Waarom post je eigenlijk niet meer onder die nick?quote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef martinlutherking het volgende:
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
Neuh, ik heb mijn eigen verzameling, maar ik ben in het echt niet eenzaam genoeg om ze te onthouden.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neuh, ik heb mijn eigen verzameling, maar ik ben in het echt niet eenzaam genoeg om ze te onthouden.
net als dit topicquote:Dies goed.
De vrouw van Havoc was op dat moment zwanger.quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Floripas het volgende:
En waar gaat het dan over?
quote:Op maandag 3 april 2006 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De vrouw van Havoc was op dat moment zwanger.
Havoc en Sunchaser zaten beiden nogal te trollen, waarop Havoc besloot de discussie kort te sluiten middels de woorden 'Doei, mongooltje'.
En daarop volgde dus de quote van Sunchaser.
gaat door merg en been, dat is in plaats van eens vind ik echt vervelend.quote:Lees nog maar is goed dan.
Natuurlijk niet. Het is een parodieuze overdrijving van McCarthy's onderschrift.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Even offtopic:
Meen je dat nu écht, wat er in je signature staat ? [afbeelding]
Je gaat nú zoeken?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:58 schreef Litso het volgende:
Ik ben hem kwijt.
Iets van JohnnyKnoxville over Ivo Niehe. Hij is alleen leuk als je de echte quote hebt, dus ik zal 'm posten als ik hem terug heb gevonden.
Dat was niet Smots, dat was Mike. "Thumbs up voor het Nederlandse onderwijs" (oid).quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij heb ik heel lang een opmerking van Smots kunnen dromen. Iets van Alberto die een modelburger was en een inspiratie voor de hedendaagse scholieren.
Dat lijkt er niet eens op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was niet Smots, dat was Mike. "Thumbs up voor het Nederlandse onderwijs" (oid).
Ik weet niet meer wie het heeft gezegd, en ook niet duidelijk wat hij heeft gezegd, maar wat ik wel weet is dat ik nu bijna als een klein schoolmeisje zit te giechelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was niet Smots, dat was Mike. "Thumbs up voor het Nederlandse onderwijs" (oid).
Dat ben je toch ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:07 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het heeft gezegd, en ook niet duidelijk wat hij heeft gezegd, maar wat ik wel weet is dat ik nu bijna als een klein schoolmeisje zit te giechelen.
Hier nog zo'n slachtoffer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:09 schreef speknek het volgende:
Het beeld van zodiakk die met het overblijfsel van kortstondig genot op z'n onderbuik plakkend in foetushouding onder de douche ligt te huilen ten einde zichzelf 'schoon' te wassen. Dat beeld is me nooit meer ontgaan.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:09 schreef speknek het volgende:
Het beeld van zodiakk die met het overblijfsel van kortstondig genot op z'n onderbuik plakkend in foetushouding onder de douche ligt te huilen ten einde zichzelf 'schoon' te wassen. Dat beeld is me nooit meer ontgaan.
Ik ookquote:
En daarop kwam een treffende reactie van Barcelona:quote:Op zondag 18 september 2005 22:15 schreef steve2003 het volgende:
wil er nog iemand mee springen trouwens? mijn vrienden zijn allemaal te bang...
Ik heb me echt stuk gelachenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Liegebeest het volgende:
Heb ik ook !!!
Als ik een haar uit mijn zak trek, begint mijn oog te tranen.
jaaaa wat was daar ook al weer meequote:Op dinsdag 4 april 2006 01:09 schreef speknek het volgende:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef ACT-F het volgende:
Gevonden:
Als ik op een moedervlekje knijp...
Relneger voelt een prikkeling in zijn rug als hij in zijn moedervlek knijpt, dus vraagt hij of er meer mensen zijn met een dergelijke ervaring. Er kwam echt een parel van een reactie van Liegebeest:
[..]
![]()
Jah!quote:
Die was geweldigquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:44 schreef ACT-F het volgende:
Van de Erasmusbrug Springen
Steve2003 wilde van de Erasmusbrug springen, maar er was niemand die met hem mee wilde doen, dus vroeg hij het volgende:
[..]
En daarop kwam een treffende reactie van Barcelona:
[..]
Ik heb me echt stuk gelachenEn ik zal dit ook niet zo snel meer vergeten.
Ik heb er nog één, maar die moet ik opzoeken.
zo zonde dat mensen IRL dat niet snappenquote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef NJ het volgende:
Mijn [willekeurig iets]! Wat doe je?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef ACT-F het volgende:
Gevonden:
Relneger voelt een prikkeling in zijn rug als hij in zijn moedervlek knijpt, dus vraagt hij of er meer mensen zijn met een dergelijke ervaring. Er kwam echt een parel van een reactie van Liegebeest:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef ACT-F het volgende:
Gevonden:
[..]
![]()
Ik heb hem eindelijk weer gevondenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, hallo.
2002quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:34 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem eindelijk weer gevonden.
Tranen over m'n wangen.
Iedereen moet dood (decemberdip).
Dit werd me briljant en in thema beantwoord door blessed 19quote:
Bek dicht, kutkloon.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat iemand die borderline had tegen mij zei
jij bent een borderliner
en dat terwijl ik zo slim ben!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |