat ik het heb over series die ik OF helemaal gezien heb OF waar ik + 10 eps van gezien heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb de eerste episode van ergo proxy gezien, maar het is nogal belachelijk om te beweren dat dat een uitzondering zou zijn... Het is natuurlijk de grootst mogelijke onzin dat je van series 5 afleveringen gezien moet hebben voordat je een "goed beeld" kan vormen, behalve van Ergo Proxy...
òf het is onzin dat je vijf afleveringen gezien moet hebben, òf je hebt volgens jouw redenering gewoonweg geen goed beeld van Ergo Proxy...
oh zo... zeg dat dan. Zoals jij het zegt, staat het er alsof ergo de uitzondering op de 5ep-regel is...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat ik niet voorbarig spreek over een serie totdat ik 4-5 eps heb gezien. Als je mijn geschiedenis doorleest in deze reeks zal je zien dat ik het heb over series die ik OF helemaal gezien heb OF waar ik + 10 eps van gezien heb.
Ergo Proxy is dus een uitzondering omdat ik het daar vanaf ep 1 al over heb
nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk wel dat CGI de toekomst is... Dat klinkt cliché, maar CGI maakt het mogelijk om ingewikkelde scenes op een vrij makkelijke manier te realiseren. Hoewel het bij, bijvoorbeeld, het eerste seizoen van Initial D echt geen gezicht was, is het gebruik van CGI voor race-scenes (als in Capeta) echt stukken vooruit gegaan. En het ziet er in Capeta ook echt behoorlijk goed uit...
Het is gewoon dat CGI en getekende animatie nog teveel van elkaar verschillen qua aanzicht.. Je ziet gelijk wanneer iets getekend is of CGI. Als ze dat kunnen oplossen, zal het gebruik van CGI een stuk meer gewaardeerd gaan worden.
(ik heb het nu natuurlijk over het gebruik van CGI-objecten... Er wordt al jaren met succes gebruik gemaakt van CGI-effecten als het out-of-focus gaan van de achtergrond, wazig worden van het beeld door de snelheid, het invoegen van lichteffecten, rook, etc)
Voor de lezer die geen flauw idee heeft waar het over gaat... CGI staat voor Computer Generated Images/Imagery
dat geldt ook voor films muziek, boeken etcquote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:
Anime/Manga draait op smaak, Daar zijn we 't wel over eens.
Nadeel is dat Disney er gigantisch veel tijd en geld heeft ingestopt om zoiets te bereiken... Dat lukt echt nooit bij een standaard animequote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)
njah das idd wel waarquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nadeel is dat Disney er gigantisch veel tijd en geld heeft ingestopt om zoiets te bereiken... Dat lukt echt nooit bij een standaard anime
Jammer dus. bij mij is de feeling van een anime direct weg als ik van die GCI achtergronden/vliegtuigen zie.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk wel dat CGI de toekomst is...
Preciesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jammer dus. bij mij is de feeling van een anime direct weg als ik van die GCI achtergronden/vliegtuigen zie.![]()
Opzich begrijpelijk, want na een tijd bespaar je er een grote hoeveelheid tijd en geld uit, maar ik hecht veel waarde aan de huidige traditionele anime.
Ik kan niet meer vinden hoe ze de gnoes gedaan hebben... Je kan in ieder geval bij de stroom aan gnoes in de verte (bij het shot van boven) wel zien dat het niet getekend is...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)
Dat is waar ook voor je het weet zitten we in deel 14quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
Over zinloos en off topic gesproken...
(ja, dat is deze post ook!)
Damn wat is zij dun.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla
vrolijk intermezzo
Fruits basket![]()
[afbeelding]
dat heet anime, valt me toch vaak op dat al die meiden in anime superslank zijn en (in verhouding) vaak grote borsten hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Damn wat is zij dun.
Die moet ik ook nog steeds een helemaal kijken
hmm das meer mijn type anime.. eff kijken waar ik em vandaan kan trekkenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.
De manga is leuker.
Ja he af en toe te wijs enzo, maar ach ik heb het ook met densha uitgehouden. Dus haar overdreven karakter kan ik ook wel aan. Ik ga em ook zeker voor een 2de keer kijken. Er worden nogal wat leuke dingen in gezegd. Tips van wijlen mama en grappige situatiesquote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.
De manga is leuker.
dude...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla
Welke opmerking op fok bleef je bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |