abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36861016
vanavond begin ik aan Hanaukyo Maid-Tai
lijkt me wel grappig
en voor de volledig heid kan ik daarna ook nog seizoen 2 kijke
pi_36861363
Heb je het over "La Verite"?

Da's geen 2e seizoen, maar eerder 'n soort van remake... Niet zo leuk als 't origineel, vond ik...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36861536
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je het over "La Verite"?

Da's geen 2e seizoen, maar eerder 'n soort van remake... Niet zo leuk als 't origineel, vond ik...
ja idd die m
maar ach seizoen 2 of niet ik kijk et wel
efleveringen zijn toch niet echt lang (15-20 minuten elk)
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:19:24 #54
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_36861978
Er starten de laatste tijd veel nieuwe series, op dit moment ben ik begonnen met Soul Link en Kiba. Ik heb ook nog een aantal andere series op mijn hd staan, die ga ik binnenkort kijken. Ik kijk echt veel te veel series tegelijk, maar ik zal er binnenkort wel een paar droppen, gebeurt automatisch. Verder heb ik nog een paar filmpjes op mijn hd, dus ik ben nog wel ff bezig
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
pi_36862342
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 15:15 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een paar eps van honey & clover gezien en ben er nu niet echt kapot van...
[..]
Heb hetzelfde gevoel bij Bleach, na vijf eps.. Misschien te veel verwacht, gezien de populariteit.
Geen personages waar ik me betrokken bij voel, de te opvallende manier waarop uitleg gegeven wordt (bijvoorbeeld wanneer je de gedachten hoort van Rukio als ze ziet hoe sterk Ichigo is), het overdreven gedoe van de hollows (personages die alsmaar hun slechtheid verkondigen zijn zooo cliché...)...
Binnenkort eens opnieuw proberen, misschien had ik ook wat last van gewenning na een weekend vol anime.

Midori no hibi is zo absurd, ik zat een half uur later nog te grinniken Enkel de eerste ep gezien, ik ga er zuinig op zijn, het lijkt me zonde om ze allemaal na elkaar te bekijken.

Black Cat: serie zoals ik ze graag heb, beetje duister, mysterieuze personages, een vlotte verhaalstijl waar je uren naar kan kijken. Daar ga ik zo meteen verder mee.

PS: Een deel van de OP lijkt bedoeld voor echte newbies zoals ikzelf Het leek me vreemd dat bij een begrip als fillers dan geen uitleg gegeven wordt.
pi_36864114
Gister de eerste episode van Girls High gezien (de serie staat als "high school girls" op internet)... Het lijkt erop dat het een comedy is over het highschool-leven van 'n aantal studentes in dezelfde klas.

De animatie, muziek en geluid zijn nogal lomp, maar het verhaal van de eerste aflevering is wel vermakelijk. De serie is alleen nogal gefixeert op het tonen van slipjes en 'pikante' manieren om onderuit te gaan...
't is duidelijkelijk zo'n soort comedy...

De regisseur heeft veel series op z'n naam staan, maar ik ken er eigenlijk maar een paar van... niet al te beste series. Het karakterdesign komt van dezelfde man als bij Elfen Lied, maar deze series lijken totaal niet op elkaar. Het enige wat me bekend voorkwam, was de stijl in de eindanimatie... Dit is echt twee druppels water de stijl in Mezzo Forte/DSA...

Ik denk dat het wel 'n geinige serie is als je van onderbroekenlol houdt...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:36:55 #57
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_36864498
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef mschol het volgende:
vanavond begin ik aan Hanaukyo Maid-Tai
lijkt me wel grappig
en voor de volledig heid kan ik daarna ook nog seizoen 2 kijke
Hanaukyo maid is leuk :3
heb me er goed mee kunnen vermaken in elk geval P:
ik wil best meer zegggen maar ik ga dan lopen spoileren denk ik T_T
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:13:01 #58
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36868056
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Cristan het volgende:
@Orealo: Arigato staat 2 keer in de openingspost, ik keer als "Dankjewel" en een andere keer als "thank you". Hiervoor in de plaats zou je ksa (weet ik veel hoe je het schrijft) = verdomme of de vertaling van "let's go" toe kunnen voegen.
Thank you stranger!

ik heb er 1 veranderd in 'Koi' wat iets betekend van "Kom maar op!"
pi_36868095
Heb je toevallig Koi ook nog uit een specifieke anime serie geleerd?
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:16:57 #60
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36868183
Ja, naruto

op 't moment dat Sasuke tegen Naruto gaat vechten in "lvl2" vs "Kyuubi" wil Sasuke dit nog wel eens kwijt
pi_36868220
Koi

Zo dus? OP opleuk
--------------------------------------
s.c edit: Zeker ontopic. OP opleuk uber alles ^_^

[ Bericht 22% gewijzigd door outcast_within op 11-04-2006 21:26:33 ]
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:20:40 #62
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36868308
Fixed!

wat zijn we goed ontopic heee
pi_36869047
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Orealo het volgende:
Ja, naruto

op 't moment dat Sasuke tegen Naruto gaat vechten in "lvl2" vs "Kyuubi" wil Sasuke dit nog wel eens kwijt
Mooiste en vetste stuk van Naruto wat tot nu toe is uitgekomen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:43:16 #64
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36869106
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

Mooiste en vetste stuk van Naruto wat tot nu toe is uitgekomen.
Mee eens.
En daarna 't chuunin examen + 't itachi/sasuke stuk
pi_36874183
hanaukyo maids is nou al weer voorbij
maar was errug leuk
pi_36875683
heb gezondigd!

vandaag geen enkele anime gekeken, maar wel 8 filmpjes met de webcam rijker... gitaren/zwaarden/bijlen/macho man/metal/80's.... en 3 lui die van de kaart zijn!

*priceless*

morgen ga ik weer verder met elfen lied! ik vind het alleen zo verrekte jammer dat elk bijpersoon een paar afleveringen meedoet, en dan medogenloos afgeslacht wordt
  woensdag 12 april 2006 @ 11:15:11 #67
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36881259
naruto nog steeds bezig met fillers?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36886100
Nog 3 afleveringen fillers en dan is het gelukkig voorbij.
pi_36889899
Bleach heeft een andere intro weer...

Lijkt het zelfde maar zoek het verschil
pi_36890755
Góh... Weekje rust en de volgende Bleach is 2 mei.
pi_36893772
Eerste aflevering van Capeta gezien...

Capeta gaat over een tienjarige jongen: Capeta. ZIjn moeder is overleden en zijn vader moet lange dagen draaien als wegenbouwer, waardoor hij weinig met zijn zoon kan optrekken... Hoewel Capeta erg volwassen is voor een tienjarige, en zelf het huishouden doet, is hij vrij eenzaam. Hij heeft weinig hobby's en is eigenlijk altijd verveeld, maar hij heeft wel een voorliefde voor snelle auto's en racerij. Als op een dag zijn vader een klus bij een kartbaan heeft, weet hij het perfecte ding voor zijn zoon...

Grafisch is de serie erg goed... Hoewel de tekenstijl niet strak is (in tegendeel), is het wel erg gedetailleerd en is de animatie van goede kwaliteit.
De serie gebruikt CGI voor praktisch alle mechanische objecten. Dit ziet er (ondanks het gebruik van cell-shading-achtige technieken) nogal anders uit dan het getekende deel, maar dat stoort niet echt. Vooral niet doordat in gebieden waar veel CGI voorkomt (de kartbaan, bijvoorbeeld) ook CGI gebruikt wordt voor de achtergrond. En in scenes waarin eigenlijk alleen personen voorkomen, zijn de achtergronden gewoon getekend.
De CGI is minder goed uitgevoerd dan het getekende deel... Hoewel de bewegingen vloeiend zijn, zijn ze niet bepaald natuurgetrouw. Ook ontbreekt er nog wel 'ns één en ander (zoals in het laatste screenshot te zien is , maar dat merk je eigenlijk niet (ik zag het foutje in de screenshot ook echt net pas)

Het geluid was behoorlijk. Muziek was nauwelijks aanwezig (er wordt voornamelijk gebruik gemaakt van achtergrondgeluiden).
Het enige wat af-en-toe stoorde was de stem van Capeta. Deze is ingesproken door Adachi Naoto en die is volgens animenfo geboren in '93... Dus een jong ventje ipv een vrouw met een jongetjesstem. Op zich beter, maar je merkt af-en-toe het gebrek aan acteertalent.

De fansub wordt voor zover ik weet enkel door ray=out verzorgd. Hoewel ik nog nooit eerder van deze groep gehoord heb, is de kwaliteit van de subs behoorlijk goed.

Een paar screenshotjes:

* zoals je kunt zien heeft de bestuurder van de gele auto niets in zijn handen

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 12-04-2006 18:01:13 ]
pi_36894618
weer een nieuw deeltje !

Welkom terug allemaal

Jordy-B moet weer de sfeerverpester uithangen

Je hebt wel gelijk dat het inhoudelijk beter moet maar ik heb geen zin om lange posts te maken of te lezen, anime is en blijft een smaak kwestie. Ik kan wel opsommen dat ik de muziek, de animatie en het verhaal leuk vind maar dat is geheel subjectief. Mensen moeten een serie die genoemd word eens proberen, kom je er vanzelf wel achter of je het wel of niet wat vind.

En reviews van een serie waarvan net 1 of 2 eps gereleased is (of waar je 1 of 2 eps van hebt gezien) vind ik helemaal ruk. Het is algemeen bekend dat je een serie minimaal 5 eps de kans moet geven voordat je echt iets erover kan zeggen.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_36894787
Als je het zou lezen, luie donder, zou je weten dat het geen review is, maar slechts een eerste indruk. Ik heb 't lef niet om zo'n post als "review" door het leven te laten gaan.

Voor een review moet je trouwens de hele serie gezien hebben. Niet vijf episodes, ofzo... Ik weet van Capeta toevallig dat er vanaf aflevering 14 een kleine omslag is in de serie... Je hebt dus 'n behoorlijk beperkte review als je dat al na vijf afleveringen doet.

[ Bericht 28% gewijzigd door Jordy-B op 12-04-2006 18:39:08 ]
pi_36895347
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Als je het zou lezen, luie donder, zou je weten dat het geen review is, maar slechts een eerste indruk. Ik heb 't lef niet om zo'n post als "review" door het leven te laten gaan.

Voor een review moet je trouwens de hele serie gezien hebben. Niet vijf episodes, ofzo... Ik weet van Capeta toevallig dat er vanaf aflevering 14 een kleine omslag is in de serie... Je hebt dus 'n behoorlijk beperkte review als je dat al na vijf afleveringen doet.
Geloof dat wij een andere definitie van review hebben

Nee sterker nog, ik heb het verkeerd verwoord.

Ik doelde meer op het feit dat ik vind dat je pas een mening kan vormen wat je vind van een serie nadat je meer dan 5 eps hebt gezien. Ik wacht dus meestal met iets zeggen over een serie als ik dat punt bereikt heb (Ergo Proxy is een uitzondering )
pi_36895509
'k geef geen mening over het verhaal... hoogstens het verhaal van de aflevering(en) die ik gezien heb.
Beeld & geluid zijn redelijk constant tijdens de serie, dus daar kan je best wat over zeggen als je de eerste aflevering hebt gezien.
Dus ik geef een inleidend verhaaltje, zeg wat over beeld & geluid, wat me allemaal opviel en of ik zo'n serie zou aanraden of niet...
Er zijn deze week meer dan tien nieuwe series uitgekomen... dus zo gek is zo'n preview-achtige post niet.

En waarom is Ergo Proxy een uitzondering?

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 12-04-2006 19:05:06 ]
pi_36895632
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:54 schreef Jordy-B het volgende:
'k geef geen mening over het verhaal... hoogstens het verhaal van de aflevering(en) die ik gezien hebt.
Beeld & geluid zijn redelijk constant tijdens de serie, dus daar kan je best wat over zeggen als je de eerste aflevering hebt gezien. Dus ik geeft een inleidend verhaaltje, zeg wat over beeld & geluid, wat me allemaal opviel en of ik zo'n serie zou aanraden of niet...
Er zijn deze week meer dan tien nieuwe series uitgekomen... dus zo gek is zo'n preview-achtige post niet.

En waarom is Ergo Proxy een uitzondering?
Kijk de eerste ep maar en je weet waarom
pi_36895741
Ik heb de eerste episode van ergo proxy gezien, maar het is nogal belachelijk om te beweren dat dat een uitzondering zou zijn... Het is natuurlijk de grootst mogelijke onzin dat je van series 5 afleveringen gezien moet hebben voordat je een "goed beeld" kan vormen, behalve van Ergo Proxy...

òf het is onzin dat je vijf afleveringen gezien moet hebben, òf je hebt volgens jouw redenering gewoonweg geen goed beeld van Ergo Proxy...
pi_36896600
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb de eerste episode van ergo proxy gezien, maar het is nogal belachelijk om te beweren dat dat een uitzondering zou zijn... Het is natuurlijk de grootst mogelijke onzin dat je van series 5 afleveringen gezien moet hebben voordat je een "goed beeld" kan vormen, behalve van Ergo Proxy...

òf het is onzin dat je vijf afleveringen gezien moet hebben, òf je hebt volgens jouw redenering gewoonweg geen goed beeld van Ergo Proxy...
Ik doelde meer dat ik niet voorbarig spreek over een serie totdat ik 4-5 eps heb gezien. Als je mijn geschiedenis doorleest in deze reeks zal je zien dat ik het heb over series die ik OF helemaal gezien heb OF waar ik + 10 eps van gezien heb.

Ergo Proxy is dus een uitzondering omdat ik het daar vanaf ep 1 al over heb
  woensdag 12 april 2006 @ 19:33:00 #79
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36896633
Boeie.

Een discussie als deze is begrijpelijk doch overbodig.
Anime/Manga draait op smaak, Daar zijn we 't wel over eens.

Review is een nikszeggend woord.
Review moet gespecifeerd worden!
"Review van de eerste episode van.."
"Review van de hele serie .. "

Maar goed, ik zal me erbuiten houden voor de rest
pi_36896650
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik doelde meer dat ik niet voorbarig spreek over een serie totdat ik 4-5 eps heb gezien. Als je mijn geschiedenis doorleest in deze reeks zal je zien dat ik het heb over series die ik OF helemaal gezien heb OF waar ik + 10 eps van gezien heb.

Ergo Proxy is dus een uitzondering omdat ik het daar vanaf ep 1 al over heb
oh zo... zeg dat dan. Zoals jij het zegt, staat het er alsof ergo de uitzondering op de 5ep-regel is...

Maar dan nog blijf ik erbij dat je van alles behalve het verhaal wat kunt zeggen als je de eerste aflevering hebt gezien. (je reageerde enkel op de Ergo Proxy-vraag, dus je zult het met de rest wel eens zijn... )
pi_36898007
Ik denk dat ik nou een beetje begin te begrijpen wat jordy bedoelde... Om eerlijk te zijn erger ik me dood aan mensen die zeggen dat ze de eerste 5 afleveringen van een (nieuwe!) serie hebben gezien, en dat je bijna alle informatie over die serie er bijna radicaal uit hen moet trekken.

Omdat ik CGI echt verafschuw, weet ik door de post van jordy, dat Capeta dus echt niks voor mij is.
pi_36899061
Ik denk wel dat CGI de toekomst is... Dat klinkt cliché, maar CGI maakt het mogelijk om ingewikkelde scenes op een vrij makkelijke manier te realiseren. Hoewel het bij, bijvoorbeeld, het eerste seizoen van Initial D echt geen gezicht was, is het gebruik van CGI voor race-scenes (als in Capeta) echt stukken vooruit gegaan. En het ziet er in Capeta ook echt behoorlijk goed uit...

Het is gewoon dat CGI en getekende animatie nog teveel van elkaar verschillen qua aanzicht.. Je ziet gelijk wanneer iets getekend is of CGI. Als ze dat kunnen oplossen, zal het gebruik van CGI een stuk meer gewaardeerd gaan worden.

(ik heb het nu natuurlijk over het gebruik van CGI-objecten... Er wordt al jaren met succes gebruik gemaakt van CGI-effecten als het out-of-focus gaan van de achtergrond, wazig worden van het beeld door de snelheid, het invoegen van lichteffecten, rook, etc)

Voor de lezer die geen flauw idee heeft waar het over gaat... CGI staat voor Computer Generated Images/Imagery
pi_36900506
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk wel dat CGI de toekomst is... Dat klinkt cliché, maar CGI maakt het mogelijk om ingewikkelde scenes op een vrij makkelijke manier te realiseren. Hoewel het bij, bijvoorbeeld, het eerste seizoen van Initial D echt geen gezicht was, is het gebruik van CGI voor race-scenes (als in Capeta) echt stukken vooruit gegaan. En het ziet er in Capeta ook echt behoorlijk goed uit...

Het is gewoon dat CGI en getekende animatie nog teveel van elkaar verschillen qua aanzicht.. Je ziet gelijk wanneer iets getekend is of CGI. Als ze dat kunnen oplossen, zal het gebruik van CGI een stuk meer gewaardeerd gaan worden.

(ik heb het nu natuurlijk over het gebruik van CGI-objecten... Er wordt al jaren met succes gebruik gemaakt van CGI-effecten als het out-of-focus gaan van de achtergrond, wazig worden van het beeld door de snelheid, het invoegen van lichteffecten, rook, etc)

Voor de lezer die geen flauw idee heeft waar het over gaat... CGI staat voor Computer Generated Images/Imagery
nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)
pi_36900644
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:

Anime/Manga draait op smaak, Daar zijn we 't wel over eens.
dat geldt ook voor films muziek, boeken etc
ik zelf vind bijvoorbeeld een serie als Gundam wing minder leuk als een serie Midori no hibi.
maar ik vind bijvoorbeeld wel gunslinger girl of elfen lied ook weer erg cool..
en wat het precies is dat ik em zo cool/goed vind, dat weet ik om de een of andere reden niet ( )

en jantje kan dus een van boven genoemde series dus gewoon weg bagger vinden...
  woensdag 12 april 2006 @ 21:29:39 #85
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_36901124
Over zinloos en off topic gesproken...

(ja, dat is deze post ook!)
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_36901131
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:

[..]

nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)
Nadeel is dat Disney er gigantisch veel tijd en geld heeft ingestopt om zoiets te bereiken... Dat lukt echt nooit bij een standaard anime
pi_36901171
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Nadeel is dat Disney er gigantisch veel tijd en geld heeft ingestopt om zoiets te bereiken... Dat lukt echt nooit bij een standaard anime
njah das idd wel waar
pi_36901517
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk wel dat CGI de toekomst is...
Jammer dus. bij mij is de feeling van een anime direct weg als ik van die GCI achtergronden/vliegtuigen zie.

Opzich begrijpelijk, want na een tijd bespaar je er een grote hoeveelheid tijd en geld uit, maar ik hecht veel waarde aan de huidige traditionele anime.
pi_36901556
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Jammer dus. bij mij is de feeling van een anime direct weg als ik van die GCI achtergronden/vliegtuigen zie.

Opzich begrijpelijk, want na een tijd bespaar je er een grote hoeveelheid tijd en geld uit, maar ik hecht veel waarde aan de huidige traditionele anime.
Precies
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36904502
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik kan niet meer vinden hoe ze de gnoes gedaan hebben... Je kan in ieder geval bij de stroom aan gnoes in de verte (bij het shot van boven) wel zien dat het niet getekend is...

Maar het dupliceren van figuren valt ook onder CGI (de methode die ze gebruiken bij grote veldslagen... Je filmt 'n stuk of honderd acteurs een paar keer en copy-paste dat vervolgens een paar keer tot je een legertje van 'n paar duizend mensen hebt...)

Een ander verschil is dat het bij Lion King om een speelfilm met een groot budget gaat. Wij hebben het meestal over tv-series... De CGI in een film als de tweede Ghost in the Shell is ook honderd keer beter dan die in welke tv-serie dan ook...
  woensdag 12 april 2006 @ 22:34:55 #91
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_36904593
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
Over zinloos en off topic gesproken...

(ja, dat is deze post ook!)
Dat is waar ook voor je het weet zitten we in deel 14
Ik kijk niet al te kritisch naar anime na een paar afleveringen ( meestal 1- 5 ep ) kan ik zeggen of het wel de moeite waard is om verder te bekijken
pi_36904744
bla bla bla

vrolijk intermezzo

Fruits basket

woensdag 12 april 2006 @ 22:41:59 #93
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36904884
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla

vrolijk intermezzo

Fruits basket

[afbeelding]
Damn wat is zij dun.
Die moet ik ook nog steeds een helemaal kijken
pi_36905001
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef Orealo het volgende:

[..]

Damn wat is zij dun.
Die moet ik ook nog steeds een helemaal kijken
dat heet anime, valt me toch vaak op dat al die meiden in anime superslank zijn en (in verhouding) vaak grote borsten hebben
  woensdag 12 april 2006 @ 22:44:56 #95
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_36905010
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.

De manga is leuker.
pi_36905041
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.

De manga is leuker.
hmm das meer mijn type anime.. eff kijken waar ik em vandaan kan trekken
pi_36905431
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:

De manga is leuker.
Ja he af en toe te wijs enzo, maar ach ik heb het ook met densha uitgehouden. Dus haar overdreven karakter kan ik ook wel aan. Ik ga em ook zeker voor een 2de keer kijken. Er worden nogal wat leuke dingen in gezegd. Tips van wijlen mama en grappige situaties
pi_36907741
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla
dude...
pi_36907867
is de a4e release van fruits basket goed?
pi_36909043
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

dude...
Welke opmerking op fok bleef je bij?

no offense maar zo komt het wel op mij over. Wat boeit het allemaal. Anime is tof ^_^
En als jullie graag over allerlei dingen willen hebben best. maar ik gooi er wel een leuk intermezzo door al dat gebrabbel heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')