Al wel een moment gepland? Ik wil wel ff komen kijken namelijk (zit er door de week toch vlakbij)quote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef steve2003 het volgende:
nog niet gesprongen, maa rwel bezig met de voorbereidingen
waarschijnlijk als het weer wat bete ris, en waarschijnlijk 's avonds zodat de politie ons niet meteeen meeneemt...quote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef vbmot het volgende:
[..]
Al wel een moment gepland? Ik wil wel ff komen kijken namelijk (zit er door de week toch vlakbij)![]()
misschien iemand uit R&P ?quote:Op zondag 18 september 2005 22:15 schreef steve2003 het volgende:
wil er nog iemand mee springen trouwens? mijn vrienden zijn allemaal te bang...
zo ben ik op het idee gekomenquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef nadiiii het volgende:
![]()
deden ze vorig jaar met de danceparade![]()
help jij ff een handje mee dan?quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Thisbe het volgende:
Zorg dat je geen maagd meer bent van tevoren![]()
Je moet gewoon iemand met een bootje regelen om je op te pikken. Dan heb je niets met stroming te maken, want het bootje drijft net zo hard weg als jij.quote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef steve2003 het volgende:
nog niet gesprongen, maa rwel bezig met de voorbereidingen
ik heb ooit eens op discovery gezien dat ze van alcatraz gingen ontsnappen, en toen hadden ze en kaart met heel nauwkeurig de stromingen etc. ewrop aangegeven, ik denk dat ik eens zo'n kaar top ga zoeken, en eers tenes ga voelen hoe sterk die stroming enzo echt is...
ze werden wel meteen meegenomen door de j0dequote:Op maandag 19 september 2005 17:06 schreef steve2003 het volgende:
[..]
zo ben ik op het idee gekomen
zij sprongen echter wel aan het begin van de brug, dus niet vanaf het hoogste gedeelte...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef steve2003 het volgende:
ik ga zeker nog springen, alleen zoals ik eerder al vermelde, niet todat ik mijn eindexames gedaan heb
en die zijn begin mei.... dus dan spring ik, en verwacht ik een groot publiek bestaande uit fokkers en familie en bekenden, de lijkenwagen, de politie
ik heb vorig jaar door een serie domme stunten een aantal blessures opgelopenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:54 schreef longinus het volgende:
Waarom spring je nu niet, water is warmer als in mei.
Nee, dat meen je nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef steve2003 het volgende:
ik heb vorig jaar door een serie domme stunten een aantal blessures opgelopenwaardoor ik ongeveer zon 4 maanden school gemist heb, bijna een half jaar dus
![]()
Wat voor domme stunten als ik vragen mag ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef steve2003 het volgende:
...
lolquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar door een serie domme stunten een aantal blessures opgelopenwaardoor ik ongeveer zon 4 maanden school gemist heb, bijna een half jaar dus
![]()
eerst maar ff zorge dat ik het nu afmaak, en niet weer in het ziekenhuis terechtkomt ofzo, anders mo t ik dalijk nog een jaar naar school.... als ik toch een jaar vrij heb is het minder erg als ik dan paar weekjes een blessure heb (waar ik overigens niet op reken)...
een gebroken vork gehad op mijn zelfgemaakte fiets toen ik van een berg fietste in zwitserland ----> gebroken sleutelbeenquote:Op zondag 25 september 2005 17:54 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat voor domme stunten als ik vragen mag ?
zelfgemaakte fietsquote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef steve2003 het volgende:
[..]
een gebroken vork gehad op mijn zelfgemaakte fiets toen ik van een berg fietste in zwitserland ----> gebroken sleutelbeen
die leraar zeker: haha die Steve, leuk geintje kerel, maar sta nu maar weer op hèquote:ik sprong met mij hele kas uit het raam toen de leraar even wegliep, was op de eerste verdieping. daar hadden ze klapramen, dus daar hadden we de stangen tussenuit gesloopt zodat het raam vergenoeg openkon, en toen een stok er tussen gezet, toen ik alleen sprong raakte ik schijnbaar die stok die er tussenzat en klapte het raam dicht op mijn hoofd en viel ik naar benede ----> hersenschudding
hoe krijg je het voor elkaar om je enkel op 4 (!!!) plaatsen te breken nadat je onderuit glijd? stond dat pin apparaat 15 meter hoog ofzo?quote:en tot slot, uitgegleden met pinnenwas ook meteen het meest erge want me enkel op 4 plaatsen gebroken en ben 3 keer geopereert
dat was gelukkig toen school al bijna voorbij, dus toen ehb ik maar 3 weekjes gemist
Weet je zeker dat ze alleen je maag hebben leeggepomptquote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef steve2003 het volgende:
nou, dat pinapparaat was niet het enigste, ik was tijdens het pinnen alleen zo ontzettend dronken, dat ze mijn maag leegepompt hebben in het zieknhuis (ik zat (te) dicht tegen alcohol vergiftiging aan)
dus het zal daardoor komen dat ie zo gebroken is
quote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze alleen je maag hebben leeggepompt![]()
Das idd een goeie. Ben een keer zonder schoenen van een 9 meter hoge brug gesprongen en dat deed best pijn aan de onderkant van m'n voetjes. Maar ik denk dat 13 meter wel te doen is. Geen idee hoe hoog die brug is. Zou me in ieder geval niet druk maken over de diepte daar. Dat zit wel goed daar denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef 0 het volgende:
Bij 6-pack hadden ze een tip:
Schoenen aanhouden, dan doet het niet zo'n pijn aan je voeten als je het water raakt.
wat een kneus ben je als je je hele leven achter je computer zit en nooit iets echt gaafs wil doen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat een kneus ben je als je daar vanaf wilt springen,ben je ook niet helemaal goed![]()
Overdag doen. Neem enkele mensen mee en zorg dat men duidelijk ziet dat het om een stunt gaat. Met een filmploegje erbij zullen toeschouwers niet zo snel naar de politie bellen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef steve2003 het volgende:
[..]
waarschijnlijk als het weer wat bete ris, en waarschijnlijk 's avonds zodat de politie ons niet meteeen meeneemt...
En 's avonds is het kut orienteren, op/in/boven het water..quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef Doderok het volgende:
[..]
Overdag doen. Neem enkele mensen mee en zorg dat men duidelijk ziet dat het om een stunt gaat. Met een filmploegje erbij zullen toeschouwers niet zo snel naar de politie bellen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |