haha sorry schatquote:Op donderdag 27 april 2006 16:30 schreef moemoe het volgende:
OMG....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
double homicidequote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Koenholio het volgende:
Bel de politie, humor is vermoord.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vermoord dit topic aubquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Stofje het volgende:
Is het de moeite waard?
* ook benieuwd is.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Stofje het volgende:
Is het de moeite waard?
5min werk , kwam op een site die veel van die moemoe pics hadquote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Al die tijd en moeite daarin gestoken..
Dit topic is niet de moeite waard? Is dit een "opgelost, opsodemieteren, slotje"-topic-geval?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:35 schreef tritri het volgende:
[..]
vermoord dit topic aubom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dit is meer een kuttopic gevalquote:Op donderdag 27 april 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit topic is niet de moeite waard? Is dit een "opgelost, opsodemieteren, slotje"-topic-geval?
had ik ook,moet je de andere server kiezen dan lukt die wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef Blokhut het volgende:
Bij mij weigert de browser te downloaden, is dat terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop